Δικαιούμαι να μην εργαστώ την Κυριακή;

Θεολογικοί, φιλοσοφικοί και διάφοροι άλλοι προβληματισμοί, πάντοτε όμως με Ορθόδοξο υπόβαθρο.

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Zenon
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Τετ Αύγ 01, 2012 3:07 pm

Δικαιούμαι να μην εργαστώ την Κυριακή;

Δημοσίευσηαπό Zenon » Σάβ Ιαν 12, 2013 6:52 pm

Δικαιούμαι να μην εργαστώ την Κυριακή;
Σάββατο, 12 Ιανουάριος 2013 από dikigorosergatologos.gr

Εικόνα

Εργασία και την Κυριακή; Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και άλλες χώρες.

Στην Βρετανία πρόσφατη δικαστική απόφαση έκρινε, πως οι εργαζόμενοι Χριστιανοί δε δικαιούνται να αρνηθούν την εργασία την Κυριακή.

Η Celestina Mba εργαζόταν σε θεραπευτικό κέντρο για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο νοτιοδυτικό Λονδίνο. Στην αρχή δεν υπήρχε πρόβλημα, στην συνέχεια όμως οι υπεύθυνοι την πίεζαν να εργαστεί και Κυριακές. Εκείνη αρνιόταν, καθώς ήθελε να πηγαίνει εκείνη την ημέρα σε εκκλησία του νότιου Λονδίνου, όπου είναι ενεργό μέλος. Εξάλλου, είχε την δυνατότητα να κάνει αλλαγές στο πρόγραμμα με τους συνάδελφούς της. Έφθασαν στο σημείο να την απειλήσουν με επιβολή κυρώσεων για την άρνησή της. Τότε προσέφυγε στα δικαστήρια.

Πρόσφατα το δευτεροβάθμιο δικαστήριο απέρριψε την έφεση της Celestina Mba κρίνοντας ότι οι Χριστιανοί δεν έχουν δικαίωμα να αρνηθούν την εργασία την Κυριακή, αφού αυτό δεν αποτελεί βασικό στοιχείο των θρησκευτικών πεποιθήσεων τους. Με άλλα λόγια, δεν παρέχεται καμία προστασία από το νόμο στο χριστιανό εργαζόμενο που αρνείται να εργαστεί την Κυριακή.

Οι χριστιανικές οργανώσεις αποδοκίμασαν την απόφαση, αφού έτσι οι Χριστιανοί βρίσκονται σε δυσμενέστερη θέση συγκριτικά με άλλες θρησκείες όπως τους Μουσουλμάνους και τους Εβραίους. Επιπλέον, βάσει αυτής της απόφασης φαίνεται πως οι δικαστές μπορούν να αποφασίζουν για τις βασικές αρχές της θρησκείας.

Αξίζει να αναφερθεί πως το ωράριο στην Βρετανία απελευθερώθηκε το 1994 και η Κυριακή. Τότε προβλεπόταν ότι η εργασία την Κυριακή θα ήταν προαιρετική.

Παρόμοια υπόθεση είχε κριθεί το 2003. Ο Stephen Copsey, εργάτης σε λατομείο αντιμετώπισε πρόβλημα στην εργασία του, επειδή αρνήθηκε να εργαστεί Κυριακή. Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο το 2005 δικαίωσε τον εργοδότη του, καθώς έκρινε πως υπήρχαν σοβαροί οικονομικό λόγοι που τον οδηγούσαν σε αυτή την απόφαση.

Πηγή: http://www.agioritikovima.gr/koin%CE%BF ... oumai-na-m



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Δικαιούμαι να μην εργαστώ την Κυριακή;

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Σάβ Ιαν 12, 2013 7:11 pm

Γιατί ο Θεός μας ζήτησε να μην εργαζόμαστε την Κυριακή;

Μα για να μην ασχολούμαστε με τις βιοτικές μέριμνες 7 μέρες τη βδομάδα και να μπορούμε έτσι ν΄αφιερώνουμε μία απ' αυτές στο Θεό και στους πλησίον μας.

Βεβαίως, ο Θεός έδωσε την εντολή αυτή στην Παλαιά Διαθήκη, στο στάδιο, δηλαδή, της προετοιμασίας του μεταπτωτικού ανθρώπου για την σωτηριώδη έλευση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Ο Χριστός δεν επανέλαβε την εντολή αυτή, αλλά έδωσε τη διπλή εντολή της αγάπης προς το Θεό και τους συνανθρώπους μας. Κανονικά θα έπρεπε όλες τις μέρες, όλες τις ώρες ν' ασχολούμαστε με την τήρηση της εντολής αυτής και όχι μόνο τις Κυριακές. Για αυτό ο Χριστός προσπάθησε να δώσει στους Ιουδαίους να καταλάβουν ότι η τήρηση του Σαββάτου (της Κυριακής σήμερα) δεν είναι μια στείρα νομική εντολή, αλλά έχει συγκεκριμένο νόημα, ότι η ημέρα αυτή αντί με εργασία πρέπει να γεμίζει με πράξεις αγάπης.

Εικόνα

Γι αυτό την Κυριακή ξεκινάμε την ημέρα με την παρουσία μας στον Οίκο του Πατέρα μας, όπου κοινωνούμε μαζί Του και συπροσευχόμαστε προς Αυτόν με την ευρύτερη οικογένειά μας, την ενορία μας. Εκεί συνήθως αυτή τη μέρα μοιραζόμαστε και άλλα γεγονότα που αφορούν τους αδελφούς μας, όπως Μηνμόσυνα, Βαφτίσια, Γάμους... Την υπόλοιπη μέρα όμως τι κάνουμε;

Πέρα απ' την Κυριακή, ολόκληρη η ζωή μας μπορεί να γίνει μια Κυριακή, όπως κάνουν η Μοναχοί στα Μοναστήρια. Αν κάνουμε δηλαδή τις Ακολουθίες μας (τουλάχιστον στην αρχή και το τέλος της ημέρας), αφιερώνουμε και εκτελούμε την εργασία μας και κάθε τι που κάνουμε όλη την ημέρα με αγάπη στο Θεό και στους συνανθρώπους μας, τότε κάθε μέρα μας θα είναι σαν Κυριακή.

Ας ξεκινήσουμε όμως, απ' τη σωστή αξιοποίηση του χρόνου μας της Κυριακές.

Τι θα γίνει όμως, αν είμαστε υποχρεωμένοι να εργαζόμαστε κάποιες Κυριακές;

Επειδή η φύση της εργασίας μου με υποχρέωνε να εργάζομαι ορισμένες Κυριακές, έθεσα αυτό τον προβληματισμό στον Πνευματικό μου και μου απάντησε ότι, εφόσον δεν είναι δική μου επιλογή η εργασία τις Κυριακές, δεν είναι αμαρτία. Άλλωστε πάντοτε κάποιοι άνθρωποι εργάζονται και τις Κυριακές, ακόμη και οι Μοναχοί στα Μοναστήρια, για να εξυπηρετήσουν τους συνανθρώπους τους. Ας προσπαθήσουμε να αναπληρώνουμε το χαμένο χρόνο τις υπόλοιπες μέρες.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Γαβριήλ
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 01, 2012 3:36 pm

Re: Δικαιούμαι να μην εργαστώ την Κυριακή;

Δημοσίευσηαπό Γαβριήλ » Πέμ Αύγ 01, 2013 5:08 pm

Αιτωλίας Κοσμάς: ''Ζούμε σε μια αποστατημένη εποχή''
Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη, 01 Αυγούστου 2013 - Γράφτηκε από τον/την Ι.Μ. Αιτωλίας

Εικόνα

Την «αξία της χριστιανικής ζωής, την ομολογία του Χριστού, αλλά και την σταθερότητα στις Αρχές και στην Παράδοση των Πατέρων μας» τόνισε κατά την ομιλία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς από τον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονος της Ι. Π. Μεσολογγίου.

Παίρνοντας αφορμή από το αποστολικό ανάγνωσμα της εορτής του Αγίου Παντελεήμονος, αναφέρθηκε στην ομολογία του ονόματος του Χριστού.

Αναφέρθηκε στην επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς τον μαθητή του Τιμόθεο, όπου τον προτρέπει να μνημονεύει το όνομα του Ιησού Χριστού και τόνισε την ανάγκη της διαρκούς ομολογίας του Χριστού.

Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «είναι ανάγκη, σήμερα ιδιαιτέρως, να μνημονεύουμε, να κρατάμε στη σκέψη μας, στην καρδιά μας, στη ζωή μας τον Χριστό. Ούτε στιγμή να μην ζούμε χωρίς τη σκέψη του Χριστού. Και τίποτε να μην κάνουμε χωρίς να ζούμε με το Χριστό.

Και συνέχισε κάνοντας αναφορά στην κατάργηση της αργίας της Κυριακής, ρωτώντας: «Γιατί ἐπιμένει τόσο ἡ Εκκλησία μας, ἀγαπητοί; Ἀκριβῶς γιά νά μήν χάσουμε τό Χριστό….

Είδατε, αγαπητοί, τι γράφει ο Απόστολος Παύλος; «Μνημόνευε Ιησούν Χριστόν εγηγερμένον εκ νεκρών»! Μιλάει συγκεκριμένα! Δεν είναι ο οποιοσδήποτε ο Χριστός.

Είναι ο Χριστός που σαρκώθηκε, που σταυρώθηκε, που ανέστη. Και έτσι πρέπει κι εμείς να τον δεχόμαστε, ως Θεό μέσα μας.

Ποῦ ζοῦμε ἀγαπητοί σήμερα ἐμεῖς; Αλλοιώνουν σήμερα πολλοί τον Χριστό και κινδυνεύουμε να επηρεαστούμε. …Να πω ένα παράδειγμα σύγχρονο; Για σκεφτείτε τι νομοθέτημα εψήφησαν οι εθνοπατέρες μας!

Η Α’ Οικουμενική Σύνοδος καθιέρωσε προεδρευομένη από τον Άγιο Κωνσταντίνο και απαρτηζομένη από πατέρες του ύψους του Αγίου Σπυρίδωνος, του Αγίου Αθανασίου, του Αγίου Αλεξάνδρου και τόσων άλλων, εψήφισαν και καθιέρωσαν την αργία της Κυριακής.

Την αργία της ημέρας του Κυρίου, της ημέρας της λατρείας του Κυρίου μας. Ιδιαιτέρως της ημέρας του αγιασμού των πιστών.

Όλοι την σεβάστηκαν την αργία της Κυριακής επί αιώνες! Ακόμη και οι Τούρκοι την σεβάστηκαν.. Κατά την τουρκοκρατία!

Κι έρχεται ο μεγάλος μας προστάτης Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός και χύνει το αίμα του για την καθιέρωση της Κυριακής αργίας. Γιατί βλέπει στα Γιάννενα τους Εβραίους να έχουν το παζάρι την Κυριακή, και διαμαρτύρεται, φωνάζει και παρακαλεί.

Τον μισούν οι Εβραίοι γι’ αυτό, πληρώνουν τους Τούρκους, χύνει το αίμα του ο άγιος Κοσμάς. Γιατί ζητούσε Αργία να είναι η Λατρεία του Θεού την Κυριακή.

Κι έρχεται σήμερα, δυστυχώς το Ορθόδοξο, το Ελληνικό Έθνος, και καταλύει την αργία της Κυριακής!»

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο Σεβ. Μητροπολίτης Κοσμάς, τόνισε προς τους πιστούς, πως: «εμείς, αν είμαστε ενωμένοι με το Χριστό, δεν θα μας επηρεάσουν όλα αυτά.

Ένας χριστιανός που αγαπά τον Χριστό, δεν θα καταλύσει την αργία της Κυριακής. Θα μείνει πιστός στην ορθόδοξο πίστη και θα αγωνιστεί πραγματικά για να δώσει απάντηση σε εκείνους που κάνουν τα χατήρια της Ευρώπης.

Έχεις εσύ το Χριστό στη σκέψη σου; Έχεις το Χριστό στην καρδιά σου; Προφέρεις το όνομα του Χριστού; Μην φοβάσαι τους εχθρούς. Δεν σε πλησιάζει ο διάβολος.

Κι έπειτα αν σου προσφέρουν την αμαρτία, δεν θα σε παρασύρουν. Όταν οι όποιοι εχθροί προσπαθήσουν να μας απομακρύνουν, εμείς θα τους αντικρούσουμε και θα αγιαζόμαστε με τη Χάρη του Θεού».

Πηγή: http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/ ... 1-12-53-19



Άβαταρ μέλους
Toula
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 31, 2012 3:32 pm
Τοποθεσία: Παναγιώτα, Αμπελόκηποι

H κατάργηση της αργίας της Κυριακής

Δημοσίευσηαπό Toula » Κυρ Ιούλ 13, 2014 11:45 am

Τώρα πού τό προσωπεῖο τῶν συγκυβερνώντων ἔπεσε.

Τώρα πού ἀπεδείχθησαν οἱ «διατάκται καί ὑπεργολάβοι» τῶν διεθνῶν ἐντολέων τους.

Τὠρα πού δικαιώθηκαν πλήρως ὅλοι ὅσοι εἶχαν προείδει τό ψέμμα καί τήν καταδολίευση μέσα ἀπό τό προκάλυμμα καπνοῦ πού μέσα στήν Βουλή τῶν Ἑλλήνων ἔριχνε τό «δίδυμο τῆς ἐπιτυχίας» !!! κ.κ. Χατζηγάκη –Σκορδᾶ, πού τώρα ὑπέστη τά ἐπίχειρα τῶν πράξεών του καί ὑπενθύμισε μέ τήν περιθωριοποίησή του τήν ρήση τοῦ Νοροντόμ Σιχανούκ γιά τήν μεταχείρησή του ἀπό τούς ἐρυθρούς Χμέρ καί τόν αἱμοδιψῆ ἡγέτη τους Πόλ Πότ, στήν μαρτυρική Καμπότζη: «Αἰσθάνομαι σάν τόν εὔχυμο καρπό τῆς κερασιᾶς πού τρῶς τήν εὐωδιαστή σάρκα του καί φτύνεις τό κουκούτσι» γιατί ἐνῶ ἐψηφίσθη τό ἄνοιγμα τῶν καταστημάτων γιά 7 Κυριακές τό χρόνο καί μόνο γιά τήν μικρομεσαία ἐπιχειρηματικότητα μέ καταστήματα ἕως 250 τ.μ., ἡ πονηρά ὑπουργική Ἀπόφασις τοῦ δῆθεν ἐκπροσώπου τῆς λαϊκῆς Δεξιᾶς κ. Γιακουμάτου δῆθεν πιλοτικά ὑλοποιεῖ τόν ἀρχικό ἄθλιο σχεδιασμό γιά τήν πλήρη καταστρατήγηση τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς, ἐκχωρώντας τήν ἐπιχειρηματικότητα στίς πολυεθνικές καί τά πολυκαταστήματα καί ὁδηγώντας ἀναπόδραστα τούς μικρομεσαίους ἐμπόρους στόν ἀφανισμό καί τό λουκέτο.

Ὡς ἔσχατος τῶν Πειραιωτῶν, θέλω δημόσια νά συγχαρῶ τόν συμπολίτη μας κ. Βασίλη Κορκίδη, Πρόεδρο τῆς Ἐθνικῆς Συνομοσπονδίας Ἑλληνικοῦ Ἐμπορίου γιά τήν πεπαρρησιασμένη ἀπόφασή του διαμαρτυρόμενος γιά τά παραπάνω, νά παραιτηθεῖ ἀπό ὅλες τίς κομματικές του ἰδιότητες στό συγκυβερνόν κόμμα τῆς Νέας Δημοκρατίας.

Εἶναι τραγελαφικό τό γεγονός, ὅτι τό κόμμα τῆς Ν. Δημοκρατίας πού ἐνῶ θεωρητικά ἐμφορεῖται ἀπό πατριωτικές ἀντιλήψεις στήν πρᾶξι φαλκιδεύει τά προτάγματά του καί ἀποδεικνύεται, ὅπως ἐν προκειμένῳ, διώκτης τῆς ἰδιοπροσωπείας τοῦ Γένους.

Ἡ ἀήθης, προκλητική, ἀσεβής καί ἀντιχριστιανική ποδοπάτηση ἀπό τήν συγκυβέρνηση Σαμαρᾶ-Βενιζέλου τῆς ἐντολῆς τοῦ Θεοῦ γιά τήν ἱερότητα τῆς ἡμέρας Κυρίου (Κυριακῆς) δυστυχῶς εἶναι προάγγελος ἐπερχομένων δεινῶν καί ἐπαναλαμβάνει τό ἔγκλημα τοῦ Τουρκαλβανοῦ Κούρτ Πασᾶ τοῦ Βερατίου, πού ἀπηγχόνισε τόν διδάχο τοῦ Γένους καί Ἰσαπόστολο Ἅγιο Κοσμᾶ τόν Αἰτωλό, ὑπερασπιζόμενο ἐκτός τῶν ἄλλων τήν ἱερότητα τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς, χρηματισθείς ἀπό τούς προγόνους τῶν σημερινῶν διεθνῶν οἰκονομικῶν διευθυντῶν, γεγονός γιά τό ὁποῖο πανηγυρίζει ὁ σοφολογιώτατος τ. Ραβίνος Θεσσαλονίκης καί νῦν κάτοικος Ἰσραήλ κ. Μαρδοχαῖος Φριζῆς. Γιά τούς τυχόν ἀμφισβητούντας ἴσως καί γιά τόν ἀρθρογραφούντα πατέρα τοῦ λαμπροῦ αὐτοῦ νέου κ. Ἰάκωβο Φριζῆ, παρατίθεται ὁ συγκεριμένος σύνδεσμος γιά νά καμαρώσουν τό ὄντως φονταμενταλιστικό παραλήρημα τοῦ κ. Ραβίνου, διαδόχου τῶν φονευτῶν τοῦ μεγάλου ὁσίου καί θεοφόρου ἀνδρός.

Ὁ ἑορτασμός μιᾶς ἡμέρας ἀναπαύσεως τῆς ἑβδομάδος, ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ ἀνθρώπινη φύση βασίζεται στό βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), ἔτσι τό Σάββατο διά τοῦ Νόμου τῆς Π.Δ. εἰσῆλθε ὡς «ἡμέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεῖα, δηλ. ἀποχή ἀπό τίς ἐργασίες καί ἰδιαίτερη λατρεία τοῦ Θεοῦ. Τή θέση τοῦ Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε ἡ Κυριακή (Ἀποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος κατά τήν ὁποία ἀνεστήθη ὁ Κύριος ἐκ τοῦ Τάφου, δημιούργησε τό ἀναστάσιμο φῶς καί ἀπέστειλε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐπιφοιτήση στούς Ἀποστόλους.

Ἡ Κυριακή σάν κατ’ ἐξοχήν «ἡμέρα τοῦ Κυρίου» ὑπενθυμίζει τόν ἐρχόμενο Χριστό σάν ἀνατέλλοντα ἥλιο, ὁ Ὁποῖος θά ἔλθῃ νά ἀποκαταστήση τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήση τήν ἀφόρητη ὑποκρισία.

Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου λέγει ὁ Ἱ. Αὐγουστῖνος ὑπόσχεται σέ ὅλους μας τήν αἰώνια ἡμέρα καί τῆς δικῆς μας Ἀναστάσεως (Serm 15 de verb apost).

Ἡ Κυριακή εἶναι ἡ ἀρχαιοτάτη ἑορτή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται στό Εὐαγγέλιο, ὡς ἡ «μία τῶν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ὀνομάζεται Κυριακή ἡμέρα (Ἀποκαλ. α΄10).

Οἱ μαρτυρίες γιά τόν ἑορτασμό τῆς Κυριακῆς συνεχίζονται καί μετά τήν Καινή Διαθήκη. Στήν ἐπιστολή Βαρνάβα ὀνομάζεται «8η ἡμέρα», ὁ δέ ἅγιος Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας καταδικάζει τούς σαββατίζοντες καί μή συμμορφουμένους στήν καθολική πράξη τῆς Ἐκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζῶντες ἐν ᾗ καί ἡ ζωή ἡμῶν ἀνέτειλε δι΄ Αὐτοῦ» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τά μέσα τοῦ 2ου αἰ. ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ φιλόσοφος καί μάρτυς γράφει στήν Ἀπολογία του πρός τόν Ρωμαῖο Αὐτοκράτορα (Κεφ. 67) «Τήν δέ τοῦ ἡλίου ἡμέραν κοινήν τήν συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιῶν γιά τήν Κυριακή τόν ὅρο «ἡλίου ἡμέρα», ὁ ὁποῖος παρέμεινε σέ ὁρισμένες Εὐρωπαϊκές γλῶσσες ὅπως στήν Ἀγγλική Sunday, στήν Γερμανική Sonntag κλπ.

Μετά τήν εἰρήνη τοῦ Μ. Κων/νου μέ τό διάταγμα τῶν Μεδιολάνων (313) καθορίζεται μέ τόν πρῶτο νόμο του στίς 7/3/321 ὡς ἡμέρα ἀναπαύσεως, ἀγαλλιάσεως, θείας λατρείας καί ἀγαθοεργίας ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, ἡ «σεβαστή ἡμέρα τοῦ ἡλίου» ὅπως τήν ἀποκαλοῦσε, ἡ δέ ἐν Λαοδικείᾳ Σύνοδος μέ τόν 29ο Κανόνα της ὥρισε «οὐ δεῖ χριστιανούς ἰουδαΐζειν, τήν δέ Κυριακήν προτιμῶντες σχολάζειν ὡς χριστιανοί».

Τό νόμο τοῦ Μ. Κων/νου «Omnes judices urbanaeque pledes et atrium officia cunctarum venerabili die solis quiescant» ἐπεκύρωσε καί ὁ διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, μέ τόν κωδ. VIII 8, 3 καί XV 5, 2.

Εἶναι ἐνδεικτικό τῆς πολυειδοῦς συγχύσεως τῶν καιρῶν ὅτι τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς ὑπερασπίζονται μετά πολλῆς δυνάμεως οἱ κομματικοί σχηματισμοί τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί τοῦ ΚΚΕ πού ἐκκινοῦν βέβαια ἀπό ἄλλη ἀφετηρία.

Αὐτό ὅμως τό γεγονός ἐρρωνύει τήν βεβαιότητα γιά τήν πλήρη ἐξάρτησι τῶν συγκυβερνώντων ἀπό τό διεθνιστικό λόμπι.

Τό συγκυβερνόν κόμμα τῆς Ν. Δημοκρατίας ἀποδεικνύεται ὅτι δέν διδάσκεται ἀπό τό παρελθόν του.

Τό πολιτικό τέλος τοῦ διδύμου Μ. Γιαννάκου-Γ. Καλοῦ δέν φρονηματίζει τούς σημερινούς «καρεκλοκένταυρους».

Φαίνεται ὅτι εἶναι τόση ἡ δέσμευση καί ἡ ἐξάρτησή τους ἀπό τούς διεθνεῖς ἐντολεῖς των ὥστε δέν μποροῦν νά ἐνωτισθοῦν τῆς φωνῆς τῆς λογικῆς καί τοῦ χρέους, ποδοπατώντας μέ περισσή ἀσέβεια τόν αἰώνιο καί ἄφθιτο νόμο τοῦ Παναγίου Θεοῦ καί ἐκχωρώντας τά πρωτοτόκια τῆς ὕπάρξεώς τους στήν τρομακτικά ἐφήμερη καί παροδική ἐξουσία τους !!!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

www.romfea.gr



Άβαταρ μέλους
Toula
Δημοσιεύσεις: 1962
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 31, 2012 3:32 pm
Τοποθεσία: Παναγιώτα, Αμπελόκηποι

Re: H κατάργηση της αργίας της Κυριακής

Δημοσίευσηαπό Toula » Κυρ Ιούλ 13, 2014 11:51 am

Του Σεβ. Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσοστόμου

Δυστυχῶς ἐπαληθευόμεθα ὅσοι ἐκφράσαμε τήν ἔντονη ἀνησυχία μας προφορικῶς καί γραπτῶς, ὅτι δηλαδή εἶναι προδιαγεγραμμένο τό σχέδιο νά καταργηθῇ ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, κατόπιν τῆς λυσσαλέας πιέσεως τῶν καταχθονίων δυνάμεων πού μάχονται ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Γένους μας.

Ἤδη διαβάσαμε ὅτι περνᾶμε πλέον στήν πιλοτικά «προαιρετική» λειτουργία τῶν ἐμπορικῶν καταστημάτων καί τίς 52 Κυριακές τοῦ χρόνου σέ συγκεκριμένες περιοχές τῆς χώρας (ΦΕΚ Β’ 1859/08-07-2014). Προσθέτομε λοιπόν σέ ὅσα ἔχομε γράψει ἐπί τοῦ θέματος μέχρι τώρα καί τίς παρακάτω σκέψεις.

Ἡ μέθοδος πού ἐφαρμόστηκε πάνω στό θέμα αὐτό καί πού ἐφαρμόζεται γενικῶς ὡς πρός τήν λήψη παρομοίων ἀποφάσεων, εἶναι συγκεκριμένη καί... ἀποτελεσματική.

Κατ’ ἀρχάς «ρίχνεται» ἡ ἰδέα, ὥστε νά διαπιστωθῇ ἐάν ὑπάρχουν ἀντιδράσεις. Στήν συνέχεια προχωροῦν σταδιακά στήν ἐφαρμογή τῶν ἀποφάσεων, ὥστε νά ἐλέγχωνται οἱ ὅποιες ἀντιδράσεις. Ἐπιστρατεύεται ὁ τύπος καί γενικῶς τά Μ.Μ.Ε., ὥστε νά «ἑτοιμάσουν» μέ τόν γνωστό τρόπο τόν Λαό.

Προβάλλονται τεχνηέντως καί συστηματικά κάποιοι πού ὑποστηρίζουν τίς ἀντορθόδοξες καί ἀνθελληνικές ἀπόψεις, καί ἤδη ἔχει ἀρχίσει τό ξήλωμα. Κατόπιν μπαίνουν σέ πλήρη ἐφαρμογή τά σχέδια ἀποϊεροποιήσεως τῆς ζωῆς μας καί ἁλώσεως τῶν πνευματικῶν κάστρων, ἀφοῦ καμφθοῦν ὅλες οἱ πνευματικές ἀντιστάσεις.

Ὁ Λαός χρησιμοποιεῖ τήν γνωστή φράση, προκειμένου νά χαρακτηρίσῃ τέτοιου εἴδους καταστάσεις, «ἡ μέθοδος τοῦ σαλαμιοῦ», τό ὁποῖο δηλαδή τεμαχίζεται καί καταναλώνεται σταδιακά. Ὑπάρχει ὅμως καί ἄλλη εὔστοχη παρομοίωση: «ἡ μέθοδος τοῦ βατράχου».

Τί συμβαίνει δηλαδή; Ὅταν θέλῃς νά ζεματίσῃς τόν βάτραχο, δέν τό ἐπιτυγχάνεις ρίχνοντάς τον κατευθείαν στό βραστό νερό, διότι ἀντιδρᾶ ἀμεσώτατα καί φεύγει.

Εἶναι ἀποτελεσματικώτερο νά τόν βάλῃς στό χλιαρό νερό, τό ὁποῖο τοῦ δημιουργεῖ ὡραία αἴσθηση, καί στήν συνέχεια ἐνῷ τό νερό θερμαίνεται, βράζει ὁ βάτραχος καί πεθαίνει λέγοντάς σου καί «εὐχαριστῶ».

Αὐτός ὁ τόπος ὁ ξεχωριστός γιά τήν ἱστορία καί τά παιδιά του, ἔφτασε σέ σημεῖο νά εἶναι πλέον ἀγνώριστος, ὄχι μόνο ὡς πρός τήν φυσική του κατάσταση, ἀλλά κυρίως ὡς πρός τήν πνευματική του ταυτότητα καί ὑπόσταση. Ἐπί δεκαετίες συνετελέσθη καί συντελεῖται αὐτή ἡ καταστροφή, αὐτό τό ξεθεμέλιωμα, καί μάλιστα χωρίς νά ἀνοίξῃ ρουθούνι.

Δέν ἔμεινε τίποτε ὄρθιο. Μᾶς κατέστρεψαν πνευματικά, μᾶς κουρέλιασαν ἠθικά, μᾶς ἐξευτέλισαν διεθνῶς, μᾶς ἤπιαν τό αἷμα οἰκονομικῶς, μᾶς ἔκαναν ζητιάνους στίς αὐλές τῶν ξένων καί μᾶς κατάντησαν πρόσφυγες μέσα στό ἴδιο μας τό σπίτι. Ἀλλοίωσαν τήν γλῶσσα μας. Παραχάραξαν τήν ἱστορία μας.

Διέλυσαν τό θεσμό τῆς οἰκογενείας. Χτύπησαν ἀνελέητα τήν πίστη μας καί τήν χτυποῦν, δηλητηριάζοντας τά παιδιά μας μέσα ἀπό τό νεοποχίτικο πνεῦμα τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ.

Σέ λίγο θά ξεφυτρώνουν σάν τά μανιτάρια τά τζαμιά καί οἱ χῶροι λατρείας τῶν ἄλλων θρησκειῶν, ἀπό τήν πρωτεύουσα μέχρι τήν τελευταία γωνιά τῆς Ἑλλάδος.

Ἀλλοίωσαν τόν πληθυσμιακό χάρτη τῆς Πατρίδος μας, μέ σκοπό νά καταστήσουν τούς Ἕλληνες μειονότητα στόν ἴδιο τους τόν τόπο. Παρέσυραν τούς νέους μας σέ ἕναν ἐξευτελιστικό καί ὑλιστικό τρόπο ζωῆς. Μεθόδευσαν τήν ἔκλυση τῶν ἠθῶν, καί συνελόντ’ εἰπεῖν διέλυσαν τόν πνευματικό καί κοινωνικό ἱστό τῆς Ἑλλάδος.

Ὅμως ὅλα τελείωσαν; Ὄχι. Θά ἦταν μεγάλη ἁμαρτία νά πιστέψωμε κάτι τέτοιο.

– Ὑπάρχει πάνω ἀπ’ ὅλους καί ἀπ’ ὅλα ὁ Θεός. «Ἄλλαι μέν βουλαί τῶν ἀνθρώπων, ἄλλα δέ Θεός κελεύει».

– Ὑπάρχει ἡ Παναγία μας καί οἱ Ἅγιοι μας στόν οὐρανό καί στήν γῆ, πού ἀγάπησαν καί ἀγαποῦν αὐτό τόν μαρτυρικό τόπο καί μεσιτεύουν γιά μᾶς. Γι’ αὐτό καί ὁ Θεός μακροθυμεῖ καί μᾶς ἀνέχεται παρά τίς ἁμαρτίες μας.

– Ὑπάρχει ὁ Λαός μας, τοῦ ὁποίου ἡ καρδιά εἶναι ἡφαίστειο πού κρύβει μέσα του τεράστια δύναμη, ἡ ὁποία κάποια στιγμή ὡς λάβα θά κατακαύσῃ κάθε τι τό σαπρό.

Αὐτό εἶναι ἐπιβεβαιωμένο ἀπό τήν ἱστορία. Ἀλλιῶς δέν θά ὑπῆρχε ἡ Ἑλλάδα. Πρέπει νά μάθουν ἴσως γιά μιά ἀκόμη φορά οἱ ξένοι καί ὅσοι ὑπηρετοῦν τά σχέδιά τους, ὅτι σ’ αὐτό τόν τόπο δέν εὐδοκιμοῦν τά ὑβρίδια.

Πρός καιρόν ἐπιβιώνουν, ἀλλά εὔκολα ξηραίνονται καί πεθαίνουν, γιατί ὁ γνήσιος σπόρος ἐπικρατεῖ.

Τό χρέος μας εἶναι νά ἀφυπνίσωμε τόν Λαό, μέ τόν λόγο καί τήν διδαχή μας, μέ τήν γραφίδα μας, καί γενικῶς τήν ἀγάπη μας.

Γι’ αὐτό λοιπόν ἄς ἀρχίσῃ ἤ καλύτερα ἄς συνεχισθῇ ἡ ἀντίσταση ἀπό ὅλες τίς ὑγιεῖς δυνάμεις τοῦ τόπου μας.

Ἀπό ὅσους ἀπομείναμε πιστοί στήν μαρτυρική καί ἔνδοξη πορεία τῆς χώρας μας.

Ἐν προκειμένῳ, τό πρόβλημα τῆς ἐπιχειρουμένης καταργήσεως τῆς Κυριακῆς ἀργίας εἶναι πρωτίστως πνευματικό, εἶναι ὅμως καί κοινωνικό καί ἐθνικό, καί τέλος ἔχει καί τήν οἰκονομική του διάσταση, ἀφοῦ καταστρέφονται ἔτσι οἱ μικρομεσαῖες ἐπιχειρήσεις πρός ὄφελος τῶν πολυεθνικῶν.

Στούς θιασῶτες τοῦ μέτρου ἀπαντᾶμε μέ παρρησία: Ἀνοῖξτε λοιπόν τά καταστήματα ὅσες Κυριακές θέλετε. Τό κέρδος θά εἶναι τοῦ διαβόλου (Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός).

Πιστεύομε ὅτι οὐδείς συνειδητοποιημένος Ἕλληνας Ὀρθόδοξος Χριστιανός θά μπῇ σέ κατάστημα νά ψωνίσῃ ἡμέρα Κυριακή, ἔστω καί ἄν πεινάσῃ.

Κουβαλῆστε ξένους καί ἐπιτάξατε «οἰκείους» γιά νά κάνουν τήν κατανάλωση τῶν ὅποιων προϊόντων σας.

Προχωρῆστε. Μήν ἀφήσετε τίποτε ὄρθιο. Ὑπακούσατε πιστά καί σέ ὅλες τίς ἄλλες ἐντολές πού λαμβάνετε.

Σᾶς θυμίζομε, ὅμως, ὅ,τι εἶπε ὁ ποιητής, πού πάνω στό φέρετρό του σέ ὧρες ἐθνικά δύσκολες ἀκούμπησε ἡ Ἑλλάδα:

«Κι ἄν εἶναι πλῆθος τ’ ἄσχημα,
κι ἄν εἶναι τ’ ἄδεια ἀφέντες,
φτάνει μιά σκέψη, μιά ψυχή,
φτάνεις ἐσύ, ἐγώ φτάνω,
νά δώσῃ νόημα στῶν πολλῶν τήν ὕπαρξη
ἕνας φτάνει»

(Κ. Παλαμᾶς)

Αὐτό σᾶς συνιστῶμε, μή τό λησμονήσετε ποτέ... μά ποτέ!

http://www.romfea.gr




Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 13 και 0 επισκέπτες