Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

της Αγίας Γραφής και των Πατέρων

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό stratis » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:10 pm

Samsays χρόνια και ζαμάνια!

Κοίταξε η εξάπλωση, ο όλος τρόπος λειτουργίας της μασωνίας αλλά το κυριότερο, ο θεός που λατρεύουν, ο σατανάς δίνουν βάση στο σκεπτικό σου. Επίσης δυστυχώς λέγεται ότι άτομα της ιεραρχίας έχουν πάρε δώσε με τέκτονες, πράγμα που απεύχομαι.

Να υποθέσω ότι δεν αναμένεις τον αντίχριστο με μορφή ανθρώπου ή απλά δίνεις μια ακόμη επιπρόσθετη εξήγηση της προφητείας;



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:12 pm

Αν και δεν τολμώ να εμβαθύνω στο ζήτημα, γιατί δε με βοηθάνε οι γνώσεις μου, πιστεύω ότι η θεωρία περί σχέσης του Αντίχριστου με τους Τέκτονες περιορίζει εξαιρετικά το χώρο ανάπτυξης του Αντίχριστου. Όχι ότι οι Τέκτονες με τα έργα τους δεν υποβοηθούν το έργο του Διαβόλου, αφού επιδιώκουν να αποπροσανατολίσουν και τελικά ν' απομακρύνουν τους Χριστιανούς απ΄ την Ορθόδοξη πίστη, αλλά δεν είναι παρά μια ελιτίστικη κάστα που εδώ και χρόνια δεν αυξάνονται σε αριθμό, αλλά μάλλον μειώνονται, εξ αιτίας των αναχρονιστικών τους αντιλήψεων.

Επίσης ο Ιησούς στο κατά Ιωάννη λέει στους Εβραίους ότι ο Αντίχριστός θα είναι άνθρωπος, που θα προέλθει απ' το έθνος τους κι αυτοί θα τον αποδεχτούν σαν Μεσσία.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Νέστορας
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:39 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό Νέστορας » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:14 pm

samsays έγραψε:Πρώτο θηρίο -> Μασωνία (η θρησκεία του αντιχρίστου)
Δεύτερο Θηρίο (Ψευδοπροφήτης) -> Η Μασωνία μέσα στην εκκλησία (Μορφή αρνίου αλλά φωνή δράκου)
Εικόνα του θηρίου -> Ο "άνθρωπος" Αντίχριστος.

Η Μασωνία κυβερνά αυτήν την στιγμή όλον τον κόσμο, έχοντας θέσει δικούς της, ή υπηρέτες της σε θέσεις εξουσίας σε όλον τον κόσμο. Το τελευταίο οχυρό είναι η εκκλησία. Πρέπει να κυβερνήσει και την εκκλησία για να μπορέσει να παρουσιάσει τον Αντίχριστο ως παγκόσμιο πλέον ηγέτη. Έχει ήδη εισχωρήσει στην εκκλησία, και πολλές από της θέσεις εξουσίας πολιορκούνται.


Και αν δεν είναι η μασωνια, θα είναι ο maitreya. Ο τροπος που το βλεπεις φιλε sam, πιστεύω ότι δεν απέχει από αυτά που μέλλει να συμβούν και φαίνεται να έχει βάση. Το ότι η μασωνία έχει ρίζες σαν του…. «πλατάνου», δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία. Οι άνθρωποι έχουν ξεσπαθώσει ανά την Ευρώπη και την Αμερική (Στην Ελλαδίτσα, δεν έχουν και τόση δύναμη ακόμη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και αδύναμοι..) και απροκάλυπτα πλέον προωθούν το σχέδιο τους. Το σχέδιό τους όμως, το οποίο θα φέρει τη ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ κάποιου «ανθρώπου» και θα τον «εξισώσει» με τον Ίδιο Τον Πατέρα. Θυμήσου σε παρακαλώ τα λόγια του Παύλου:

3 μη τις υμας εξαπατηση κατα μηδενα τροπον οτι εαν μη ελθη η αποστασια πρωτον και αποκαλυφθη ο ανθρωπος της ανομιας ο υιος της απωλειας
4 ο αντικειμενος και υπεραιρομενος επι παντα λεγομενον θεον η σεβασμα ωστε αυτον εις τον ναον του θεου καθισαι αποδεικνυντα εαυτον οτι εστιν θεος


Τα γνωστά αυτά λόγια, δε σου δίνουν την αίσθηση ότι αναφέρεται σε κάτι με σάρκα και οστά? Θεωρείς ότι τα λόγια αυτά αναφέρονται σε κάποια «πανθρησκεία»? Θα ήθελα να συζητούσαμε τον τρόπο που το βλέπεις αυτό.



Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό stratis » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:15 pm

Προς τα παιδιά του μελετητηρίου αλλά και τους υπόλοιπους, έθεσα μερικά ερωτήματα στο πρώτο μου ποστ εδώ σχετικά με το ποιο θηρίο είναι τι και κατά πόσο το πρώτο θηρίο είναι ο αντίχριστος ή το δεύτερο.

Αυτό το post αναζητεί ακόμη απάντηση. Δεχθήκαμε να μεταφερθούν και εδώ κάποια θέματα από άλλο φόρουμ προκειμένου να συζητηθούν. Αν είναι να μη συμβαίνει αυτό ακόμη και από τα παιδιά που τα μετέφεραν, τότε ποιος ο λόγος να ανοιχθούν κι εδώ μολονότι πολύ ενδιαφέροντα;

Το παρακάτω post ακόμη περιμένει από τις 13/8/2006:

Μια απορία πρώτα πρώτα. Βάζεις τίτλο το θηρίο το πρώτο ο αντίχριστος και μετά λες:

Στην παρούσα θα επικεντρωθούμε στο θηρίο το δεύτερο. Αυτόν που μεταξύ άλλων έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε « ο αντίχριστος ».



Τελικά ποιο από τα 2 θηρία θεωρείς τον αντίχριστο; Με μπέρδεψες.

Το θηρίο του κεφαλαίο Ιγ είναι το πρώτο θηρίο το οποίο αναφέρεται και στο Ια:

7 και όταν τελέσωσι την μαρτυρίαν αυτών, το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου ποιήσει μετ' αυτών πόλεμον και νικήσει αυτούς και αποκτενεί αυτούς.

το θηρίο που ανεβαίνει από την άβυσσο.

Προσωπικά δε νομίζω ότι αυτό το θηρίο είναι ο αντίχριστος. Το θηρίο αυτό έχω την αίσθηση ότι συμβολίζει τα κράτη. Τα 7 κεφάλια είναι οι αντίστοιχες 7 κοσμοκρατορίες όπου την μία λογικά την αναμένουμε ακόμη και τα 10 κέρατα είναι οι 10 βασιλείς που θα σταθούν στο πλάι του αντίχριστου. Ο 8ος βασιλιάς πρέπει να ταυτίζεται με το 8ο κέρατο στο θηρίο του Δανιήλ.

Επίσης βλέπετε ότι στο Δανιήλ το θηρίο με τα πολλά κεφάλια συμβολίζει κοσμοκρατορίες και τα κέρατα βασιλείς. Το 8ο κέρας είναι που ταυτίζεται με τον 8ο βασιλιά που λέει ο άγγελος στον Ιωάννη. Γιατί λοιπόν εδώ ένα αντίστοιχο θηρίο να προσωποποιείται;

Η βασικότερη όμως ένστασή μου ότι ο αντίχριστος δεν είναι αυτό το θηρίο είναι το ακόλουθο χωρίο:

Ιγ 10 εί τις εις αιχμαλωσίαν απάγει, εις αιχμαλωσίαν υπάγει· εί τις εν μαχαίρα αποκτέννει, δεί αυτόν εν μαχαίρα αποκτανθήναι. Ώδέ εστιν η υπομονή και η πίστις των αγίων. 11 Καί είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γής, και είχε κέρατα δύο όμοια αρνίω, και ελάλει ως δράκων. 12 και την εξουσίαν τού πρώτου θηρίου πάσαν ποιεί ενώπιον αυτού. και ποιεί την γήν και τους εν αυτή κατοικούντας ίνα προσκυνήσωσι το θηρίον το πρώτον, ού εθεραπεύθη η πληγή τού θανάτου αυτού. 13 και ποιεί σημεία μεγάλα, και πύρ ίνα εκ τού ουρανού καταβαίνη εις την γήν ενώπιον των ανθρώπων. 14 και πλανά τους κατοικούντας επί της γής διά τα σημεία ά εδόθη αυτώ ποιήσαι ενώπιον τού θηρίου, λέγων τοίς κατοικούσιν επί της γής ποιήσαι εικόνα τώ θηρίω, ός είχε την πληγήν της μαχαίρας και έζησε. 15 και εδόθη αυτώ πνεύμα δούναι τή εικόνι τού θηρίου, ίνα και λαλήση η εικών τού θηρίου και ποιήση, όσοι εάν μη προσκυνήσωσι τή εικόνι τού θηρίου, ίνα αποκτανθώσι. 16 και ποιεί πάντας τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, ίνα δώσουσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών, 17 και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα τού θηρίου ή τον αριθμόν τού ονόματος αυτού. 18 Ώδε η σοφία εστίν· ο έχων νούν ψηφισάτω τον αριθμόν τού θηρίου· αριθμός γάρ ανθρώπου εστί· και ο αριθμός αυτού χξς'.

Το άλλο, το μικρό θηρίο είναι αυτό που ποιεί το χάραγμα και τα σημεία πλανώντας τον κόσμο. Άρα λογικά αυτό το θηρίο δεν είναι ο αντίχριστος; Αυτός δεν είναι που πλανά τα έθνη; Αυτός δεν είναι που χαράσσει άπαντες; Επίσης βλέπετε τι άλλο λέει;

Ήταν ομοίω αρνίω!!! Μα κι ο αντίχριστος θα μοιάζει καταπληκτικά στο Χριστό. Αυτό δεν ξέρουμε κι εμείς;Ελάλει ως δράκων όμως, λογικό αφού θα είναι στην υπηρεσία του σατανά.

Πολλοί αποκαλούν το 2ο αυτό θηρίο ως τον ψευδοπροφήτη, μα μήπως τελικά ψευδοπροφήτης και αντίχριστος είναι το ίδιο και το αυτό πρόσωπο; Διότι αν είναι διαφορετικά πρόσωπα και το 2ο θηρίο δεν είναι ο αντίχριστος τότε άλλος ποιεί την πλάνη και το χάραγμα. Αυτό όμως δεν ισχύει.


Το θέμα παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και θα αναμένω.



Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό stratis » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:16 pm

Με το προηγούμενο post να αναμένει ακόμη απαντήσεις προχωρώ και ο Θεός βοηθός σε μια ανάλυση - επισήμανση σχετικά με τον προφήτη Δανιήλ. Εδώ κολλάει το "ο Θεός βοηθός". Ήταν η δεύτερη φορά που διάβασα το βιβλίο και ομολογουμένως μπόρεσα:

1. να βρω και να ξεκαθαρίσω ορισμένα ζητήματα που θα μας απασχολήσουν στο μέλλον
και να κατανοήσω γιατί το συγκεκριμένο βιβλίο περιέχει ότι περιέχει.
2. να αποσαφηνίσω και να βάλω σε τάξη κάποια ερωτήματα
3. να βοηθηθώ σε κάποια συμπεράσματά μου σχετικά με το θηρίο που στηρίζουν την
υποψία μου ότι δεν είναι ο αντίχριστος το θηρίο.

Πάμε λοιπόν.

Δανιήλ κεφάλαιο Γ.

1 ΕΤΟΥΣ οκτωκαιδεκάτου Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς εποίησεν εικόνα χρυσήν, ύψος αυτής πήχεων εξήκοντα, εύρος αυτής πήχεων έξ, και έστησεν αυτήν εν πεδίω Δεειρά, εν χώρα Βαβυλώνος. 2 και απέστειλε συναγαγείν τους υπάτους και τους στρατηγούς και τους τοπάρχας, ηγουμένους τε και τυράννους και τους επ' εξουσιών και πάντας τους άρχοντας των χωρών ελθείν εις τα εγκαίνια της εικόνος, ήν έστησε Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς. 3 και συνήχθησαν οι τοπάρχαι, ύπατοι, στρατηγοί, ηγούμενοι, τύραννοι μεγάλοι, οι επ' εξουσιών και πάντες οι άρχοντες των χωρών εις τον εγκαινισμόν της εικόνος, ήν έστησε Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς, και ειστήκεισαν ενώπιον της εικόνος. 4 και ο κήρυξ εβόα εν ισχύί· υμίν λέγεται, λαοί, φυλαί, γλώσσαι· 5 ή αν ώρα ακούσητε της φωνής της σάλπιγγος, σύριγγός τε και κιθάρας, σαμβύκης τε και ψαλτηρίου, συμφωνίας και παντός γένους μουσικών, πίπτοντες προσκυνείτε τή εικόνι τή χρυσή, ή έστησε Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς· 6 και ός αν μη πεσών προσκυνήση, αυτή τή ώρα εμβληθήσεται εις την κάμινον τού πυρός την καιομένην. 7 και εγένετο όταν ήκουον οι λαοί της φωνής της σάλπιγγος, σύριγγός τε και κιθάρας, σαμβύκης τε και ψαλτηρίου και συμφωνίας και παντός γένους μουσικών, πίπτοντες πάντες οι λαοί, φυλαί, γλώσσαι, προσεκύνουν τή εικόνι τή χρυσή, ή έστησε Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς. 8 τότε προσήλθοσαν άνδρες Χαλδαίοι και διέβαλον τους Ιουδαίους 9 τώ βασιλεί Ναβουχοδονόσορ· βασιλεύ, εις τους αιώνας ζήθι.

10 σύ βασιλεύ, έθηκας δόγμα πάντα άνθρωπον, ός αν ακούση της φωνής της σάλπιγγος, σύριγγός τε και κιθάρας, σαμβύκης και ψαλτηρίου και συμφωνίας και παντός γένους μουσικών 11 και μη πεσών προσκυνήση τή εικόνι τή χρυσή, εμβληθήσεται εις την κάμινον τού πυρός την καιομένην. 12 εισίν άνδρες Ιουδαίοι, ούς κατέστησας επί τα έργα της χώρας Βαβυλώνος, Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ, οί ουχ υπήκουσαν, βασιλεύ, τώ δόγματί σου, τοίς θεοίς σου ου λατρεύουσι, και τή εικόνι τή χρυσή, ή έστησας, ου προσκυνούσι. 13 τότε Ναβουχοδονόσορ εν θυμώ και οργή είπεν αγαγείν τον Σεδράχ, Μισάχ και Αβδεναγώ, και ήχθησαν ενώπιον τού βασιλέως. 14 και απεκρίθη Ναβουχοδονόσορ και είπεν αυτοίς· ει αληθώς Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ, τοίς θεοίς μου ου λατρεύετε και τή εικόνι τή χρυσή, ή έστησα, ου προσκυνείτε; 15 νύν ούν ει έχετε ετοίμως, ίνα ως αν ακούσητε της φωνής της σάλπιγγος, σύριγγός τε και κιθάρας, σαμβύκης τε και ψαλτηρίου και συμφωνίας και παντός γένους μουσικών, πεσόντες προσκυνήσητε τή εικόνι τή χρυσή, ή εποίησα· εάν δε μη προσκυνήσητε, αυτή τή ώρα εμβληθήσεσθε εις την κάμινον τού πυρός την καιομένην. και τις εστι Θεός, ός εξελείται υμάς εκ των χειρών μου; 16 και απεκρίθησαν Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ λέγοντες τώ βασιλεί Ναβουχοδονόσορ· ου χρείαν έχομεν ημείς περί τού ρήματος τούτου αποκριθήναί σοι· 17 έστι γάρ Θεός ημών εν ουρανοίς, ώ ημείς λατρεύομεν, δυνατός εξελέσθαι ημάς εκ της καμίνου τού πυρός της καιομένης, και εκ των χειρών σου, βασιλεύ, ρύσεται ημάς· 18 και εάν μη, γνωστόν έστω σοι, βασιλεύ, ότι τοίς θεοίς σου ου λατρεύομεν και τή εικόνι, ή έστησας, ου προσκυνούμεν. 19 τότε Ναβουχοδονόσορ επλήσθη θυμού, και η όψις τού προσώπου αυτού ηλλοιώθη επί Σεδράχ, Μισάχ και Αβδεναγώ, και είπεν εκκαύσαι την κάμινον επταπλασίως, έως ού εις τέλος εκκαή·

20 και άνδρας ισχυρούς ισχύι είπε πεδήσαντας τον Σεδράχ, Μισάχ και Αβδεναγώ εμβαλείν εις την κάμινον τού πυρός την καιομένην. 21 τότε οι άνδρες εκείνοι επεδήθησαν σύν τοίς σαραβάροις αυτών και τιάραις και περικνημίσι και εβλήθησαν εις το μέσον της καμίνου τού πυρός της καιομένης, 22 επεί το ρήμα τού βασιλέως υπερίσχυσε και η κάμινος εξεκαύθη εκ περισσού. 23 και οι τρεις ούτοι, Σεδράχ, Μισάχ και Αβδεναγώ, έπεσον εις μέσον της καμίνου τού πυρός της καιομένης πεπεδημένοι. και περιεπάτουν εν μέσω της φλογός υμνούντες τον Θεόν και ευλογούντες τον Κύριον. 24 Καί Ναβουχοδονόσορ ήκουσεν υμνούντων αυτών και εθαύμασε και εξανέστη εν σπουδή και είπε τοίς μεγιστάσιν αυτού· ουχί άνδρας τρεις εβάλομεν εις το μέσον τού πυρός πεπεδημένους; και είπον τώ βασιλεί· αληθώς, βασιλεύ. 25 και είπεν ο βασιλεύς· ιδού εγώ ορώ άνδρας τέσσαρας λελυμένους και περιπατούντας εν μέσω τού πυρός, και διαφθορά ουκ έστιν εν αυτοίς, και η όρασις τού τετάρτου ομοία υιώ Θεού. 26 τότε προσήλθε Ναβουχοδονόσορ προς την θύραν της καμίνου τού πυρός της καιομένης και είπε· Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ, οι δούλοι τού Θεού τού Υψίστου, εξέλθετε και δεύτε. και εξήλθον Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ εκ μέσου τού πυρός. 27 και συνάγονται οι σατράπαι και οι στρατηγοί και οι τοπάρχαι και οι δυνάσται τού βασιλέως και εθεώρουν τους άνδρας ότι ουκ εκυρίευσε το πύρ τού σώματος αυτών, και η θρίξ της κεφαλής αυτών ουκ εφλογίσθη, και τα σαράβαρα αυτών ουκ ηλλοιώθη, και οσμή πυρός ουκ ήν εν αυτοίς. 28 και απεκρίθη Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς και είπεν· ευλογητός ο Θεός τού Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ, ός απέστειλε τον άγγελον αυτού και εξείλατο τους παίδας αυτού, ότι επεποίθεισαν επ' αυτώ και το ρήμα τού βασιλέως ηλλοίωσαν και παρέδωκαν τα σώματα αυτών εις πύρ, όπως μη λατρεύσωσι μηδέ προσκυνήσωσι παντί θεώ, αλλ' ή τώ Θεώ αυτών. 29 και εγώ εκτίθεμαι δόγμα· πάς λαός, φυλή, γλώσσα, ή εάν είπη βλασφημίαν κατά τού Θεού Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ, εις απώλειαν έσονται και οι οίκοι αυτών εις διαρπαγήν, καθότι ουκ έστι θεός έτερος, όστις δυνήσεται ρύσασθαι ούτως.

30 τότε ο βασιλεύς κατεύθυνε τον Σεδράχ, Μισάχ, Αβδεναγώ εν τή χώρα Βαβυλώνος και ηύξησεν αυτούς και ηξίωσεν. αυτούς ηγείσθαι πάντων των Ιουδαίων των εν τή βασιλεία αυτού. 31 Ναβουχοδονόσορ ο βασιλεύς πάσι τοίς λαοίς, φυλαίς και γλώσσαις τοίς οικούσιν εν πάση τή γη· ειρήνη υμίν πληθυνθείη· 32 τα σημεία και τα τέρατα, ά εποίησε μετ' εμού ο Θεός ο Ύψιστος, ήρεσεν εναντίον εμού αναγγείλαι υμίν 33 ως μεγάλα και ισχυρά· η βασιλεία αυτού βασιλεία αιώνιος και η εξουσία αυτού εις γενεάν και γενεάν.


Παρέθεσα ολόκληρο το κεφάλαιο, διότι το θεωρώ κεφαλαιώδους σημασίας. Για να μη ξαναγράφω τα χωρία έκανα bold αυτά που θεωρώ βασικά. Πιστεύω ότι η ιστορία των 3 παίδων εν καμίνω αποτελεί προτύπωση και οδηγό για εμάς τους χριστιανούς για τον καιρό του αντιχρίστου. Τι λέει η Αποκάλυψη;

ΙΓ 14 και πλανά τους κατοικούντας επί της γής διά τα σημεία ά εδόθη αυτώ ποιήσαι ενώπιον τού θηρίου, λέγων τοίς κατοικούσιν επί της γής ποιήσαι εικόνα τώ θηρίω, ός είχε την πληγήν της μαχαίρας και έζησε. 15 και εδόθη αυτώ πνεύμα δούναι τή εικόνι τού θηρίου, ίνα και λαλήση η εικών τού θηρίου και ποιήση, όσοι εάν μη προσκυνήσωσι τή εικόνι τού θηρίου, ίνα αποκτανθώσι.

Δεν έχουν και πολύ μεγάλες διαφορές. Όποιος δεν προσκυνά την εικόνα τιμωρείται με θάνατο. Τι είδαμε εδώ στο Δανιήλ:

1. Εικόνα ποιεί ο Ναβουχοδονόσορ, εικόνα θα έχουμε και του θηρίου.
2. Όποιος δεν προσκυνά πεθαίνει.
3. Κάποιοι προδίδουν στο βασιλιά αυτούς που δεν υποτάσσονται, τότε οι 3 παίδες,
αύριο οι χριστιανοί.
4. Ο Θεός ξέρει να προστατεύει αυτούς που δεν Τον προδίδουν

και αυτό το τελευταίο είναι το αισιόδοξο μήνυμα. Αυτή η ιστορία έχει διδακτικό χαρακτήρα και δεν πιστεύω ότι συμπεριλήφθηκε από τον προφήτη στο βιβλίο απλά και μόνο για ιστορικούς λόγους και για να τιμήσει τους 3 παίδες. Έχει προφητικό χαρακτήρα και αποτελεί μπούσουλα για εμάς.

Πάω τώρα παρακάτω.

Η εικόνα αυτή στο ενύπνιο του Ναβουχοδονόσορα και συγκεριμένα η σιδηρά βασιλεία:

Β 32 εικών, ής η κεφαλή χρυσίου χρηστού, αι χείρες και το στήθος και οι βραχίονες αυτής αργυροί, η κοιλία και οι μηροί χαλκοί, 33 αι κνήμαι σιδηραί, οι πόδες μέρος τι σιδηρούν και μέρος τι οστράκινον. 34 εθεώρεις έως ού ετμήθη λίθος εξ όρους άνευ χειρών και επάταξε την εικόνα επί τους πόδας τους σιδηρούς και οστρακίνους και ελέπτυνεν αυτούς εις τέλος. 35 τότε ελεπτύνθησαν εις άπαξ το όστρακον, ο σίδηρος, ο χαλκός, ο άργυρος, ο χρυσός, και εγένετο ωσεί κονιορτός από άλωνος θερινής· και εξήρεν αυτά το πλήθος τού πνεύματος, και τόπος ουχ ευρέθη αυτοίς· και ο λίθος ο πατάξας την εικόνα εγενήθη όρος μέγα και επλήρωσε πάσαν την γήν. 36 τούτό εστι το ενύπνιον και την σύγκρισιν αυτού ερούμεν ενώπιον τού βασιλέως.

ταυτίζεται, σχετίζεται με το 4ο θηρίο της ενόρασης του Δανιήλ:

Ζ 3 και τέσσαρα θηρία μεγάλα ανέβαινον εκ της θαλάσσης διαφέροντα αλλήλων. 4 το πρώτον ωσεί λέαινα, και πτερά αυτή ωσεί αετού· εθεώρουν έως ού εξετίλη τα πτερά αυτής, και εξήρθη από της γής και επί ποδών ανθρώπου εστάθη, και καρδία ανθρώπου εδόθη αυτή. 5 και ιδού θηρίον δεύτερον όμοιον άρκω, και εις μέρος έν εστάθη, και τρεις πλευραί εν τώ στόματι αυτής αναμέσον των οδόντων αυτής, και ούτως έλεγον αυτή· ανάστηθι, φάγε σάρκας πολλάς. 6 οπίσω τούτου εθεώρουν και ιδού θηρίον έτερον ωσεί πάρδαλις, και αυτή πτερά τέσσαρα πετεινού υπεράνω αυτής, και τέσσαρες κεφαλαί τώ θηρίω, και εξουσία εδόθη αυτή. 7 οπίσω τούτου εθεώρουν και ιδού θηρίον τέταρτον φοβερόν και έκθαμβον και ισχυρόν περισσώς, και οι οδόντες αυτού σιδηροί μεγάλοι, εσθίον και λεπτύνον και τα επίλοιπα τοίς ποσίν αυτού συνεπάτει, και αυτό διάφορον περισσώς παρά πάντα τα θηρία τα έμπροσθεν αυτού, και κέρατα δέκα αυτώ. 8 προσενόουν τοίς κέρασιν αυτού, και ιδού κέρας έτερον μικρόν ανέβη εν μέσω αυτών, και τρία κέρατα των έμπροσθεν αυτού εξερριζώθη από προσώπου αυτού, και ιδού οφθαλμοί ωσεί οφθαλμοί ανθρώπου εν τώ κέρατι τούτω και στόμα λαλούν μεγάλα

Για την πρώτη ενόραση υπάρχει μια ερμηνεία που λέει:

χρυσή κεφαλή = Ναβουχοδονόσορας, Χαλδαίοι άλλωστε το λέει και το κείμενο
εταίρα βασιλεία = Πέρσες + 'Ελληνες (Μ. Αλέξανδρος)
χαλκός = Ρωμαΐκή
Σιδηρά =;;;;

και ρωτώ μήπως

σιδήρα = 4ο θηρίο της ενόρασης του Δανιήλ;

Προσωπικά έχω την αίσθηση ότι ταυτίζονται.

Και 2ο ερώτημα, στο ενύπνιο του Ναβουχοδονόσορα, τα πόδια εξ οστράκου και εκ σιδήρου αντιστοιχούν στη τέταρτη βασιλεία. Δηλαδή η το κράτος το οποίο θα βασιλέψει ο αντίχριστος πέρα από αχταρμάς λαών θα έχει και αδύνατα σημεία;

Δείτε τώρα κάτι ενδιαφέρον σε σχέση με το θηρίο της Αποκάλυψης:

1 Καί εστάθην επί την άμμον της θαλάσσης· και είδον εκ της θαλάσσης θηρίον αναβαίνον, έχον κέρατα δέκα και κεφαλάς επτά, και επί των κεράτων αυτού δέκα διαδήματα, και επί τας κεφαλάς αυτού ονόματα βλασφημίας. 2 και το θηρίον ό είδον ήν όμοιον παρδάλει, και οι πόδες αυτού ως άρκου, και το στόμα αυτού ως στόμα λέοντος. και έδωκεν αυτώ ο δράκων την δύναμιν αυτού και τον θρόνον αυτού και εξουσίαν μεγάλην·

Παρατηρείστε ότι το θηρίο της Αποκάλυψης συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά των 4 θηρίων του Δανιήλ. Άρκτος, παρδάλη και αντί για ύαινα λέοντας. Σύμπτωση; Δεν το νομίζω. Προφανώς η έσχατη αυτή βασιλεία θα συγκεντρώνει χαρακτηριστικά και των 3 προηγούμενων θηρίων του Δανιήλ.

19 και εζήτουν ακριβώς περί τού θηρίου τού τετάρτου, ότι ήν διαφέρον παρά πάν θηρίον, φοβερόν περισσώς, οι οδόντες αυτού σιδηροί και όνυχες αυτού χαλκοί. εσθίον και λεπτύνον και τα επίλοιπα τοίς ποσίν αυτού συνεπάτει·

Αποδεικτικό ότι πρόκειται για την έσχατη βασιλεία και μετά ακολουθούν τα γεγονότα της Κρίσης είναι:

17 ταύτα τα θηρία τα μεγάλα τα τέσσαρα, τέσσαρες βασιλείαι αναστήσονται επί της γής, 18 αί αρθήσονται· και παραλήψονται την βασιλείαν άγιοι Υψίστου και καθέξουσιν αυτήν έως αιώνος των αιώνων.

Μετά έρχεται η βασιλεία του Θεού και πιο πριν αναφέρει:

9 εθεώρουν έως ότου οι θρόνοι ετέθησαν, και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν, ο θρόνος αυτού φλόξ πυρός, οι τροχοί αυτού πύρ φλέγον· 10 ποταμός πυρός είλκεν έμπροσθεν αυτού· χίλιαι χιλιάδες ελειτούργουν αυτώ, και μύριαι μυριάδες παρειστήκεισαν αυτώ· κριτήριον εκάθισε, και βίβλοι ηνεώχθησαν.


Παλαιός των Ημερών, βιβλία ανοιγμένα, νομίζω αυτό είναι ψιλοξεκάθαρο.

Η βασιλεία πάντως αυτή θα τερματιστεί:

Ζ εθεώρουν τότε από φωνής των λόγων των μεγάλων, ών το κέρας εκείνο ελάλει, έως ού ανηρέθη το θηρίον και απώλετο, και το σώμα αυτού εδόθη εις καύσιν πυρός.

Β 34 εθεώρεις έως ού ετμήθη λίθος εξ όρους άνευ χειρών και επάταξε την εικόνα επί τους πόδας τους σιδηρούς και οστρακίνους και ελέπτυνεν αυτούς εις τέλος. 35 τότε ελεπτύνθησαν εις άπαξ το όστρακον, ο σίδηρος, ο χαλκός, ο άργυρος, ο χρυσός, και εγένετο ωσεί κονιορτός από άλωνος θερινής·

Βλέπουμε επίσης στο Δανιήλ ότι το θηρίο δεν προσωποείται. Το θηρίο αντιπροσωπεύει βασιλείες και νομίζω ότι έτσι πρέπει να ερμηνευτεί το θηρίο της Αποκάλυψης. Ποιος είναι ο αντίχριστος;;;;

Ιδού:

Ζ και αυτό διάφορον περισσώς παρά πάντα τα θηρία τα έμπροσθεν αυτού, και κέρατα δέκα αυτώ. 8 προσενόουν τοίς κέρασιν αυτού, και ιδού κέρας έτερον μικρόν ανέβη εν μέσω αυτών, και τρία κέρατα των έμπροσθεν αυτού εξερριζώθη από προσώπου αυτού, και ιδού οφθαλμοί ωσεί οφθαλμοί ανθρώπου εν τώ κέρατι τούτω και στόμα λαλούν μεγάλα.

11 εθεώρουν τότε από φωνής των λόγων των μεγάλων, ών το κέρας εκείνο ελάλει, έως ού ανηρέθη το θηρίον και απώλετο, και το σώμα αυτού εδόθη εις καύσιν πυρός.

20 και περί των κεράτων αυτού των δέκα των εν τή κεφαλή αυτού και τού ετέρου τού αναβάντος και εκτινάξαντος των προτέρων τρία, κέρας εκείνο, ώ οι οφθαλμοί και στόμα λαλούν μεγάλα και η όρασις αυτού μείζων των λοιπών. 21 εθεώρουν και το κέρας εκείνο εποίει πόλεμον μετά των αγίων και ίσχυσε προς αυτούς

Λαλεί μεγάλα και εποίησε πόλεμο και ίσχυσε. Αυτό το διαβάζουμε και στην Αποκάλυψη ως προς το θηρίο.

Θηρίο = βασιλείες
10 κέρατα Δανιήλ = 10 κέρατα Αποκάλυψη, οι δέκα βασιλείς που λαμβάνουν εξουσία μετά του θηρίου

ΙΖ 12 και τα δέκα κέρατα ά είδες δέκα βασιλείς εισιν, οίτινες βασιλείαν ούπω έλαβον, αλλ' εξουσίαν ως βασιλείς μίαν ώραν λαμβάνουσι μετά τού θηρίου. 13 ούτοι μίαν γνώμην έχουσι, και την δύναμιν και εξουσίαν αυτών τώ θηρίω διδόασιν.

Προφανώς πρόκειται συμμαχικά κράτη στο κράτος του αντιχρίστου αλλά προφανώς ο αντίχριστος θα εξαφανίσει τα 3 τρία με την ανάδειξή του. Για ποιο λόγο; Άγνωστο, ίσως μάλλον προσπαθήσουν να ανεξαρτητοποιηθούν και να απαγκριστρωθούν. Θα βασιλεύσουν λοιπόν με το θηρίο αλλά η άνοδος του μικρού κέρατος θα συντρίψει τα 3.

8ο κέρατο Δανιήλ = ο 8ος βασιλέας της Αποκάλυψης
10κέρατα-3=7+1 κερατάκι =8

10 και βασιλείς επτά εισιν· οι πέντε έπεσαν, ο είς εστιν, ο άλλος ούπω ήλθε, και όταν έλθη, ολίγον αυτόν δεί μείναι 11 και το θηρίον ό ήν και ουκ έστι, και αυτός όγδοός εστι, και εκ των επτά εστι, και εις απώλειαν υπάγει.

να ο 8ος βασιλέας

Και κάτι ως προς το ποιος νικά όλους αυτούς:

ΙΖ 12 και τα δέκα κέρατα ά είδες δέκα βασιλείς εισιν, οίτινες βασιλείαν ούπω έλαβον, αλλ' εξουσίαν ως βασιλείς μίαν ώραν λαμβάνουσι μετά τού θηρίου. 13 ούτοι μίαν γνώμην έχουσι, και την δύναμιν και εξουσίαν αυτών τώ θηρίω διδόασιν. 14 ούτοι μετά τού αρνίου πολεμήσουσι, και το αρνίον νικήσει αυτούς, ότι κύριος κυρίων εστί και βασιλεύς βασιλέων, και οι μετ' αυτού κλητοί και εκλεκτοί και πιστοί.

Αυτό που μου δημιουργεί απορίες είναι το εξής. Το κερατάκι του Δανιήλ φαίνεται από το κείμενο ότι είναι ο αντίχριστος. Αφού συντρίβει τα 3 κέρατα, 3 βασιλείς, αυτοί αντικαθίστανται από άλλους; Διότι αν όχι, τότε πώς 10 βασιλείς θα πολεμήσουν κατά του αρνίου; Το λογικό βέβαια είναι ο αντίχριστος να βάλει άλλους στη θέση τους και να μην αφήσει τα 3 αυτά βασίλεια να φύγουν από την επιροή τους ως παντοδύναμος που θα είναι τότε. Το να μην ταυτίζονται τα 10 κέρατα του Δανιήλ με τα 10 κέρατα της Αποκάλυψης, δεν το αποκλείω -τίποτε δεν αποκλείεις σε τέτοιες μελέτες- αλλά μου φαίνεται λίγο απίθανο.



nikostheater
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:44 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό nikostheater » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:35 pm

Να πω,οτι στο Ευαγγελιο του Ιωαννη,ο Ιησους λεγει οτι "εγω ηρθα επ ονοματι του πατρος μου και δε με δεχθηκατε,θα ερθει αλλος στο δικο του ονομα και αυτον θα δεχθειτε!"
Αυτο για μενα ειναι το ζουμι.
Ο Ιησους επανηλειμμενως τους ελεγε οτι ειναι στην Γη στο ονομα του Πατερα του,δλδ του πρωτου προσωπου της Αγιας Τριαδας,και ομως οι Ιουδαιοι δεν τον δεχθηκαν.
Θα δεχθουν καποιον ομως ο οποιος θα ισχυριζεται οτι η εξουσια του πηγαζει απο τον ιδιον και θα διδασκει και θα κινειται επ ονοματι του εαυτου του!
Εδω για μενα ειναι η κρισιμη διαφορα:ο Ιησους διδασκε στο ονομα της Θεοτητος,ο Αντιχριστος θα θεωρει εαυτον θεο!
Και παρολαυτα,οι Εβραιοι θα τον ακολουθησουν,ξεχνωντας την θρησκεια τους.



Άβαταρ μέλους
Γεώργιος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:15 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό Γεώργιος » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:36 pm

nikostheater έγραψε:Και παρολαυτα,οι Εβραιοι θα τον ακολουθησουν,ξεχνωντας την θρησκεια τους.


Και όχι μόνον οι Εβραίοι...
Σημαντικό αυτό που λες, φανταστείτε τι πλάνη ώστε να λατρέψουν έναν άνθρωπου που ήρθε στο όνομά του όπως λες



nikostheater
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:44 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό nikostheater » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:38 pm

Σκεφτομουν κατι χθες πριν κοιμηθω..
Οτι ειναι ασκοπο να ψαχνουμε με γεματρια και αριθμοσοφια κλπ για να βρουμε το ατομο που θα εχει το 666.
Θεωρω οτι ο συγκεκριμενος αριθμος θα ειναι αποκλειστικα δικος του με καποιο τροπο.
Δλδ δεν θα ειναι η ημερομηνια γεννησης,αριθμοσοφια του ονοματος του κλπ.
Νομιζω οτι θα τον εκπροσωπει ο αριθμος αυτος με τροπο που θα συμβαινει μονο σε αυτον σε ολη την ιστορια και επισης καποιοι πιστοι θα καταφερουν να τον εντοπισουν βασει αυτου του δεδομενου..
Δυστυχως δεν γνωριζουμε ποιο ειναι το κατεχον που τον εμποδιζει να εμφανιστει...



Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό stratis » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:39 pm

Σκεφτομουν κατι χθες πριν κοιμηθω..
Οτι ειναι ασκοπο να ψαχνουμε με γεματρια και αριθμοσοφια κλπ για να βρουμε το ατομο που θα εχει το 666.

Δε διαφωνώ. Πιθανότατα το όνομά του να βγάζει 666 αλλά όπως έχουμε δει μέχρι τώρα τόσα και τόσα ονόματα βγάζουν 666, χώρια ότι καμιά φορά κανείς κάνει αλχημείες για να βγάλει το αποτέλεσμα που θέλει.

Δυστυχως δεν γνωριζουμε ποιο ειναι το κατεχον που τον εμποδιζει να εμφανιστει...

Το "κατέχον" ή "ο κατέχων" αναφέρεται στον απόστολο Παύλο στην Προς Θεσσαλονικείς Β'. Και μάλιστα αναφέρεται με τα 2 γένη.

Προς Θεσσαλονικείς Β'

Β 6 και νύν το κατέχον οίδατε, εις το αποκαλυφθήναι αυτόν εν τώ εαυτού καιρώ· 7 το γάρ μυστήριον ήδη ενεργείται της ανομίας, μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ μέσου γένηται· 8 και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος, ον ο Κύριος αναλώσει τώ πνεύματι τού στόματος αυτού και καταργήσει τή επιφανεία της παρουσίας αυτού· 9 ού εστιν η παρουσία κατ' ενέργειαν τού σατανά εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους


Ποιος έχει δύο γένη;

Ο Παράκλητος, το Άγιο Πνεύμα. Όταν λοιπόν κατά τον Παύλο "ψιγήσεται η αγάπη των πολλών", όταν δηλαδή οι άνθρωποι θα χάσουν κάθε ίχνος ανθρωπιάς, όταν η προσευχή θα φύγει τότε το Άγιο Πνεύμα διότι το Άγιο Πνεύμα κατοικεί στους ανθρώπους. Για να κατοικήσει όμως χρειάζονται κάποιες προϋποθέσεις να ισχύουν στον άνθρωπο, όταν αυτές εκλείψουν -κάτι που μετουσιώνεται στην παραπάνω ρήση του Παύλου- τότε το Πνεύμα θα φύγει από τον άνθρωπο.

Πολλοί στην καθημερινή ζωή το βιώνουν αυτό, όταν εξομολογούνται, προσεύχονται και ζουν σωστά νιώθουν μια θέρμη, όταν πάλι αμαρτήσουν αισθάνονται ένα κενό, σαν κάτι να έφυγε...

Επίσης παρατηρούμε στο χωρίο αυτό ότι το κατέχον είναι κάτι που οι Θεσσαλονικείς το γνώριζαν. Ακόμη θα δείτε στις 2 αυτές επιστολές ότι ο Παύλος απευθύνεται σε ένα ποίμνιο που είναι τέλειο, σε μια Εκκλησία που λειτουργεί σωστά από κάθε άποψη, δεν προβαίνει σε συστάσεις όπως με άλλους. Το υψηλό λοιπόν πνευματικό επίπεδο των Θεσσαλονικέων, το υψηλό χριστιανικό τους φρόνημα τους επέτρεπε να γνωρίζουν τι είναι το κατέχον.



Άβαταρ μέλους
dionisis
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:23 pm

Re: Το πρώτο θηρίο της Αποκαλύψεως

Δημοσίευσηαπό dionisis » Σάβ Αύγ 04, 2012 6:42 pm

nikostheater έγραψε:Σκεφτομουν κατι χθες πριν κοιμηθω..
Οτι ειναι ασκοπο να ψαχνουμε με γεματρια και αριθμοσοφια κλπ για να βρουμε το ατομο που θα εχει το 666.


Παιδιά μια μικρή παρένθεση, εγώ δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ με τις προφητείες αλλά θα πω κάτι που μπορεί να μην το ξέρετε αλλά ίσως να σας φανεί χρήσιμο.

Το εβραϊκό γράμμα Vav (ΩΑΩ?) αντιστοιχεί στο γράμμα W. Επίσης το Vav είναι το νούμερο 6. Οπότε:

WWW.
666.

O Κύριος είπε εγώ είμαι το Α και το Ω (ΑΩ)
Εκ παραδρομής έγραψα στα Ελληνικά το VAV (ΩΑΩ)???

Συγγνώμη για την παρένθεση..




Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 8 και 0 επισκέπτες

cron