Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Γενικότερα θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και το Χριστιανισμό.

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό stratis » Παρ Αύγ 31, 2012 11:30 pm

Για το θέμα του κώδικα δε γνωρίζουμε με το τσιπ τι ακριβώς συμβαίνει και εκεί επάνω τι αριθμοί υπάρχουν αν υπάρχουν.

Για τη διοικούσα εκκλησία θα επαναλάβω ότι δε την εμπιστεύομαι. Μη ξεχνάτε τι έσερναν στον άγιο Νεκτάριο, τον οποίο ακόμη και μετά την κοίμησή του τον εδίωκαν.

Θυμηθείτε επίσης κάποιες συστάσεις που έγιναν πριν λίγους μήνες σε κάποιους μητροπολίτες που είχαν το ανάστημα να λένε ορισμένα πράγματα ώστε να μη μιλούν πολύ.



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Παρ Αύγ 31, 2012 11:30 pm

Στρατή νομίζω ότι θα πρέπει να μας πεις που αναφέρεται σ' όλη την Παράδοση της Εκκλησίας μας ο όρος "διοικούσα εκκλησία".

Ο όρος αυτός κατά τη γνώμη μου είναι αδόκιμος για να περιγράψει τους Ποιμένες της Εκκλησίας. Έχει χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς από μοναχούς για να περιγράψει τον Μητροπολίτη, που ασκεί την εποπτεία του Μοναστηριού τους, αλλά έχει γίνει ευρεία εκμετάλλευση του κυρίως από τους εκτός Εκκλησίας για να δημιουργούν τεχνητό διχασμό μεταξύ του λαού και του κλήρου. Όπως έχουμε πει πολλές φορές η Εκκλησία αποτελείται απ' όλους εμάς, που έχουμε βαπτιστεί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, το λαό και τον κλήρο. Ο κλήρος επιλέγεται από τους καλύτερους του λαού και μέσω του Μυστηρίου της Ιεροσύνης, αναλαμβάνει να διακονεί μπροστά στο θυσιαστήριο και να καλύπτει τις πνευματικές ανάγκες του ποιμνίου της Ενορίας ή της Μητρόπολής του. Το διακόνημα αυτό δεν είναι θέση εξουσίας, αλλά διακονίας και θυσίας. Επομένως ο σωστός όρος, που μπορεί να περιγράψει τον ανώτερο κλήρο της Εκκλησίας (Διακόνους, Πρεσβυτέρους και Επισκόπους) είναι Ποιμαίνουσα Εκκλησία. Ο όρος αυτός εκφράζει την πραγματική σχέση πατρός και τέκνων, που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στον κλήρο και το λαό, που δεν είναι σχέση εξουσίας, αλλά σχέση αγάπης και στοργής.

Ο κάθε Ιεράρχης ως ποιμενάρχης του ποιμνίου του Χριστού, ανησυχεί και αγωνίζεται να προστατεύσει τα πνευματικά του παιδιά από τους κινδύνους που προέρχονται από τις εκάστοτε συνθήκες, όποια αιτία κι αν έχουν. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας δίνει πατρικές συμβουλές πνευματικής συμπεριφοράς ο ίδιος ή σε συνεργασία με όλους τους υπόλοιπους της τοπικής Εκκλησίας (Ιερά Σύνοδος) ή με όλους τους Επισκόπους της Εκκλησίας (Οικουμενική Σύνοδος), όταν τα θέματα είναι γενικότερα. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να επιβάλει στους Χριστιανούς αυτό που τους συμβουλεύει, επομένως η πατρική συμβουλή δεν μπορεί να θεωρηθεί εξουσία, αλλά ευθύνη.

Θα με λυπήσει πολύ αν επαναλάβεις ξανά αυτό τον αδόκιμο και παραπλανητικό όρο (διοικούσα εκκλησία), επειδή αυτό δεν βοηθά καθόλου στη συζήτησή μας, αλλά μόνο μας αποπροσανατολίζει.

Το να έχουν διαφορετικές απόψεις μεταξύ τους οι Ιεράρχες είναι λογικό, επειδή κι αυτοί είναι άνθρωποι, γι αυτό σε γενικότερα θέματα οι αποφάσεις είναι συλλογικές, ώστε να γίνεται συγκερασμός απόψεων και σύνθεση με τη βοήθεια της Θείας Χάριτος που είναι πάντοτε παρούσα όπου είναι "δύο ή τρεις συγκεντρωμένοι εις το Όνομα του Χριστού" (Ματθ. 18, 20). Γι αυτό είναι προτιμότερο να μην βιαζόμαστε να υιοθετούμε μεμονωμένες απόψεις, επειδή τυχαίνει να συμπίπτουν με τις δικές μας και ν' απορρίπτουμε τις άλλες, αλλά να κάνουμε υπομονή να εκφραστεί η συλλογική άποψη της Εκκλησίας, που είναι οπωσδήποτε εγκυρότερη.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό ORTHODOXIA » Παρ Αύγ 31, 2012 11:31 pm

Ανακοινωθέν Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για την "Κάρτα του Πολίτη"
Τετάρτη, 08 Δεκέμβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Ιερά Σύνοδος

Εικόνα

Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συζητήσασα και πάλι το θέμα της «Κάρτας του Πολίτη», με αφορμή το κείμενο που αναρτήθηκε προς «δημόσια διαβούλευση για την βέλτιστη αξιοποίηση της Κάρτας του Πολίτη» στο δικτυακό τόπο διαβουλεύσεων του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανακοινώνει ότι:

α. Εκ του περιεχομένου του κειμένου διαπιστώνεται ασάφεια, αντίφαση και σύγχυση.

β. Η Εκκλησία σέβεται το ανεπανάληπτο του προσώπου του ανθρώπου και την θεόσδοτη ελευθερία του.

γ. Το ανθρώπινο πρόσωπο δεν μπορεί να απογυμνωθεί από την αξιοπρέπεια και τα χαρακτηριστικά του.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων η Εκκλησία δηλώνει την επιφύλαξή της επί του θέματος, το οποίο θα συνεχίσει να παρακολουθεί με ανύστακτο ενδιαφέρον, αναμένοντας το νομοθετικό πλαίσιο για την τελική τοποθέτησή Της.

Δηλώνει δε ότι, εν τω μεταξύ θα παρεμβαίνει, οσάκις κρίνει τούτο σκόπιμο, σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αυτής.

Πηγή: www.romfea.gr



Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό ORTHODOXIA » Παρ Αύγ 31, 2012 11:32 pm

Η Κάρτα του Πολίτη και οι Δημοκρατικές αξίες
Ημ. Δημοσίευσης: Dec 19, 2010

του π. Γεωργίου Αναγνωστοπούλου, Αναπλ. Καθηγητή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχ.Υπολογιστών

Εικόνα

Η Ελληνική Κυβέρνηση προτίθεται να θέσει σε εφαρμογή στη χώρα μας τη χρήση της Κάρτας του Πολίτη (ΚΠ), με σκοπό τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών του Κράτους για τον Πολίτη, και, ενδεχομένως, για τις οικονομικές συναλλαγές Τραπεζών, τις ιδιωτικές συναλλαγές κλπ. Η ΚΠ θα ομοιάζει με τις κάρτες ανάληψης μετρητών με ηλεκτρονικό μικροτσίπ, αλλά θα περιέχει συγκεντρωμένη πληροφορία με τα στοιχεία «ταυτότητας» του πολίτη. Ταυτόχρονα η ηλεκτρονική ταυτοποίηση θα δίνει την δυνατότητα πρόσβασης, σε συνδυασμό με την Κάρτα Συναλλαγών, σε τεράστια πληροφορία για κάθε κίνηση και πτυχή της ζωής του πολίτη.

Η προοπτική χρήσης της ΚΠ στηρίζεται στα εξής κυρίως επιχειρήματα: (1) εξασφαλίζεται ηλεκτρονικά η προστασία και η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, όπως, για παράδειγμα, το σημερινό δελτίο ταυτότητας, που είναι εύκολα προσβάσιμο από τρίτους, (2) η Γραφειοκρατία θα περιοριστεί με τη σταδιακή αντικατάσταση πληθώρας προσωπικών εγγράφων και πιστοποιητικών στις συναλλαγές με το Δημόσιο, με αποτέλεσμα οι πολίτες να κερδίζουν χρόνο και ταλαιπωρία, και (3) το κράτος θα έχει οικονομική ωφέλεια από την μείωση του αριθμού δημοσίων υπαλλήλων. Τέλος, θα πρέπει να προσθέσουμε πληροφοριακά ότι η δημόσια διαβούλευση άρχισε στις 22/11/2010 και θα περατωθεί στις 12/12/2010. Το μέτρο θα τεθεί σε εφαρμογή μέχρι τέλους του 2011.

Η κυβερνητική απόφαση κοινωνικοπολιτικής χρήσης των δυνατοτήτων της Πληροφορικής στηρίζεται ασφαλώς στις διαφαινόμενες ευεργετικές συνέπειες του μέτρου. Ωστόσο είναι γνωστόν ότι η χρήση της Πληροφορικής, όπως και άλλες μεγάλες δυνατότητες της σύγχρονης επιστήμης, μπορεί να έχει και αρνητικές όψεις. Η χρήση λοιπόν της ΚΠ θα έχει όχι μόνο θετικά, αλλά και αρνητικά ή και οδυνηρά ακόμη αποτελέσματα. Μερικές από τις αρνητικές όψεις του θέματος, όπως έχει τεθεί, είναι:

(1) Η ανυπόμονη κυβερνητική βούληση λειτουργίας του μέτρου εντός του 2011, μετά από μια εξαιρετικά σύντομη δημόσια διαβούλευση (29/11/2010 - 12/12/2010,

(2) η πιθανή νομοθέτηση διαχείρισης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, με την οποία αφ' ενός μεγάλο μέρος του λαού μας διαφωνεί, και που με αμφίσημες ερμηνείες ή μεθοδεύσεις, θεωρούμε ότι είναι δυνατόν να παρακαμφθούν ακόμη και οι ισχύουσες πολιτικές και νομικές αξίες,

(3) η δυνατότητα απόλυτου ελέγχου - ή μάλλον πλήρους άρσεως της προστασίας - της ιδιωτικής ζωής, με την τεράστια πληροφορία που συγκεντρώνεται με τον συνδυασμό της ΚΠ και της Κάρτας Συναλλαγών,

(4) η δεδομένη αδυναμία εξασφάλισης απόλυτης τεχνικής ασφάλειας μιας βάσης δεδομένων, όπως άλλωστε δείχνει και το παράδειγμα του χάκερ της ΚΠ στην Γερμανία(!) και

(5) η εφιαλτική ιδέα κατάχρησης (για παράδειγμα η εκβιαστική χρήση της, ή ο δημόσιος περιορισμός των πολιτών) είτε λόγω της δράσης μεγάλων οικονομικών συμφερόντων ή και ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος, κάτι που το απευχόμαστε, αλλά δε θα ήταν δυνατό και να το αποκλείσουμε. Τη θέση μας αυτή τη στηρίζουμε στο γεγονός ότι η ανθρώπινη ιστορία δεν ακολουθεί πάντοτε θετική πορεία.

Αν η κατάχρηση των φυσικών πόρων και δυνάμεων της φύσης οδήγησε σήμερα σε μια σχεδόν πλανητική οικολογική καταστροφή, με συνέπεια κυρίως πάνω στην υγεία του ανθρώπου, η κατάχρηση της Πληροφορικής εγκυμονεί ένα, κατά την γνώμη μας, μεγαλύτερο κίνδυνο: (α) τον περιορισμό της ελευθερίας του ανθρώπινου προσώπου στην κοινωνική ζωή του και στην εργασία του, καθώς και (β) τη σταδιακή διολίσθηση προς μια υποβάθμιση του πολιτικού μας πολιτισμού ελευθερίας και δικαιοσύνης, που έχει διεκδικηθεί με πολλές θυσίες. Στις μέρες μας έχουν γραφεί ένα πλήθος βιβλίων για τον δρόμο που οδήγησε στην οικολογική καταστροφή, όπως, για παράδειγμα, το βιβλίο του βρετανού φιλέλληνα Philip Sherrard με τίτλο «Ο βιασμός της Φύσης». Δεν επιθυμούμε να γραφούν στο μέλλον ανάλογα βιβλία για τον ηλεκτρονικό βιασμό της κοινωνικής ελευθερίας.

Θα θέλαμε επίσης να τονίσουμε και τα εξής. Το νομοσχέδιο δεν έχει κατατεθεί, ενώ έχουν ακουσθεί από επισήμους αντιφατικές προτάσεις-προθέσεις για ορισμένα σημεία. Επομένως η συζήτηση περί της ΚΠ είναι, εκ των προτέρων, νεφελώδης. Από την άλλη πλευρά, όταν το νομοσχέδιο κατατεθεί, είναι πιθανόν ότι θα υπάρχουν λίγες δυνατότητες αλλαγών. Σημειώνουμε επίσης ότι η απόφαση για την εφαρμογή της ΚΠ πρόκειται να ληφθεί σε μια χρονική συγκυρία που τo λαϊκό σώμα είναι ξαφνιασμένο από την καταιγίδα οικονομικών μέτρων, που δεν μπορεί καν να τα παρακολουθήσει, και, αυτή την περίοδο η έγνοια του είναι στραμμένη στην καθημερινή οικογενειακή επιβίωση. Επομένως χρειάζεται να δείξει η Πολιτεία ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στην ψυχή του λαού μας που κυριολεκτικά δοκιμάζεται.

Η ΚΠ, μαζί με τις θετικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αν εφαρμοσθεί, θα δημιουργήσει και τις προϋποθέσεις μιας πλήρους υποταγής στην οικονομική ολιγαρχία που κατευθύνει τις πολιτικές επιλογές μέσα στο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης.

Έχει διατυπωθεί ως αξίωμα, στα πλαίσια της κοινωνικής διαχείρισης των τεχνολογικών εφαρμογών, ότι «κάθε λάθος που είναι δυνατό να συμβεί, θα συμβεί οπωσδήποτε». Η Αμερική και η πρώην Σοβιετική Ένωση, οι μεγαλύτερες παγκόσμιες δυνάμεις του 20ου αιώνα, και σε επίπεδο υψηλής τεχνολογίας και διοικητικής ασφάλειας, υπέστησαν ολέθρια πυρηνικά ατυχήματα με εκρήξεις που επέφεραν τεράστιες απώλειες. Γι' αυτό πολλές χώρες, αντιπαρήλθαν τον πειρασμό την φθηνότερη, αλλά επικίνδυνη λύση, και αποφάσισαν να μη χρησιμοποιήσουν πυρηνική ενέργεια (ανάμεσα σ' αυτές και η Ελλάδα). Η αναλογία είναι μεταφορική, αλλά προφανής. Η υποχρεωτική συγκέντρωση ενιαίας ηλεκτρονικής πληροφορίας για κάθε πολίτη μέσω της ΚΠ, αφήνει ανοικτή την πόρτα για μια επίσης τρομακτική έκρηξη αποδέσμευσης της συγκεντρωμένης πληροφορίας: τον επικίνδυνο τραυματισμό ή και την απειλή θανάτου της ανθρώπινης ελευθερίας!

Πιστεύουμε ότι:

1. Η ελληνική Πολιτεία, ιδιαίτερα στη σημερινή κοινωνικο-οικονομική συγκυρία, χρειάζεται να εμπνεύσει μια νέα δυναμική στον λαό και στα πλαίσια αυτά χρειάζεται μια χρηστή διοικητική οργάνωση. Αυτό κατά την γνώμη μας είναι πρώτιστο και όχι ή υπό την πίεση καστάσεων, να προβεί σε βιαστικές μεταρρυθμίσεις, που αφήνουν την ανθρώπινη διάσταση της διοίκησης σε δεύτερο πλάνο, έχοντας τυφλή εμπιστοσύνη στην «αυτόματη» ηλεκτρονική διακυβέρνηση (με την οποία προσδοκάται ότι θα λυθούν οι ιστορικές δυσλειτουργίες της ελληνικής Διοίκησης!). Είναι φανερό ότι και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση θα οργανωθεί, θα επιτηρείται, θα αναπτύσσεται, θα «διασφαλίζεται», αλλά και θα απειλείται -εκτός από τους χάκερς- από δημοσίους υπαλλήλους και πολιτικούς, που ως άνθρωποι υποκείμεθα όλοι σε ενδεχόμενη διαφθορά, όπως αποδεικνύει και η σύγχρονη πραγματικότητα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως.

2. Η εφαρμογή της ΚΠ θέτει βαθύτατα φιλοσοφικά, θεολογικά, κοινωνικά και πολιτικά ερωτήματα ως προς την πραγματοποίησή της ή τουλάχιστον ως προς την μορφή της, διότι το παραμικρό λάθος σε μια απόφαση σήμερα, μπορεί να επιτρέψει μια έκρηξη μη αναστρέψιμων βλαπτικών συνεπειών στο εγγύς μέλλον. Επίσης σοβαρότατα ερωτήματα, στην ίδια γραμμή σκέψης, που μένουν προς απάντηση είναι τα εξής:

(1) «Εάν υπήρξε η δυνατότητα να παρακολουθείται το τηλέφωνο του έλληνα Πρωθυπουργού (!) - και υπήρξε πράγματι - τότε τι μπορεί να εξασφαλίσει το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων του απλού πολίτη;»

(2) Εάν αποφασισθεί η εφαρμογή της ΚΠ, με δεδομένο ότι η θρησκευτική πίστη του ανθρώπου έχει απαγορευθεί να συμπεριληφθεί - έστω και προαιρετικά -στην ταυτότητα του, ποια στοιχειώδης νομική, λογική και ηθική συνέπεια μπορεί να επιτρέψει να συμπεριληφθούν άλλα στοιχεία, πέραν των στοιχείων που υπάρχουν στα δελτία ταυτότητας; Δεν θα είναι τότε νομοθέτημα προσχηματικό ως προς τις προθέσεις του;

(3) Στελέχη της Ελληνικής Κυβέρνησης ανακοίνωσαν σε εκπροσώπους της Εκκλησίας (κατά δήλωση της ΔΙΣ 17/11/2010) ότι στην ΚΠ «θα περιέχονται μόνο τα στοιχεία ταυτότητος του κατόχου». Η δήλωση είναι επικίνδυνα ασαφής. Ποια προσωπικά στοιχεία θα θεωρηθούν «στοιχεία ταυτότητος», που θα εξασφαλίζουν την αξιοπρέπεια και το απαραβίαστο της προσωπικής ζωής»; Μήπως και στοιχεία της πολιτικής (με την γενική έννοια του όρου) δράσης του πολίτη;

(4) Εάν τελικά αποφασισθεί η εφαρμογή της ΚΠ, θα αντιδράσει με τον ίδιο τίμιο τρόπο κάθε ελληνική Κυβέρνηση στις πιέσεις ξένων ισχυρών παραγόντων να έχουν πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων της ΚΠ;

Με βάση τους ανωτέρω προβληματισμούς, αλλά και τις πολιτιστικές και πολιτικές αντιφάσεις και απογοητεύσεις που έχει δει τα τελευταία χρόνια ο ελληνικός λαός, και γενικότερα ο δημοκρατικός, ορθόδοξος και οικουμενικός πατριωτικός ελληνισμός, ζητούμε από την ελληνική Βουλή και την ελληνική Κυβέρνηση, να ζυγίσει πολύ προσεκτικά τις θετικές και αρνητικές συνέπειες της πιθανής προώθησης της εφαρμογής της ΚΠ. Σε περίπτωση δε εφαρμογής της, οι πολιτικές ευθύνες της απόφασης πολλαπλασιάζονται και θα έχει εξαιρετική βαρύτητα κάθε πτυχή εφαρμογής του μέτρου.

Συμπερασματικά, η βελτίωση των υπηρεσιών του ελληνικού κράτους είναι αυτονόητο αίτημα όλων των ελλήνων. Δεν χρειάζεται επιχειρηματολογία. Η Πολιτεία μάλιστα είναι υπόλογος για την αδιανόητη έκταση της Γραφειοκρατίας.

Ζητούμε από την Κυβέρνηση:

1) να δώσει αξιόλογη παράταση στην προθεσμία της δημόσιας διαβούλευσης (π.χ. μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2011),

2) να παρουσιάσει με παρρησία Έκθεση με τα θετικά στοιχεία του μέτρου και όλους τους πολύπλευρους και ανυποψίαστους στην πρώτη ματιά κινδύνους, που απειλούν το κοινωνικό σώμα με την χρήση της ΚΠ,

3) να εκθέσει με ακρίβεια πώς θεωρεί ότι θα αντιμετωπίσει τους πολυάριθμους αυτoύς κινδύνους,

4) να παρουσιάσει ένα απολύτως δεσμευτικό οικονομικό προϋπολογισμό για την πλήρη εφαρμογή της ΚΠ καθώς και, συγκριτικά, τον προϋπολογισμό για μια εναλλακτική δομή της δημοσίας διοίκησης με βάση το ανθρώπινο δυναμικό και νέα κατάλληλη θέσμιση για απομάκρυνση της Γραφειοκρατίας, και

5) να ρωτήσει τον λαό με δημοψήφισμα άμεσης δημοκρατίας εάν αποδέχεται το μέτρο. Έτσι την ευθύνη οποιασδήποτε απόφασης θα φέρει άμεσα ο λαός.

Κάθε άλλη λύση, στα πλαίσια κομματικών βουλευτικών πειθαρχιών, και μάλιστα βιαστική αντιμετώπιση ενός μέτρου με τόσο μεγάλη κοινωνική επίπτωση, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά και ενστάσεις για την σημερινή και αυριανή ποιότητα της δημοκρατίας μας. Εάν μια προσβολή του ελεύθερου ελληνικού λαού με την εφαρμογή της ΚΠ προστεθεί στην συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, είναι πολύ πιθανόν ο λαός αυτός να αντιδράσει - δεν γνωρίζουμε πώς και πότε -, και οι πολιτικοί, που δεν εγείρουν προσωπικό ανάστημα ευθύνης, να αντιμετωπίσουν την πολιτική, πνευματική και ιστορική τους καταδίκη.

Πηγή: www.amen.gr



Zwi
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 6:56 pm

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό Zwi » Παρ Αύγ 31, 2012 11:33 pm

ΠΡ.Α.Ο.Σ(Πρωτοβουλία Αντιρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης) -ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ :

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ - 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011 ἡμέρα ΚΥΡΙΑΚΗ καί ὥρα 12 τό μεσημέρι



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Παρ Αύγ 31, 2012 11:33 pm

"Υβριδική" ταυτότητα η Κάρτα του πολίτη Τα χαρακτηριστικά της νέας ταυτότητας ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών
Ημ. Δημοσίευσης: Jan 4, 2011

Εικόνα

του Αντώνη Τριανταφύλλου

Υβριδική» αστυνομική ταυτότητα θα είναι η κάρτα του πολίτη σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών. Ο Γιάννης Ραγκούσης παρουσίασε το απόγευμα της Τρίτης τα αναλυτικά χαρακτηριστικά της νέου τύπου αστυνομικής ταυτότητας, ανακοινώνοντας ότι στις προθέσεις του υπουργείου Εσωτερικών είναι μέχρι τέλος της νέας χρονιάς τα 10.000.000 Ελλήνων πολιτών να αποκτήσουν την κάρτα του πολίτη. Έτσι η αστυνομική ταυτότητα μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας αφού αντικαθίσταται από την κάρτα η οποία θα είναι στο μέγεθος της πιστωτικής κάρτας. Θα περιέχει ένα «έξυπνο» τσιπ στο οποίο θα ενσωματωθούν ο αριθμός δημοτολογίου κάθε πολίτη, το ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ, καθώς και ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας. Στη μία όψη της κάρτας θα υπάρχει φωτογραφία του κατόχου, καθώς και δακτυλικό αποτύπωμα.

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης με την εν λόγω κάρτα ο κάτοχος θα μπορεί να ταξιδεύει στις χώρες της Συνθήκης Σένγκεν ενώ εμφανίσθηκε κατηγορηματικός ότι θα υπάρξει αυστηρή τήρηση των προσωπικών δεδομένων. Παράλληλα ο αρμόδιος υπουργός Εσωτερικών διαβεβαίωσε ότι η κάρτα του πολίτη θα προστατεύει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και ότι η κάρτα του πολίτη αναμένεται να αποτελέσει το κλειδί στην ψηφιακή εποχή καθώς θα επιτρέπει , μέσω Διαδικτύου, την πρόσβαση στον ιατρικό φάκελο , στα στοιχεία που αφορούν την περιουσία του κτλ. Ενώ φιλοδοξία του αρμόδιου υπουργείου είναι η κάρτα να χρησιμοποιείται, ως κάρτα ασφαλισμένου, ως κάρτα αγρότη, ως κάρτα ασθενούς, ως κάρτα μετανάστη, ως κάρτα νέου κ.λπ.

Από την πλευρά της διοίκησης της Εκκλησίας έχουν υπάρξει αντιδράσεις σε δυο χρόνους για τη δρομολογούμενη αλλαγή στο δημόσιο έγγραφο. Σε ανακοινωθέν της η Ιερά Σύνοδος, τον περασμένο Νοέμβριο είχε θέσει δυο βασικούς όρους για την εκ μέρους της έγκριση του ανανεωμένου κρατικού εγγράφου. Πρώτος και βασικός είναι «η "Κάρτα του Πολίτη" να μην περιέχει κατ' ουδένα τρόπο εμφανή ή αφανή τον αριθμό "666" ή barcode, κάτι που διαβεβαιώνει η κυβέρνηση, και επιπλέον «κατ' ουδένα τρόπο πρέπει με αυτή να παραβιάζονται οι προσωπικές ελευθερίες».

Το ανακοινωθέν της ΔΙΣ σημείωνε χαρακτηριστικά:

1. Η Κυβέρνηση προχωρεί στην αντικατάσταση της Αστυνομικής Ταυτότητος με την "Κάρτα του Πολίτη", η τεχνολογία της οποίας θα την καθιστά απαραχάρακτη και θα προστατεύονται τα δικαιώματα των πολιτών από την δράση του κοινού εγκλήματος. Σε αυτή θα περιέχονται μόνο τα στοιχεία ταυτότητος του κατόχου.
2. Αναμένεται από τις αρμόδιες Κρατικές Υπηρεσίες να δοθεί προς δημόσια διαβούλευση στις αρχές του νέου έτους 2011, και επομένως και προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο, σχέδιο κειμένου με τις τεχνικές και νομικές προϋποθέσεις για την έκδοση της "Κάρτας".
3. Από την πλευρά των Μελών των Συνοδικών Επιτροπών τονίσθηκε, ότι η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη να διαφυλάττει την ελευθερία του προσώπου και να υπερασπίζεται την ακεραιότητα της πίστεως. Γι' αυτό :
α) Η "Κάρτα του Πολίτη" δεν πρέπει να περιέχει κατ' ουδένα τρόπο εμφανή η αφανή τον αριθμό "666".
β) Επίσης κατ' ουδένα τρόπο πρέπει με αυτή να παραβιάζονται οι προσωπικές ελευθερίες.
4. Τα στελέχη της Ελληνικής Κυβερνήσεως εδήλωσαν, ότι συμφωνούν με τις παρατηρήσεις των Μελών των αρμοδίων Επιτροπών της Εκκλησίας και θα τις λάβουν υπ' όψιν τους.

Λίγες εβδομάδες αργότερα, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επαναδιατύπωσε -περισσότερο έντονα αυτή την φορά- τις αμφιβολίες της για το περιεχόμενο της "Kάρτας του Πολίτη". Συγκεκριμένα στις 8 Δεκεμβρίου, και αφότου είχε δοθεί προς διαβούλευση το Σχέδιο της Κυβέρνησης για τη νέα αστυνομική ταυτότητα, η ΔΙΣ επανήλθε με νέο ανακοινωθέν της στο οποίο υπογραμμίζε τα εξής:

«α. Εκ του περιεχομένου του κειμένου διαπιστώνεται ασάφεια, αντίφαση και σύγχυση.
β. Η Εκκλησία σέβεται το ανεπανάληπτο του προσώπου του ανθρώπου και την θεόσδοτη ελευθερία του.
γ. Το ανθρώπινο πρόσωπο δεν μπορεί να απογυμνωθεί από την αξιοπρέπεια και τα χαρακτηριστικά του.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων η Εκκλησία δηλώνει την επιφύλαξή της επί του θέματος, το οποίο θα συνεχίσει να παρακολουθεί με ανύστακτο ενδιαφέρον, αναμένοντας το νομοθετικό πλαίσιο για την τελική τοποθέτησή Της. Δηλώνει δε ότι, εν τω μεταξύ θα παρεμβαίνει, οσάκις κρίνει τούτο σκόπιμο, σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αυτής».

Πηγή: www.amen.gr


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό ORTHODOXIA » Παρ Αύγ 31, 2012 11:34 pm

Νέες συγκεντρώσεις κατά της κάρτας του πολίτη
στις 6 Φεβρουαρίου και 27 Μαρτίου

Ημ. Δημοσίευσης: Jan 8, 2011

Εικόνα

Με οσμή λαοσυνάξεων προετοιμάζονται νέες κινητοποιήσεις στην Αθήνα κατά της κάρτας του πολίτη. Οργανώσεις της Εκκλησίας με την προτροπή και την καθοδήγηση κληρικών και μοναχών προγραμματίζουν τουλάχιστον δυο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά της καθιέρωσης της νέας ηλεκτρονικής αστυνομικής ταυτότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρώτη συγκέντρωση με τη συμμετοχή κληρικών, μοναχών αλλά και πολιτών προγραμματίζεται για την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι μπροστά από τη Βουλή. Είχε προηγηθεί μια πρώτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του κοινοβουλίου στις 12 Δεκεμβρίου. Την συγκέντρωση αυτή διοργανώνει η «Συντονιστική Επιτροπή κατά της κάρτας του πολίτη». Η δεύτερη κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως 27 Μαρτίου 2011 και ώρα 3:00 μ.μ. στο Πεδίον του Άρεως. Στη δεύτερη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνεται από την«Πανελλήνια Κληρικολαϊκή Επιτροπή Αγώνος κατά της κάρτας του πολίτη» δίνεται ιδιαίτερη οργανωτική προετοιμασία καθώς οι διοργανωτές επιθυμούν να της προσδώσουν χαρακτήρα λαοσύναξης με τη μαζική συμμετοχή κληρικών και λαϊκών από όλη την Ελλάδα. Οι οργανωτές προγραμματίζουν και πορεία προς το κέντρο της Αθήνας, με τους διαδηλωτές να καταλήγουν στο κτίριο της Βουλής, όπου και θα δοθεί ψήφισμα.

Ήδη στους κύκλους των εκκλησιαστικών οργανώσεων διατυπώνονται απόψεις περί ηχηρής αντίδρασης κατά του νέου κρατικού εγγράφου, ενώ δεν λείπουν και οι ριζοσπαστικές - ίσως και ακραίες φωνές που υποστηρίζουν ότι οι κινητοποιήσεις θα πρέπει να κλιμακωθούν ακόμα περισσότερο.

Πηγή: www.amen.gr



Άβαταρ μέλους
stratis
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:12 pm

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό stratis » Παρ Αύγ 31, 2012 11:34 pm

Για την ώρα οι αντιδράσεις Νίκο μένουν στις οσμές. Και φοβάμαι ότι εκεί θα μείνουν για τα κάτωθι:

1. ήδη λέγεται ότι μεθοδεύεται νέα σκανδαλολογία κατά της Εκκλησίας όπως το 2005 (τότε που ο Χριστόδουλος θύμισε τις ταυτότητες) για να κοντύνει κι άλλο.

2. ο Ραγκούσης λέει ότι δε θα υπάρχει barcode για να κατευνάσει

3. το 1 στους 5 πάει να ισχύσει και για τον κλήρο. Οπότε αν δεν ισχύσει θα πρέπει κάποιοι να σωπάσουν.

4. Ο Σεραφείμ μίλησε και οι υπόλοιποι απλά κατάπιαν τη γλώσσα τους.



Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 7219
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό aposal » Παρ Αύγ 31, 2012 11:35 pm

Νομίζω πως η Ιερά Σύνοδος μπορεί να μην παίρνει αποφάσεις, κι ίσως σωστά πράττει αφού δεν υπάρχει πληροφόρηση εκ μέρους του Υπουργείου, αλλά όλη αυτή η κυβερνητική μυστικοπάθεια θα έπρεπε να την υποψιάσει πως κάτι σκοτεινό κρύβεται από πίσω.
Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται! Κι εφόσον εδώ δεν έχουμε καθαρό ουρανό οι αστραπές είναι ένα πολύ πιθανό ενδεχόμενο!
Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν. Καλύτερα να τοποθετηθεί επίσημα κατά της κάρτας (και μόνο οι πολιτικοί λόγοι είναι αρκετοί προς το παρόν, εν αναμονή και των υπολοίπων), παρά να κατηγορηθεί για εγκληματική αμέλεια.


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Άβαταρ μέλους
Φοιτητής
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:35 pm
Τοποθεσία: Γιάννης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευσηαπό Φοιτητής » Παρ Αύγ 31, 2012 11:35 pm

Πάντως η εκκλησία δεν είναι κόμμα.
Οι αποφάσεις της εκκλησίας έχουν βάρος 2000 ετών και θεωρώ πως είναι μάλλον λογική η αναμονή αυτή. Το να πάρει θέσει πριν ακόμα ακούσει/μελετήσει, περι κάρτας θα δείξει βιασύνη και προκατάληψη που ίσως να μην χρειάζονται τούτη την στιγμή.




Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 5 και 0 επισκέπτες