Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!

Το Μυστήριο της Ιερωσύνης

Τα 7 Μυστήρια της Εκκλησίας μας, η χρησιμότητα τους, η απόδειξη της Θείας προέλευσής τους μέσα από την Αγία Γραφή.

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

REMI
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:38 pm
11

Το Μυστήριο της Ιερωσύνης

Δημοσίευση από REMI »

Το Μυστήριο της Ίερωσύνης

α. Το νόημα του Μυστηρίου

Ό Κύριος αμέσως μετά την έναρξη του έργου Του, εκλέγει καί τους «έργάτας του αμπελώνος» (Ματθ. κ', 1), τους δώδεκα Αποστόλους Του, στους οποίους ως Μέγας ’ρχιερεύς μετέδωσε την Ίερωσύνη.
Οί Απόστολοι δια Πνεύματος Αγίου την μετέδωσαν στους διαδόχους τους Αρχιερείς, οι διάδοχοι στους επόμενους κ.ο.κ. Έτσι συνεχίζεται μέχρι των ήμερων μας ή Αποστολική διαδοχή καί θα συνεχίζεται μέχρις ότου υπάρχει ή Εκκλησία του Χριστού στη γη, της οποίας κεφαλή είναι ο Χριστός, σώμα δε ορατό οι πιστοί: Κληρικοί και Λαϊκοί.

β. Ή σύσταση του Μυστηρίου

Σε πολλά χωρία των ίερών Ευαγγελιστών φαίνεται ή εκλογή από τον Κύριο των Αγίων Αποστόλων καί ή ανάθεση σ' αυτούς των τριών αξιωμάτων Του, πού αποτελούν την ουσία του Μυστηρίου της Ίερωσύνης: Του Προφητικού (=διδασκάλου, «προφήτου»), του Αρχιερατικού ( = ιερέως, θύτου) καί του Βασιλικού ( = αρχηγού, πνευματικού ήγέτου του λάου) (Ματθ. θ', 38. ι', 1-32. Λουκ. ι', 17-24).
Καί οί Απόστολοι, «δια της επιθέσεως των χειρών» καί ειδικής προσευχής, μετέδιδαν το χάρισμα αυτό στους διαδόχους τους Επισκόπους, Πρεσβυτέρους καί Διακόνους (Πράξ. η', 18. Α', Τιμ. δ', 14. Β'Τιμ. α', 6. Έβρ. στ', 2).

γ. Τα αισθητά σημεία του Μυστηρίου

Τα σημεία αυτά είναι:
(1) Ή επίθεση των χειρών του Επισκόπου (πρέπει να έχει κανονική αποστολική διαδοχή).
(2) Ή ευχή: «Ή θεία Χάρις, ή τα ασθενή θεραπεύουσα καί τα ελλείποντα αναπληρούσα, προχειρίζεται (σφραγίζει ανεξάλειπτα) τον ευλαβέστατο... είς Διάκονον ή Πρεσβύτερον ή Έπίσκοπον. Εύξώμεθα ουν υπέρ αυτού, ίνα έλθη έπ' αυτόν ή χάρις του Παναγίου Πνεύματος».
Είναι ανεπανάληπτο. Τελείται μόνο μία φορά. Μετά την ΣΤ' Οικουμενική Σύνοδο (681), καθιερώθηκε οί Επίσκοποι να είναι άγαμοι. Οι Πρεσβύτεροι καί Διάκονοι μπορούν να είναι έγγαμοι, αλλά απαγορεύεται ό γάμος μετά τη χειροτονία και σε περίπτωση χηρείας.
Οι χειροτονίες γίνονται κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας Του Διακόνου μετά τον αγιασμό των Τιμίων Δώρων. Του Πρεσβυτέρου μετά το Χειρουβικό ύμνο, για να λάβει μέρος στον αγιασμό των Τιμίων Δώρων, καί του Επισκόπου από 2 τουλάχιστον Αρχιερείς μετά τον Τρισάγιο ύμνο, για να ευλογήσει καί να διδάξει το εκκλησίασμα.

δ. Ή ειδική χάρη του Μυστηρίου

(1) Ό Επίσκοπος λαμβάνει το πλήρωμα της Ίερωσυνης. Ή διάκριση σε Επισκόπους, Αρχιεπισκόπους, Μη
τροπολίτες ή Πατριάρχες είναι διοικητική. Ως προς την ’ρχιερωσύνη είναι όλοι ίσοι.
(2) Ό Πρεσβύτερος - Ιερέας λαμβάνει τη Χάρη να τελεί όλα τα Μυστήρια πλην του αγιασμού του ’γιου Μύ
ρου, της Ίερωσύνης καί των εγκαινίων των Ναών, τα οποία τελεί ό Επίσκοπος.
(3) Ό Διάκονος, υπηρετεί τον Επίσκοπο και τον Ιερέα, χωρίς να τελεί Μυστήρια.

ε. Το ύψος και τα προσόντα του ιερατικού Λειτουργήματος.

Την υψηλή αποστολή καί το «ύπούργημα» της Ίερωσύνης τόνισε ό Αγιος Κοσμάς ό Αιτωλός ως εξής: «Αν δεις ’γγελο και Ιερέα να προσκυνήσεις πρώτα τον Ιερέα, διότι τελεί την αναίμακτη θυσία του Χριστού, στην οποία σκύβουν καί ’γγελοι καί την παρακολουθούν με έκσταση». Την πνευματική εξουσία του Ιερέα δεν έχουν ούτε οί Αγγελοι. Γι' αυτό πρέπει ή ίερωσύνη να ανατίθεται σε ανάλογα «χέρια»...
Αυτός πού θέλει να γίνει Ιερέας πρέπει:
(1) Να έχει αγνά ελατήρια.
(2) Να έχει την «καλή μαρτυρία» της Εκκλησιαστικής κοινότητας.
(3) Να μην έχει περιπέσει σε θανάσιμο αμάρτημα (πορνεία, φόνο, ή άλλο κωλυτικό της ίερωσύνης αμάρτημα).
(4) Να έχει πνευματικές καί ψυχικές ικανότητες.
Ή εξεύρεση καί χειροτονία καλών Ιερέων είναι υπόθεση όλων των πιστών. Αλλοι για να δώσουν ένα τους παιδί στην ίερωσύνη, άλλοι για να γίνουν οί ίδιοι ώριμοι πρεσβύτεροι ή μετά τη συνταξιοδότηση τους καί άλλοι, οί περισσότεροι, με τίς προσευχές τους ό Θεός να φωτίζει, να οδηγεί καί να αναδεικνύει άξιους καί αγίους Ιερείς. Καί επειδή «Ουδείς άξιος των συνδεδεμένων ταις σαρκικαίς έπιθυμίαις καί ηδοναίς» υπάρχει, γι' αυτό ανθρώπινα, θα γίνονται σφάλματα, αλλά δεν είμαστε εμείς αρμόδιοι να κρίνουμε ή να κατακρίνουμε44 τον Ιερέα. Αλλοι είναι αρμόδιοι αυτοί θα δώσουν λόγο καί όχι εμείς γι' αυτούς. Ποιος δεν πίνει το νερό στο σπίτι του επειδή ό σωλήνας είναι σκουριασμένος; εξετάζουμε ποτέ τον σωλήνα; Ποιος δε δέχεται την επιταγή από τον ταχυδρόμο επειδή είναι κακόμορφος ή «αμαρτωλός»; Εμάς πρέπει να μας ενδιαφέρει ή ΕΠΙΤΑΓΗ πού μας προσφέρει ό ταχυδρόμος του Θεού! Προσοχή λοιπόν, διότι τα κάρβουνα είτε σβηστά τα πιάσεις λερώνεσαι, είτε αναμμένα, καίγεσαι...

44.Ή κατάκριση Ιερέα λέγεται ίεροκατηγορία καί είναι αμάρτημα πολύ βαρύτερο από την κατάκριση.
Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm
11

Δημοσίευση από stratis »

44.Ή κατάκριση Ιερέα λέγεται ίεροκατηγορία καί είναι αμάρτημα πολύ βαρύτερο από την κατάκριση.

Κάποιος άγιος, γέροντας, δε θυμάμαι ακριβώς είχε πει το εξής σημαντικό:

Ο ιερέας είναι όπως το κάρβουνο, αν το πιάσεις και είναι σβηστό θα μουτζουρωθείς κι εσύ, αν όμως είναι αναμμένο θα καείς.

Ο αείμνηστος ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος του οποίου αρκετές ομιλίες μπορείτε να βρείτε στο Πηγή Ζωής έλεγε ότι αυτοί που κατακρίνουν τους ιερείς γιατί δεν αφιερώνουν τα δικά τους παιδιά στο Θεό αφού είναι καλύτερα ή δε γίνονται οι ίδιοι;

Ας μην ξεχνάμε ότι ο άγιος Νεκτάριος τόσο πολύ λοιδορήθηκε όσο ζούσε και με κατηγορίες πολύ χειρότερες από αυτά που ακούσαμε πέρυσι κατά το γενικότερο αμόκ κατά της Εκκλησίας για να της κοπούν τα πόδια. Κι όμως ήταν αθώος, κι όχι απλά αθώος αλλά άγιος και μάλιστα από τους πλέον αγαπητούς.

Επίσης ας μη λησμονούμε ότι ο ληστής πάνω στο σταυρό την τελευταία στιγμή μπήκε στον Παράδεισο, άρα ακόμη κι ένας αποδεδειγμένα αμαρτωλός ιερέας διατηρεί όχι απλά το δικαίωμα στη μετάνοια-σωτήρια αλλά και γιατί όχι στην αγιότητα.

Κι έπειτα ο αρχηγός της Εκκλησίας μας Ιησούς Χριστός αυτούς που είναι αμαρτωλοί κληρικοί, αν είναι κι όσους είναι, για να τους αφήνει στη θέση τους κάποιο λόγο θα έχει, ποιοι είμαστε λοιπόν εμείς που θα σηκώσουμε να πετάξουμε την πρώτη πέτρα; Ίσως πολύ χειρότεροι από τους κατηγορούμενους.
REMI
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:38 pm
11

Δημοσίευση από REMI »

ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΣΤΡΑΤΗ!
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΑΝΤΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΩΧΡΙΟΥΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ,ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ <<ΤΑΓΩΝ >> ΜΑΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm
11

Δημοσίευση από stratis »

Από το να υποδείξουμε τις πληγές ζητώντας την άμεση θεραπεία τους μέχρι την κατάκριση και τα βαρύγδουπα "κλονίζεται η πίστη μου" υπάρχει μεγάλη απόσταση.

Ο λαός ως βασίλειο ιεράτευμα όπως έχει χαρακτηριστεί από τον Μέγα Βασίλειο νομίζω έχει υποχρέωση όταν βλέπει την Εκκλησία να ασθενεί να πράττει τα δέοντα. Όπως η προσευχή στον Κύριο να θεραπεύσει το Σώμα στο οποίο Αυτός είναι η Κεφαλή και να επαναστατεί όπως αρμόζει σε κάποιον που φωνάζει γιατί ειλικρινά νοιάζεται, αγαπά κι επιθυμεί το καλό της Εκκλησίας παρά σε κάποιον που κατακρίνει, σηκώνει να πετάξει την πρώτη πέτρα ενώ στο βάθος τον ικανοποιεί να υπάρχουν τα όποια μικρά ή μεγάλα κακώς κείμενα προκειμένου να αντλεί δικαιολογίες για τη δική του εκούσια λαθεμένη συμπεριφορά εφαρμόζοντας έτσι στην πράξη το "προφάσεις εν αμαρτίαις".
REMI
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:38 pm
11

Δημοσίευση από REMI »

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΡΑΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΕΝ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ!!
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ ΤΩΝ <<ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ>>ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΝΑ ΟΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ,ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΕΥΣΕΒΙΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΦΕΛΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ....ΕΠΙΣΕΙΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ...................

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ <<ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΕΖΗΣΑ ΚΑΛΑ>>!!!

ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ <<Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΙ ΩΣ ΣΩΤΗΡΙΑ >>ΤΟΥ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΦΑΡΟΥ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΗΚΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ..........................
Μ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΘΑ ΛΕΜΕ ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΑΓΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΑΣΩ...........
ΕΙΠΑΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΕΠΙΣΚΟΠΟ Η ΙΕΡΕΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΩ...................ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΥΑΛΟ...............
Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm
11

Δημοσίευση από stratis »

Άμα ξαναδιαβάσεις το ποστ μου ΡΕΜΙ θα δεις ότι δεν προτείνω σιωπή. Απεναντίας. Απλά ξεχωρίζω την αγαθή διάθεση των ολίγων που μέσω της φωνής επιθυμούν να επέλθει η θεραπεία με την αγάπη για κατάκριση των πολλών που πάνε στην Εκκλησία 5 λεπτά το χρόνο στην Ανάσταση και που ουδέποτε άνοιξαν να διαβάσουν ένα βιβλίο με πρώτο και καλύτερο την Αγία Γραφή. Σε αυτή την κατηγορία των ανθρώπων πήγαινε το προφάσεις εν αμαρτίαις.

Σε παραπέμπω επίσης σε ένα e-mail που έστειλα με αποδέκτη τον αρχιεπίσκοπο (άσχετα αν του το έδωσαν ή όχι) το οποίο και πόσταρα στη Μελέτη Προφητειών.

Η σαπίλα σαφώς και πρέπει να αφαιρεθεί.
REMI
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:38 pm
11

Δημοσίευση από REMI »

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΥΓΝΩΜΗ..............
Άβαταρ μέλους
Xaris
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:43 pm
11

Δημοσίευση από Xaris »

REMI @ May 9 2006, 04:22 PM έγραψε:ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΣΤΡΑΤΗ!
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΡΑΝΤΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΩΧΡΙΟΥΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ,ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΩΝ <<ΤΑΓΩΝ >> ΜΑΣ!!!!
Να μου ζήσεις REMI τα προβλήματα τα τόσα μεγάλα του καιρού δεν λύνονται με την προσευχή μόνο αλλά θέλει και αγώνα Έτσι δεν έκαναν οι ’γιοι μας; Όλοι τους πολέμησαν για την πίστη αυτήν που έχουμε εμείς σήμερα και την θαυμάζουμε. Μα αν ήταν να λυθούν τα προβλήματα με την προσευχή Δεν θα υπήρχαν τα γερά θεμέλια της πίστεως μας. Και ακούμε τακτικά υπακουή, γιατί έτσι συμφέρει αυτούς για να έχουν χωρίς έλεχο τα σφάλματα τους. Για καλογεροπαίδι πηγαίνω; Αυτοί κάνουν υπακουή στους Γέροντες τους. Όμως έξω από την φιλοσοφία μου δίνει το δικαίωμα η Αγία Γραφή να ελέξω ιερέα αν δεν βαδίζει καλά. Στο ’-τιμ-Ε-20-μιλά για τους ιερείς για να μην το γράφω όλο. Αυτούς που συνεχώς αμαρτάνουν πρέπει να τους ελέγξεις. Και εάν εξακολουθούν χωρίς διόρθωση τότε να τους ελέγξεις ενώπιον όλων για να έχουν το φόβο και οι άλλοι να μην κάνουν τα ίδια.
Και στο Ιερό Πηδάλιο και στην σελίδα -779-ο υπερασπιζόμενος κληρικόν σφάλοντα, σφάλει και ατιμάζεται ο ίδιος. Και για περισσότερες λεπτομέριες σε προτρέπει να πάς στη σελίδα (αν θυμάμε καλά) 449. Αν κοιτάξουμε τους Προφήτες δεν υπάρχει ούτε ένας που να μη κατακρίνει αυτούς που σφάλουν

Χάρης
Αλλ' ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνα
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:26 pm
11
Τοποθεσία: Στο παραμύθι μου

Δημοσίευση από Κωνσταντίνα »

Στην εποχή του Μ. Βασιλείου ήταν ένας πολύ πιστός χριστιανός. Πήγαινε κάθε Κυριακή στην εκκλησία πρώτος απ'όλους, ακόμα και πριν τον ιερέα. Κάποτε όμως σταμάτησε ξαφνικά να πηγαίνει. Το αντιλήφθηκαν κάποιοι αυτό και το είπαν στον Μ. Βασίλειο. Πήγε λοιπόν και τον επισκέφτηκε για να μάθει τι συμβαίνει.

"Δε μπορώ να ξαναπάω στην εκκλησία μ'αυτόν τον παπά."
"Μα γιατί, τι συνέβη...?"
Ο πιστός δίσταζε να του μιλήσει αλλά στο τέλος είπε: "Είδα μπροστά στα μάτια μου αυτόν τον ιερά να κάνει φόνο κι από τότε δε μπορώ να πάω στην εκκλησία".

Μάταια τον παρακαλούσε ο Μ. Βασίλειος να πάει έστω μία φορά ακόμα... με την επιμονή του όμως, ο πιστός δέχτηκε. "Θα πάω, αλλά τελευταία φορά..."

Την Κυριακή λοιπόν φτάνει στην εκκλησία πολύ νωρίς, όπως συνήθιζε, και περίμενε απ'έξω από την εκκλησία μέχρι να έρθει ο ιερέας να ανοίξει. Κάποια στιγμή εμφανίζεται από μακριά ο ιερέας και ο πιστός βλέπει να έχει στους ώμους του ένα φορτίο, έναν άνθρωπο. Καθώς έφτασε στην πόρτα, ένας άγγελος πήρε από πάνω του τον άνθρωπο και τον τοποθέτησε δίπλα στην πόρτα και ο ιερέας μπήκε στην εκκλησία. Έκπληκτος ο πιστός έβλεπε τι γινόταν... και τον ακολούθησε στην εκκλησία. Τελειώνοντας η Θεία Λειτουργία και αφού αποχώρησαν όλοι, βγήκε και ο ιερέας. Τότε ο άγγελος ξαναέβαλε στους ώμους του τον νεκρό. Ο πιστός κατάλαβε...

Ο ιερέας και ο πιο αμαρτωλός άνθρωπος αν είναι, την ώρα που τελεί μυστήριο είναι ανώτερος κι από τους αγγέλους. Δεν είναι αυτός που αγιάζει, αλλά το Άγιο Πνεύμα.

Δεν είναι απάντηση σε κάτι, απλά θυμήθηκα αυτή την ιστορία και την έγραψα :D .
Το χαμόγελο είναι το φως του προσώπου μας που δείχνει πώς η καρδιά μας είναι μέσα.
Άβαταρ μέλους
Xaris
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:43 pm
11

Δημοσίευση από Xaris »

Πηδάλιον σελίς 779: Αυτός που υποστηρίζει Ιερέα σφάλλοντα, σφάλει και ατιμάζεται ο ίδιος

Οσο για τον ληστή Στρατή αυτό ήταν μέχρι να πει ο Χριστός το τετέλεσται.

Από εκεί και ύστερα έχουμε τα ιερά Μυστήρια εξομολόγηση Αγία Κοινωνία και όλη η ζωή εν Χριστό. Αν κάποιος σήμερα την ώρα που πεθαίνει ειπεί το Μνήσθητι μου Κύριε θα σωθεί;;;

Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι Η Ζωή του Χριστιανού Ορθοδόξου είναι μια ζωή αγώνας. Αλλιώς γίνουμε αιρετικός κρατώ την Γραφή στο χέρι και φωνάζω κι εγώ μαζί τους. Σώθηκαααα.

Γι αυτό είναι η Ορθοδοξία τόσο όμορφη, γιατί για να την αποκτήσεις θέλει αγώνα.
Αλλ' ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Tα 7 Μυστήρια της Εκκλησίας μας, The 7 Mysteries of our Church”