Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής

Ανάλυση και συζητήσεις των βιβλίων της Καινής Διαθήκης

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Α.Γ.
Δημοσιεύσεις: 824
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2016 11:46 pm

Re: Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής

Δημοσίευσηαπό Α.Γ. » Δευτ Φεβ 10, 2020 12:28 pm

Νίκος έγραψε:Οκ, αυτό τι σημαίνει, ότι ο Ευαγγελιστής Μάρκος γνώριζε με κάθε λεπτομέρεια το γεγονός ή ότι το Άγιο Πνεύμα του το υπαγόρευσε ή την τρίτη Ορθόδοξη εκδοχή, ότι ο Ευαγγελιστής Μάρκος γνώριζε το γεγονός (εξ ακοής) και το Άγιο Πνεύμα τον καθοδήγησε να το αποτυπώσει σωστά από θεολογικής απόψεως;

Με λίγα λόγια, ένα γεγονός ορθά αποτυπωμένο στην Αγία Γραφή από επιστημονικής απόψεως δεν αποδεικνύει από μόνο του τη θεοπνευστία της ούτε τη δυνατότητα γενίκευσης (ένα σωστό - όλα σωστά). Υπάρχουν άλλα τμήματα της Αγίας Γραφής που γράφτηκαν από τους συγγραφείς τους κατά Θεία Αποκάλυψη, επειδή οι ίδιοι αποκλείεται να τα γνώριζαν (προφητείες, Αποκάλυψη) και το υπόλοιπο κείμενο, που οι συγγραφείς είχαν γνώση αυτού που περιέγραφαν και το Άγιο Πνεύμα τους καθοδήγησε να το γράψουν σωστά από θεολογικής πλευράς, ώστε να είναι για πνευματική ωφέλεια και οικοδομή των αναγνωστών. Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θεόπνευστα, αλλά το είδος της παρέμβασης του Αγίου Πνεύματος διαφέρει.

Πάντως, η σειρά και ο τρόπος γραφής ειδικά του βιβλίου της Γενέσεως, αποδεικνύει, αν μη τι άλλο, τη συμφωνία όσων περιγράφει ο Δίκαιος Μωυσής με τις μεταγενέστερες επιστημονικές ανακαλύψεις, τουλάχιστον ως προς τη σειρά της δημιουργίας. Αν λάβουμε υπόψη μας το επίπεδο των γνώσεων της εποχής εκείνης, είναι εμφανής η καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος.


Αδελφέ μου αγαπητέ αυτό που κάνεις δεν είναι σωστό. Μου έγραψες τα παραπάνω και σου απαντάω και στα 2 σκέλη της ερώτησής σου. Κι εσύ την απάντηση του 2ου σκέλους την μεταφέρεις σε άλλο θέμα. Δηλ. ρωτάς κατι που είναι εκτός θέματος και μεταφέρεις την απάντηση ενώ αφήνεις την ερώτηση. Τι πράγματα είναι αυτά;

Σε παρακαλώ ξαναγραφω την απάντηση και δεν θέλω να μεταφερθει. Ευχαριστώ.


>>>>>


Σημαίνει ότι ο Θεός τον φώτισε να γράψει κάτι ιατρικό επιστημονικό το οποίο ανακαλύφθηκε από τους επιστήμονες στις ημέρες μας: στην σύγχρονη επιστήμη.

Και παρακάτω απαντάω σε αυτό που είπες και το έβαλα σε Quote για να ξεχωρίζει:

Νίκος έγραψε:Πάντως, η σειρά και ο τρόπος γραφής ειδικά του βιβλίου της Γενέσεως, αποδεικνύει, αν μη τι άλλο, τη συμφωνία όσων περιγράφει ο Δίκαιος Μωυσής με τις μεταγενέστερες επιστημονικές ανακαλύψεις, τουλάχιστον ως προς τη σειρά της δημιουργίας. Αν λάβουμε υπόψη μας το επίπεδο των γνώσεων της εποχής εκείνης, είναι εμφανής η καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος.


Αν το "καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ"(Γένεση κεφ. 1) δεν εννοεί το κανονικό 24ωρο, ότι πολύ απλά βράδιασε και ξημέρωσε ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ;;;

Αυτό το αγιογραφικό χωρίο όλο το αποφεύγεις, αλλα εγώ δεν το ξεχνάω γιατί είναι η πιο ισχυρή θεολογική-αγιογραφική απόδειξη ότι οι έξι ημέρες της Δημιουργίας είναι έξι κανονικά 24ωρα άρα η ηλικία του Σύμπαντος και του ανθρώπου ως τον Αδάμ είναι έξι κανονικά 24ωρα. Αρα οι επιστήμονες και οι θεολόγοι που λένε ότι η ηλικία του Σύμπαντος ως τον Αδάμ είναι (δισ)εκατομμυρία χρόνια δεν συμβαδίζει με την Αγία Γραφή.

...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία. (Γεν 1, 5)
...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα δευτέρα. (Γεν 1, 8)
...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τρίτη. (Γεν 1, 13)
...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τετάρτη. (Γεν 1, 19)
...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα πέμπτη. (Γεν 1, 23)
...καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα ἕκτη. (Γεν 1, 31)

Επαναλαμβάνω την ερώτηση και περιμένω να μου απαντήσεις:

Αν το "καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ"(Γένεση κεφ. 1) δεν εννοεί το κανονικό 24ωρο, ότι πολύ απλά βράδιασε και ξημέρωσε ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ;;


Μην αποφύγεις πάλι την ερώτηση. Περιμένω απάντηση τι σημαίνει το εγένετο εσπέρα και εγένετο πρωι.

Με αγάπη Χριστού και σεβασμό προς όλους,
π. Άβελ Γκιουζέλης



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Δευτ Φεβ 10, 2020 1:16 pm

Η δική μου αναφορά στο Βιβλίο της Γενέσεως είναι σαν παράδειγμα για τη θεοπνευστία και δεν αφορά το θέμα που συζητάμε για την ηλικία της γης. Σας απάντησα σχετικά σ' αυτό το θέμα.

Το να πηγαίνουμε συνεχώς από το ένα θέμα στο άλλο δεν βοηθά τη συζήτηση.

Επ' αυτού του θέματος σας ρώτησα πώς γνωρίζετε, ότι ο Ευαγγελιστής Μάρκος δεν γνώριζε το γεγονός εξ ακοής, αλλά εσείς αντί απάντησης, προτιμήσατε να επανέλθετε στο θέμα της ηλικίας της γης.

Παρακαλώ να επανέλθουμε στο θέμα μας για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Α.Γ.
Δημοσιεύσεις: 824
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2016 11:46 pm

Re: Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής

Δημοσίευσηαπό Α.Γ. » Δευτ Φεβ 10, 2020 2:04 pm

Αδελφέ μου δεν είμαι εκτός θέματος. Όλα αυτά έχουν να κάνουν με την θεοπνευστία και το αλάθητο της Αγίας Γραφής. Παρακαλώ μην μεταφερθεί η απάντηση. Είμαι μέσα στο θέμα. Μου γράφεις:

Νίκος έγραψε:Πάντως, η σειρά και ο τρόπος γραφής ειδικά του βιβλίου της Γενέσεως, αποδεικνύει, αν μη τι άλλο, τη συμφωνία όσων περιγράφει ο Δίκαιος Μωυσής με τις μεταγενέστερες επιστημονικές ανακαλύψεις, τουλάχιστον ως προς τη σειρά της δημιουργίας. Αν λάβουμε υπόψη μας το επίπεδο των γνώσεων της εποχής εκείνης, είναι εμφανής η καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος.


Και απαντάω σε αυτά που έχω χρωματίσει στην ερώτησή σου:

Αν το "καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ημέρα μία"(Γένεση κεφ. 1) δεν εννοεί το κανονικό 24ωρο, ότι πολύ απλά βράδιασε και ξημέρωσε ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ;;;

Βλέπουμε επίσης ότι οι λέξεις "ημέρα", "πρωί" και "εσπέρα" χρησιμοποιούνται και σε άλλα αγιογραφικά χωρία της Γένεσης από το Μωυσή που δηλώνουν την 24ωρη ημέρα:

Γένεση 49, 27: "Βενιαμὶν λύκος ἅρπαξ· τὸ πρωϊνὸν ἔδεται ἔτι καὶ εἰς τὸ ἑσπέρας δίδωσι τροφήν".

Γένεση 50, 3: "Καὶ ἐπλήρωσαν αὐτοῦ τεσσαράκοντα ἡμέρας· οὕτω γὰρ καταριθμοῦνται αἱ ἡμέραι τῆς ταφῆς. Καὶ ἐπένθησεν αὐτὸν Αἴγυπτος ἑβδομήκοντα ἡμέρας".

Γεν 50, 10: "Καὶ παρεγένοντο εἰς ἅλωνα Ἀτάδ, ὅ ἐστι πέραν τοῦ Ἰορδάνου, καὶ ἐκόψαντο αὐτὸν κοπετὸν μέγαν καὶ ἰσχυρὸν σφόδρα· καὶ ἐποίησε τὸ πένθος τῷ πατρὶ αὐτοῦ ἑπτὰ ἡμέρας".


Μήπως και σε αυτά τα αγιογραφικά χωρία δεν εννοεί 24ωρο αλλά εννοεί μεγάλο χρονικό διάστημα εκατομμυρίων ετών;

Περιμένω απάντηση.

Με αγάπη Χριστού και σεβασμό προς όλους,
π. Άβελ Γκιουζέλης



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Δευτ Φεβ 10, 2020 3:32 pm

Πάτερ την πήρατε την απάντηση σας στο θέμα για την ηλικία της γης. Το είπα μέχρι τώρα τουλάχιστον 4 φορές και μάλιστα αναδημοσίευσα την απάντηση μήπως δεν τη βρίσκετε.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 5 και 0 επισκέπτες

cron