Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Ανάλυση θεμάτων που αφορούν τις αιρέσεις

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
Θεόδωρος22
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 3:37 pm

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Θεόδωρος22 » Κυρ Ιαν 08, 2017 8:34 pm

Παιδιά τον giorgos-T τον έχω πετύχει σε άλλο φόρουμ. Αυτοί οι παλαιοημερολογίτες κατακρίνουν την τεχνολογία αλλά την χρησιμοποιούν κιόλας! Παλιότερα πλήρωναν με δραχμές μέχρι που λήξαν τα αποθέματα τους και δεν δέχονται ΑΜΚΑ :mrgreen: Ισχύει αυτο;Οντως μούχλα συντηρητικουρες.Το ότι εκκλησιάζονται τακτικά είναι το μόνο θετικό τους στο οποίοι αναγνωριζω ότι είναι "αχτύπητοι". Ομως στην καθημερινότητα τους μαύρη μαυριλα φτάνουν στο άλλο άκρο. Κι εγώ διαφωνω με τα ξεγυμνωματα αλλά όχι κι έτσι αδερφε να μας λένε αιρετικούς. Ορθόδοξοι λένε Ορθόδοξους αιρετικούς!Κρίμα! Παλιότερα είχα πάει να πλησιασω μια κοπέλα που ηταν παλαιού ημερολογίου(είναι και πολλές παρατάξεις) και μου είπε ότι αν θέλω γάμο μόνο τότε να μιλάμε αλλιώς τίποτα. Από νέους θα περίμενες να είναι πιο ανεκτικοί αλλά οοοχι οι κύριοι παλαιοημερολογίτες(κατά τη γνώμη μου) είναι ακραίοι σχεδόν σε όλα! Δυστυχώς αυτά που λέει ο Γιωργος για τους νεους παλαιοημερολογιτες ισχύουν μαύρη μαυριλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα....
Υ.Γ:Οι παρατάξεις των οπαδών του παλιού ημερολογίου πρέπει να είναι κάμποσες ξέρει κανείς πόσες;



Άβαταρ μέλους
Θεόδωρος22
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 30, 2016 3:37 pm

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Θεόδωρος22 » Κυρ Ιαν 08, 2017 8:40 pm

https://www.google.gr/amp/s/roides.word ... id-alcatel ορίστε λίγες πληροφορίες... Βέβαια ο blogger είναι άθεος και αντιχριστοε αλλά και πάλι κάτι σωστό λέει για τους παλαιοημερολογίτες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εγκρινω το αντιχριστιανικο έργο του....



Giorgos-T
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 18, 2016 2:43 pm

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Giorgos-T » Κυρ Ιαν 08, 2017 8:44 pm

Ο Βολταίρος θεωρούσε πως σε ένα έθνος υπάρχει πάντοτε «ένας κόσμος που δεν έχει καμία επαφή με την ευγενική κοινωνία, που δεν ανήκει στην εποχή του, που είναι απρόσιτος στην πρόοδο της λογικής πάνω από την οποία ο φανατισμός υποστηρίζει την στυγερή του θέση…» (Hampson, «Ο Διαφωτισμός», Μτφρ. Δ. Μπεχλικούδη εκδ. Παπαζήση). Η περιγραφή αυτή ταιριάζει στον ζοφερό κόσμο του λεγόμενου “Πάτριου Ημερολογίου”, αυτούς που η κρατική Εκκλησία αποκαλεί περιπαικτικά Παλαιοημερολογίτες.''
ένας κόσμος που δεν έχει καμία επαφή με την ευγενική κοινωνία, που δεν ανήκει στην εποχή του, που είναι απρόσιτος στην πρόοδο της λογικής πάνω από την οποία ο φανατισμός υποστηρίζει την στυγερή του θέση.Αυτό είμαστε;Αν ο άθεος Βολταίρος μας θεωρεί έτσι τότε ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΕΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ....



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Δευτ Ιαν 09, 2017 1:42 pm

Giorgos-T έγραψε:Και θα παρακαλούσα τον διαχειριστή πολύ να βγάλει το θέμα από τα αντιαιρετικά γιατί έτσι υπονοείται ότι οι παλαιοημερολογίτες είμαστε αιρετικοί...


Αιρετικός είναι, αυτός που ακολουθεί το θέλημα του κόντρα στην Εκκλησία κι έτσι βρίσκεται έξω από αυτή. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, που τον οδήγησε εκτός Εκκλησίας, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.

Σχισματικός είναι αυτός, που ακολουθώντας το θέλημά του αποκόπτεται από την Εκκλησία, αλλά το κάνει για λόγους όχι δογματικούς.

Επομένως και ο σχισματικός αιρετικός είναι, αλλά χρησιμοποιούμε διαφορετική ορολογία για να τον ξεχωρίσουμε απ' αυτούς που αποκόπτονται από την Εκκλησία για δογματικούς λόγους.

Το θέμα κλείνει εδώ. Γιώργο, ισχύει αυτό που είπα παραπάνω για το προσηλυτισμό στο παλαιό εορτολόγιο. Σε παρακαλώ να το σεβαστείς. Αν δεν το κάνεις, θ' αναγκαστώ να σε ...αποκόψω από την παρέα.

Υ.Γ. Οι παλιές συζητήσεις για το εορτολόγιο δεν μεταφέρθηκαν ποτέ από το παλιό αρχείο του φόρουμ στο νέο, επειδή ήταν ιδιαίτερα έντονες και δεν θεωρούσαμε ότι συμβάλλουν στους σκοπούς του φόρουμ.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τρί Ιουν 06, 2017 11:15 am

H Μονή Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου στη Λυκόβρυση δεν ανήκει στην Εκκλησία της Ελλάδος. Όσο για τα θαύματα, μπορείς να δώσεις όποια εξήγηση θέλεις. Η Αγία Ειρήνη είναι Αγία που εορτάζεται από την Εκκλησία. Ιερά Μονή της Αγίας υπάρχει στις Ροβιές στη Β. Εύβοια. Με τις πρεσβείες της Αγίας μπορεί να γίνονται θαύματα και σε ανθρώπους που καταφεύγουν στην εικόνα της στη Λυκόβρυση και δε γνωρίζουν, ότι εδώ και δεκαετίες η Μονή βρίσκεται εκτός Εκκλησίας. Επίσης υπάρχει και η εξήγηση της εξαπάτησης των πιστών από την πλευρά της αδελφότητας της Μονής.

Θα ήθελα όμως να σταματήσουμε εδώ αυτή τη συζήτηση, με την ελπίδα οι αδελφοί μας του παλαιού εορτολογίου να επιστρέψουν το συντομότερο στην Εκκλησία.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τρί Ιουν 13, 2017 2:13 pm

Άρθρο-Παρέμβαση του Ηγουμένου της Μ. Δοχειαρίου στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ για τον Οικουμενικό Πατριάρχη
12-06-2017

Εικόνα

Προτιμώ το ξεσκέπαστο τσουκάλι…
Από τα παλιά-παλιά τα χρόνια οι ανυπόγραφες επιστολές, τα ψευδεπίγραφα και τα απόκρυφα υπήρξαν μεγάλη τυράγνια για την ανθρωπότητα. Τουλάχιστον παλιά ήταν γραμμένα με το χέρι και από τον γραφικό χαρακτήρα μπορούσες να γνωρίσης και το πρόσωπο.

Τώρα, αραδιασμένα τα γράμματα στις μηχανές, που να μαντέψης τον συντάκτη; Έπειτα, τα παλιά τα χρόνια λίγοι βαστούσανε κοντυλοφόρο. Τώρα και οι κόττες αραδιάζουν γράμματα στις περγαμηνές.

Μου γράφει ένας άγνωστος: «Με τα αποτελέσματα της Μεγάλης Συνόδου διώκονται απηνώς οι αντιφρονούντες μοναχοί. Πηγαίνει ο κρατών στο κελλί του μοναχού που δεν μνημονεύει με τον χωροφύλακα.

− Φύγε από το κελλί.

− Δεν φεύγω. Κοπίασα να το στήσω, στερήθηκα να το ανακαινίσω.

Και ο κρατών στον χωροφύλακα:

− Βαλ᾽ του χειροπέδες.»

Καθόλου δεν με αναπαύη ο τρόπος αυτός. Από εμάς που διακηρύττουμε ότι ο Χριστός μας ελευθέρωσε κι ο άνθρωπος απολαμβάνει αυτήν την εν Χριστώ ελευθερία, είναι κρίμα και μεγάλο να διώκονται απηνώς μοναχοί και οι μουσουλμάνοι να απολαμβάνουν κάθε ελευθερία και προστασία και μάλιστα υπερπροστασία από τους ταγούς και του κράτους και της Εκκλησίας.

Οι μουσουλμάνοι είναι «αδελφοί μας» και οι μοναχοί παλιόσκυλα, που πρέπει να τους σύρουμε χειροδέσμιους έξω στους δρόμους!

Αυτά έκαναν και οι κρατούντες στην Εκκλησία τα χρόνια της αλλαγής του ημερολογίου και δημιουργήθηκε το μέγα και δυσεπίλυτο πρόβλημα του παλαιοημερολογιτισμού, το οποίο θα διαιωνίζεται μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας, γιατί οι επιτήδειοι, κοντά στο ημερολόγιο ανασκάλεψαν και τις κινήσεις του οικουμενισμού εκ μέρους της κρατούσας Εκκλησίας. Η κομματιασμένη αυτή «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών απορρόφησε τους ευλαβείς χριστιανούς και τους δηλητηρίασε με τα πιο σύγχρονα και παλιά φαρμάκια. Και δυστυχώς και η Πολιτεία τους ανέχεται περισσότερο από την κρατούσα Εκκλησία για λόγους ψηφοθηρίας. Σαν τους κοπρομανίτες φυτρώνουν κάθε μέρα παρατάξεις για ασήμαντες και γελοίες αιτιολογίες. Και κατήντησαν το αντάρτικο μέσα στην Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία. Το ότι τράβηξαν την ευσεβή μερίδα του λαού το έζησα τα χρόνια της διακονίας μου στην Μονή Προυσού. Οι νεοημερολογίτες προσέρχονταν στην Παναγία σαν να ήθελαν να επισκεφθούν τα ακρογιάλια και τα ορειβατικά καταφύγια. Ο παλιοημερολογίτης όμως ερχότανε σεμνά ενδεδυμένος, με το ζυμωτό πρόσφορό του και τα δώρα του στην Παναγία.

Δεν είμαι «ζηλωτής», αλλ᾽ ούτε και οικουμενιστής. Δεν αναπαύομαι καθόλου να βλέπω τον Πατριάρχη να προσεύχεται και να φωτογραφίζεται με τον πάπα και τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους. Και περίμενα η Σύνοδος αυτή να στηλιτεύση τον οικουμενισμό και όχι να τον εδραιώση και συνοδικώς. Από αυτούς τους διαλόγους τίποτε δεν κέρδισε η Ορθόδοξη Εκκλησία. Μάλλον σύγχυση επέφεραν στον κόσμο και άλγος στους αληθινά ευσεβείς χριστιανούς.

Ως μαθητής της Πατμιάδος Εκκλησιαστικής Σχολής, ρώτησα τον νεροκουβαλητή του πατριάρχη Αθηναγόρα, αφού μας έκανε μακρά ομιλία γι᾽ αυτήν την κίνηση, που δεν θέλω να την χαρακτηρίσω ούτε εκκλησιαστική ούτε θεολογική, περισσότερο θα την ονομάσω πολιτική,

− Και πότε, σεβασμιώτατε, βλέπετε αυτήν την ένωση των Εκκλησιών;

Και μου απαντά:

− Παιδί μου, αυτό είναι εσχατολογικό πρόβλημα. (!)

Άρα ούτε ο ίδιος δεν πίστευε σε αυτά που έκανε.

Το μνημόσυνο του επισκόπου μου δεν το σταματώ, παρά μόνον αν τον δικάση Σύνοδος. Δεν θέλω να σχίζω την Εκκλησία. Θεωρώ ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που μπορεί να διαπράξη κανείς μέσα στην Εκκλησία. Όχι. Δεν πιστεύω σ᾽ αυτές τις κινήσεις, αλλά δεν κόβω και το μνημόσυνο. Άλλωστε, κανένας κανόνας της Εκκλησίας δεν μου επιβάλλει να το κάνω. Δεν συμφωνώ με δοξασίες όπως αυτήν ότι η εκκλησία είναι εικών της Αγίας Τριάδος, και άλλες πολλές, ων ουκ έστιν αριθμός, που δεν μαρτυρούνται και δεν κατοχυρώνονται ούτε από την Γραφή ούτε από την Παράδοση. Μένω εν τη Εκκλησία και με σκυμμένο το κεφάλι και πόνο ψυχής λέγω στην μάννα μου:

− Μάννα Εκκλησία, δεν βρίσκω ανάπαυση στα λόγια σου. Βοήθησέ με. Μη με αφήνης να τυραννιέμαι σε δρόμους στενωπούς και αδιέξοδους.

Η ορθόδοξη ομολογία είναι δύσκολη. Δεν βαστιέται όμως με εξάρσεις και εκρήξεις, αλλά με φόβο Θεού και βαθειά πίστη ότι η Εκκλησία είναι το μυστικό σώμα του Χριστού. Αυτός είναι κεφαλή και εμείς ο,τι θέση και να κρατάμε, πρώτου, δεύτερου, τρίτου, είμαστε μέλη της Εκκλησίας ισότιμα και υπεύθυνα, και συνειδητά πιστεύουμε ότι πύλαι άδου, που είναι οι αιρέσεις, δεν θα καταλύσουν την Εκκλησία. Πιστεύουμε και ομολογούμε σε κάθε σύναξη ότι είναι μία η Εκκλησία, καθολική και αγία, και άθελά μας όλοι κάνουμε τον σταυρό μας στο άκουσμα αυτής της ομολογίας, χωρίς να μας το έχη διδάξει κανένας. Σε ουδεμία άλλη «εκκλησία» πιστεύουμε, είτε κρατά ίχνη αλήθειας είτε διακυβεύει την αλήθεια.

Ο Χριστός να κρατάη την Εκκλησία του, γιατί άμα χάσουμε την πίστη στην μία Εκκλησία, την αγία, τότε όλα τα άλλα θα πάνε περίπατο. Δεν είναι η Εκκλησία μία σφαίρα που κυλά μέσα στον χρόνο και προσκολλάται πάνω της κάθε εξυπνάδα εκκοσμικεύσεως, είτε αυτή είναι θεολογική είτε ηθική, αλλά παραμένει πάντοτε καθαρή από προσμίξεις και μπαρούφες της ακαδημαικής θεολογίας. Εμείς δεν έχουμε ακαδημαική θεολογία, έχουμε ασκητική θεολογία και μαρτυρική θεολογία. Ασκήτεψε πρώτα, ομολόγησε, νήστεψε, αγρύπνησε, προσευχήσου, για να πιστέψω ότι ο λόγος σου είναι αληθινός. Τις γνώμες σου τις υπερήφανες κράτησέ τες για τον εαυτό σου και τους δικούς σου, και τα κάλπικα «νομίσματά» σου, απ᾽ όπου και να τα μοιράζης, ας είναι προς εξαφάνισή σου. Αμήν.

Γρηγόριος ο Αρχιπελαγίτης

Πηγή: ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Πέτρος
Δημοσιεύσεις: 1646
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 19, 2015 9:32 am

Re: Μήλο Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου!

Δημοσίευσηαπό Πέτρος » Πέμ Αύγ 17, 2017 10:30 am

Konstantinos έγραψε:....των γοχ .....

Τι είναι αυτό;



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Μήλο Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου!

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 17, 2017 10:38 am

Κωνσταντίνε, τα έχουμε πει πολλές φορές γι αυτό το Ίδρυμα (μοναστήρι δεν το λες πια). Είναι παλιοημερολογίτες. Δεν έχουν καμιά σχέση με την Εκκλησία ούτε και το μήλο με την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Το μόνο Μοναστήρι της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου που ανήκει στην Εκκλησία της Ελλάδος (Μητρόπολη Ευβοίας) βρίσκεται στη Βόρεια Εύβοια κοντά στις Ροβιές.

ΣΗΜ: γοχ = Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (κατά δήλωσή τους).

Προσωπικά αρνούμαι να υποβιβάσω τη συζήτηση γύρω από τα θαύματα στο επίπεδο της συντήρησης ενός μήλου ...στο ψυγείο.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Πέτρος
Δημοσιεύσεις: 1646
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 19, 2015 9:32 am

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Πέτρος » Πέμ Αύγ 17, 2017 10:43 am

Και ο άγιος Γεώργιος ο Τροπαιοφόρος κάνει θαύματα με την δύναμη του Χριστού σε αλλόθρησκους στην Λύδδα.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι οι αλλόθρησκοι έχουν την αληθινή πίστη;



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6863
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Αύγ 17, 2017 10:57 am

Πέτρος έγραψε:Και ο άγιος Γεώργιος ο Τροπαιοφόρος κάνει θαύματα με την δύναμη του Χριστού σε αλλόθρησκους στην Λύδδα.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι οι αλλόθρησκοι έχουν την αληθινή πίστη;


Και στα Πριγκηπόννησα κοντά στην Κων/πολη. Οι περισσότεροι επισκέπτες της ομώνυμης Μονής είναι Τούρκοι μουσουλμάνοι.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4 και 0 επισκέπτες