Σελίδα 5 από 10

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 17, 2017 12:55 pm
από Νίκος
Κωνσταντίνε μην επιμένεις. Αν θέλεις να συζητήσουμε σοβαρά, γιατί θεωρούμε ότι οι ΓΟΧ είναι εκτός Εκκλησίας, να το κάνουμε, αλλά με θεολογικά επιχειρήματα. Η περίπτωση του μήλου δεν αποτελεί θεολογικό επιχείρημα.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 17, 2017 1:29 pm
από Νίκος
Το μήλο είναι εξαιρετικά ανθεκτικό φρούτο. Μου έχει τύχει να διατηρηθούν μήλα στο ψυγείο πάνω από 12 μήνες (αφυδατώνονται και συρρικνώνονται), αλλά και εκτός ψυγείο σε δροσερό περιβάλλον για μήνες. Αν το μήλο είναι πράσινο (άγουρο) και τέτοια εποχή σίγουρα είναι, μπορεί να διατηρηθεί έστω και τμήμα του στο ψυγείο για αρκετό καιρό. Βγάλτο έξω να δεις τι θα κάνει.

Εν πάση περιπτώσει, για τα θαύματα τα έχουμε πει, δεν αρκούν σαν απόδειξη αληθινής πίστης, επειδή θαύματα (γεγονότα που δεν έχουν λογική εξήγηση) δεν κάνει μόνο ο Θεός.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 19, 2017 2:42 pm
από Αντώνιος
Νίκος έγραψε:Εν πάση περιπτώσει, για τα θαύματα τα έχουμε πει, δεν αρκούν σαν απόδειξη αληθινής πίστης, επειδή θαύματα (γεγονότα που δεν έχουν λογική εξήγηση) δεν κάνει μόνο ο Θεός.

ΓΧΟ εδώ. Τι εννοεις ότι θαύματα δε κάνει μόνο ο Θεός;

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 21, 2017 9:19 am
από Νίκος
Αντώνιος έγραψε: ΓΧΟ εδώ.


Τι εννοείς εδώ; :shock:

(ΣΗΜ: ΓΧΟ όπως Γνήσιοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι; Ποιον Αρχιεπίσκοπο έχουν;)

Όσο για το δεν κάνει θαύματα μόνο ο Θεός:

"24 εγερθήσονται γάρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς." (Ματθ. κδ' 24)

Και άλλα πολλά παρόμοια χωρία στην Καινή Διαθήκη. Επομένως προς τι η έκπληξη;

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 21, 2017 9:34 am
από Αντώνιος
Νίκος έγραψε:
Αντώνιος έγραψε: ΓΧΟ εδώ.


Τι εννοείς εδώ; :shock:

(ΣΗΜ: ΓΧΟ όπως Γνήσιοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι; Ποιον Αρχιεπίσκοπο έχουν;)

Όσο για το δεν κάνει θαύματα μόνο ο Θεός:

"24 εγερθήσονται γάρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς." (Ματθ. κδ' 24)

Και άλλα πολλά παρόμοια χωρία στην Καινή Διαθήκη. Επομένως προς τι η έκπληξη;

Αυτά ππυ λέει η Καινή Διαθήκη θα γίνονται στις έσχατες ημέρες πιο πολύ. Βέβαια μπορεί και να ζούμε στις έσχατες μέρες και να μην το ξέρουμε.Οσο για τον αρχιεπίσκοπο μας ο Μακαριώτατος Καλλίνικος είναι.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 21, 2017 10:41 am
από Νίκος
Αντώνη οι έσχατες μέρες άρχισαν από την Πεντηκοστή. Επομένως ζούμε στις έσχατες μέρες. Το πόσο θα διαρκέσουν δε γνωρίζουμε. Σε κάποιο άλλο σημείο λέει ότι και τα δαιμόνια κάνουν σημεία,

"13 Καί είδον εκ τού στόματος τού δράκοντος και εκ τού στόματος τού θηρίου και εκ τού στόματος τού ψευδοπροφήτου πνεύματα τρία ακάθαρτα, ως οι βάτραχοι· 14 εισί γάρ πνεύματα δαιμονίων ποιούντα σημεία,..." (Αποκ. ιγ' 13-14)

Όσο για τους ΓΧΟ, θα σε παρακαλέσω να μην το ξαναναφέρεις (παρεμπιπτόντως ο Καλλίνικος είναι αρχιεπίσκοπος των ΓΟΧ και όχι ΓΧΟ). Οι παλαιοημερολογίτες με την Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχουν δογματικές διαφορές. Επομένως οι συζητήσεις μας έχουν κοινή βάση. Το ότι γιορτάζουμε χωριστά τους αγίους, δεν θα δημιουργήσει φαντάζομαι πρόβλημα στις συζητήσεις.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 21, 2017 2:49 pm
από Νίκος
Επειδή μπορεί να αναρωτιέστε, αυτή τη στιγμή υπάρχουν:

1) Γ.Ο.Χ. (Χρυσοστομικοί) με αρχιεπίσκοπο τον "Αθηνών και πάσης Ελλάδος" Μακάριο

2) Γ.Ο.Χ (Ματθαιικοί) με αρχιεπίσκοπο τον "Αθηνών και πάσης Ελλάδος" Καλλίνικο

Ο συνολικός αριθμός των παλαιοημερολογιτών σύμφωνα με απογραφές, που έγιναν από την Πολιτεία και την Εκκλησία της Ελλάδος είναι μεταξύ 50 - 100.000 και όχι 500.000, όπως ισχυρίζονται χωρίς στοιχεία οι ίδιοι.

Πρέπει να προσθέσω, όπως προκύπτει από τα ιστορικά στοιχεία, ότι οι Ματθαιικοί διασπάστηκαν από τους Χρυσοστομικούς, επειδή θεώρησαν τoν τέως Φλωρίνης Χρυσόστομο Καβουρίδη (κατά τα άλλα εξαιρετικό ιεράρχη) ως μετριοπαθή, μετά το θάνατο του οποίου, η Αποστολική διαδοχή αμφισβητείται λόγω εισπήδησης.

Εύχομαι σύντομα οι αδελφοί μας, που ενεπλάκησαν, από παράδοση ή επιλογή, στην πλάνη των παλαιοημερολογιτών να επιστρέψουν στην Εκκλησία για να αποκατασταθεί η ενότητα της Ορθοδοξίας, όπως έγινε και με τη Ρωσική Εκκλησία και τη ROCOR.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 22, 2017 9:49 am
από Νίκος
Η Ρωσική Εκκλησία δεν είναι η μόνη που χρησιμοποιεί το παλιό εορτολόγιο (όχι ημερολόγιο). Το ίδιο ισχύει και για το Άγιο Όρος, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και κάποιες Εκκλησίες των Βαλκανίων ( η Σερβική σίγουρα). Με όλες αυτές τις Εκκλησίες η Εκκλησία της Ελλάδος έχει κοινωνία, επειδή το θέμα του εορτολογίου δεν είναι δογματικό, αλλά "τυπικό".

Οι παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος δεν έχουν απλά διαφορετικό εορτολόγιο, αλλά έχουν αποσχισθεί από την Εκκλησία, βάζοντας μάλιστα φραγμούς στους οπαδούς τους στην κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος, αφού θεωρούν τα Μυστήρια της άκυρα. Δηλαδή, όταν ένας πιστός αποφασίσει να πάει από την Εκκλησία στους παλαιοημερολογίτες, τον ξαναβαφτίζουν!

Επίσης οι χειροτονίες στους παλαιοημερολογίτες πάσχουν ως προς την κανονικότητα και κατά συνέπεια είναι άκυρες. Με λίγα λόγια οι ρασοφόροι των παλαιοημερολογιτών στην πλειοψηφία τους δεν έχουν χειροτονηθεί κανονικά, επομένως τα Μυστήρια που τελούν είναι απλώς τελετές, αφού στερούνται της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 22, 2017 11:22 pm
από Αντώνιος
Εσείς αλλάξατε το ημερολόγιο και γινατε κοληταρια των Παπικών και συνοδοιποροι τους στην πτώση.Σαν τον Βαρθολομαίο που τρέχει πίσω από τον "αδερφό" του τον Πάπα. Γυρίστε στο αρχαίο ημερολόγιο.Οι Παπικοί άλλαξαν τις παραδόσεις και το ημερολόγιο κι εσείς αλλάξατε το ημερολόγιο.Σεβόμενος τους κανόνες του forum δε θα κάνω προσυλητισμό στο παλιό ημερολόγιο. Ομως δεν μπορείτε να μου απαγόρεψετε να αυτοαποκαλουμαι όπως αποκαλούνται οι ορθόδοξοι του παλιού ημερολογίου.

Re: Εκκλησία και παλαιό ημερολόγιο

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 23, 2017 6:57 am
από Anastasios68
Αντώνη δεν σου απαγορεύει κανένας να αποκαλείσαι ό,τι θέλεις να αποκαλείσαι.
Ταυτόχρονα όμως δεν έχεις το δικαίωμα να κάνεις τόσο σκληρούς χαρακτηρισμούς στα μέλη και στον Οικουμενικό Πατριάρχη. Έχεις τι απόψεις σου, σεβαστές. Σεβάσου όμως κι εσύ τις δικές μας.