Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

της Αγίας Γραφής και των Πατέρων

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

γεώργιοςκπ
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 31, 2012 3:08 pm

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό γεώργιοςκπ » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:38 am

O Aντίχριστος θα βασιλέψει για 3,5 χρόνια,αλλα θα έρθει πιο μπροστά στις 7 Δεκεμβρίου του 2011!Τα πρώτα 3 σχεδόν χρόνια θα συγκρουστεί με τους δύο προφήτες,που θα έχουν ήδη εμφανιστεί απο τις 15 Φεβρουαρίου.Αυτό το λέω βασιζόμενος στον προφήτη Δανιήλ, οτι η συνολική δημόσια παρουσία του Αντιχρίστου θα είναι 2300 μέρες.Τώρα,το κράτος απο το οποίο θα βασιλέψει,θα είναι αυτό της Ευρωπαικής Ένωσης καθώς θα πρέπει να είναι αρχηγός σε κράτος που θα υποδουλώσει το Ισραήλ.Όταν λοιπόν το Ισραήλ μπει στην Ευρωπαική Ένωση,τότε και ο Αντίχριστος θα γίνει Πρόεδρος(ή λιγο μετά).Συνοψίζοντας,τα πρώτα 3,5 έτη θα ανήκουν στους δύο προφήτες και στην πρώτη περίοδο του Αντιχρίστου οπου θα δείξει το ΄΄καλό΄΄ του πρόσωπο για να ξεγελάσει οσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.Τα δευτερα 3,5 έτη θα ανήκουν στον Αντίχριστο,οπου σαν Πρόεδρος της ΕΕ θα ειναι κοσμοκράτορας και νομοκράτορας.Αμέσως μόλις συμπληρωθούν τα 3,5 δεύτερα έτη,ερχεται ο Κύριος σαν αστραπή απο τον ουρανό.



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:38 am

Πως θα δείξει το καλό του πρόσωπο τα πρώτα 3,5 χρόνια, αφού δε θα είναι Πρόεδρος;

Δεύτερον ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το σημερινό Ευρωπαϊκό "Σύνταγμα" δεν έχει καθόλου εξουσίες, επομένως όχι μόνο κοσμοκράτορας δεν είναι, αλλά ούτε μέσα στην Ευρώπη δεν μπορεί να επιβάλει τίποτε.

Όσο για την υποδούλωση του Ισραήλ (???) σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού ούτε διαθέτει στρατό ούτε καν κοινή εξωτερική πολιτική δεν έχει.

Αν υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο για τις 2300 μέρες, σε σχέση με την προφητεία του προφήτη Δανιήλ, πως είσαι σίγουρος ότι αυτές αρχίζουν το 2011 (???). Ούτε σ' αυτό έδωσες καμιά απάντηση.

Νομίζω Γιώργο ότι μας λες πράγματα παντελώς αστήρικτα και εκτός πραγματικότητας.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό ORTHODOXIA » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:40 am

Δευτέρα Παρουσία - Αντίχριστος
Αρχ. Αθανασίου Μυτιληναίου

Εικόνα

Από τους Μακαρισμούς της Αποκαλύψεως

Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και τηρούντες τα εν αυτή γεγραμμένα, ο γαρ καιρός εγγύς (Αποκ. Α΄ 3).


Ανάμεσα στις τρομακτικές εικόνες του Προφητικού Βιβλίου της Αποκαλύψεως που είναι και το τελευταίο Βιβλίο της Καινής Διαθήκης, γραμμένο από το χέρι του Αγίου Ιωάννου του Ευαγγελιστού, όταν ήταν εξόριστος στην νήσο Πάτμο κατά την περίοδο που ο Δομετιανός είχε εξαπολύσει διωγμό κατά της Εκκλησίας, οι επτά Μακαρισμοί αποτελούν μικρές οάσεις που αναπαύουν τον πιστό αγωνιστή στην κονίστρα του κόσμου τούτου και τον παρηγορούν για τα επικείμενα δεινά που απειλούν τον αποστατημένο από το Θεό, κόσμο.

Ο Πρώτος Μακαρισμός τοποθετείται στην εισαγωγική επιγραφή του όλου Βιβλίου της Αποκαλύψεως που καλύπτει τους τρεις πρώτους στίχους. Μπορεί κανείς να πη, ότι το Βιβλίον αυτό αρχίζει και τελειώνει με έναν ευτυχισμό. Ευτυχίζει τον άνθρωπο εκείνον που μελετά τον λόγον του Θεού και τον εφαρμόζει μέσα στην αποστατημένη εποχή του, για να φτάση στο τέρμα που είναι η επικράτησι της Βασιλείας του Θεού και για την οποία η ψυχή εύχεται: «Ναι έρχου, Κύριε Ιησού» (Αποκ. κβ' 20).

Ο Μακαρισμός αυτός που αναφέρεται στη μελέτη και εφαρμογή του Νόμου του Θεού, μας θυμίζει έναν άλλον μακαρισμό που αντιφωνώντας ο Χριστός τον ευτυχισμό που του απέδιδε μια γυναίκα του λαού, είπε: «Μακάριοι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν» (Λουκ. ια' 28 ).

Το Βιβλίον της Αποκαλύψεως είναι ένα προφητικό βιβλίο. Όταν όμως λέμε προφητικό βιβλίο, δεν εννοούμε ότι εξαγγέλλει μόνον μελλοντικά γεγονότα, άλλα όπως τα προφητικά βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης, περιέχει θεόπνευστες παραινέσεις, έλεγχο, παρηγορία, διδασκαλία.

Ο σκοπός για τον οποίον εγράφη, είναι, συνεπώς:

α΄ Να ενισχύση τους πιστούς για τα επικείμενα γεγονότα μέχρι της Δευτέρας του Χριστού Παρουσίας.

β΄ Να συμμορφωθούν οι πιστοί με το περιεχόμενο του Βιβλίου εν όψει της Δευτέρας Παρουσίας και μελλούσης Κρίσεως.

γ΄ Να υπενθυμίση ότι «ο καιρός εγγύς».

Ο γαρ καιρός εγγύς

Για τον ερχομό του Μεσσίου στην Π. Διαθήκη, ο χρόνος ήταν αόριστος. Αντίθετα, στην Κ. Διαθήκη ο ερχομός της Β' Παρουσίας του Χριστού, είναι «εγγύς», είναι πολύ κοντά.

Ο Απ. Παύλος γράφει σχετικά: «Τούτο φημί, αδελφοί, ο καιρός συνεσταλμένος το λοιπόν εστιν» (Α΄ Κορ. ζ΄ 29), και ο Απ. Πέτρος προσθέτει: «Πάντων το τέλος ήγγικε» (Α΄ Πέτρ. δ΄ 7).

Η φράσις του Ευαγγ. Ιωάννου «ο γαρ καιρός εγγύς» που φανερώνει μιά βιασύνη, ένα λαχάνιασμα για το επερχόμενο τέλος, κάνει ώστε να νομίζη κανείς ότι ήδη ακούει τους καλπασμούς του χρόνου.

Θέλοντας ο Κύριος να αισθητοποιήση αυτό το «εγγύς», ανεφέρθη στο παράδειγμα της συκιάς που το μπουμπούκιασμα των φύλλων της πάνω στα κλαδιά της προαναγγέλει το πλησίασμα του καλοκαιριού (Ματθ. κδ΄ 32).

Πολύ φυσικό, λοιπόν, ήταν να ερωτηθή ο Κύριος από τους Μαθητάς του, για τα «σημεία» εκείνα που θα προανήγγειλαν τον δεύτερο ερχομό του. «Ειπέ ημίν, πότε ταύτα έσται και τι το σημείον της σης παρουσίας και της συντελείας του αιώνος;» (Ματθ. κδ΄ 3).

Ποία, δηλαδή, είναι τα «σημεία των καιρών»;.

Και ως προς τον χρόνο της Δευτέρας του Κυρίου παρουσίας, διατηρείται απόλυτη σιωπή.

Ο χρόνος αυτός είναι ολότελα άγνωστος και στους ανθρώπους και στους αγγέλους (Ματθ. κδ΄ 36, Πραξ. α΄ 7).

Αντίθετα, ως προς τα «σημεία» εκείνα που θα προηγηθούν της Μεγάλης εκείνης του Κυρίου Ημέρας, ο ίδιος ο Κύριος τα διεσάφισε. Και είναι τα εξής:

α΄ Η κήρυξις του Ευαγγελίου σε όλο τον κόσμο.

«Και κηρυχθήσεται τούτο το Ευαγγέλιον της Βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι και τότε ήξει το τέλος» (Ματθ. κδ΄ 14). Φυσικά, η εξάπλωσις του Ευαγγελίου σε μια παγκόσμια κλίμακα, δεν σημαίνει και αποδοχή του απ' όλους τους ανθρώπους. Αυτό το «εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι» υπονοεί την απιστία πολλών που θα μείνουν αναπολόγητοι κατά την κρίσι.

β΄ Η επιστροφή του Ισραήλ εις την χριστιανική πίστι.

Ο Απ. Παύλος μας αποκαλύπτει στην προς Ρωμαίους επιστολή του ότι όταν «το πλήρωμα των εθνών εισέλθη» δηλ. μετά από τον καθωρισμένο αριθμό των εθνικών που θα εισέλθουν στην Βασιλεία του Θεού, τότε, «πας Ισραήλ σωθήσεται» (Ρωμ. ια΄ 25-32). Ενας υπαινιγμός του Κυρίου πάνω σ' αυτό το σημείο είναι το Λουκ. ιγ΄ 36.

γ΄ Τις παραμονές της Δευτέρας Παρουσίας θα σημειωθή μεγάλη αποστασία που θα την προκαλέσουν ψευδοπροφήται που «πολλούς πλανήσουσιν» (Ματθ. κδ' 4, 5).

Το ίδιο σημειώνει και ο Απ. Παύλος, ότι δεν θα γίνη η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου «εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον» (Β΄ Θεσ. β΄ 3). Και ο Κύριος συμπληρώνει: «Και δια το πληθυνθήναι την ανομίαν ψυγήσεται η αγάπη των πολλών» (Ματθ. κδ΄ 12).

Τις ημέρες εκείνες θα έχη πλεονάσει η αμαρτία και η ιδιοτέλεια.

δ΄ Η εμφάνισις του Αντιχρίστου.

Αυτή θα είναι το αποκορύφωμα της αποστασίας και ηθικής αθλιότητος. Μετά την αποστασία, σημειώνει ο Απ. Παύλος, θα «αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί Θεός... ου εστιν η παρουσία κατ' ενέργειαν του Σατανά εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους...» (Β΄ Θεσ. β΄ 3-12).

Οι πατέρες της Εκκλησίας μας παρατηρούν τον Αντίχριστον «ως λόγιόν τινα και συνετόν σωφροσύνην τε και φιλανθρωπίαν υποκρινόμενον, άνθρωπόν τινα την φύσιν, πάσαν εν εαυτώ του διαβόλου δεχόμενον την ενέργειαν. Και ώσπερ ο Θεός και Σωτήρ ανθρωπείαν φύσιν αναλαβών την ημετέραν επραγματεύσατο σωτηρίαν, ούτω και ο σατανάς άνθρωπον εκλεξάμενος πάσαν αυτού δέξασθαι δυνάμενον την ενέργειαν δι΄αυτού πάντας εξαπατήσαι τους ανθρώπους πειράσεται»... «Ουκ αυτός τοίνυν ο διάβολος γίνεται άνθρωπος κατά την του Κυρίου ενανθρώπησιν» αλλά κατοικεί σε άνθρωπο που θα είναι εξόχως διεφθαρμένος και θα καταστή τέλειο όργανό του και θρόνος του.

Θα είναι τόση η αποστασία και η πλάνη τότε, ώστε ερωτά ο Ιεροσολύμων Κύριλλος: «Τίς άρα μακάριος ο υπέρ Χριστού μετ' ευσεβείας μαρτυρών τότε; Υπέρ γαρ πάντας μάρτυρας εγώ φημι είναι τους τότε μάρτυρας... οι μέν προ τούτου μόνοις ανθρώποις επάλαισαν, οι δε επί του Αντιχρίστου, αυτώ τω Σατανά αυτοπροσώπως πολεμήσουσι». Τελικά όμως, αυτός «ο Κύριος αναλώσει τον άνομον τω πνεύματι του στόματος αυτού» (Β΄ Θεσ. β΄ 8 ).

ε΄ Παγκόσμιες ακαταστασίες, διωγμοί των Χριστιανών.

Και σημειώνει ο Κύριος: «Μελλήσετε δε ακούειν πολέμους και ακοάς πολέμων... και έσονται λιμοί και λοιμοί και σεισμοί κατά τόπους, πάντα δε ταύτα αρχή ωδίνων. Τότε παραδώσουσιν υμάς εις θλίψιν και αποκτενούσιν υμάς, και έσεσθε μισούμενοι υπό πάντων των εθνών δια το όνομά μου...» (Ματθ. κδ΄ 6-10).

Ο πρώτος Μακαρισμός της Αποκαλύψεως μας υπενθυμίζει ότι «ο Κύριος εγγύς» και συνεπώς να μη αφιστάμεθα της μελέτης και εφαρμογής του Νόμου του Θεού. Πρέπει ακόμη να διακρίνωμε τα «σημεία των καιρών». Πρέπει να αισθανώμαστε ότι «το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται» (Β΄ Θεσ. β΄ 7) και ότι «εσχάτη ώρα εστί, και καθώς ηκούσατε ότι ο αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν, όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστίν» (Α΄ Ιωάν. β΄ 18 ).

Κάποτε ο Κύριος επέπληξε τους Φαρισαίους που τα μεν μετεωρολογικά σημεία μπορούν να ξεχωρίζουν, τα δε σημεία των καιρών, αδυνατούν (Ματθ. κδ΄ 3, Λουκ. ιβ΄ 54-56). Πρέπει να νιώσουμε ότι έχομε να παλαίψωμε σκληρά. Ότι λίγοι είναι εκείνοι που θα σωθούν. Καιρός να αντιληφθούμε ότι το τέρμα του κόσμου φθάνει με καλπασμό...

Μπροστά σε όλα αυτά τα ενεστώτα και μέλλοντα γεγονότα, που αναφέρει ο λόγος του Θεού, ποιος θα έμενε αδιάφορος;

Εκδόσεις "Ορθόδοξος Κυψέλη"

Πηγή: www.impantokratoros.gr



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:41 am

Πολλά απ' τα "σημεία" που αναφέρονται στο προηγούμενο κείμενο, Γιώργο, δεν έχουν πραγματοποιηθεί, ούτε φαίνεται ότι θα πραγματοποιηθούν στο άμεσο μέλλον (ο ευαγγελισμός όλων των ανθρώπων, οι διωγμοί των Χριστιανών, ο εκχριστιανισμός των Εβραίων κλπ).

Επομένως, Γιώργο, ο καιρός μπορεί να είναι "εγγύς", αλλά όχι τόσο εγγύς, όσο λες.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

γεώργιοςκπ
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 31, 2012 3:08 pm

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό γεώργιοςκπ » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:42 am

Περιμένετε και θα το δείτε με τα μάτια σας....τώρα δεν έχει εξουσίες αυτή η θέση,τότε όμως;με την εμφανιση του Αντιχρίστου στις 7 Δεκεμβρίου του 2011 θα άλλάξουν πολλά πράγματα...το Ισραήλ φτάνει να μπει στην ΕΕ για να θεωρηθεί το έβδομο κεφάλι της Αποκαλύψεως....το ξέρω,πολλά απο αυτά που λέω ξενίζουν,αλλά ειναι απορροια εμπεριστατωμένης έρευνας ενος και πλέον χρόνου....οι 2300 μέρες αρχίζουν με την εμφάνιση του Αντιχρίστου και τελειώνουν με την Δευτέρα Παρουσία.Αν προσθέσεις στην 7 Δεκεμβρίου 2011,2300 μέρες βρίσκεις την ημερομηνία της Δευτέρας Παρουσίας.Τωρα,γιατι 2011;Γιατι τότε ο Αντίχριστος γίνεται 30 ετών!Γεννημένος την 29 Ιουλίου του 1982,την ίδια ημερομηνία το 2014,θα είναι 33 ετών!θα περιμένει δηλαδή τα γενεθλια του για να γίνει Πρόεδρος της ΕΕ,καθώς ο Χριστός σταυρώθηκε 33 ετών!(συμβολική πράξη).
Τώρα,σύμφωνα με τις Γραφές,ο Αντίχριστος θα κυβερνήσει 3,5 ετη,ή 1335 μέρες.Προσθέτουμε τις 1335 μέρες στην ημερομηνία της ενθρόνισης του και φτάνουμε στις 25 Μαρτίου του 2018 που είναι και η ημερομηνία της Δευτέρας Παρουσίας!



Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό ORTHODOXIA » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:43 am

Το υποτιθέμενο τέλος του κόσμου, του 2018 μ.Χ.
Μια πλάνη, που δυστυχώς διαδίδεται από Ορθόδοξο μοναχό!


Δεν μας είναι καθόλου ευχάριστο το να αναγκαζόμαστε να εκθέσουμε μια πλάνη ενός Ορθοδόξου μοναχού. Δυστυχώς όμως, κανείς δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο, και ο εχθρός συχνά πλανάει ακόμα και ανθρώπους μεταξύ των Χριστιανών, ακόμα και κατά τα άλλα αξιόλογους μοναχούς όπως τον π. Μάξιμο.

Συνηθισμένοι καθώς ήμασταν από τις Προτεσταντικές ψευδοπροφητείες περί του τέλους, κυρίως μεταξύ των Αντβεντιστικών ομάδων, εκπλαγήκαμε όταν είδαμε γνωστό μοναχό, να διαδίδει μια εσχατολογική πλάνη, μάλιστα ακόμα και να κυκλοφορεί βιβλίο γι' αυτήν!

Αρκετά μέλη της ομάδας μας, προερχόμενοι από τέτοιου είδους εσχατολογικές αιρέσεις, έχουμε βιώσει τέτοιου είδους πλάνες, πριν γίνουμε Χριστιανοί. Και το ότι περάσαμε από αυτές τις ομάδες, αφ' ενός μας έχει ευαισθητοποιήσει απέναντι σε τέτοιου είδους πλάνες, αφ' ετέρου μας έχει δώσει τα εφόδια, να εντοπίζουμε εύκολα τα αδύνατα και τρωτά σημεία τέτοιων θεωριών. Γι' αυτό, με ευθύνη απέναντι στους αδελφούς μας, θα προχωρήσουμε σε μια πολύ περιληπτική αναίρεση της πλάνης περί του δήθεν τέλους το 2018, ώστε να μη γίνει αυτό αιτία να σκανδαλισθούν κάποιοι Χριστιανοί, όταν ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΣ τον εν λόγω μοναχό, και σκανδαλίζοντας όσους τον πίστεψαν. Όπως στο παρελθόν διαψεύσθηκαν όλοι όσοι δεν έδωσαν σημασία στα λόγια του Κυρίου Ιησού Χριστού, και έσπευσαν να προβλέψουν το τέλος του κόσμου.

Ο κορμός του σκεπτικού της πλάνης αυτής

Δεν θα κάνουμε αναίρεση λέξη προς λέξη των λεπτομερειών του εν λόγω βιβλίου, γιατί δεν έχει νόημα. Αρκεί να δείξουμε τα αδύνατα σημεία του σκεπτικού που χρησιμοποιεί, αλλά και των παραδοχών που θεωρεί σίγουρες, ώστε να γίνει φανερό σε κάθε λογικό άνθρωπο, ότι εδώ έχουμε μία ακόμα περίπτωση πλάνης, που ο χρόνος θα τη διεψεύσει.

Με λίγα λόγια, το εσφαλμένο σκεπτικό του π. Μάξιμου είναι το εξής:

7 χρόνια τιμωρήθηκε ο Ναβουχοδονόσορ, άρα 7 επί 365 = 2.555 χρόνια θα τιμωρηθεί ο Ισραήλ.

Έχουμε λοιπόν από το 605 π.Χ. έως 1948 =2555 χρόνια. Τότε τελείωσαν οι καιροί των εθνών καταπάτησης του Ισραήλ.

Επίσης 19 χρόνια έκανε ο Ναβουχοδονόσορ να πάρει την Ιερουσαλήμ, 19 και οι Εβραίοι να πάρουν πάλι τη γη τους: 1948+19=1967.

Από το 1948 ξεκινάει η τελευταία 70ετία του κόσμου, και στο μέσο αυτής, (1948+35 =1983), είχαμε τη γέννηση του Αντιχρίστου.

Μετά τη κατάληψη Ιερουσαλήμ ο Ναβουχοδονόσορ τιμωρήθηκε με επτά χρόνια τρέλας, μετά από 16 χρόνια.

Άρα η τιμωρία του Ισραήλ με τον Αντίχριστο αρχίζει 16 χρόνια μετά από το 1967, δηλαδή το 1983.
Τα τελευταία 70 χρόνια χωρίζονται στον Χριστό και στον Αντίχριστο. 33,5 χρόνια έζησε στη γη ο Χριστός, και το υπόλοιπο των 70 ετών, ή 36,5 θα είναι η διάρκεια ζωής του Αντιχρίστου.

Άρα, 1983 + 36,5 μείον ένα, (για να συμπεριλάβουμε το 1983) = 2018, δηλαδή τέλος Αντιχρίστου.


Τα παραπάνω, είναι με λίγα λόγια, ο κορμός του σκεπτικού του π. Μάξιμου, από το οποίο σκεπτικό βγάζει το πλανεμένο συμπέρασμα ότι το τέλους του κόσμου θα έρθει το 2018!!!

Ήδη ο προσεκτικός και με γνώσεις του ζητήματος αναγνώστης, έχει αντιληφθεί τα λάθη της παραπάνω σκέψης. Αλλά ακόμα και κάποιος που δεν γνωρίζει τα ζητήματα αυτά, είναι εύκολο να διακρίνει την αυθαιρεσία και τα λογικά άλματα των παραπάνω συλλογισμών. Ας τα δούμε λοιπόν αυτά πιο προσεκτικά:

Οι αυθαιρεσίες της πλάνης του 2018

Ξεκινάμε από την αρχή του ανωτέρω συλλογισμού, αριθμώντας τα σφάλματα του σκεπτικού του πατρός Μάξιμου, για να δείξουμε πόσο λάθος είναι αυτή η θεωρία:

Αρχίζουμε από την πρώτη φράση του ανωτέρω συλλογισμού:

"7 χρόνια τιμωρήθηκε ο Ναβουχοδονόσορ, άρα 7 επί 365 = 2.555 χρόνια θα τιμωρηθεί ο Ισραήλ".

Εικόνα

Όμως:

1. Ο Ναβουχοδονόσορ ΔΕΝ τρελάθηκε για 7 χρόνια! Ο πατέρας Μάξιμος ξεκινάει με τη βεβαιότητα ότι ο Ναβουχοδονόσορας τιμωρήθηκε 7 χρόνια με τρέλα, ώστε μετά να χρησιμοποιήσει αυτόν τον αριθμό στους υπολογισμούς του. Όμως, όπως είναι ΓΝΩΣΤΟ από τα ιστορικά στοιχεία, ο Ναβουχοδονόσορ, ΔΕΝ τρελάθηκε για 7 χρόνια. Η Αγία Γραφή μιλάει για 7 ΚΑΙΡΟΥΣ, και όχι 7 χρόνια. Η αποδοχή ότι οι 7 καιροί σημαίνουν 7 χρόνια, είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ, και ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Το ζήτημα αυτό, έχει αναλυθεί εκτενώς και επαρκώς, στο βιβλίο: "Οι Καιροί των Εθνών αναθεωρημένοι" του Καρλ Όλοφ Γιόνσον, ο οποίος είναι η μεγαλύτερη αυθεντία για το εν λόγω ζήτημα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία, για το ότι ο Ναβουχοδονόσορ ΔΕΝ τρελάθηκε για 7 χρόνια, στην εξής διεύθυνση: ../../paratir/biblia/kte1//P4.htm

2. Η σύνδεση της τιμωρίας του Ναβουχοδονόσορα με την τιμωρία του Ισραήλ, είναι αυθαίρετη και αναπόδεικτη. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην Αγία Γραφή, που να συνδέει με ατράνταχτα στοιχεία, τον Ισραήλ των Εσχάτων ημέρων, με τον Ναβουχοδονόσορα. Στο ανωτέρω βιβλίο, μπορείτε να δείτε, με πόσων ειδών διαφορετικές σχετικές αυθαιρεσίες, έχουν συνδέσει τον Ναβουχοδονόσορα και την τρέλα του οι διάφοροι εσχατολόγοι ανά τους αιώνες! Θα μπορούσε κάποιος εντελώς αυθαίρετα να συνδέσει επίσης τον Ναβουχοδονόσορα με τον ίδιο τον Αντίχριστο, με μια αποστατημένη Εκκλησία, με κάποιο αντιχριστιανικό έθνος, με τον Ισραήλ σε περασμένες εποχές, κλπ. Η φαντασία οργιάζει! Πάντα όμως χωρίς αποδείξεις. Το "άρα" λοιπόν της φράσης, ΔΕΝ συνεπάγεται κατ' ανάγκην, αλλά κατ' αυθαιρεσίαν.

3. Αυθαίρετη η χρήση του κανόνα: "Μία ημέρα για ένα έτος". Το να χρησιμοποιηθούν οι 365 ημέρες του κάθε έτους από τα 7 υποτιθέμενα έτη του Ναβουχοδονόσορα, ως ξεχωριστά έτη, αποτελεί επίσης αυθαιρεσία. Στα σχετικά κεφάλαια του ανωτέρω βιβλίου, με τους τίτλους: Ο κανόνας μιας ημέρας αντί ενός έτους και: Ο "κανόνας" εφαρμοζόμενος στους "Καιρούς των Εθνών", μπορείτε να δείτε πόσο αυθαίρετος είναι αυτός ο ισχυρισμός, και σε πόσους διαφορετικούς εσχατολογικούς (και αποτυχημένους) υπολογισμούς έχει χρησιμοποιηθεί, εδώ και 2000 χρόνια!

4. Για τι είδους έτη μιλάμε; Εδώ επίσης, εντάσσεται και η αυθαιρεσία, ότι ΔΕΝ τεκμηριώνεται το είδος των ετών. Πώς γνωρίζουμε για παράδειγμα, ότι δεν μιλάμε για Σεληνιακά έτη της εποχής εκείνης;

Ως εδώ, στην πρώτη κιόλας φράση, εντοπίσαμε τέσσερα διαφορετικά σφάλματα και λογικά άλματα. Ας προχωρήσουμε στη δεύτερη φράση:

"Έχουμε λοιπόν από το 605 π.Χ. έως 1948 =2555 χρόνια. Τότε τελείωσαν οι καιροί των εθνών καταπάτησης του Ισραήλ".

Όμως:

5. Γιατί θα πρέπει να ξεκινήσει ο υπολογισμός από το 605 π.Χ.; Με ποια βάση δηλώνεται, ότι τότε ξεκίνησαν οι Καιροί των Εθνών; Για να ξεκινήσει η αρχή των Καιρών των Εθνών το 605 π.Χ., θα πρέπει η χρονολογία αυτή να είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ από όλες τις άλλες σχετικές χρονολογίες της περιόδου εκείνης. Όμως τα ντοκουμέντα δείχνουν, ότι ΔΕΝ ήταν. Υπήρξαν ακόμα σημαντικότερες χρονολογίες απ' αυτήν, στην ίδια εκείνη χρονική περίοδο, όπως μπορεί να δει κανείς, στις σχετικές μας μελέτες, όπως για παράδειγμα στη διεύθυνση: http://www.oodegr.com/oode/istoria/israil1/ierus1.htm, Εκεί μπορεί ο καθένας να δει το εξής: Ήδη από το 609 π.Χ. ο Ισραήλ γίνεται υποτελής στα έθνη, και συγκεκριμένα στον Φαραώ Νεχαώ. Το 605 π.Χ. ο Φαραώ νικιέται από τον Ναβουχοδονόσορα, και η υποτέλεια του Ισραήλ αλλάζει χέρια, μπαίνοντας υπό την εξουσία του Ναβουχοδονόσορα.

Με απλά λόγια, ήδη 4 χρόνια ΠΡΙΝ από το 605 π.Χ., ο Ισραήλ ήταν υποτελής στα έθνη, και με αυτό το σκεπτικό, θα μπορούσαμε κάλλιστα να ξεκινήσουμε το μέτρημα των Καιρών των Εθνών από το 609 π.Χ.!

Επιπλέον, στο διάστημα 602 - 598, ο Ισραήλ βρίσκεται εκτός εξουσίας εθνών, γιατί επαναστατεί ο Ισραήλ στον Ναβουχοδονόσορα. Γιατί λοιπόν να μην ξεκινήσουμε το μέτρημα από την επανεμφάνιση της εξουσίας αυτής, το 589 π.Χ.; Ή γιατί να μην ξεκινήσουμε από την πολιορκία της Ιερουσαλήμ το 589 π.Χ., μια και ΤΟΤΕ ξεκίνησε και η οργή του Θεού εναντίον της, με βάση τα εδάφια Ιερεμίας 21/κα΄ 2,4 - 7;: "...ο βασιλεύς τής Βαβυλώνος ήγειρε πόλεμον καθ' ημών... Ούτω λέγει Κύριος: ...ιδού εγώ στρέφω εις τα οπίσω τα όπλα τού πολέμου τα εν ταις χερσίν υμών, με τα οποία σεις πολεμείτε κατά τού βσιλέως τής Βαβυλώνος και τών Χαλδαίων οίτινες σας πολιορκούσιν έξωθεν τών τειχών... θέλω πολεμήσει εναντίον σας με... θυμόν, και με αγανάκτησιν, και με οργήν μεγάλην. ...θέλω παραδώσει Σεδεκίαν... και τον λαόν, και τους εναπολειφθέντας εν τη πόλει ταύτη... εις χείρας τού Ναβ/ρος βασιλέως τής Βαβυλώνας...". Ή, ακόμα χειρότερα, γιατί να μην ξεκινήσουν οι Καιροί των Εθνών δύο χρόνια ακόμα αργότερα, από την Ερήμωση της Ιερουσαλήμ, το 587 π.Χ. εφ' όσον ως τότε κατοικείτο; (Β΄ Βασιλέων 25/κε΄ 1 - 8: ΄΄Και εν τω 9ο έτει τής βασιλείας αυτού (τού Σεδεκία)..., ήλθε Ναβ/ορ ο βασιλεύς τής Βαβυλώνος ...και ωκοδόμησαν περιτειχίσματα εναντίον αυτής κύκλω. Και η πόλις επολιορκείτο μέχρι τού 11ου έτους τού βασιλέως Σεδεκίου (Δηλαδή 2 έτη)... και εξεπορθήθει η πόλις...΄΄).

Πιστεύουμε ότι τα ανωτέρω, είναι ενδεικτικά του πόσο αυθαίρετες είναι τέτοιου είδους χρονολογικές αφετηρίες υποτιθέμενων προφητειών για το τέλος! Και το πώς έχουν κατά καιρούς χρησιμοποιηθεί τέτοιες αφετηρίες, μπορείτε να το δείτε στα κεφάλαια του ανωτέρω βιβλίου: Ο "κανόνας" εφαρμοζόμενος στους "Καιρούς των Εθνών", Τζων Ακουίλα Μπράουν, Οι «Καιροί των Εθνών» στην κίνηση Μίλλερ, Νέλσον Χ. Μπάρμπουρ, Κάρολος Τέιζ Ρώσσελ, Εφαρμογές των 1260 ημερών - ετών, Εφαρμογές των 2.520 (ή 2.450) ετών.

6. Γιατί πρέπει να τελειώσουν οι Καιροί των Εθνών το 1948; Το ότι οι Ισραηλινοί έγιναν κράτος τον καιρό εκείνο, ΔΕΝ σημαίνει ότι οι Καιροί των Εθνών τελείωσαν τότε! Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είπε σαφώς: "και Ιερουσαλήμ έσται πατουμένη υπό εθνών άχρι ου πληρωθώσιν καιροί εθνών" (Λουκάς 21/κα: 24). Στην πραγματικότητα, όχι μόνο ΔΕΝ έπαψε να καταπατείται η Ιερουσαλήμ το 1948 από τα Έθνη, αλλά ΑΚΟΜΑ το Ισραήλ ΔΕΝ έχει εξουσία επί του σημαντικότερου μέρους της Ιερουσαλήμ, δηλαδή επί του σημείου που ήταν κάποτε ο Ναός του αληθινού Θεού, ενώ σήμερα εκεί βρίσκεται το Ισλαμικό Τέμενος του Ομάρ!

Αν λοιπόν οι Καιροί των Εθνών έληξαν το 1948 που λέει ο π. Μάξιμος, ο Κύριος Ιησούς Χριστός έλεγε ψέματα! Με άλλα λόγια, αν ο π. Μάξιμος έχει δίκιο, ο Ιησούς Χριστός ήταν ψευδοπροφήτης!

Επόμενη φράση:

"Επίσης 19 χρόνια έκανε ο Ναβουχοδονόσορ να πάρει την Ιερουσαλήμ, 19 και οι Εβραίοι να πάρουν πάλι τη γη τους: 1948+19=1967".

Όμως:

7. Ο Ναβουχοδονόσορας ΔΕΝ έκανε 19 χρόνια να πάρει την Ιερουσαλήμ, αλλά να την καταστρέψει! Συγκεκριμένα, την πήρε ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΕΝΘΡΟΝΙΣΗΣ ΤΟΥ, όπως μπορείτε να δείτε στους εξής λεπτομερείς πίνακες: http://www.oodegr.com/oode/istoria/israil1/ABCD.htm Άρα, αν θέλει ο π. Μάξιμος να κάνει παραλληλισμό, πρέπει να υποθέσει ότι το 1967 οι Εβραίοι ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ τη γη τους!!!

8. Τα χρόνια είναι 18 και όχι 19. Στην πραγματικότητα όμως, ακόμα και αν λογαριάζαμε τα χρόνια αυτά του Ναβουχοδονόσορα, ΔΕΝ είναι 19, αλλά 18, όπως μπορεί να δει ο καθένας στον ανωτέρω πίνακα!!!

Επόμενη πρόταση:

"Από το 1948 ξεκινάει η τελευταία 70ετία του κόσμου, και στο μέσο αυτής, (1948+35 =1983), είχαμε τη γέννηση του Αντιχρίστου"

Όμως:

9. Είναι αυθαίρετη η 70ετία. Πέραν του ότι, όπως δείξαμε το 1948 ΔΕΝ βγαίνει με τίποτα, είναι αυθαίρετο να μετατρέψουμε την 7ετία του Αντιχρίστου σε... 70ετία! Δεν υπάρχει καμία σαφής αναφορά στους Θεόπνευστους συγγραφείς των προφητειών αυτών, που να δικαιολογεί μια τέτοια εφαρμογή των ετών. Μάλιστα, σχετικές προφητείες που χωρίζουν την 7ετία του Αντιχρίστου σε ημέρες, δεν αφήνουν περιθώρια για τέτοιες εφαρμογές δεκαετιών! (π.χ. Αποκάλυψις 12/ιβ: 6, όπου σπάει τη μισή επταετία σε ημέρες!).

10. Είναι αυθαίρετη η εφαρμογή των ετών στη γέννηση του Αντιχρίστου. Μια συνεπής εφαρμογή προφητείας, θα είχε σχέση με την ΕΜΦΑΝΙΣΗ του Αντιχρίστου, και όχι με τη γέννησή του, η οποία δεν έχει την παραμικρή ιστορική σημασία. Στην Αγία Γραφή δεν έχουμε καμία σχετική προφητεία, που να εφαρμόζεται με τέτοιο τρόπο!

Επόμενη πρόταση:

"Μετά τη κατάληψη Ιερουσαλήμ ο Ναβουχοδονόσορ τιμωρήθηκε με επτά χρόνια τρέλας, μετά από 16 χρόνια. Άρα η τιμωρία του Ισραήλ με τον Αντίχριστο αρχίζει 16 χρόνια μετά από το 1967, δηλαδή το 1983"

Όμως:

11. Δεν υπάρχει όπως είδαμε, κανένα στοιχείο για τον ισχυρισμό αυτόν, πέραν του ότι δεν υπήρξαν καν αυτά τα 7 χρόνια!

12. Μετά τις ανωτέρω υποδείξεις σφαλμάτων, η συσχέτιση των 16 ετών και του 1983 στερείται κάθε βάσεως και λογικής.

Επόμενη πρόταση:

"Τα τελευταία 70 χρόνια χωρίζονται στον Χριστό και στον Αντίχριστο. 33,5 χρόνια έζησε στη γη ο Χριστός, και το υπόλοιπο των 70 ετών, ή 36,5 θα είναι η διάρκεια ζωής του Αντιχρίστου."

Όμως:

13. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να γίνει αυτή η υπόθεση, του διαχωρισμού 70 ετών που μοιράζονται στον Χριστό και στον Αντίχριστο. Όχι μόνο επειδή όπως δείξαμε ΔΕΝ υπάρχει θέμα 70 ετών, αλλά επίσης επειδή δεν τίθεται ζήτημα σχέσης Χριστού και Αντιχρίστου!

Επόμενη πρόταση:

"Άρα, 1983 + 36,5 μείον ένα, (για να συμπεριλάβουμε το 1983) = 2018, δηλαδή τέλος Αντιχρίστου"

Όμως:

14. Γιατί άραγε πρέπει να αφαιρέσουμε ένα έτος; Αν το αφαιρέσουμε, παύει να διαιρείται σωστά το νούμερο 70 με τα χρόνια του Χριστού και του Αντιχρίστου!

Επιλεγόμενα

Από τα παραπάνω, καθίσταται σαφές, για κάθε λογικό άνθρωπο, ότι οι συλλογισμοί του π. Μαξίμου για το δήθεν τέλος του 2018, είναι διάτρητοι από χρονολογικά λάθη, λογικά άλματα και αυθαίρετους συλλογισμούς. Και είδαμε ένα χονδρικό παράδειγμα 14 βασικών σφαλμάτων, στον σκελετό του σκεπτικού του. Ακόμα και οι Προτεστάντες, που στερούνται της Ορθόδοξης βάσης, σπανίως έκαναν τόσα σφάλματα σε έναν εσχατολογικό υπολογισμό του τέλους! Εκπλήσσει λοιπόν το μέγεθος της αυθαιρεσίας ενός Ορθοδόξου μοναχού!

Ελπίζουμε με πολλή αγάπη, ο π. Μάξιμος να καταλάβει το λάθος του, και εγκαίρως να αναθεωρήσει και να απορρίψει τις απαράδεκτα εσφαλμένες αυτές θέσεις, ΠΡΙΝ γίνει αιτία να σκανδαλισθούν τυχόν αστήρικτοι και αφελείς. Γιατί γνωρίζει πολύ καλά τι είπε ο Κύριος για όποιον σκανδαλίσει "έναν των ελαχίστων τούτων"!!!

Ανεξαρτήτως όμως του τι θα κάνει ο π. Μάξιμος, ο κάθε Χριστιανός, πρέπει να μην ξεχνάει τα λόγια του Κυρίου, όταν συναντά σχετικούς εσχατολόγους, που υπολογίζουν τον καιρό του τέλους:

"Βλέπετε, μη πλανηθείτε· επειδή, πολλοί θάρθουν στο όνομά μου, λέγοντας, ότι: Εγώ είμαι· και ο καιρός πλησίασε. Μη τους ακολουθήσετε!" (Λουκάς 21/κα: 8 ).

Nίκος Mαυρομάγουλος.

Υ. Γ. Δυστυχώς, οι επισημάνσεις μας όχι μόνο δεν εισακούσθηκαν από τον π. Μάξιμο, (αν και τις πληροφορήθηκε από ενωρίς), αλλά και στα τέλη του 2007 κατηγόρησε την ΟΟΔΕ ως "αιρετική" από τηλεοράσεως, επειδή του αναιρέσαμε τα επιχειρήματα. Σχεδόν 16 μήνες αργότερα από τη δημοσίευση του παραπάνω άρθρου μας, η υπομονή του Μητροπολίτη του εξαντλήθηκε, και ο π. Μάξιμος αποπέμφθηκε από την Ι. Μ. Κορίνθου, μεταξύ άλλων και για τον σκανδαλισμό που προκάλεσε στους πιστούς. Του ευχόμαστε γρήγορη μετάνοια!

Πηγή: www.oodegr.com



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:45 am

Λυπάμαι Γιώργο, αλλά είναι φανερό ότι τα στοιχεία στα οποία βασίζεσαι είναι εντελώς λάθος. Οπότε ας κλείσουμε εδώ το θέμα. Μείνε μαζί μας, όμως να συζητήσουμε άλλα εξ ίσου σοβαρά πνευματικά θέματα.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:48 am

Ομιλία του π. Γεωργίου Μεταλληνού για το τέλος του κόσμου.















Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:50 am

Απάντηση του Μητροπολίτη Ηλείας για τα Πρωτόκολλα της Σιών
Τρίτη, 25 Ιανουάριος 2011

Εικόνα

Επιστολή σχετικά με τα Πρωτόκολλα της Σιών, απέστειλε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός απαντώντας στις απορίες και τους προβληματισμούς που εγγράφως του απέστειλε μέλος της Εκκλησίας μας.

Στην επιστολή του ο κ. Γερμανός αφού αναφέρει ότι τα Πρωτόκολλα της Σιών είναι απόκρυφα βιβλία τονίζει ότι «ο συγγραφέας τους θέλει να φοβίζει τους Χριστιανούς και να μας κάνη να χάνουμε την ειρήνην μας και την ψυχικήν μας γαλήνη».

Επίσης ο Μητροπολίτης Ηλείας απευθύνει πατρικές συμβουλές στον αποστολέα τονίζοντάς του να ασχολείται με το Χριστό και όχι με τον αντίχριστο, να έχει αυτοπεποίθηση και να διώξει από επάνω του την «πεποίθηση του ''διδασκάλου''»

Τέλος ο κ. Γερμανός επισυνάπτει δύο κείμενα « σχετικά με τον Αντίχριστο και το σφράγισμα του 666»

Ακολουθεί η επιστολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ηλείας κ. Γερμανού.

Αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ,
Έλαβα την από 10-1-2011 επιστολή σου με τα συνημμένα σε αυτή και σ' ευχαριστώ, αλλά και σε συγχαίρω για την αγωνία σου και την καλή σου διάθεσι να αποφύγης τον κίνδυνον των αιρέσεων και της πλάνης, που μας απομακρύνουν από την Εκκλησία μας, την λύτρωσί μας και την σωτηρία μας.

Αγαπητέ κ. Κλαυδιανέ · Φαίνεται από τα γραφόμενά σου , ότι είσαι καλός άνθρωπος. Όμως, ενώ θέλεις και προσπαθείς να αποφύγης τις παγίδες του Σατανά, χωρίς να το καταλάβης πέφτεις στα δίκτυά του· Χωρίς να το καταλάβης ασχολείσαι με τα όργανα του Πονηρού και ΟΧΙ με τον Λόγον του Θεού και την διδασκαλίαν της Εκκλησίας μας. Και εξηγούμαι.

Τά Πρωτόκολλα της Σιών, αγαπητέ, είναι βιβλία απόκρυφα, που ο συγγραφέας τους θέλει να φοβίζη τους Χριστιανούς και να μας κάνη να χάνουμε την ειρήνην μας και την ψυχικήν μας γαλήνη. Αντί δε να απασχολούμεθα με τον Σωτήρα μας, μας κάνη να ασχολούμεθα με τους σταυρωτάς Του Σιωνιστάς και όσα τάχατες προλέγουν τα Πρωτόκολλά τους.

Μάλιστα με τα γράμματά σου κάνεις και τούτο το λάθος· Αφ' ενός μεν φοβίζεις και παρασύρεις και άλλους ανθρώπους να ασχολούνται με τον Σατανά, αφ' ετέρου δε υποκινείται ο εγωϊσμός σου, ώστε να νομίζης ότι όλοι οι άλλοι, ακόμη και η ταπεινότης μου, δεν αντιλαμβάνονται την σημασία του 666 και την περί του Αντιχρίστου διδασκαλίαν της Εκκλησίας μας, και μόνον εσύ έχεις τούτο καταλάβει! ! Αλλά τούτο, αγαπητέ, είναι μεγάλη πλάνη· Είναι αυτό που οι ασκητικοί συγγραφείς ονομάζουν πόλεμον του Σατανά εκ των δεξιών, που είναι ένας πολύ επικίνδυνος πόλεμος κατά των χριστιανών, με τον οποίον όχι μόνον οι αρχάριοι αλλά και πεπειραμένοι ασκηταί μπορεί να νικηθούν κάποτε.

Διά τούτο, αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ, σου συνιστώ πατρικά :
Πρώτον · Να παύσης να ασχολείσαι με τα Πρωτόκολλα της Σιών και τον Αντίχριστον και να ασχοληθής με τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, την Αγίαν Γραφήν και την Διδασκαλίαν Του, αλλά και με την πιστότερη τήρησί της εις την ζωήν σου. Διότι «όστις όλον τον νόμον τηρήση, πταίση δε εν ενί, γέγονε πάντων ένοχος» (Ιακώβου, Β 10). Διάβασε και τα: Ματθαίου Η 21-27, Ιακώβου Α 26-27 και Α Κορινθίους Ι 12.

Δεύτερον · Να μη έχης τόση μεγάλη αυτοπεποίθησι, σαν αυτή που μου γράφεις, ότι «είσαι πλήρως ενημερωμένος για τα σατανικά τους σχέδια». Γιατί τα τεχνάσματα του Σατανά είναι πολλά και μερικές φορές δυσδιάκριτα και από τους αγίους. Σου συνιστώ να μελετήσης τον βίον του αγίου Αντωνίου, όπως τον έγραψε ο Μ. Αθανάσιος, για να ιδής τεχνάσματα του πονηρού, ώστε «πλανήσαι , ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς» (Ματθαίου ΚΔ 23-27).

Τρίτον · Να ταπεινώνεσαι, βλέποντας τον αμαρτωλόν εαυτόν σου. Να ζητάς το έλεος του Θεού και να εμπιστεύεσαι την πνευματική σου προκοπή όχι στις δυνάμεις σου, αλλά στην Χάρι του Θεού και στους ανθρώπους που η Εκκλησία μας έχει προς τούτο ορίσει. Διάβασε και τους λόγους του Αποστόλου Παύλου · Προς Εβραίους ΙΓ 17.

Τέταρτον · Να βγάλης από πάνω σου την πεποίθησι του «Διδασκάλου» και να ακούσης την φωνήν του αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου, που μας συνιστά · «Μη πολλοί διδάσκαλοι γίνεσθε, αδελφοί μου, ειδότες ότι μείζον κρίμα ληψόμεθα· πολλά γαρ πταίομεν άπαντες. Ει τις εν λόγω ου πταίει, ούτος τέλειος ανήρ, δυνατός χαλιναγωγήσαι και όλον το σώμα» (Ιακώβου Γ 1-3).

Πέμπτον · Σου στέλνω δύο πρόσφατα κείμενα σχετικά με τον Αντίχριστο και το σφράγισμα του 666 του Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη, που τα βρίσκω πολύ καλά.

Αγαπητέ μου κ. Κλαυδιανέ,
Άν θέλης άκουσε έναν Επίσκοπο της Εκκλησίας μας, που ασφαλώς γνωρίζεις τον βίον, την δράσιν και την πολιτείαν του, γι΄ αυτό άλλωστε και μου έγραψες. Άλλως εσύ θα έχης εξ ολοκλήρου την ευθύνην σ' ό,τι πνευματικό κακό σου συμβή.

Επί τούτοις διατελώ,
† Ο Ηλείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Πηγή: anagrafes.com


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 7219
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου;

Δημοσίευσηαπό aposal » Πέμ Αύγ 09, 2012 9:52 am

Φαίνεται ότι η μελλοντολογία και η προφητολαγνεία πουλάνε πολύ. Είναι πολύ λυπηρό το ότι πολύς κόσμος προστρέχει σε κληρικούς που «έχουν το χάρισμα» κυρίως για να μάθει «τι του επιφυλάσσει το μέλλον» και όχι τόσο για να πάρει συμβουλές πώς θα διορθώσει τον εαυτό του και πώς θα γίνει αρεστός στον Πλάστη μας.
Αυτό αποτελεί πνευματική εκτροπή. Αν ο Θεός θεωρούσε ότι θα μας έκανε έστω και ελάχιστο καλό να γνωρίζουμε τα μελλούμενα, θα μας τα αποκάλυπτε ο Ίδιος. Εκείνος όμως αυτό που ζητάει από εμάς είναι ο καθημερινός, δύσκολος, αλλά και όμορφος αγώνας να Τον προσεγγίσουμε, ώστε να γαντζωθούμε επάνω Του. Μόνον τότε θα είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τα μελλούμενα, όποτε εκείνα παρουσιαστούν.


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 8 και 0 επισκέπτες