ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΑΓΙΩΝ
ΟΙ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ (ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ) – ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ – ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ ΣΤΗ ΓΗ:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΩΫΣΗ: ΙΟΥΔΑ 9· ΔΕΥΤ 34, 5-8· ΑΡΙΘΜ 27, 12-13· ΔΕΥΤ 31, 16· ΔΕΥΤ 31, 27· ΔΕΥΤ 31, 29· ΔΕΥΤ 32, 48-51· ΔΕΥΤ 33, 1· Ι. ΝΑΥΗ 1, 2
ΕΜΦΑΝΙΣΗ & ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΩΫΣΗ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΟΝ ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΩΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΘΑΒΩΡ: ΛΟΥΚ 9, 30
ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ Ο ΜΩΫΣΗΣ & Ο ΣΑΜΟΥΗΛ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ: ΙΕΡΕΜ 15, 1
Ο ΜΩΫΣΗΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ 14ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ, Ο ΣΑΜΟΥΗΛ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟΝ 11ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ & Ο ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟΝ 6ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ.
ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΖΩΝΤΩΝ ΑΓΙΩΝ: ΠΡΑΞΕΙΣ 8, 24· ΦΙΛΙΠ 1, 4
ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ ΑΓΙΩΝ: ΙΕΡΕΜ 15, 1
Για το Α´ Τιμόθεον 2, 5:
«ΕΙΣ ΓΑΡ ΘΕΟΣ, ΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΗΣ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΙΗΣΟΥΣ»(Α΄ ΤΙΜ 2, 5)
ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ ΑΓΙΩΝ.
ΑΝ ΤΟ Α΄ ΤΙΜ 2, 5 ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΤΙΣ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΖΩΝΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕΣΙΤΕΥΣΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΜΙΛΑΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΣΙΤΕΙΕΣ & ΖΩΝΤΩΝ & ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ – ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ
ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΟΥ-ΠΑΤΕΡΑ & ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕΣΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ-ΧΡΙΣΤΟΣ.
ΜΕΤΑΞΥ ΥΙΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ & ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΜΕΣΙΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ: ΖΩΝΤΕΣ (ΠΡΞ 8, 24· ΦΙΛΙΠ 1, 4) & ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΙ (ΙΕΡΕΜ 15, 1)