ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Γενικότερα θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και το Χριστιανισμό.

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm

Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό ΧΡΗΣΤΟΣ » Τετ Σεπ 03, 2014 11:34 am

ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚO ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΥΦΛΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΙΧΩ



Γιατί ο Ματθαίος αναφέρει ότι «ἐκπορευομένων αὐτῶν ἀπὸ Ἰεριχὼ», δηλαδή του Ιησού μετά των μαθητών του συνάντησαν δύο τυφλούς, ενώ ο Μάρκος αναφέρει ότι «ἐκπορευομένου αὐτοῦ ἀπὸ Ἰεριχὼ καὶ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ» συνάντησαν ένα τυφλό και τέλος ο Λουκάς αναφέρει «Ἐγένετο δὲ ἐν τῷ ἐγγίζειν αὐτὸν εἰς Ἰεριχὼ» συνάντησε πάλι ένα τυφλό;



Με μια πρώτη ματιά βλέπουμε μια αντίφαση, διότι ο Ματθαίος και ο Μάρκος που μιλάνε για εκπόρευση από την Ιεριχώ, αναφέρουν διαφορετικό αριθμό τυφλών (ο μεν Ματθαίος δύο τυφλούς, ο δε Μάρκος έναν τυφλό).



Συμφωνείτε με τις κατωτέρω συμβιβαστικές εξηγήσεις; Αν ναι, ποιος έχει δίκιο, ο Αυγουστίνος ή ο υπό του (g) σημειούμενος F. Godet;

Εικόνα


Γιατί ο Ματθαίος αναφέρει ότι ο «Ἰησοῦς» «παράγει», ο Μάρκος αναφέρει ότι ο «Ἰησοῦς ὁ Ναζωραῖός» «ἐστιν» και ο Λουκάς αναφέρει ότι ο «Ἰησοῦς ὁ Ναζωραῖος» «παρέρχεται».



Σίγουρα εδώ κάτι κρύβεται. Ο ερευνητικός ανθρώπινος νους αδημονεί μέχρι να του δώσει ο Θεός την ουράνια «επί της ουσίας» τροφή του. Και αδημονώντας αρχίζει να ψάχνει τα λεξικά της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, στην οποία γλώσσα (όχι τυχαία βέβαια) γράφτηκαν τα ευαγγέλια.



ΠΑΡ-ΑΓΩ: λοιπόν σημαίνει οδηγώ πλησίον ή άγω κατά μέρος, οδηγώ επέκεινα (πέραν). Ως στρατιωτικός όρος (προκειμένου για τους στρατιώτες του Χριστού) σημαίνει «εκτελώ ασκήσεις πυκνής τάξεως», ένα στρατιωτικό τμήμα το οδηγώ προς παρέλαση «εις φάλαγγα» ή «κατά μέτωπον» ή και μεταβάλλω τη παράταξή του από στήλης εις γραμμή (κατά μέτωπο). Επίσης σημαίνει οδηγώ ουχί δια της κανονικής οδού αλλά πλαγίως αυτής, παρεκκλίνων από αυτήν, παροδηγώ, παραπλανώ, αποπλανώ, εξαπατώ, κατορθώνω να πείσω τινά, τον παραπείθω, τον παρασύρω προς τη γνώμη μου, εκτρέπω τι(νά), του δίνω άλλη κατεύθυνση, τον κάμνω να αλλάξει δρόμο, διαστρέφω, «στραβώνω», στρεβλώνω, παραμορφώνω, φέρω και τοποθετώ πλησίον ή ενώπιον, παρουσιάζω, εισάγω (τινά ως ομιλητή ή ως μάρτυρα), παρεισάγω μετά μυστικότητος.



ΕΣΤΙ: ως γνωστόν σημαίνει ήτο εκεί, υπήρχε, υφίσταται ως ύπαρξη.



ΠΑΡ-ΕΡΧΟΜΑΙ: πάλι σημαίνει διέρχομαι πλησίον ή πέραν, «περνώ», απομακρύνομαι. Ως επί χρόνου σημαίνει περνώ και φεύγω, ο χρόνος ή ο καιρός που πέρασε, που ανήκει εις το παρελθόν. Σημαίνει όμως και υπερβαίνω, υπερτερώ (ιδίως από απόψεως ταχύτητος), ξεπερνώ, μεταφορικά σημαίνει υπερβαίνω τινά κατά την ευφυΐαν, κατά την πανουργία, εξαπατώ. Επίσης σημαίνει διέρχομαι πλησίον χωρίς να δίνω προσοχή, παραβλέπω, παραμελώ, καταφρονώ, αψηφώ, παραβαίνω, παραβιάζω, προχωρώ και φτάνω εις τι μέρος, φτάνω εις…, εισέρχομαι εις τινά οικίαν, παρουσιάζομαι, εμφανίζομαι ενώπιον τινός δια να ομιλήσω.



Τι να υποθέσει κανείς άραγε; Τι να θέλει να μας πει μυστικά ο αδιάψευστος Λόγος του Θεού; Γιατί να χρησιμοποιεί τόσο αντιφατικές λέξεις, που έχει η κάθε μία το δικό της νόημα; Δεν μπορεί με τίποτα να είναι όλα αυτά τυχαία. Δεν υπάρχει τύχη, αλλά υπάρχει Θεία σκοπιμότης. Κάποιο ουράνιο μυστικό κρύβεται πίσω από τις ανούσιες για ορισμένους ή ουσιαστικές κατ’ άλλους διαφορές και αντιφάσεις των τεσσάρων ευαγγελιστών.



Άβαταρ μέλους
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm

Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό ΧΡΗΣΤΟΣ » Τετ Σεπ 03, 2014 11:36 am

ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΛΑΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΤΕΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ



Πόσες φορές λάλησε τελικά ο πετεινός, μία όπως λένε ο Ματθαίος – Λουκάς – Ιωάννης ή δύο όπως λέει ο Μάρκος; Οι τρείς αρνήσεις του Πέτρου προηγήθηκαν του δευτέρου λαλήματος ή έχει σημασία αυτό που λέει ο Μάρκος, ότι η 1η άρνηση συνέβη πριν το 1ο λάλημα και η 2η και 3η άρνηση συνέβησαν μετά το 1ο λάλημα και πριν το 2ο λάλημα; Θα μας απαντήσει όμως ο Άγιος Χρυσόστομος μέσα από το υπόμνημα του αειμνήστου Π. Τεμπέλα ότι:

Εικόνα

Δηλαδή με λίγα λόγια ο Άγιος Χρυσόστομος και ο Π. Τρεμπέλας λένε ότι επειδή το λάλημα του πετεινού αποτελείται από τρίτη και τέταρτη φωνή, δηλαδή συνεχείς και επανειλημένες εκφωνήσεις, όπως επί παραδείγματι το «ΚΙ, ΚΙ, ΡΙ, ΚΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ» φυσιολογικά έπεσε η πρώτη άρνηση του Πέτρου πριν το πρώτο «ΚΙ» και η δεύτερη και τρίτη άρνηση του Πέτρου έπεσαν πριν τελειώσει η φωνή του τελευταίου λαλήματος «ΚΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ».



Εδώ όμως θα ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ αν μη τι άλλο, διότι από ότι φαίνεται κατωτέρω ο Λουκάς, τον οποίο δεν προσέξανε οι ανωτέρω δύο συμβιβαστές, αναφέρει ότι μεταξύ 2ης και 3ης άρνησης πέρασε μία ολόκληρη ώρα !!! Άρα αυτός ο πετεινός θα πρέπει να ξελαρυγγιάστηκε λαλώντας επί μίας ώρας περίπου.!!!



«54 Συλλαβόντες δὲ αὐτὸν ἤγαγον καὶ εἰσήγαγον αὐτὸν εἰς τὸν οἶκον τοῦ ἀρχιερέως· ὁ δὲ Πέτρος ἠκολούθει μακρόθεν. 55 ἁψάντων δὲ πυρὰν ἐν μέσῳ τῆς αὐλῆς καὶ συγκαθισάντων αὐτῶν ἐκάθητο ὁ Πέτρος ἐν μέσῳ αὐτῶν. 56 ἰδοῦσα δὲ αὐτὸν παιδίσκη τις καθήμενον πρὸς τὸ φῶς καὶ ἀτενίσασα αὐτῷ εἶπε· Καὶ οὗτος σὺν αὐτῷ ἦν· 57 ὁ δὲ ἠρνήσατο λέγων· Γύναι, οὐκ οἶδα αὐτόν. 58 καὶ μετὰ βραχὺ ἕτερος ἰδὼν αὐτὸν ἔφη· Καὶ σὺ ἐξ αὐτῶν εἶ· ὁ δὲ Πέτρος εἶπεν· Ἄνθρωπε, οὐκ εἰμί. 59 καὶ διαστάσης ὡσεὶ ὥρας μιᾶς ἄλλος τις διισχυρίζετο λέγων· Ἐπ' ἀληθείας καὶ οὗτος μετ' αὐτοῦ ἦν· καὶ γὰρ Γαλιλαῖός ἐστιν. 60 εἶπε δὲ ὁ Πέτρος· Ἄνθρωπε, οὐκ οἶδα ὃ λέγεις. καὶ παραχρῆμα, ἔτι λαλοῦντος αὐτοῦ, ἐφώνησε ἀλέκτωρ. 61 καὶ στραφεὶς ὁ Κύριος ἐνέβλεψε τῷ Πέτρῳ, καὶ ὑπεμνήσθη ὁ Πέτρος τοῦ λόγου τοῦ Κυρίου, ὡς εἶπεν αὐτῷ ὅτι πρὶν ἀλέκτορα φωνῆσαι ἀπαρνήσῃ με τρίς· 62 καὶ ἐξελθὼν ἔξω ὁ Πέτρος ἔκλαυσε πικρῶς.» (Λουκάς 22:54-62)



Και να ήταν μόνον αυτό καλά θα ήταν. Όμως το μπέρδεμα δεν έχει όρια. Λένε λοιπόν σχετικά με την χρονική απόσταση του 2ου και 3ου λαλήματος οι ευαγγελιστές: «μετὰ μικρὸν» (Ματθαίος 26:73), «καὶ μετὰ μικρὸν πάλιν» (Μάρκος 14:70), «διαστάσης ὡσεὶ ὥρας μιᾶς» (Λουκάς 22:59). Ποιος έχει τελικά δίκιο ο Ματθαίος και Μάρκος οι οποίοι σμικρύνουν το χρόνο ή ο Λουκάς που μεγαλώνει το χρόνο.



Συνεχίζοντας το ατελείωτο μπέρδεμα ρωτάμε ποιος παρακίνησε τον Πέτρο στη 2η άρνηση; Μήπως η ίδια παιδίσκη που τον παρακίνησε και στην 1η άρνηση όπως λέει ο Μάρκος; Ή άλλη παιδίσκη όπως λέει ο Ματθαίος; Ή ἕτερος όπως λέει ο Λουκάς; Ή «εἶπον οὖν αὐτῷ·» οι πολλοί και όχι ένας ή μία, μετά του Πέτρου θερμαινόμενοι;



Και κλείνουμε το πολλαπλό αυτό ερώτημα με κάτι συγκλονιστικό. Ο Λουκάς σχετικά με τη 2η άρνηση λέει «καὶ μετὰ βραχὺ ἕτερος ἰδὼν αὐτὸν ἔφη·» δηλαδή μετά από λίγο από την 1η άρνηση συνέβη η 2η άρνηση. Όμως ο Ιωάννης μας τοποθετεί την 1η άρνηση του Πέτρου πριν την προανάκριση του Άννα, ενώ τις υπόλοιπες δύο αρνήσεις μετά την προανάκριση του Άννα και την παραπομπή του Ιησού στον Καϊάφα. Άρα ποιος έχει δίκιο ο Λουκάς που λέει ότι ο χρόνος μεταξύ 1ης και 2ης άρνησης ήταν «βραχύς» ή ο Ιωάννης, εκτός εάν θέλετε να πιστέψουμε ότι η προανάκριση του Άννα και η παραπομπή του Ιησού στον Καϊάφα διήρκεσε 1 έως 2 δευτερόλεπτα.!!!





Το τραγικό της καταφατικής και προσθετικής σκέψης είναι, ότι αν ο Ιωάννης έχει δίκιο (διότι αυτόν εμπιστεύονται όλοι οι ερμηνευτές ως τον πιο αναλυτικό και περιεκτικό ευαγγελιστή) και η 1η άρνηση είναι πριν τη προανάκριση του Άννα, τότε φανταστείτε αυτόν τον έρημο τον πετεινό, τι λάλημα μακρύ θα έβγαλε για να καλύψει και τις τρεις αρνήσεις του Πέτρου.!!!


Όλα τα ανωτέρω που εκτέθηκαν σύμφωνα με την εγκληματολογία λέγονται «αντιφάσεις», όπερ σημαίνει ότι η αλήθεια κρύβεται κάπου αλλού.

Θα μπορούσαν να αναφερθούν πλείστα όμοια ερωτήματα που διαφαίνονται από μια ενδελεχή καταφατική, κάθετη και προσθετική μελέτη των ευαγγελιστών, στην προσπάθεια της ανθρώπινης λογικής να χωρέσει και να αντιληφθεί την κατά το παρελθόν δράση του Ιησού.


Σκοπός όμως δεν είναι να οδηγηθούμε στην απιστία, αλλά στη πίστη και αν είναι δυνατόν στη θεωρεία του Θεού. Γι αυτό ύστερα από δύο χιλιετηρίδες από την 1η Παρουσία του Ιησού, θα πρέπει να αναζητήσουμε άλλο τρόπο έρευνας και αναζήτησης της Αλήθειας μέσα στους 4 ευαγγελιστές (πάντα με οδηγό την Πατερική εμπειρία), ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε πειστικές απαντήσεις στα πλείστα όσα, από τα ανωτέρω ενδεικτικά αναπάντητα ερωτήματα.



Άβαταρ μέλους
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm

Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό ΧΡΗΣΤΟΣ » Τετ Σεπ 03, 2014 11:42 am

ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ



Το ερώτημα είναι πολλαπλό ως κατωτέρω:



Ø Γιατί η γενεαλογία του Ιησού στο Ματθαίο ακολουθεί την κατιούσα αρχομένη από Αβραάμ και φτάνοντας έως της γεννήσεως του Ιησού Χριστού και στο Λουκά ακολουθεί την ανιούσα αρχομένη από Ιησού Χριστού και φτάνοντας έως του Θεού;

Ø Στη γενεαλογία του Ματθαίου στο στ. 3 ο Εσρώμ γεννήθηκε εις Χαναάν πριν ο Ιακώβ μετοικήσει εις Αίγυπτον (Γεν. 46:12). Εξάλλου ο εν στ. 4 μνημονευόμενος Ναασσών ήταν αρχηγός της φυλής Ιούδα κατά την εποχή της εξόδου του Ισραήλ εξ Αιγύπτου (Αριθμ. 1:7 και Α’ Παραλ. 2:10). Ο κατάλογος λοιπόν αριθμεί μόνο τρεις γενεάς δια τα υπέρτετρακόσια έτη, κατά τα οποία διήρκεσεν η παραμονή των Ιουδαίων εις Αίγυπτο. Παρελείφθησαν εν τω μεταξύ πρόσωπα τινά εν τω καταλόγω σύμφωνα με τη γνώμη του L. Cl. Fillion ή όχι;

Ø Γιατί υπάρχει σιγή ως προς τον Μωυσή σύμφωνα με τη γνώμη του J. A. Bengel και ο κατάλογος είναι βραχύτερος αυτού του Α΄ Παραλ. 2:10 σύμφωνα με τη γνώμη του M. J. Lagrange;

Ø Γιατί στη γενεαλογία του Ματθαίου στο στιχ. 5 αναφέρεται η Ραχάβ η πόρνη ως μητέρα του Βοόζ, ενώ σύμφωνα με τη γνώμη του W. F. Slater ουδαμού της Π.Δ. αναφέρεται; Είναι δυνατόν αυτή να έχει σχέση με τη Ραάβ την πόρνη που αναφέρεται από τον Ιησού του Ναυή και που ο Θεοφύλακτος αναφέρει ότι έτσι νομίζουν ορισμένοι; Αν έχει σχέση με τη Ραάβ τότε πως δικαιολογείται το γεγονός ότι από Ιησού του Ναυή έως του Δαβίδ διέρρευσαν 350 έτη σε τρεις μόνο γενεές που αναφέρει ο κατάλογος του Ματθαίου;

Ø Στο Δ΄ Βασιλειών 8:25, και προκειμένου για τη γενεαλογία του Ματθαίου στο στιχ. 8, τον Ιωράμ διαδέχεται ο Οχοζίας, πατήρ του Ιωάς, όστις υπήρξε πατήρ του Αμασίου, όστις εγέννησε τον Αζαρίαν ή Οζίαν. Γιατί λοιπόν ο Ματθαίος απεσιώπησε τρία ονόματα βασιλέων; Ποια κατωτέρω ερμηνεία δέχεστε;

Εικόνα

Ø Πως άραγε στη γενεαλογία του Ματθαίου στο στιχ. 11 θα ξεπερνούσαμε την κατωτέρω δυσκολία;

Εικόνα

Ø Πως άραγε στη γενεαλογία του Ματθαίου στο στιχ. 11 θα ξεπερνούσαμε την κατωτέρω δυσκολία;

Εικόνα

Ø Γιατί στη γενεαλογία του Ματθαίου τα ονόματα τα επακολουθήσαντα εις τον Ζοροβάβελ προέρχονται εξ αγνώστου πηγής; Γιατί ο Ματθαίος και ο Λουκάς συναντώνται εν ταις γενεαλογίες αυτών εις τα δύο ταύτα ονόματα (Ζοροβάβελ και Σαλαθιήλ), έπειτα δε αμφότεροι παραθέτουν σειρά ονομάτων μη αναφερομένων εν τη Βίβλω;


Ø Γιατί ο Λουκάς έχει 18 παρεμπίπτοντα ονόματα μεταξύ Ζοροβάβελ και Ιωσήφ; Άγνωστο είναι εις ποίο σημείον του καταλόγου ο Ματθαίος συντέμνει τον Λουκάν. Σαφές είναι μόνον ότι ο Ματθαίος δεν υπολογίζει τους απογόνους του Ζοροβάβελ, των οποίων ο κατάλογος παρατείθεται εν Α΄ Παραλειπομένων 3:21-24.


Ø Γιατί ο Ματθαίος διαίρεσε τον κατάλογο της γενεαλογίας του εις τρία μέρη των 14 γενεών έκαστο;


Ø Γιατί ο Λουκάς αναφέρει τον Ηλί και ουχί τον Ιακώβ ως πατέρα του Ιωσήφ; Να δεχτούμε την κατωτέρω απάντηση;

Εικόνα

Ø Θα δεχόνταν κανείς τις παρακάτω ερμηνείες ότι η γενεαλογίες των ευαγγελιστών αφορούν αυτές της Μαρίας ή του Ιωσήφ;

Εικόνα

Ø Θα δεχόνταν κανείς τις παρακάτω ερμηνείες ότι η γενεαλογίες των ευαγγελιστών αφορούν αυτές της Μαρίας ή του Ιωσήφ;

Εικόνα

Εικόνα

Ø Να δεχθούμε τη παρακάτω ερμηνεία του Ματθάν που αναφέρει ο Λουκάς;

Εικόνα

Ø Γιατί τον Σαλαθιήλ ο μεν Ματθαίος ονόμασε υιόν του Ιεχονίου, ο δε Λουκάς υιόν του Νηρί; Επίσεις γιατί παρά τω Ματθαίω ο Ζοροβάβελ έχει υιόν τον Αβδιού και παρά τω Λουκά υιόν τον Ρησά;


Ø Να δεχτούμε τα κατωτέρω περί Ζοροβάβελ και Σαλαθιήλ;

Εικόνα

Ø Γιατί το όνομα του Καϊνάν δεν ευρίσκεται εις ουδένα των εβραϊκών χειρογράφων ουδέν εις άλλη τινά μετάφραση γενομένη εκ του εβραϊκού πρωτοτύπου;



Άβαταρ μέλους
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm

Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό ΧΡΗΣΤΟΣ » Τετ Σεπ 03, 2014 11:42 am

ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ Α΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολή Η ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΩ ΣΤΗΝ Β΄ προς Θεσσαλονικείς επιστολή ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ?




1 Περὶ δὲ τῶν χρόνων καὶ τῶν καιρῶν, ἀδελφοί, οὐ χρείαν ἔχετε ὑμῖν γράφεσθαι· 2 αὐτοὶ γὰρ ἀκριβῶς οἴδατε ὅτι ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτὶ οὕτως ἔρχεται. 3 ὅταν λέγωσιν, εἰρήνη καὶ ἀσφάλεια, τότε αἰφνίδιος αὐτοῖς ἐφίσταται ὄλεθρος, ὥσπερ ἡ ὠδὶν τῇ ἐν γαστρὶ ἐχούσῃ, καὶ οὐ μὴ ἐκφύγωσιν. 4 ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστὲ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ· 5 πάντες ὑμεῖς υἱοὶ φωτός ἐστε καὶ υἱοὶ ἡμέρας. οὐκ ἐσμὲν νυκτὸς οὐδὲ σκότους. 6 ἄρα οὖν μὴ καθεύδωμεν ὡς καὶ οἱ λοιποί, ἀλλὰ γρηγορῶμεν καὶ νήφωμεν. 7 οἱ γὰρ καθεύδοντες νυκτὸς καθεύδουσι, καὶ οἱ μεθυσκόμενοι νυκτὸς μεθύουσιν· 8 ἡμεῖς δὲ ἡμέρας ὄντες νήφωμεν, ἐνδυσάμενοι θώρακα πίστεως καὶ ἀγάπης καὶ περικεφαλαίαν ἐλπίδα σωτηρίας· 9 ὅτι οὐκ ἔθετο ἡμᾶς ὁ Θεὸς εἰς ὀργὴν, ἀλλ' εἰς περιποίησιν σωτηρίας διὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, 10 τοῦ ἀποθανόντος ὑπὲρ ἡμῶν, ἵνα εἴτε γρηγορῶμεν εἴτε καθεύδωμεν ἅμα σὺν αὐτῷ ζήσωμεν. 11 Διὸ παρακαλεῖτε ἀλλήλους καὶ οἰκοδομεῖτε εἷς τὸν ἕνα, καθὼς καὶ ποιεῖτε. (Α΄ προς Θεσσαλονικείς 5:1-11)




1 Ἐρωτῶμεν δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, ὑπὲρ τῆς παρουσίας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡμῶν ἐπισυναγωγῆς ἐπ' αὐτόν, 2 εἰς τὸ μὴ ταχέως σαλευθῆναι ὑμᾶς ἀπὸ τοῦ νοὸς μηδὲ θροεῖσθαι μήτε διὰ πνεύματος μήτε διὰ λόγου μήτε δι' ἐπιστολῆς ὡς δι' ἡμῶν, ὡς ὅτι ἐνέστηκεν ἡ ἡμέρα τοῦ Χριστοῦ. 3 μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον· ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, 4 ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστε αὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἔστι Θεός. 5 Οὐ μνημονεύετε ὅτι ἔτι ὢν πρὸς ὑμᾶς ταῦτα ἔλεγον ὑμῖν; 6 καὶ νῦν τὸ κατέχον οἴδατε, εἰς τὸ ἀποκαλυφθῆναι αὐτὸν ἐν τῷ ἑαυτοῦ καιρῷ· 7 τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι ἕως ἐκ μέσου γένηται· 8 καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ· 9 οὗ ἐστιν ἡ παρουσία κατ' ἐνέργειαν τοῦ σατανᾶ ἐν πάσῃ δυνάμει καὶ σημείοις καὶ τέρασι ψεύδους 10 καὶ ἐν πάσῃ ἀπάτῃ τῆς ἀδικίας ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις, ἀνθ' ὧν τὴν ἀγάπην τῆς ἀληθείας οὐκ ἐδέξαντο εἰς τὸ σωθῆναι αὐτούς· 11 καὶ διὰ τοῦτο πέμψει αὐτοῖς ὁ Θεὸς ἐνέργειαν πλάνης εἰς τὸ πιστεῦσαι αὐτοὺς τῷ ψεύδει, 12 ἵνα κριθῶσι πάντες οἱ μὴ πιστεύσαντες τῇ ἀληθείᾳ, ἀλλ' εὐδοκήσαντες ἐν τῇ ἀδικίᾳ. (Β΄ προς Θεσσαλονικείς 2:1-12)



Άβαταρ μέλους
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm

Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό ΧΡΗΣΤΟΣ » Τετ Σεπ 03, 2014 11:57 am

Εικόνα




Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες