Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Γενικότερα θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και το Χριστιανισμό.

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Σάβ Ιούλ 06, 2013 6:28 pm

ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ...


Τό θρήσκευμα στίς Μουσουλμάνες αναγράφεται κανονικά ! Γιά να τολμήσουν να κάνουν κι΄ εκεί, αυτά πού κάνουν στούς Έλληνες, καί θα ιδούνε τί έχουνε να πάθουνε...


Ο θεσμός «Καλλικράτης» που ισχύει στην Τοπική αυτοδιοίκηση από το 2010, ώθησε τους δήμους να ζητάνε από τα σχολεία Α' Βάθμιας και Β' Βάθμιας εκπαίδευσης νέα πιστοποιητικά γέννησης των μαθητών-μαθητριών. Ο λόγος είναι απλός: επειδή αρκετά από τα πιστοποιητικά γέννησης που είχαν καταθέσει οι γονείς των παιδιών στα σχολεία, ήταν παλαιά και άρα ανέγραφαν το θρήσκευμα, τα καινούργια πιστοποιητικά στα οποία δεν αναφέρεται καθόλου το θρήσκευμα. Οι επιταγές της νέας τάξης πραγμάτων λοιπόν, ανάγκασαν πολλούς γονείς να πάνε στα κατά τόπους ληξιαρχεία για να παραλάβουν το νέο πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού τους, χωρίς να αναγράφεται επ' αυτού το θρήσκευμα!
Αυτό είχε ως άμεση συνέπεια η μεγάλη πλειοψηφία των ενδεικτικών και απολυτηρίων στα σχολεία της Α' Βάθμιας και Β' Βάθμιας εκπαίδευσης να εκδοθεί με απαλειμμένη την αναγραφή του θρησκεύματος!
Για το σοβαρό αυτό θέμα είχαμε διάλογο με τον κ. Μπεσίρη, διευθυντή του 6ου Δημοτικού σχολείου Κέρκυρας.
Ιδού τι μας είπε:
-- Για ποιο λόγο κύριε Μπεσίρη δεν συμπληρώνετε στη θέση «θρήσκευμα», το θρήσκευμα του κάθε παιδιού;
-- Δ/ντής Σχολείου: Δεν το αναγράφουμε στα παιδιά εκείνα που δεν έχουμε στοιχεία. Και αυτό δυστυχώς ισχύει για τους περισσότερους μαθητές μας.
--Τι εννοείτε δεν έχετε στοιχεία; Δεν ξέρετε ποιο είναι το θρήσκευμα του κάθε παιδιού;
--Δ/ντής Σχολείου: Εννοώ ότι δεν έχουμε στοιχεία του θρησκεύματος.
-- Δηλαδή επί 6 χρόνια που είχατε έναν μαθητή ή μαθήτρια στο σχολείο σας και τώρα του βγάλατε απολυτήριο Δημοτικού, δεν γνωρίζατε το θρήσκευμά του;
-- Δ/ντής Σχολείου: Έτσι ακριβώς. Μόνο σε μερικά παλαιότερα πιστοποιητικά υπήρχε το «Χριστιανός Ορθόδοξος» και σε αυτά τα παιδιά δώσαμε το απολυτήριο με την αναγραφή του θρησκεύματός τους. Πρέπει να σας πω ότι μια εγκύκλιος που έχει φτάσει στα σχολεία πριν από ένα χρόνο, λέει ότι πρέπει να διορθώσουμε όλα τα στοιχεία των μαθητών μας (αριθμούς μητρώου κ.α.) ζητώντας καινούργια πιστοποιητικά γέννησης. Αυτό, καταλαβαίνετε τι σημαίνει: όλα τα καινούργια πιστοποιητικά γέννησης έχουν απαλείψει το θρήσκευμα.
-- Ουσιαστικά δηλαδή, με τα νέα πιστοποιητικά έχει απαλειφθεί παντελώς η αναγραφή του θρησκεύματος και από τα ενδεικτικά-απολυτήρια όλων των σχολείων.
-- Δ/ντής Σχολείου: Τι να σας πω; Παρά τις προσωπικές μου πεποιθήσεις, διότι εγώ θα ήθελα να αναγράφεται το θρήσκευμα, έπρεπε να βρω κάποιο δημόσιο έγγραφο που να δηλώνεται αυτό. Και δεν υπάρχει...
-- Εικόνες του Χριστού έχετε στις αίθουσες του σχολείου σας;
-- Δ/ντής Σχολείου: Πώς δεν έχουμε; Αλλοίμονο.
-- Αλλοδαπούς μαθητές-μαθήτριες έχετε στο σχολείο σας;
-- Δ/ντής Σχολείου: Έχουμε αλλά όχι πολλά. 5-6 παιδιά σε σύνολο 210.
-- Πώς θα σας φαινόταν αν κάποια μέρα σας έλεγαν να αφαιρέσετε τις εικόνες του Χριστού και της Παναγίας για να μην θίγονται τα αλλόθρησκα παιδιά;
-- Δ/ντής Σχολείου: Όχι, όχι, δεν θα γίνει κάτι τέτοιο. Αν και φοβάμαι ότι έχουμε νά δούμε πολλά ακόμα...


ΕΤΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ...


Μία ακόμη "προοδευτική" κατάκτηση . Απολυτήριο Δημοτικού χωρίς θρήσκευμα!

Τα πιστοποιητικά γέννησης δεν αναγράφουν το θρήσκευμα και αντίστοιχα οι εκπαιδευτικοί δίνουν απολυτήρια και ενδεικτικά χωρίς το θρήσκευμα, παρά το ότι υπάρχει το σχετικό πλαίσιο! Οι εχθροί της χώρας τα έχουν σχεδιάσει όλα στην εντέλεια και οι ντόπιοι πολιτικάντηδες εκτελούν πειθήνια το σχέδιό τους!
Αυτοί που σχεδίασαν την εξόντωση του ελληνικού έθνους, αφού μέσα σε μια δεκαετία πέτυχαν την απάλειψη του θρησκεύματος από τις ταυτότητες και –τώρα- την αφαίρεση του θρησκεύματος από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, προχωρούν στα επόμενα βήματά τους. Και αυτά είναι:

1. Η αφαίρεση των θρησκευτικών μας συμβόλων από τα σχολεία! Πριν από 2-3 χρόνια σχετική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ζητούσε την απομάκρυνση του Σταυρού από τις σχολικές αίθουσες και στην Ελλάδα! Μάλιστα, κάποιες πληροφορίες έφεραν την εκπαιδευτική κοινότητα των Τρικάλων όχι μόνο να τάσσεται υπέρ της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου αλλά να ζητά την απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία της χώρας, «για να μην προσβάλλεται η ελευθερία της θρησκευτικής επιλογής»!!! Μην αμφιβάλλει κανείς ότι αυτό είναι ένα από τα επόμενα βήματα του σχεδίου σε βάρος των Ελλήνων και της θρησκείας τους.
2. Μη αναγραφή της Ιθαγένειας στις ταυτότητες. Η απάλειψη της αναγραφής του θρησκεύματος θα φέρει και την αντίστοιχη μη αναγραφή της ιθαγένειας. Θα θεωρούνται όλοι, αλλοδαποί-λαθρομετανάστες και Έλληνες γηγενείς, ένα και το αυτό.
3. Διδασκαλία του γάμου των ομοφυλοφίλων στα σχολεία. Δεν θα αργήσει να έρθει η ώρα που όποιος εκπαιδευτικός διδάσκει στα παιδιά, ότι ο γάμος είναι μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, θα στιγματίζεται ως «φανατικός» και μπορεί ακόμη και να χάνει τη δουλειά του!
Πάντως, δάσκαλος σε παιδικό σταθμό των ΗΠΑ είπε σε ηλικίας 3 ετών αγοράκι ότι όταν μεγαλώσει, θα είναι σε θέση να παντρευτεί ή ένα αγόρι ή ένα κορίτσι !!!
Η ταυτότητα του αγοριού προστατεύεται, αλλά ένας από τους γονείς του, έγραψε μια επιστολή σε μια τοπική εφημερίδα για το περιστατικό.
Aν ο «γάμος» των ομοφυλόφιλων θεωρηθεί νόμιμος, τότε θα υπάρξει νομική υποχρέωση να διδάσκεται στα μαθήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ότι οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις είναι φυσιολογικές, όπως επίσης και οι γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων. Και το αμέσως επόμενο βήμα είναι να καταργηθούν οι όροι «μητέρα»-«πατέρας, αλλά θα επικρατήσουν οι όροι «γονέας Α» και «γονέας Β»!!!
Κοινωνία Σόδομα και Γόμορρα! Αυτό τον πολιτισμό φέρνουν στην Ελλάδα!!!

ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΕ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ!

Η ταυτότητα που βλέπετε αφορά σε Αφγανή Μουσουλμάνα. Όπως βλέπετε το θρήσκευμά της αναγράφεται κανονικά! Ο νόμος για την απάλειψη του θρησκεύματος, προφανώς ισχύει μόνο για τον Έλληνα Ορθόδοξο Χριστιανό πολίτη. Στον Έλληνα πολίτη τού απαγορεύθηκε να κατέχει ταυτότητα με το θρήσκευμά του ακόμα και αν το επιθυμεί ο ίδιος! Και αυτό για να μην αισθάνεται ...άβολα το 1-2% αλλόθρησκων συμπολιτών μας.
Αντιθέτως, ο αλλοδαπός πολιτικός πρόσφυγας δεν εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις Φυσικά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση έκδοσης ταυτότητας του αλλοδαπού πολιτικού πρόσφυγα στον οποίο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αναγράφεται το θρήσκευμα όπως φαίνεται στην πιο κάτω φωτογραφία . Προσέξτε , η ταυτότητα εκδόθηκε το 2008!
Από "Ελεύθερη Ώρα"


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Κυρ Ιούλ 07, 2013 10:24 am

Σειρά του Disney Channel δείχνει "οικογένεια" με δύο «μητέρες»



Το Disney Channel, ένα κανάλι που «απευθύνεται σε παιδιά, έφηβους και ολόκληρη την οικογένεια», αποφάσισε να παρουσιάσει ομοφυλόφιλους χαρακτήρες στο πρόγραμμά του.

Το καλωδιακό δίκτυο επιβεβαίωσε ότι ένα επεισόδιο της σειράς «Good Luck Charlie» θα παρουσιάσει ένα παιδί που έχει «δύο μητέρες».

Η Charlie, η οποία είναι ένα νεαρό κορίτσι, θα γίνει φίλη με ένα παιδί, και οι γονείς της θα προσπαθήσουν να αποκτήσουν σχέση με τις δύο «μαμάδες» του παιδιού.

Το μόνο ζήτημα που μπορεί να εμποδίσει την εκκολαπτόμενη φιλία είναι ότι οι ετεροφυλόφιλοι γονείς της Τσάρλι είναι βαρετοί. Η μητέρα της Charlie, Amy, θα μιλά με μία "μητέρα", ενώ ο πατέρας της Bob παίζει το πρωτότυπο ρόλο του «ενθουσιώδους κωμικού μπαμπά» θα κάνει την άλλη λεσβία σύντροφο να βαριέται.

«Η συγκεκριμένη ιστορία αναπτύχθηκε με την παροχή συμβουλών από εμπειρογνώμονες για την ανάπτυξη του παιδιού (ΚΟ: …τώρα ησυχάσαμε!) και συμβούλους κοινότητας," είπε εκπρόσωπος του Disney Channel. "Όπως όλα τα προγράμματα του Disney Channel, αναπτύχθηκε για να είναι σχετικό με τα παιδιά και τις οικογένειες σε όλο τον κόσμο και να αντικατοπτρίζει τα θέματα της διαφορετικότητας και της κοινωνικής ενσωμάτωσης". (ΚΟ: Η «διαφορετικότητα», το τοτέμ της εποχής).

Οι δύο μαμάδες θα εμφανιστούν σε επεισόδιο, που θα βγει στον αέρα στις αρχές του 2014, στο τέλος της σειράς.

"Αυτή είναι μια τόσο θαυμάσια είδηση! Είμαστε τόσο περήφανοι που η Disney αναγνωρίζει ότι οι οικογένειες δεν χρειάζεται να χωρούν σε καλούπια!", αναφώνησε ενθουσιασμένος ο ομοφυλόφιλος αρθρογράφος ψυχαγωγίας και gossip, Perez Hilton.

Ένα προηγούμενο πρόγραμμα του καναλιού Disney το “Make Your Mark” έδειχνε έναν έφηβο ο οποίος είχε δύο λεσβίες για γονείς.

Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου από το δίκτυο, το Disney Channel έχει τηλεθέαση 1,02 εκατομμυρίων παιδιών ηλικίας από 2 έως 11 χρονών, με περίπου 300.000 παιδιά κάτω των έξι ετών.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Δευτ Αύγ 12, 2013 9:14 am

Η ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠ 666 ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!!



Διαφημίζεται στην Ελλάδα ως κάτι πολύ καλό το τσιπάκι RFID 666 των αντίχριστων στο χέρι σε σχολικό βιβλίο Αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ :
"Μετα το σχολείο την Πέμπτη, εφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ενα μικρόσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτα που μπορεί να κάνει.
Εκτός απο το οτι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να εχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, οσο η Μαμα και ο Μπαμπάς καταθέτουν στην τσέπη μου χρηματα κάθε εβδομάδα".

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ UNICEF ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ 150 ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ.

ΠΗΓΗ
http://periergaa.blogspot.com


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Τετ Αύγ 21, 2013 8:08 pm

ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ! ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΟΡΝΟ ΚΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΑ - ΕΞΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!
Τα Ευρωπαϊκά νηπιαγωγεία και σχολεία μπορούν να απαγορεύσουν τα παιδικά βιβλία και παραμύθια που απεικονίζουν την παραδοσιακή οικογένεια. Αυτό είναι ένα αίτημα της επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας. Σύμφωνα με την επιτροπή, τα παραμύθια θα πρέπει να μιλάνε για τη σεξουαλική διαφορετικότητα (για κάποιον απροσδιόριστο λόγο όταν ακούω την λέξη "διαφορετικότητα" είναι σαν να μυρίζω κλούβια αυγά -Ε.Θ.) Νορβηγοί ειδικοί πιστεύουν ότι τα παιδιά επωφελούνται βλέποντας πορνό.


Η Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Δικαιώματα των Γυναικών και την Ισότητα των Φύλων παρασκευάζουν μια έκθεση που ζητά την απαγόρευση όλων των βιβλίων που παρουσιάζουν την παραδοσιακή οικογένεια όπου ο πατέρας είναι ο αρχηγός και κουβαλητής της οικογένειας και η μητέρα φροντίζει για τα παιδιά, στα σχολεία και τα κέντρα ημερήσιας φροντίδας της Ευρώπης. Σύμφωνα με τους συγγραφείς, τα βιβλία αυτά είναι κακά για την μελλοντική ζωή των παιδιών, ιδιαίτερα στα κορίτσια, και την προώθηση της λάθος συμπεριφοράς. Στο μέλλον, μπορεί να τα αποτρέψει από την οικοδόμηση μιας σταδιοδρομίας.

Οι φεμινίστριες ανησυχούν ότι τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με «αρνητικά στερεότυπα των φύλων» σε τηλεοπτικές εκπομπές και διαφημιστικά. Η λέξη "αρνητικό" της έκθεσης είναι συνώνυμη με τη λέξη "παραδοσιακό". Με την πάροδο του χρόνου, η απαγόρευση θα επεκταθεί και στην τηλεόραση και τη διαφήμιση. Μέχρι στιγμής, αποφασίστηκε να αρχίσει με τα σχολικά βιβλία.


Οι συντάκτες της έκθεσης συνιστούν επειγόντως νομοθετικά μέτρα στον τομέα της παιδικής λογοτεχνίας. Συγκεκριμένα, προτείνουν την εισαγωγή μιας πολιτικής της "ισότητας όλων των κοινωνικών τομέων". Ένα παράδειγμα αυτής της εναλλακτικής λογοτεχνίας για τα παιδιά είναι ένα βιβλίο με τίτλο "Ο Βασιλιάς και ο Βασιλιάς" με εξώφυλλο δυο άνδρες να φιλιούνται. Σύμφωνα με την έκθεση, αυτό θα βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν για την "πραγματική σεξουαλική διαφορετικότητα της κοινωνίας".

Στην πραγματικότητα, τα εν λόγω μέτρα έχουν ήδη ληφθεί σε ορισμένες χώρες, ιδιαίτερα στις Σκανδιναβικές από αυτούς που θεωρούν τους εαυτούς τους ως την εμπροσθοφυλακή της Δυτικής δημοκρατίας. Η "Pravda.Ru" ανέφερε πριν λίγο καιρό για έναν Σουηδό κατασκευαστή παιχνιδιών που εξέδωσε έναν κατάλογο πριν από τα Χριστούγεννα, όπου τα κορίτσια απεικονίζονται με όπλα λέιζερ να χτυπούν φανταστικούς εχθρούς και τα αγόρια αποτυπώθηκαν να παίζουν με κούκλες.
Αυτό ήταν μια απαίτηση του Σουηδικού ΕΣΡ για τις διαφημίσεις, που κατηγόρησε τον κατασκευαστή παιχνιδιών για σεξισμό και της επιβολής των αρνητικών στερεοτύπων των φύλων. Στα Νορβηγικά νηπιαγωγεία το 2010 εισήχθηκε ένα πρόγραμμα υποχρεωτικής εκπαίδευσης, με επίκεντρο το φύλο των σεξουαλικών μειονοτήτων.

Η έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επέμεινε επίσης ότι "η ομοφυλοφιλία πρέπει να διδάσκεται στο νηπιαγωγείο ως μια μορφή της εμπειρίας και της γνώσης". Σύμφωνα με αυτούς, αυτό θα επεκτείνει την έννοια της «ταυτότητας φύλου» για τα παιδιά. «Η σεξουαλική διαφορετικότητα θα πρέπει να είναι εμφανείς στα παιδιά. Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό είναι φυσιολογικό, όταν οι γονείς τους είναι γκέι ή λεσβίες."

Για κάποιο λόγο, δεν είναι όλοι οι γονείς πρόθυμοι να πιστέψουν ότι αυτό είναι «φυσιολογικό». Στη Νορβηγία η μουσουλμανική κοινότητα αντιτίθεται σθεναρά σε αυτή την εκπαίδευση στα νηπιαγωγεία. Απειλούσαν να αποσύρουν τα παιδιά τους από τα εν λόγω ιδρύματα ή να δημιουργήσουν μια εναλλακτική λύση.
Για τους "νυχτωμένους" γονείς οι οποίοι δεν είναι ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στον τομέα της εκπαίδευσης σχετικά με το φύλο στη σύγχρονη κοινωνία, η μεγαλύτερη εφημερίδα της Νορβηγίας VG Nett, δημοσίευσε πρόσφατα μια γνώμη των ψυχολόγων και σεξο-θεραπευτών, οι οποίοι είπαν ότι ήταν ευεργετικό για τα παιδιά να παρακολουθούν πορνό στο διαδίκτυο.
"Οι γονείς δεν θα πρέπει να φοβούνται τη σεξουαλικότητα των παιδιών τους. Αντίθετα, από την άποψη της υγείας, είναι ευεργετικό να παρακολουθούν πορνό σε μια εποχή που οι γονείς και τα παιδιά πρέπει να μιλήσουν ανοιχτά για αυτά τα θέματα", δήλωσε ο ψυχολόγος και ερευνητής του σεξ Andres Lindskog.
Ήταν μια δήλωση που εξέδωσε πρόσφατα, σχολιάζοντας έναν εμπειρογνώμονα από την οργάνωση Save the Children, ο οποίος εξέφρασε την ανησυχία του για το γεγονός ότι όλο και περισσότερα παιδιά και έφηβοι εθίζονται να παρακολουθούν πορνογραφικές ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο.

Ο Anders Lindskog είναι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει καμία εξάρτηση ή ζημιά από αυτό. «Είναι σημαντικό για τους γονείς να κατανοήσουν ότι τα παιδιά γεννιούνται με τη σεξουαλικότητα και ακολουθούν τη βιολογία τους. Τα παιδιά έχουν τα ίδια συναισθήματα με τους ενήλικες», είπε ο εμπειρογνώμονας.

Μετά από αυτό, θα πρέπει να μας εκπλήσσει ότι ο αριθμός των περιπτώσεων παιδοφιλίας αυξάνεται στη Νορβηγία; Οι περισσότερες από αυτές συμβαίνουν μέσα στην οικογένεια. Πριν από λίγες ημέρες, οι εφημερίδες έγραψαν για άλλη μια τέτοια περίπτωση. Ένα ζευγάρι, ο σύζυγος και η σύζυγος, υπέβαλλαν τα τρία παιδιά τους κάτω των 10 ετών στη βία και σε σεξουαλικές διαστροφές για χρόνια.
Τα παιδιά επιβεβαίωσαν την βία στην αστυνομία. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η τιμωρία θα είναι αρκετά σοβαρή. Στη Νορβηγία, η παιδοφιλία θεωρείται μια ασθένεια και είναι εισηγμένη στο Μητρώο Ιατρών. Για το λόγο αυτό, παιδεραστές δίδονται σύντομες ποινές - από μερικούς μήνες έως αρκετά χρόνια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τιμωρία θα μπορούσε να περιοριστεί σε κύρωση μόνον. Στο τέλος, οι γονείς μπορούν πάντα να λένε ότι ασκείται «ποικιλία των σεξουαλικών σχέσεων." Svetlana Smetanina


το είδαμε εδώ και προέρχεται από

ΟΧΙ!!ΩΣ ΕΔΩ!!!!ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!!!ΜΕΣΑ ΤΑ ΠΟΡΝΟ ΚΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΑ!!!ΕΞΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!!!ΤΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ;
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/ ... z2VPZpFzNu


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Παρ Αύγ 23, 2013 12:10 pm

Τα σχολεία στις ΗΠΑ έγιναν ... "Ηλεκτρονικά" στρατόπεδα συγκέντρωσης
To CBS Los Angeles ανέφερε πρόσφατα ότι νέοι παλμικοί σαρωτές σε δύο τοπικά σχολεία των Η.Π.Α, θα "επιταχύνουν τις γραμμές "που σχηματίζονται κατά τη διάρκεια του σχολικού γεύματος.
Αυτά τα σχολεία θα ενταχθούν μαζί με άλλα που ήδη έχουν εφαρμόσει παρόμοια βιομετρικά συστήματα πληρωμών, «διαβάζοντας» τη διάθεση των παιδιών σχετικά με το φαγητό, καθώς συνδέονται με υπέρυθρο φως.

Οι γονείς στη Λουιζιάνα τάχθηκαν κατά των νέων βιομετρικών σαρωτών στην καφετέρια του σχολείου των παιδιών τους, αποκαλώντας το πρόγραμμα «το χάραγμα του θηρίου». Οι υπάλληλοι του σχολείου,έσπευσαν να υπερασπιστούν το σύστημα, λέγοντας ότι οι παλμικοί σαρωτές είναι απλά μια "τεχνολογία που θα χρησιμοποιείται καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωή μας, πλέον…. Παντού. .."
Παντού, πράγματι. Κακό επιχείρημα στην πραγματικότητα, γιατί αν είναι όντως το χάραγμα του θηρίου, τότε δεν θα πρέπει τεχνικά να είναι παντού;

Στη Φλόριντα, μια σχολική περιφέρεια δοκίμασε ένα νέο λογισμικό σάρωσης της ίριδας, χωρίς καν να ενημερώσει τους γονείς. Όταν οι γονείς το ανακάλυψαν και διαμαρτυρήθηκαν, και το πρόγραμμα έκλεισε, τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι «έτσι θα μπορούσαν να κρατήσουν τα παιδιά ασφαλή, "σαν να υπονοούσαν ότι οι γονείς δεν ανησυχούσαν για την ασφάλεια των παιδιών τους, όπως το σχολείο και αρνούνταν στα παιδιά τους τη δυνατότητα να ελέγχουν τις ίριδες των ματιών τους με σάρωση κάθε φορά που έμπαιναν σε ένα σχολικό λεωφορείο.



Άλλα σχολεία αναγκάζουν τους μαθητές να φορούν RFID τσιπ παρακολούθησης, που εντοπίζουν κάθε βήμα τους μέσω υπολογιστή. Ξεκίνησε σε ένα σχολείο στο Σαν Αντόνιο, στο Τέξας. Εκεί μία μαθήτρια που διαμαρτυρήθηκε, επειδή αισθάνθηκε ότι αυτή η πρακτική παραβίαζε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της, διώχτηκε από το σχολείο, επειδή αρνήθηκε να εμφυτεύσει το chip.
Το ομοσπονδιακό δικαστήριο απέρριψε το αίτημα της, δημιουργώντας ένα προηγούμενο, ότι τα δικαιώματα των μαθητών – θρησκευτικά ή οποιοδήποτε άλλο- δεν έχει σημασία όταν τα παιδιά βρίσκονται στο χώρο του σχολείου.

Τα σχολεία στις Η.Π.Α φαίνεται ότι πλέον δεν είναι παρά ένα ακόμη μέρος του «ολοένα διευρυνόμενου σχεδίου της
Αμερικής ως ηλεκτρονικό στρατόπεδο συγκέντρωσης ». Τα παιδιά διδάσκονται ότι το να παραδώσουν την ιδιωτική τους ζωή και τις κυρίαρχες αρχές της ελευθερίας τους, η παρακολούθηση και η ανίχνευσή τους είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό.

Η κυβέρνηση Ομπάμα σκοπεύει να επεκτείνει το σύστημα αυτό σε όλα τα σχολεία, προωθώντας ένα ακόμα σχέδιο. Της μεγαλύτερης παραμονής των εφήβων μαθητών στο σχολείο παρά στο σπίτι των γονιών τους, λιγότερες διακοπές και περισσότερα "μαθήματα".
Έτσι θα έχει περισσότερο χρόνο να εφαρμόσει τα σχέδια που προωθεί, κάτω από τον έλεγχο..της "φανερής ελίτ" που διοικεί τον κόσμο.

Στις Η.Π.Α γίνεται το πείραμα.
Στους γονείς όλου του κόσμου όμως, έγκειται, να οικοδομήσουν σωστά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης των παιδιών τους, να τα βοηθήσουν να εντρυφίσουν βαθειά στη προπαγάνδα και να βρουν τους κρυμμένους πυρήνες της αλήθειας.
Eva Cat
thecuriosityofcat
πηγή: http://www.defencenet.gr/


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Τρί Οκτ 01, 2013 9:56 am



Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Πέμ Οκτ 31, 2013 12:48 pm

«Ἀπειλὲς τῆς «Νέας Ἐποχῆς» στὴν εὐαίσθητη ψυχὴ τῶν παιδιῶν μας»
Ἰωάννης Μηλιώνης

(1ον) Το παιχνίδι ἦταν πάντα ἀναπόσπαστα συνδεδεμένο μέ τό παιδί• συχνά καί μέ τούς ἐνήλικες. Δέ νοεῖται ἀνθρώπινη δραστηριότητα πού νά μή ἔχει ἀνάγκη τῆς ψυχαγωγίας• προσοχή ὅμως, ὄχι τῆς διασκέδασης, ἀλλά τῆς ψυχαγωγίας, τῆς ἀγωγῆς τῆς ψυχῆς.
Διασκέδαση εἶναι ἡ δραστηριότητα[1], πού δίνει τόν μηχανισμό στούς ἀνθρώπους νά ἁπαλύνονται ἀπό τίς στρεσογόνες καταστάσεις τῆς καθημερινότητας καί νά χαλαρώνουν. Εἶναι, ὅπως λέγεται, πολύ σημαντική διαδικασία στή ζωή τοῦ ἀνθρώπου, πού τόν βοηθᾶ νά ἐκτονώνεται, νά δραπετεύει ἀπό τήν ρουτίνα τῆς καθημερινότητας καί ἔτσι ἔχει, δῆθεν, εὐεργετική ἐπίδραση, καθώς ἡ πραγματικότητα τῆς ζωῆς κουράζει σωματικά καί ψυχικά τόν ἄνθρωπο, πού ἀνταποκρίνεται στίς εὐθύνες της.
Διαφέρει σημαντικά ἀπό τήν ψυχαγωγία καθώς ἐκδηλώνεται ὄχι μέ τόν στοχασμό καί τήν σκέψη, πού ἀπαντᾶται κατά τήν παρακολούθηση π.χ. μιᾶς θεατρικῆς παράστασης, ἀλλά μέ θορυβώδη γέλια, χαμόγελα καί ἐμφανῆ συμμετοχή τοῦ σώματος κατά τή διαδικασία αὐτή.
Ἄν ἐξετάσουμε ἐτυμολογικά τή λέξη διαπιστώνουμε ὅτι ἀποτελεῖται ἀπό τά «διά» καί «σκεδάζω» σημαίνοντας «διάσκορπίζω» (ἀπό τό ἀρχαῖο διασκεδάννυμι, τό ὁποῖο σημαίνει καί διαλύω, ἐξανεμίζω ἤ, ἐναλλακτικά, «σχίζω»). Σημαίνει κομματιάζω κυριολεκτικά καί πετῶ μακριά τά θρύμματα τοῦ ἄγχους, τῆς στεναχώριας, τῆς ἀνίας κ.λπ. Τά παιδιά λοιπόν ἀπό ἀρχαιοτάτων χρόνων ἀλλά καί οἱ ἐνήλικες προσπαθοῦσαν νά «διασκεδάσουν» δηλαδή νά ξεφύγουν ἀπό τίς δυσκολίες τους, ἀλλά κάποτε καί νά «ψυχαγωγηθοῦν».
Παιδικά παιχνίδια (ἀντικείμενα) ἦλθαν στό φῶς ἀπό τήν ἀρχαιολογική σκαπάνη σέ πολλές περιπτώσεις καί σέ ὅλα τά μήκη καί πλάτη τοῦ πλανήτη. Ἀξίζει νά ἀναφερθεῖ τό πήλινο πλοιάριο μέ τίς ρόδες - γιά νά κυλάει-, τό πρῶτο καί μοναδικό μέχρι στιγμῆς δεῖγμα παιδικοῦ παιχνιδιοῦ στή Μυκηναϊκή Ἑλλάδα, πού βρέθηκε στή θέση Ρούστιανα, βορειοδυτικά τοῦ σημερινοῦ οἰκισμοῦ τῶν Λιβανατῶν, τή γνωστή παραλιακή κωμόπολη τῆς Φθιώτιδας[2], ἀλλά καί οἱ δεκάδες πλαγγόνες, οἱ κοῦκλες τῆς ἀρχαιότητος μέ τά ὁποῖα ἔπαιζαν τά παιδιά μας. Ἀλλά, ἄς προχωρήσουμε στά σύγχρονα μέσα παιδικῆς διασκέ- δασης ἤ ψυχαγωγίας ἀφήνοντας τούς ἀκροατές νά βγάλουν τό τελικό συμπέρασμα γιά ποιά ἀπό τίς δύο περιπτώσεις πρόκειται• διασκέδαση ἤ ψυχαγωγία;

Τό παιδικό βιβλίο
Πολλά λέγονται στίς μέρες μας γιά τήν ἀκατάλληλη ἕως βλαπτική γιά τά παιδιά μας «παιδική» μυθιστοριογραφία, πού μέ ἐπικεφαλῆς τή γνωστή J. K. Rowling -συγγραφέα τῶν βιβλίων τοῦ νεαροῦ μάγου Χάρι Πότερ-, ἀλλά καί ὅσων ἄλλων ἀκολούθησαν τήν «ἐκπληκτική συνταγή ἐπιτυχίας» της, δείχνει νά ἐξελίσσεται σέ μορφή ἐπιδημική.

Πῶς δουλεύουν, διὰ νὰ παρασύρουν τὰ παιδιά
Ἤδη ἀπό τόν 19 αἰώνα, μέ τήν ἀνάπτυξη τῆς «Θεοσοφικῆς Ἑταιρείας», πολλοί χρησιμοποίησαν τό παιδικό βιβλίο γιά νά περάσουν τά θεοσοφικά μηνύματα τῆς Μπλαβάτσκυ στό εὐρύ κοινό καί εἰδικά νά «ψυχαγωγήσουν» τά παιδιά στά δόγματα τοῦ ἀποκρυφισμοῦ.
Μέ τή διαπίστωση αὐτή ὑπ’ ὄψιν καί μέ τό προηγούμενο τῆς κλασσικῆς πλέον ἐρώτησης: «Μά καί στά παραμύθια τῆς ἐποχῆς μας δέν ὑπῆρχαν μάγοι καί μαγικά;», πού οἱ γονεῖς συνήθως σήμερα ὑποβάλλουν, ὅταν γίνεται ἀναφορά στήν καταστροφική παρουσία τῆς μαγείας στό παιδικό θέαμα καί ἀνάγνωσμα, προχωρήσαμε στήν ἔρευνα σχετικά μέ τό παιδικό μυθιστόρημα καί τούς συγγραφεῖς του, τόν περασμένο καί προπερασμένο αἰώνα.
Ἀπό τήν ἔρευνά μας αὐτή, μεταφέρουμε ἕνα μικρό, ἀλλά ἀντιπροσωπευτικό δεῖγμα τῆς ζωῆς καί τῆς πολιτείας κάποιων ἀπό τούς θεωρούμενους «κλασσικούς» συγγραφεῖς παιδικῆς λογοτεχνίας, πού τά ἔργα τους εἶδαν ἐξαιρετική ἐπιτυχία, ἀλλεπάλληλες ἐκδόσεις καί, στίς μέρες μας, μεταφορά στόν κινηματογράφο καί στήν τηλεόραση.
Ἀπό τό δεῖγμα αὐτό προκύπτει ὅτι ἡ μαγεία καί ὁ ἀποκρυφισμός ἐπηρέασαν βαθύτατα τούς συγγραφεῖς κι ἐκείνης τῆς ἐποχῆς. Ἀναφέρουμε ἐπιλεκτικά μέ χρονολογική σειρά τούς: Λούϊς Κάρολ, Ἴντιθ Νέσμπιτ, Λείμαν Φράνκ Μπάουμ καί Ρόαλντ Ντάλ, συγγραφεῖς πού «ψυχαγώγησαν» τούς παπποῦδες μας, τούς γονεῖς μας καί ἐμᾶς καί σήμερα «ψυχαγωγοῦν» τά παιδιά μας[3].

Περὶ τῆς Ἀλίκης εἰς τὴν χώραν τῶν θαυμάτων
α) Ὁ Λούϊς Κάρολ (Lewis Carroll, 1832 – 1898), φιλολογικό ψευδώνυμο τοῦ Charles Lutwidge Dodgson, ὑπῆρξε Ἄγγλος μαθηματικός, κληρικός (Ἀγγλικανός), φωτογράφος, ἐπιστήμων τῆς λογικῆς, μυστικιστής, θεοσοφιστής, ὀπαδός τοῦ πνευματισμοῦ καί συγγραφέας, ἰδιαίτερα γνωστός ἀπό τό κλασσικό παιδικό ἀνάγνωσμα: «Ἡ Ἀλίκη στή Χώρα τῶν Θαυμάτων» (Alice’s Adventures in Wonderland) καί τή λιγότερο γνωστή συνέχειά του: «Τί βρῆκε ἡ Ἀλίκη μέσα στόν καθρέφτη» (Through the Looking-Glass And What Alice Found There).
Παρόλο πού οἱ πληροφορίες ἀπό μέρους τοῦ Dodgson εἶναι ἀνεπαρκεῖς, γιατί ἀπό τά 13 ἡμερολόγιά του ἔχουν ἀφαιρεθεῖ οἱ σελίδες γιά τήν περίοδο 1858-1862, εἶναι σαφές ὅτι ἡ φιλία του μέ τήν οἰκογένεια τῆς Alice Liddell ἦταν ἕνα σημαντικό μέρος τῆς ζωῆς του. Ὁ Dodgson ἀνέπτυξε ἰδιαίτερη φιλία μέ τήν 10χρονη Ἀλίκη, στήν ὁποία ἀφιέρωσε τίς φανταστικές – γεμάτες ὅμως μέ θεοσοφικούς καί ροδοσταυρικούς συμβολισμούς- διηγήσεις του. Ἔτσι, γεννήθηκε τό βιβλίο του, τό 1864, «Οἱ περιπέτειες τῆς Ἀλίκης κάτω ἀπό τή γῆ» (Alice’s Adventures Under Ground). Ὁ Dodgson διέθετε ὧρες ὁλόκληρες καθημερινά σέ βόλτες, σέ διηγήσεις φανταστικῶν ἱστοριῶν καί καταγραφή τῶν ἱστοριῶν αὐτῶν καί εἰκονογράφησή τους κι ἀκόμη, φωτογραφίζοντας, ὅπως μαρτυρεῖται, τό κοριτσάκι αὐτό σέ διάφορες πόζες, κάποιες μάλιστα ἡμίγυμνες, ντυμένο μέ κουρέλια. Σήμερα -ὅπως καί μέ μέρος τοῦ ἡμερολογίου του- τό 60% τοῦ φωτογραφικοῦ του ἀρχείου ἔχει μυστηριωδῶς ἐξαφανιστεῖ.
Γενικά, οἱ παράξενες φιλίες τοῦ Dodgson, συγχρόνως μέ τήν ἔλλειψη ἐνδιαφέροντος γιά αἰσθηματικές σχέσεις μέ ἐνήλικες γυναῖκες, ἀλλά καί ἡ ἔρευνα τοῦ ἔργου του ἀπό ψυχιατρικῆς πλευρᾶς -εἰδικά οἱ φωτογραφίες του μέ γυμνά ἤ ἡμίγυμνα κορίτσια-, ἔχουν ὁδηγήσει πολλούς βιογράφους του σέ εἰκασίες περί παιδοφιλίας, ἴσως καταπιεσμένης καί ἀνεκδήλωτης.

«Τό Μαγικὸ φυλακτό»
β) Ἡ Ἴντιθ Νέσμπιτ (Edith Nesbit, 1858 - 1924). Ἀγγλίδα συγγραφέας καί ποιήτρια, πολιτική ἀκτιβίστρια καί συνιδρύτρια τῆς Fabian Society[4], στενή φίλη τῆς θεοσοφίστριας Annie Besant (μέλος κι αὐτή τῆς Fabian Society), γιά τήν ὁποία μάλιστα ἡ Νέσμπιτ κάνει ἀναφορές στό γνωστό παιδικό μυθιστόρημά της «Τό Μαγικό Φυλαχτό» (The Story of the Amulet). Τό πιό σημαντικό ὅμως γιά μᾶς, στή ζωή τῆς Νέσμπιτ, εἶναι τό γεγονός ὅτι ὑπῆρξε μέλος τοῦ «Ἑρμητικοῦ Τάγματος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς»[5].
Ἡ ζωή τῆς Nesbit μπορεῖ νά χαρακτηριστεῖ «μυθιστορηματική» γιά τό κοινωνικό πλαίσιο τῆς ἐποχῆς της. Τό 1877, 19 ἐτῶν, γνωρίζει τόν τραπεζικό ὑπάλληλο Hubert Bland τόν ὁποῖο καί παντρεύεται ὄντας ἤδη 7 μηνῶν ἔγκυος, πρᾶγμα σκανδαλῶδες γιά τίς τότε ἀντιλήψεις. Ὅμως, ὑπάρχει καί συνέχεια: τό νέο ζευγάρι δέν συγκατοικεῖ. Ὁ Bland συνέχισε νά ζεῖ μέ τή μητέρα του, ἀφοῦ ἔχουν ἀποφασίσει νά ἔχουν «ἀνοικτό γάμο», ὅπου ὁ καθένας διατηρεῖ τό «δικαίωμα» γιά ἐξωσυζυγικές σχέσεις. Ὁ Bland μάλιστα συνέχισε τή σχέση του μέ μιά ἄλλη γυναίκα. Ἡ Nesbit ἔγραψε -ἤ συνεργάστηκε στό γράψιμο μέ ἄλλους- περισσότερα ἀπό 60 βιβλία φαντασίας γιά παιδιά, πολλά ἀπό τά ὁποῖα σήμερα ἔχουν «ἀνακτηθεῖ» -ἐν ὄψει τῆς ἀποκρυφιστικῆς λαίλαπας στό παιδικό μυθιστόρημα- καί προσαρμοστεῖ γιά τόν κινηματογράφο καί τήν τηλεόραση. Ἔργα της μεταφρασμένα στή χώρα μας εἶναι: «Τό Μαγικό Φυλακτό» (The Story of the Amulet), «Τά παιδιά πού ἔβλεπαν τά τρένα νά περνοῦν» (The Railway Children) καί τό «Δύο παιδιά καθαρίζουν τήν πόλη τους» (Die Retter des Landes). Κυκλοφοροῦν ἀκόμη τά: «Five Children and It» (Πέντε παιδιά κι Ἐκεῖνο) καί «The Story of the Treasure Seekers» (Ἡ Ἱστορία τῶν Θησαυροκυνηγῶν) -μέ τίς συνέχειές του-, «The Phoenix and the Carpet» (Ὁ Φοίνικας καί τό χαλί), «The Would be goods» (Αὐτοί πού θά ἤθελαν νά γίνουν καλοί), «Book of Dragons» (Ἡ Βίβλος τῶν Δράκων), «Magic World» (Ὁ Μαγικός Κόσμος), «Wet Magic» (Θαλασσινή Μαγεία), «Jack and the Beanstalk» (Ὁ Τζάκ καί ἡ Φασολιά), «Magic City» (Ἡ Μαγική Πολιτεία), «House of Arden» (Ὁ Οἶκος τῶν Ἄρντεν), «The Enchanted Castle» (Τό Μαγεμένο Κάστρο) κ. ἄ. Κάποια ἀπό αὐτά χρησιμοποιοῦνται στό πρωτότυπο σάν βοηθήματα γιά τήν ἐκμάθηση τῆς ἀγγλικῆς καί σέ ἑλληνικά φροντιστήρια, ἐνῶ «Τό Μαγικό Φυλακτό» (The Story of the Amulet) εἶδε τό φῶς τῆς δημοσιότητας στή δεκαετία τοῦ ’40, σέ ἑβδομαδιαῖες συνέχειες στή «Διάπλαση τῶν Παίδων» τοῦ Γρηγόριου Ξενόπουλου. Τέλος, μποροῦμε νά θεωρήσουμε ἀνεπιφύλακτα τή Nesbit ὡς ἐκείνη, πού ἄσκησε ἄμεση ἤ ἔμμεση ἐπιρροή σέ πολλούς μεταγενέστερους συγγραφεῖς παιδικῆς λογοτεχνίας, συμπεριλαμβανομένων τῶν: P. L. Travers (συγγραφέα τῆς Mary Poppins), Edward Eager, Diana Wynne Jones καί J. K. Rowling (Χάρι Πότερ). Θεωρεῖται ὅτι ἀκόμη κι ὁ C. S. Lewis ἔγραψε τό ἑπτάτομο ἔργο του, «Τό Χρονικό τῆς Νάρνια» (The Chronicles of Narnia), ὑπό τήν ἐπιρροή τῆς ἐργασίας τῆς Edith Nesbit.

Ἡ θεοσοφικὴ ἠθική περὶ καλῆς καὶ κακῆς μαγείας
γ) Ὁ Λύμαν Φράνκ Μπάουμ (Lyman Frank Baum, 1856 - 1919). Ἀμερικανός συγγραφέας παιδικῶν βιβλίων, περισσότερο γνωστός γιά τό βιβλίο του «Ὁ Θαυμαστός Μάγος τοῦ Ὄζ» (Wonderful Wizard of Oz). Ὁ Baum ἔγραψε συνολικά δεκατρεῖς συνέχειες στό παραπάνω μυθιστόρημα, ἐννέα ἄλλα μυθιστορήματα φαντασίας, καθώς καί πληθώρα ἄλλων ἔργων, ἐνῶ κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια νά ἀνεβάσει τά ἔργα του στή σκηνή καί στήν ὀθόνη.
Ἡ βασική ἱστορία στό πρῶτο βιβλίο, «Ὁ Θαυμαστός Μάγος τοῦ Ὄζ», ἀφορᾶ σέ ἕνα ὀρφανό κορίτσι, τήν Ντόροθι Γκέϊλ (Dorothy Gale), πού περνᾶ ζωή μονότονη στή φάρμα τῶν θείων της. Ἡ εὐχή της νά γνωρίσει τόν κόσμο καί τήν περιπέτεια πραγματοποιεῖται, ὅταν ἕνας δυνατός ἄνεμος τή μεταφέρει, μαζί μ’ ὁλόκληρο τό σπίτι της, στή «μαγική χώρα τοῦ Ὄζ». Ἐκεῖ ἔρχεται σέ σύγκρουση μέ τήν «Κακιά Μάγισσα τῆς Δύσης» καί μετά ἀπό τίς συμβουλές τῆς «καλῆς μάγισσας», ἡ Ντόροθι κατευθύνεται πρός τήν Σμαραγδένια Πολιτεία, ὅπου ζεῖ ὁ πανίσχυρος Μάγος τοῦ Ὄζ, ὁ μοναδικός πού μπορεῖ νά τή βοηθήσει νά ἐπιστρέψει στή φάρμα τῶν θείων της. Στή διάρκεια τοῦ ταξιδιοῦ της, ἡ Ντόροθι γνωρίζεται μέ τό Σκιάχτρο, τόν Τενεκεδένιο Ἄνθρωπο καί τό Δειλό Λιοντάρι. Γιά τό βιβλίο γράφτηκαν πολλές κριτικές, κάποιες στήν προσπάθεια νά ταυτίσουν τίς ἀλληγορίες καί τούς ἥρωές του μέ πρόσωπα καί καταστάσεις στήν πολιτική σκηνή τῆς ἐποχῆς. Τό 1939, ἡ Metro Goldwyn Mayer γύρισε τό μυθιστόρημα τοῦ Baum στήν κλασσική ταινία «Ὁ Μάγος τοῦ Ὄζ», μέ πρωταγωνίστρια τή Τζούντι Γκάρλαντ (Judy Garland) στό ρόλο τῆς Dorothy καί πολλά ἀγαπημένα τραγούδια, ὅπως τό «Πέρα ἀπό τό Οὐράνιο τόξο» (Over the Rainbow).
Κάποιοι ἀπό τούς βιογράφους του θεωροῦν ὅτι ὁ Baum ἀνανέωσε τό παιδικό παραμύθι καί τό ἐξυγίανε ἀπό «τή βία καί τά ἔκδηλα διδάγματα ἠθικῆς τοῦ παρελθόντος». Οἱ κριτικοί αὐτοί προφανῶς ἀγνοοῦν τίς ὑπαρξιακές θέσεις τοῦ συγγραφέα καί τήν ἐνσωμάτωση τῶν συμβολισμῶν τῆς «θεοσοφικῆς ἠθικῆς» στό ἔργο του. Εἶναι ἡ εἰσαγωγή –μεταξύ πολλῶν ἄλλων συμβολισμῶν- τῆς διδασκαλίας περί «καλῆς» καί «κακῆς» μαγείας, πού οἱ ὀπαδοί τῆς Θεοσοφικῆς Ἑταιρείας τῆς Ἕ. Π. Μπλαβάτσκυ φρόντιζαν ἀπό τότε νά ἐθίζουν τό εὐρύ κοινό. Ἀκόμη, ἡ παντελής ἔλλειψη τοῦ Θεοῦ καί ἡ ὑποκατάστασή του ἀπό τό «μάγο τοῦ Ὄζ», πού ἐκτός τῶν ἄλλων, ἀποδεικνύεται στό τέλος τοῦ ἔργου «τυχοδιώκτης, ταχυδακτυλουργός καί τσαρλατάνος», ὁδηγεῖ στίς γνωστές διδασκαλίες τοῦ ἀποκρυφισμοῦ γιά «τή δύναμη πού ὅλοι ἔχουμε μέσα μας» καί πού ἀρκεῖ «νά τήν ἀνακα- λύψουμε» ἔχοντας τούς «κατάλληλους ὁδηγούς», τίς «καλές» μάγισσες καί τά ξωτικά.


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Σάβ Φεβ 22, 2014 8:57 am



Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Κυρ Μαρ 09, 2014 10:25 am

Η δημιουργία ενός Ναζί (Βίντεο)

Σε ένα φιλμάκι δέκα λεπτών ο Walt Disney δείχνει με τη δική του ματιά πώς ένα μικρό αγόρι από τα πρώτα του βήματα εκπαιδευόταν προκειμένου να γίνει πιστός στρατιώτης του Χίτλερ. Η ταινία «Η εκπαίδευση για τον θάνατο: Πώς δημιουργείται ένας Ναζί» κυκλοφόρησε στις 15 Ιανουαρίου του 1943 και βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Gregor Ziemer. Παρουσιάζει την ιστορία του μικρού Χανς ο οποίος γεννήθηκε, μεγάλωσε και ανατράφηκε στη ναζιστική Γερμανία.




Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Καλές και κακές επηρροές στην αθωότητα των παιδιών

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Δευτ Μαρ 10, 2014 8:57 am

Με μόλις 9.90 ευρώ μπορείτε να πάρετε το διάβολο σπίτι σας!!



Θέλετε να βάλετε τον διάβολο σπίτι σας και δεν ξέρετε πώς; Θέλετε τα παιδιά σας αλλά και εσείς οι ίδιοι να εντρυφήσετε στα μυστικά της μαγείας και ότι έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα σας φαίνεται ξεπερασμένο;;

Τη λύση έρχεται να δώσει τo «Wonderbook: Το Βιβλίο με τα Ξόρκια» που «ζωντανεύει» ενώ διαβάζετε, και σας επιτρέπει να κάνετε τα ξόρκια σας μέσω του χειριστηρίου PlayStation®Move, το οποίο μεταμορφώνεται σε μαγικό ραβδί.

Άραγε γνωρίζετε όλοι εσείς οι «αθώοι», οι «μοντέρνοι» και οι «εκσυγχρονιστές» τι ακριβώς είναι η μαγεία; Τι ακριβώς κάνουν τα ξόρκια; Και πόσο βλαβερά είναι ακόμη και τα παιχνίδια που θα σπεύσετε να αγοράσετε για να κάνετε την «μητέρα» του Χάρι Πόττερ J.K. Rowling ακόμη πλουσιότερη; Μιλάμε για μια δεδηλωμένη σατανίστρια, που αυτοδιαφημίζεται ως «δωρήτρια της εκκλησίας του σατανά» και ονομάζει δημόσια την πίστη του Χριστού «επιζώσα απάτη».

Να σας ενημερώσουμε λοιπόν, ότι με τον όρο μαγεία περιγράφονται οι τελετουργικές ή διανοητικές προσπάθειες για την πραγματοποίηση κάποιας ενέργειας πέραν των φυσικών δυνατοτήτων του ανθρώπου, με μέσο τη σκέψη, την επίκληση θεοτήτων ή πνευμάτων ή τη χρήση υπερφυσικών δυνάμεων!!! Φυσικά όχι καλών πνευμάτων, αλλά πονηρών.

Τα ξόρκια από την άλλη είναι μαγικές φόρμουλες που έχουν σχεδιαστεί για να επιφέρουν συγκεκριμένα αποτελέσματα. Να στρέψουν δηλαδή σε μια ορισμένη κατεύθυνση το κακό προκειμένου να ολοκληρωθεί μία κατάρα. Ένα ξόρκι είναι προφορικό ή γραπτό, που όταν χρησιμοποιείται σε μια πράξη μαγείας έχει σκοπό να προκαλέσει ή να επηρεάσει μια συγκεκριμένη πορεία των γεγονότων.

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι που μπορεί να αγνοείτε. Ο άνθρωπος που πλάστηκε από τον Έναν και Μοναδικό Δημιουργό, δεν έχει υπερφυσικές δυνάμεις! Δεν επικαλείται σκοτεινά πνεύματα για να κάνει κακό στον συνάνθρωπο, δεν μπορεί να αλλάξει τα γεγονότα κατά το δοκούν, ούτε καταριέται! Άλλωστε «αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν»… Θα τολμούσαμε όμως ποτέ να αλλάξουμε τη φράση του Κυρίου και να πούμε: «μάγευε, ξόρκισε, κάνε κακό στον πλησίον σου ως εαυτόν»;;;

Αν για εσάς όλα αυτά δεν έχουν σημασία, αν σας φαίνονται αναχρονιστικές προκαταλήψεις, αν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να εξαπατηθείτε και όλα γίνονται με καλή προαίρεση τότε… πλανάσθε πλάνην οικτράν! Δυστυχώς σήμερα, στην εποχή της τεχνολογίας και της «προόδου» υπάρχουν γύρω μας μυριάδες άνθρωποι που υποφέρουν από μαγεία και δαιμονισμό, γιατί μπήκαν στο τρυπάκι ν’ ασχοληθούν με πρακτικές του κακού, με πνευματισμό, ή εμπιστεύθηκαν ανθρώπους «χαρισματικούς». Και μη σας φαίνονται φαιδρά όλα αυτά γιατί είναι πέρα ως πέρα αληθινά.

Μάθετε ότι στη σημερινή κοινωνία πιστεύουμε αλλά ουσιαστικά προσκυνάμε τον διάβολο είτε εκούσια είτε ακούσια και γινόμαστε βορά στα αδηφάγα νύχια του μέσω όλων εκείνων των τερτιπιών που χρησιμοποιεί για να μας κάνει δικούς του!

Δεν μας πέρασε όμως ποτέ από το έξυπνο και πρωτοπόρο μυαλό μας να φτιάξουμε και ένα παιχνίδι που να υμνεί τον Θεό και τις αρετές…Ούτε λόγος βρε αδερφέ! Μακριά από εμάς τέτοια ευλογία…!

«Αρετή και τόλμη θέλει η ανδρεία», έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι αλλά αρετή και τόλμη θέλει και η διάκριση αδέρφια… Η διάκριση του καλού από το κακό, του ωφέλιμου από το ανώφελο, του βλαβερού από το αβλαβές…

Αλλιώς… Με μόλις 9.90 ευρω μπορείτε να πάρετε το διάβολο σπίτι σας!!
Και όταν έρθει ο διάβολος σπίτι τότε τι γίνεται;;;

Πάμε κατά διαόλου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Δημοσιογραφική Ομάδα Γαλιλαίας -


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 11 και 0 επισκέπτες

cron