Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Αρχονταρίκι - Members Area

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 7219
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό aposal » Παρ Ιουν 09, 2017 7:57 am

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Η Ελληνική Γλωσσική Κληρονομιά παρακολουθεί με θλίψη και οργή μια πολιτική στο Υπουργείο Παιδείας έναντι της Ελληνικής γλώσσας αλλά και γενικότερα της Ελληνικής παιδείας, που θέτει πολύ μεγάλα ερωτήματα σχετικά με τους στόχους που επιδιώκονται.

Η πολιτική αυτή δεν αναφέρεται μόνο στη σημερινή κυβέρνηση. Εκδηλώθηκε απροκάλυπτα, από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90, επί Κυβερνήσεως Κώστα Σημίτη, με το ψευδεπίγραφο σύνθημα του εκσυγχρονισμού και το νεόφερτο ιδεολόγημα της λεγόμενης πολυπολιτισμικής παιδείας. Ήταν ο αντίλαλος παρόμοιων συνθημάτων και ιδεολογημάτων, που άρχισαν να προβάλλονται και να διακηρύσσονται στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με την πολιτική και την προπαγάνδα για την παγκοσμιοποίηση.

Η πολιτική αυτή συνεχίσθηκε, δυστυχώς, με μικρές διαφορές, και από τις επόμενες κυβερνήσεις, με άλλοθι την Ευρωπαϊκή ενοποίηση, την παγκοσμιοποίηση και τον υποτιθέμενο εκσυγχρονισμό.

Ειδικότερα, η πολιτική αυτή εκφράσθηκε :

α. με υποβάθμιση της διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας, στη διαχρονική της συνέχεια, και απαράδεκτη περικοπή των Αρχαίων Ελληνικών στα προγράμματα σπουδών,

β. με επιτήδεια χρησιμοποίηση του ιδεολογήματος της πολυπολιτισμικής παιδείας, για την αμφισβήτηση και υπονόμευση της Ελληνικής παιδείας, της Ελληνικής εθνικής συνειδήσεως και της ίδιας της ιδέας του έθνους. Ορισμένοι μάλιστα υπέρμαχοι μιας αναθεωρητικής προσεγγίσεως της ιδέας του έθνους και του εθνικού κράτους, έφτασαν στο σημείο, ως συνεργάτες, σύμβουλοι και εντεταλμένοι συγγραφείς σχολικών βιβλίων του Υπουργείου Παιδείας, να αρνούνται τη διαχρονική συνέχεια του Ελληνικού έθνους και να υποστηρίξουν ότι αυτό δημιουργήθηκε δήθεν μετά την Επανάσταση του 1821,

γ. με αντιεπιστημονική, αντιπαιδαγωγική και ιδεοληπτική διδασκαλία της ιστορίας, με πρόσχημα τις νέες δήθεν παιδαγωγικές μεθόδους, την παγκοσμιοποίηση, την πολυπολιτισμική παιδεία, που παρουσιάζεται ως νέο αναμφισβήτητο δεδομένο και θέσφατο. Άμεσα θύματα μιας τέτοιας προσεγγίσεως είναι, προφανώς, η εθνική ιστορική συνέχεια, η καλλιέργεια εθνικής συνειδήσεως και η πραγματική διαχρονική ιστορία του Ελληνικού λαού.

Αντί οι μαθητές να διδάσκονται την ιστορία της χώρας τους και του λαού τους και παραλλήλως, σε αδρές γραμμές, την Ευρωπαϊκή και την παγκόσμια ιστορία, καλούνται να διαμορφώσουν, μέσα από μία επιλεκτική, ιδεολογικά αυθαίρετη, ελλιπή και σχετικιστική διδασκαλία της ιστορίας, μία ιδεοληπτική ταυτότητα, αποδομητική και αλλοτριωτική, προσαρμοσμένη στη Νέα Τάξη και στην παγκοσμιοποίηση.

Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τη διδασκαλία της ιστορίας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, διαπιστώνουμε μία νέα απόπειρα να επιβληθεί ένας τρόπος και ένα περιεχόμενο διδασκαλίας της ιστορίας, που υπονομεύουν καίρια την Ελληνική εθνική ιστορία, την ιδέα του έθνους και τη διαμόρφωση εθνικής συνειδήσεως από τους μαθητές. Ο στόχος αυτός συγκαλύπτεται επιτηδείως με αναφορές στις δημοκρατικές αρχές και στα ανθρωπιστικά ιδεώδη. Από πότε όμως η Ελληνική παιδεία βρίσκεται σε αντίφαση με τις αρχές και τα ιδεώδη αυτά; Η Ελλάδα είναι το λίκνο της δημοκρατίας και των ανθρωπιστικών ιδεωδών και δεν μπορούν αυτά να χρησιμοποιούνται ως σοφιστικό επιχείρημα για την αποδόμηση της Ελληνικής παιδείας και της Ελληνικής ιστορίας.

Προβάλλονται επίσης ως βασική αναφορά, διακηρύξεις για πολυπολιτισμική παιδεία του Συμβουλίου της Ευρώπης, που απηχούν ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης, που κυριάρχησαν πολιτικά στην Ευρώπη. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και τα μέλη της Επιτροπής, που ανέλαβαν, υπό την αιγίδα του, να κάνουν προτάσεις για τη διδασκαλία της ιστορίας, λησμονούν όμως ότι οδηγός τους δεν πρέπει να είναι γενικού χαρακτήρα πολυπολιτισμικές διακηρύξεις, που προωθούνται και διακινούνται από ξένα διεθνή κέντρα και Οργανισμούς αλλά, πρωτίστως, οι επιταγές του Ελληνικού Συντάγματος. Οι τελευταίες είναι σαφείς και κατηγορηματικές και επιτάσσουν, ως βασικό εκπαιδευτικό σκοπό, την Ελληνική παιδεία και εθνική συνείδηση.

Η δεκαμελής Επιτροπή, που ανέλαβε να αλλάξει πλήρως τη διδασκαλία της ιστορίας, περιλαμβάνει στους κόλπους της γνωστούς ζηλωτές των ιδεών, που εξέφρασε στο παρελθόν η Μαρία Ρεπούση, προκαλώντας την οργή και την αντίδραση του Ελληνικού λαού. Αποτελεί πρόκληση η επάνοδος από το Υπουργείο Παιδείας στην ίδια πολιτική, με πιο συστηματικό και συνολικό μάλιστα τρόπο.

Για να μη υπάρχει καμιά αμφιβολία για το ανοσιούργημα που επιχειρείται σε βάρος της Ελληνικής παιδείας, της Ελληνικής ιστορίας και του εθνικού μέλλοντος της χώρας, παραθέτουμε ορισμένα ενδεικτικά παραδείγματα των υποβαλλομένων προτάσεων.

α. Προτεινόμενο Πρόγραμμα Σπουδών Δ΄ Δημοτικού

Με το υπάρχον διδακτικό εγχειρίδιο, διδάσκεται σήμερα η Αρχαία Ελληνική ιστορία από τη Γεωμετρική εποχή ως την άνοδο της Ρώμης και τη Ρωμαϊκή κατάκτηση. Ειδικότερα, περιλαμβάνονται σ’ αυτήν τα μεγάλα κεφάλαια της Ελληνικής ιστορίας: η Γεωμετρική εποχή, η Αρχαϊκή, η Κλασική και η Ελληνιστική εποχή, η Αθηναϊκή Δημοκρατία, η Σπάρτη και η Αθήνα, οι Περσικοί Πόλεμοι, ο χρυσός αιώνας του Περικλέους, τα έργα στην Ακρόπολη, ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, ή άνοδος της Μακεδονίας, ο Μέγας Αλέξανδρος και η Εκστρατεία του στην Ανατολή, τα Ελληνιστικά βασίλεια, ο Πύρρος της Ηπείρου, η Ρωμαϊκή κατάκτηση.

Σε αντικατάσταση του περιεχομένου αυτού, η Επιτροπή του ΙΕΠ προτείνει: «τη διδασκαλία της οικογενειακής, της προφορικής τοπικής ιστορίας, όπως επίσης στοιχείων θεματικής ιστορίας, με σκοπό την κατάκτηση βασικών ιστορικών εννοιών, μεθόδων και γνώσεων διαμέσου της επεξεργασίας θεμάτων που αφορούν το άμεσο οικογενειακό – κοινωνικό τους περιβάλλον»!

β. Προτεινόμενο Πρόγραμμα Σπουδών Ε΄ Δημοτικού

Με το υπάρχον διδακτικό εγχειρίδιο, διδάσκεται ολόκληρη η περίοδος από την άνοδο της Ρώμης μέχρι τη μετάβαση στο Χριστιανισμό, το Βυζάντιο και την άλωση της Κων/πόλεως το 1453.

Προτείνεται από την Επιτροπή να αντικατασταθεί το περιεχόμενο αυτό με τη διδασκαλία της ιστορικής εξελίξεως από την προϊστορία μέχρι την Οθωμανική κατάκτηση.

Ο καθένας αντιλαμβάνεται τι ιστορική αντίληψη και συνείδηση μπορεί να διαμορφώσει ένα παιδάκι της Ε’ Δημοτικού για μια τόσο μεγάλη και χωρίς εσωτερική συνοχή ιστορική περίοδο.

γ. Προτεινόμενο Πρόγραμμα Σπουδών ΣΤ΄ Δημοτικού

Η διδασκαλία της ιστορίας στο σημερινό εγχειρίδιο αναφέρεται στις εξελίξεις στην Ευρώπη κατά τους Νεώτερους χρόνους, περιλαμβανομένης της Επαναστάσεως του 1821. Η Επιτροπή του ΙΕΠ προτείνει:

«να διδαχθεί η ιστορική εξέλιξη από τον 15ο αιώνα έως τη σύγχρονη εποχή». Σημειώνει ταυτοχρόνως ότι «στην ίδια λογική με το μάθημα της ιστορίας της Ε’ Δημοτικού, η έμφαση δίνεται στις σημαντικές τεχνολογικές, κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές και λιγότερο στην εξέταση των συγκεκριμένων προσώπων ή γεγονότων, με την εξαίρεση της ίδρυσης του Ελληνικού κράτους και των δύο παγκοσμίων πολέμων».

Η άλωση της Κωνσταντινουπόλεως, π.χ., ως ιστορικό γεγονός, τι θέση επέχει, με βάση τη θεωρία των μελών της Επιτροπής, για «έμφαση στις σημαντικές τεχνολογικές κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές»;

Το τι εννοούν ακριβώς τα μέλη της Επιτροπής, με τις προτάσεις τους, φαίνεται καθαρά από τους 11 θεματικούς φακέλους, που προτείνουν ως αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας. Ο ένας από αυτούς φέρει τον τίτλο «Η εποχή της παγκοσμιοποίησης». Κατά τα μέλη της Επιτροπής, το ιδεολόγημα της παγκοσμιοποίησης είναι δεδομένο και αναμφισβήτητο γεγονός. Αποδέχονται δηλαδή τη σκόπιμη σύγχυση μεταξύ της τεχνικής παγκοσμιοποίησης, που συνίσταται στην επανάσταση της τεχνολογίας και της γνώσεως, με την πολιτική παγκοσμιοποίηση, που υποκρύπτει και προωθεί υπερφίαλες φιλοδοξίες και σχεδιασμούς για Νέα Τάξη και παγκόσμια ηγεμονία.

Πολύ ενδεικτικός είναι και ένας άλλος φάκελος με τίτλο «Φεύγω με πίκρα στα ξένα. Μετανάστευση και προσφυγιά στην Ελλάδα 1960 – 2010». Ο στόχος είναι καταφανής: η ταύτιση και το αμάλγαμα μεταξύ των Ελλήνων νομίμων μεταναστών και της παράνομης μεταναστεύσεως στην Ελλάδα. Σε άλλο φάκελο, γίνεται, στο ίδιο πνεύμα, η ταύτιση των Ελλήνων προσφύγων του 1922 με τους σημερινούς ξένους πρόσφυγες απ’ όλο τον κόσμο, που έρχονται στην Ελλάδα και που είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους παράνομοι μετανάστες.

δ. Προτεινόμενο Πρόγραμμα Σπουδών Α’ Λυκείου

Το σημερινό διδακτικό βιβλίο καλύπτει την ιστορία του Αρχαίου κόσμου, από τους προϊστορικούς πολιτισμούς της Ανατολής έως την εποχή του Ιουστινιανού. Η Επιτροπή προτείνει:

« η Α΄ Λυκείου να καλύπτει την περίοδο από το 1880 έως σήμερα».

Στους θεματικούς φακέλους επανέρχεται η παγκοσμιοποίηση, ο «πολυπολιτισμός» και η Θεσσαλονίκη «από την Οθωμανική αυτοκρατορία στο Ελληνικό κράτος. Η Θεσσαλονίκη μητρόπολη των Βαλκανίων, Εβραίοι, Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι. Η πυρκαγιά του 1917. Η εγκατάσταση των προσφύγων., Ο εμπρησμός της συνοικίας Κάμπελ».

Είναι προφανής σ’ αυτό το φάκελο η εντύπωση που καλλιεργείται και η ενοχοποίηση του Ελληνικού Κράτους για την καταστροφή του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της Οθωμανικής Θεσσαλονίκης. Δεν γίνεται καμία αναφορά στο γεγονός ότι οι Μουσουλμάνοι έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της συμφωνημένης μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας ανταλλαγής πληθυσμών. Η ολιγάριθμη Σλαβική μειονότητα έφυγε στο πλαίσιο παρόμοιας συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος και Βουλγαρίας. Η καταστροφή της μεγάλης Εβραϊκής κοινότητας της Θεσσαλονίκης έγινε από τους Γερμανούς Ναζί, οι οποίοι συμπεριφέρθηκαν με απίστευτη βαρβαρότητα και εναντίον ολόκληρου του Ελληνικού λαού.

Τα παραπάνω δείγματα δείχνουν σαφώς ποιος είναι ο προσανατολισμός της Επιτροπής του ΙΕΠ και οι επιδιώξεις της. Αποτελούν ύβρι εναντίον του Ελληνικού λαού και προσπάθεια εθνικής αποδομήσεως, εμπνεόμενης από τα χρεωκοπημένα ιδεολογήματα της «πολυπολιτισμικής» παιδείας και της παγκοσμιοποίησης. Παραβιάζουν κατάφωρα το Ελληνικό Σύνταγμα και έρχονται σε σύγκρουση με τα αισθήματα και τη θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού.

Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να απορρίψει πάραυτα τις προτάσεις αυτές και να σεβασθεί τις σαφείς σχετικές πρόνοιες του Συντάγματος και την ιστορία και εθνική ταυτότητα του Ελληνικού λαού.

Για το Δ. Σ. της Ε. Γ. Κ.
Ο Πρόεδρος

Ομ. Καθηγητής Βασίλης Φίλιας
πρ. Πρύτανης του Παντείου Παν/μίου


Η Γεν. Γραμματεύς

Αριστέα Σιδέρη – Τόλια
Ομ. Καθηγ. Παν/μίου Πελοποννήσου

Πηγή: http://www.antibaro.gr/


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Πέμ Ιουν 15, 2017 6:15 pm

«Ισλαμική αστυνομία» τώρα και στα γκέτο της Αθήνας

Εικόνα

«Ισλαμική αστυνομία» επιβάλει την Σαρία στο κέντρο των Αθηνών!
Η διαπερατότητα των χωρών και των συνόρων είναι εμφανής, όταν διασχίζει κανείς το ιστορικό κέντρο της Αθήνας, τον Βοτανικό, την Κυψέλη και άλλες περιοχές της πρωτεύουσας. Εκεί συγκεντρώνεται ο πυκνός μεταναστευτικός πληθυσμός –μόνιμος και παράνομος– από δεκάδες χώρες, συνδιαμορφώνοντας ένα πολύχρωμο όσο και πολύπλοκο μωσαϊκό.
Κάποιοι έχουν ριζώσει, χτίζοντας τα νοικοκυριά και τις μικροεπιχειρήσεις τους. Άλλοι, παγιδευμένοι στο κενό μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης, στριμώχνονται στις πλατείες και στα πάρκα στο κέντρο της Αθήνας, αδυνατώντας να βρουν δουλειά ή στέγαση. Εναντίον όλων αυτών, όμως, στρέφεται ένα περίεργο φαινόμενο που έχει κάνει την εμφάνισή του στο κέντρο της Αθήνας και περιγράφεται με τη λέξη mutaween (μουταβίν).
Στα αραβικά σημαίνει εθελοντής, αλλά στην καθομιλουμένη χρησιμοποιείται για να περιγράψει την άτυπη «ισλαμική αστυνομία», αυτή που σε κάποιες μουσουλμανικές χώρες περιπολεί και επιβάλλει την τήρηση των θρησκευτικών νόμων. Αν και στην Ευρώπη δεν αναγνωρίζεται και ούτε επιτρέπεται καμία θρησκευτική αστυνομία, οποιασδήποτε θρησκείας, κάτι τέτοιο φαίνεται να λειτουργεί υπόγεια και να χάνεται μέσα στα γκέτο της Αθήνας.
Σωκράτους και Ευριπίδου γωνία
Στην περίπτωση της Ελλάδας, η «ισλαμική αστυνομία», που επιδιώκει να επιβάλει το νόμο της Σαρία (ισλαμικό δίκαιο), λειτουργεί βέβαια απολύτως αυθαίρετα. Πρόκειται για ομάδες ανδρών από 30-50 ετών που δρουν στο κέντρο, σε περιοχές όπως είναι η πλατεία Θεάτρου, η οδός Σωκράτους, η Ευριπίδου και άλλα μέρη που έχουν καταντήσει δυσπρόσιτα για τον Αθηναίο.
Σ’ αυτές τις περιοχές, λοιπόν, η «ισλαμική αστυνομία» παρεμβαίνει εναντίον ομοθρήσκων τους, ανδρών και γυναικών, όταν κρίνει ότι αυτοί παραβιάζουν τον ισλαμικό νόμο, ότι έχουν αποπλανηθεί από τον δυτικό τρόπο ζωής. Πριν από κάποια χρόνια είχε λάβει χώρα ένα περιστατικό, μέσω του οποίου είχε αποκαλυφθεί για πρώτη φορά η δράση της.
Τότε, μία ομάδα ουαχαμπιτών (η εξτρεμιστική πτέρυγα του σουνιτικού Ισλάμ) είχε επιτεθεί μέρα μεσημέρι σ’ ένα ζευγάρι από το Μπανγκλαντές. Πιο συγκεκριμένα, τέσσερα άτομα είχαν ζητήσει την παραδειγματική τιμωρία της γυναίκας, επειδή δεν είχε καλυμμένο το πρόσωπό της. Όταν παρενέβη ο σύζυγός της, έξω από ένα μαγαζί οπτικών, δύο μουταβίν τον έπιασαν πισθάγκωνα, ενώ οι άλλοι δύο επιτέθηκαν στη γυναίκα και με ένα πανί προσπάθησαν να της καλύψουν το πρόσωπο.
Οι εκεί καταστηματάρχες αντέδρασαν και έσωσαν την κατάσταση. Η αστυνομία έφθασε, όταν είχαν φύγει οι δράστες. Όπως αποδείχθηκε ήταν συμπατριώτες του ζευγαριού που είχαν ενοχληθεί από τον «δυτικό» τρόπο ζωής του. Παρ’ όλα αυτά, τα θύματα αρνήθηκαν να ασκήσουν δίωξη από φόβο.
Τον ίδιο φόβο νιώθουν Έλληνες και ξένοι καταστηματάρχες που καλούνται να ζήσουν και να εργαστούν σε ανασφαλείς συνθήκες. Στα διάφορα σχετικά περιστατικά συγκαταλέγεται και αυτό του προπηλακισμού δύο νεαρών γυναικών, στην περιοχή της Πλατείας Αττικής. «Αμάρτησαν», επειδή ήταν Ραμαζάνι και πέρασαν μπροστά από το πεζοδρόμιο κτιρίου, το υπόγειο του οποίου είχε μετατραπεί σε παράνομο τζαμί από Αφγανούς και Πακιστανούς.
Οι δράστες της επίθεσης και αυτόκλητοι τηρητές της τάξης επικαλέστηκαν ασέβεια, καθώς οι γυναίκες δεν σεβάστηκαν την «ιερότητα» του χώρου και τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Στο Μεταξουργείο ένας καταστηματάρχης έγινε μάρτυρας ενός παρόμοιου περιστατικού. Στην οδό Κολωνού, πριν την Αχιλλέως, μία ομάδα μουταβίν της περιοχής επιτέθηκε στη σύζυγο Αιγύπτιου καταστηματάρχη, επειδή δεν φόραγε μαντήλα.
Ο προσηλυτισμός των «απίστων»
Αποστολή των μουταβίν και των υπολοίπων που δρουν είναι και το λεγόμενο Dawa, δηλαδή ο προσηλυτισμός των «απίστων». Παράλληλα αποτελεί και μια προσπάθεια καλύτερης εκμάθησης και τόνωσης της ισλαμικής πίστης από τους ίδιους τους μουσουλμάνους.
Πριν καιρό, ο ίδιος ο πρόεδρος της αφγανικής κοινότητας είχε καταγγείλει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει ο φανατισμός εξαθλιωμένων μεταναστών, η ελλιπής ενημέρωση των μεταναστών για τους νόμους που ισχύουν στη χώρα φιλοξενίας τους και η υπερσυγκέντρωση. Μέσα σε αυτή την υπερσυγκέντρωση θάβονταν και τα εγκλήματα τιμής που βασίζονταν στο εθιμικό δίκαιο και αυτό με τη σειρά του στην ερμηνεία που δίνεται από τις διάφορες ισλαμικές φατρίες στον λόγο του Μωάμεθ.
Πολλοί μουσουλμάνοι, όμως, ζητούν να μην εφαρμόζεται η Σαρία στην Ελλάδα, γιατί ακόμη και εγκληματικά στοιχεία καλύπτονται με ισλαμικό μανδύα. Δύο νεαροί είχαν έλθει πριν από δύο χρόνια από το Ιράκ για να βρουν την αδελφή τους, Την βρήκαν και την έπνιξαν στον κορινθιακό. Είχε κατηγορηθεί για μοιχεία και τα αδέλφια της την έψαχναν για να επιβάλουν την ποινή!
Ο Ναΐμ Ελγαντούρ, πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, όταν ρωτήθηκε από το Πρώτο Θέμα για τη δράση της «ισλαμικής αστυνομίας» δήλωσε άγνοια, υποστηρίζοντας ότι «πρόκειται για ψέματα που έχουν ως στόχο να πλήξουν τους Μουσουλμάνους που ζουν στην Ελλάδα».
Λίγα χρόνια νωρίτερα, όμως, ο ίδιος εξηγούσε σε γνωστή εφημερίδα ότι «στη χώρα μας, όπως και σε όλες τις χώρες, έχουν μεταφερθεί ουαχαμπίτες. Άνθρωποι φανατικοί, που δεν εργάζονται και ζουν από τα τζαμιά. Αρκετοί πληρώνονται με μισθούς από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ισλαμιστικών Οργανώσεων. Έχουν ιδρύσει ισλαμιστικό κέντρο στην Αθήνα».
Αυτούς προσπαθούσαν και προσπαθούν ακόμα να απομονώσουν οι υπόλοιποι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι μετανάστες. Από αυτούς, άλλωστε νιώθουν απειλή. Στις άτυπες αυτές αυτόκλητες ομάδες επιβολής του ισλαμικού νόμου συμμετέχουν ισλαμιστές πολλών εθνικοτήτων. Βάση τους είναι κατά κανόνα τα δεκάδες ανεξέλεγκτα άτυπα τζαμιά.
Οι φανατικοί σουνίτες εμπνέονται από τον λόγιο του Ισλάμ του 18ου αιώνα Μοχάμαντ Ιμπν Ουαχάμπ. Αν και δεν υπάρχουν πολλοί ουαχαμπίτες στην Αθήνα είναι δραστήριοι και έχουν την τάση να επιβάλουν με τη βία τη Σαρία. Πιστεύουν στην κατά γράμμα εφαρμογή του Κορανίου και της Σούνα, της αρχικής παράδοσης.
Σημαντική είναι η συμμετοχή Πακιστανών και Μπαγκλαντεσιανών σ’ αυτές τις ομάδες. Επιθετικοί είναι οι υποστηρικτές του πακιστανικού ισλαμικού κόμματος Jamaat e-Islami, το οποίο επιδιώκει την επιβολή της Σαρία και την εγκαθίδρυση ισλαμικού κράτους.
Πεζοί και εποχούμενοι στις γειτονιές της Ευρώπης
Η «ισλαμική αστυνομία» δεν είναι βέβαια ελληνική πρωτοτυπία. Τείνει να προσλάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις στο εξωτερικό. Δεν περιορίζει, μάλιστα, τη δράση της στις μουσουλμανικές κοινότητες. Έχει στραφεί και εναντίον γηγενών Ευρωπαίων.
Ιδιοκτήτες μπαρ στην Κοπεγχάγη πρόσφατα δήλωσαν πως κουράστηκαν από την «αστυνομία της Σαρία», από τις απειλές και τις ζημιές που είχαν υποστεί. Έφτασαν να εγείρουν το θέμα στην κυβέρνηση και ειδικότερα στην υπουργό Ενσωμάτωσης. Νεαροί μουσουλμάνοι ακτιβιστές προσπαθούσαν να επιβάλουν τη λεγόμενη «ζώνη Σαρία», απειλώντας, εκβιάζοντας και διαπράττοντας βανδαλισμούς με πέτρες και κροτίδες στα μπαρ.
Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και στο Αμβούργο με νεαρούς άνδρες να περιπολούν στους δρόμους, υποδυόμενοι την «αστυνομία της Σαρία». Φορούν, μάλιστα, και ειδικά γιλέκα. Εκεί αυτόπτης μάρτυρας έχει αναφέρει ότι είδε τρεις ανθρώπους με μαντίλες και μαύρα γάντια να περιπολούν στην περιοχή Wandsbek του Αμβούργου μέσα σε ένα μαύρο VW με κολλημένο κάποιο ισλαμικό λογότυπο, ενώ στο καπό του αυτοκινήτου έγραφε «Αστυνομία Σαρία».
Ανάλογα περιστατικά υπήρξαν και στο Ντίσλεντορφ. Μια ομάδα εμφανίστηκε με γιλέκα που έγραφαν πάνω «Αστυνομία Σαρία» και προέτρεπε τους περαστικούς να σταματήσουν να πίνουν αλκοόλ και να απέχουν από τα τυχερά παιχνίδια. Τέλος, τα περισσότερα από τα περιστατικά έχουν να κάνουν με γυναίκες που «παραβιάζουν τους κανόνες», επειδή κυκλοφορούν δημόσια «απρεπώς ενδεδυμένες».
Κάποιες από αυτές τις σταματούν στο δρόμο, προειδοποιώντας τες ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούν έτσι. Σε πολλές περιπτώσεις, πάντως, οι ομάδες αυτές μπουκάρουν σε μαγαζιά και ξυλοφορτώνουν ομοθρήσκους τους στη μέση του δρόμου προς παραδειγματισμό. Κατά κανόνα τα θύματα αρνούνται να πάνε στην αστυνομία, φοβούμενα ότι θα απομονωθούν στην κοινότητά τους και, επιπλέον, θα υποστούν αντίποινα.
stavroslygeros.gr

https://katanixis.blogspot.gr/2017/06/blog-post_571.html#more


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Σάβ Ιουν 17, 2017 9:07 pm

«Σκληρά» μέτρα κατά της εγκληματικότητας των Ρομά: Θα μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο χωρίς εξετάσεις!

Εικόνα

Θέλεις να εισαχθείς στις Ανώτατες Πανεπιστημιακές Σχολές χωρίς εξετάσεις; Πάρε ένα όπλο, κάνε εμπόριο ναρκωτικών, εμπόριο όπλων,πυροβόλησε κατά πάντων, σκότωσε παιδιά και τότε έχεις ελπίδα να εισαχθείς στο Πανεπιστήμιο!

Αυτά ανακοινώθηκαν από την κυβερνητική επιτροπή που συνεδρίασε για την αντιμετώπιση του προβλήματος των Ρομά, αποτελούμενη εκ των Θεανώ Φωτίου, ο Πάνου Σκουρλέτη, ο Νίκου Τόσκα, Παύλου Πολάκη και ο Κώστα Γαβρόγλου.

Εικόνα

Πιο συγκεκριμένα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου προανήγγειλε την θεσμοθέτηση υποχρεωτικής λειτουργίας σχολής γονέων!!!

Είπε όμως και κάτι ακόμα το οποίο αναμένεται να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων:

«Μελετάμε και το νομικό καθεστώς ως προς τη δυνατότητα των μαθητών ρομά που παίρνουν απολυτήριο Λυκείου να εισάγονται σε ορισμένα ακαδημαϊκά τμήματα χωρίς εξετάσεις».
Πρόσθεσε μάλιστα ότι:

«Είναι ένα πακέτο μέτρων που θα μας πάει πολλά βηματα μπροστά».
Ο υπουργός παρουσίασε επίσης ρυθμίσεις σχετικά με την εντάξη των Ρομά στα σχολεία. «Θα μειωθεί ο αριθμός των μαθητών απο 25 σε 15 άτομα στα σχολεία που φοιτούν ρομά. Επίσης θα τοποθετηθεί κοινωνικός λειτουργός, για τη διαμεσολάβηση μεταξύ του σχολείου και της οικογένειας». Το τρίτο μέτρο ειναι η υποχρεωτική παρακολούθηση του ολοήμερου σχολείου.

Ο Πάνος Σκουρλέτης, προανήγγειλε προγράμματα για ένταξη των παιδιών των Ρομά στα σχολεία και προγράμμα για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών, όπως επίσης και αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου για την οπλοκατοχή. «Δεν είναι τυχαίο γεγονός αυτό που έγινε. Είναι αποτέλεσμα πολιτικής ετών. Δεν πρέπει όμως να στοχοποιούνται πολίτες. Επιδιώκουμε να διασφαλίσουμε τα δικαιώματα όλων των πολιτών. Θα πρέπει άμεσα να πυκνώσει η αστυνομική παρουσία και να σπάσουν οι γκρίζες ζώνες στην περιοχή. Θα έχουμε ανοιχτούς και φωτισμένους δρόμους. Κανείς δεν μπορεί να παίρνει τον νόμο στα χέρια του. Θα πολεμήσουμε την παράνομη οπλοκατοχή».

Η Θεανώ Φωτίου από την άλλη, προανήγγειλε προγράμματα κοινωνικής ένταξης. «Στο Μενίδι εχουμε 6378 συμπολίτες που λαμβάνουν το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης. Το πρόγραμμα θα συνοδεύεται και ένα σύνολο δράσεων και υπηρεσιών απο τις οποίες θα ωφελούνται οι πληθυσμοί των Ρομά», ανέφερε η υπουργός. Και πρόσθεσε: «Τα παιδια Ρομα πρέπει να πηγαίνουν υποχρεωτικά στο σχολείο.

Εικόνα

Ενα κομμάτι ενηλίκων που δεν εχουν τελειώσει πρέπει να πάνε σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας γιατι αλλιώς δεν μπορούν να ενταχθούν στην εργασία. Σταματήσαμε τον διαγωνισμό για τα 120.000 γεύματα για να εντάξουμε τα σχολεία του Μενιδίου τα σχολικά γεύματα. Απο την 1η Οκτωβρίου θα έχουν ζεστά σχολικά γεύματα και εκει», πρόσθεσε.

Ο κ. Τόσκας υπενθύμισε τα μέτρα εντατικοποίησης της αστυνόμευσης στο Μενίδι, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, ενώ επισήμανε ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει εκτεταμένη αστυνομική επέμβαση σε περιοχές με πρόβλημα διακίνησης ναρκωτικών.

Παρεμβάσεις για εμβολιασμό του τοπικού πληθυσμού Ρομά και ειδική μέριμνα για τους χρήστες θα προωθήσει το υπουργείο Υγείας, ενώ θα υπάρξει διαρκής παρουσία δύο κινητών μονάδων στην περιοχή, μία του ΚΕΕΛΠΝΟ και μία του ΟΚΑΝΑ. Ο κ. Πολάκης σημείωσε ότι σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής θα υπάρξει καθαρισμός του ρέματος Εσχατιάς και άλλων εστιών μόλυνσης στο Μενίδι.

Αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Ολυμπιακού Χωριού, δημιουργία αθλητικού κέντρου στην περιοχή και παρεμβάσεις σε αθλητικές υποδομές στις κοινότητες Ρομά ανακοίνωσε, από τη πλευρά του, ο κ. Βασιλειάδης.

http://www.triklopodia.gr/%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%AC-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Πέμ Ιουν 22, 2017 7:13 pm

Παρέμβαση της UNESCO για την τουρκική πρόκληση στην Αγιά Σοφιά

Εικόνα

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η νέα πρόκληση της Άγκυρας με αφορμή την ανάγνωση του Κορανίου και την τέλεση προσευχής εντός της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, παρουσία του επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της τουρκικής πρωθυπουργίας, η οποία μεταδόθηκε τηλεοπτικά από την κρατική τηλεόραση της Τουρκίας.
Τη στήριξη της UNESCO για την αλλοίωση της φυσιογνωμίας της Αγιάς Σοφιάς εκ μέρους της τουρκικής κυβέρνησης ζήτησε σήμερα το πρωί ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Αμανατίδης.
Σε συνάντηση που είχε με τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή της UNESCO, Φραντσέσκο Μπανταρίν, στο υπουργείο Εξωτερικών ο κ. Αμανατίδης, κατήγγειλε τη νέα προκλητική συμπεριφορά της Τουρκίας μία που, όπως είπε, θίγει το θρησκευτικό αίσθημα των απανταχού χριστιανών και τον συμβολισμό του μνημείου, καταθέτοντας την πρόθεση της Ελλάδας να ενημερώσει σχετικά όλες τις εθνικές επιτροπές της UNESCO και -με βάση τις υποχρεώσεις που απορρέουν για το κάθε κράτος-μέλος του διεθνούς οργανισμού από τη Σύμβαση των Παρισίων του 1972- να ζητήσει την παρέμβαση της διακυβερνητικής Επιτροπής Παγκόσμιας Κληρονομιάς, ώστε να συνδράμει στην προστασία της φυσιογνωμίας της Αγίας Σοφίας.



«Η θέση μας είναι ξεκάθαρη και θα την κάνουμε πιο ξεκάθαρη. Η Αγία Σοφία είναι ένα μνημείο που ανήκει στην ανθρωπότητα», τόνισε ο κ. Μπανταρίν, στην κοινή συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε της συνάντησης των δύο ανδρών, υπογραμμίζοντας ότι «η Αγία Σοφία πρέπει να διατηρηθεί ως μουσείο, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά μνημεία της πολιτιστικής κληρονομιάς στον κόσμο και έχει έναν υψηλό συμβολισμό για πολλούς πολιτισμούς, άρα είναι παγκόσμιο».
«Δεν είναι η πρώτη φορά, έχουμε πει στην τουρκική κυβέρνηση ότι πρέπει να μείνει ως έχει και θα το επαναλάβουμε», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Αμανατίδης, από την πλευρά του, επισήμανε ότι «μία χώρα, η οποία θέλει να λέει ότι προστατεύει την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά θα πρέπει να σέβεται τη φυσιογνωμία της» και ανέφερε ότι επέδωσε στον κ. Μπανταρίν την επιστολή του υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Κοτζιά, που είχε στειλει πέρυσι στη γενική διεύθυνση της UNESCO, καθώς και την επιστολή με την οποία επανήλθε πριν από έναν μήνα για το ίδιο θέμα η μόνιμη αντιπροσωπεία μας στον διεθνή οργανισμό.
«Είναι ανεπίτρεπτο, σε χώρες χωρίς διενέξεις, οι ίδιες να αλλοιώνουν τη φυσιογνωμία των μνημείων. Η Αγία Σοφία είναι ένα σημαντικό μνημείο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, το οποίο άπτεται του θρησκευτικού συναισθήματος των απανταχού χριστιανών, για το οποίο είμαστε πολύ ευαίσθητοι», σημείωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών.
Ο κ. Μπανταρίν βρίσκεται στην Αθήνα, προκειμένου να συμμετάσχει, ως κύριος ομιλητής, σε εκδήλωση της Εθνικής Επιτροπής της UNESCO, στο Μουσείο της Ακρόπολης, με θέμα την «Αποτίμηση της Ελληνικής Παρουσίας και Συμβολής για την προστασία των πολιτιστικών αγαθών από την παράνομη διακίνηση και τις ένοπλες συρράξεις».
Ενόψει της απογευματινής εκδήλωσης, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της UNESCO εξήρε τον ρόλο και τη δράση της Εθνικής Επιτροπής μας σε όλα τα επίπεδα οργάνων, επιτροπών και φόρουμ, όπως είπε, με ιδιαίτερη έμφαση στη συμβολή της κατά της παράνομης διακίνησης πολιτιστικών αγαθών.
Οργή από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών
Το υπουργείο Εξωτερικών, πάντως έχει αντιδράσει και με επίσημη ανακοίνωση στην οποία καταδικάζει τη συγκεκριμένη ενέργεια από την τουρκική πλευρά και κάνει λόγο για «απαράδεκτη πρόκληση».
«Πρόκειται για μία καταφανώς απαράδεκτη πρόκληση στο θρησκευτικό συναίσθημα των απανταχού Χριστιανών και όσων τιμούν την πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας, η οποία σημειώνεται σε μία περίοδο που θα έπρεπε να προάγεται αντί να υπονομεύεται ο διαθρησκειακός διάλογος», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών για την ανάγνωση του Κορανίου και την τέλεση προσευχής εντός της Αγίας Σοφίας.
«Καταδικάζουμε την ανάγνωση του Κορανίου και την τέλεση προσευχής παρουσία του επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της τουρκικής πρωθυπουργίας εντός της Αγίας Σοφίας, η οποία μεταδόθηκε τηλεοπτικά από την κρατική τηλεόραση της Τουρκίας.
Η Αγία Σοφία είναι ένα μνημείο που έχει χαρακτηριστεί από την UNESCO ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Η απόπειρα μετατροπής της σε τέμενος, μέσω της ανάγνωσης του κορανίου, της τέλεσης προσευχής και σειράς άλλων ενεργειών, προσβάλει τη διεθνή κοινότητα, η οποία οφείλει να κινητοποιηθεί δεόντως και να αντιδράσει.
Πρόκειται για μία καταφανώς απαράδεκτη πρόκληση στο θρησκευτικό συναίσθημα των απανταχού Χριστιανών και όσων τιμούν την πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας, η οποία σημειώνεται σε μία περίοδο που θα έπρεπε να προάγεται αντί να υπονομεύεται ο διαθρησκειακός διάλογος.
Καλούμε την Τουρκία να επιδείξει συμπεριφορά σύγχρονης και δημοκρατικής χώρας και να προστατεύσει τον οικουμενικό χαρακτήρα της Αγίας Σοφίας, σεβόμενη την μακραίωνη παράδοση του πανανθρώπινου αυτού μνημείου».
Κουμουτσάκος: Η Τουρκία να σεβαστεί την οικουμενικότητα της Αγίας Σοφίας
«Η Τουρκία φαίνεται ότι δεν διδάσκεται από την Ιστορία» τονίζει ο Τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κουμουτσάκος σχολιάζοντας τη νέα τουρκική πρόκληση με την ανάγνωση του Κορανίου και την τέλεση προσευχής εντός της Αγίας Σοφίας.
«Το τουρκικό Κράτος κάνει μεγάλο λάθος, ειδικά σε αυτήν την ταραγμένη εποχή, να βάζει την θρησκεία στην υπηρεσία πολιτικών επιδιώξεων. Οφείλει άμεσα να αλλάξει πορεία. Οφείλει να σεβαστεί την Αγία Σοφία ως μνημείο μοναδικής σπουδαιότητας για τον παγκόσμιο πολιτισμό» προσθέτει ο κ. Κουμουτσάκος και καταλήγει:
«Καλούμε την UNESCO και τα Κράτη – μέλη της να παρέμβουν άμεσα και αποτελεσματικά για την προστασία του οικουμενικού χαρακτήρα της Αγίας Σοφίας».

http://www.cnn.gr/news/politiki/story/85992/paremvasi-tis-unesco-gia-tin-toyrkiki-proklisi-stin-agia-sofia?v4


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Παρ Ιουν 23, 2017 12:46 pm

Ξεπέρασαν κάθε όριο οι Τούρκοι για την Αγιά Σοφιά: Φτιάξτε το τζαμί στην Αθήνα

Εικόνα

Παρά την παρέμβαση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ που ζήτησε σεβασμό στην παράδοση της Αγίας Σοφιάς, η Άγκυρα φτάνει στο σημείο να κατηγορήσει την Ελλάδα για έλλειψη σεβασμού των θρησκειών καλώντας τη να γίνει πιο... δημοκρατική


Συνεχίζει τις προκλήσεις η Τουρκία όσον αφορά το θέμα που προέκυψε με την προσευχή και την ανάγνωση του Κορανίου μέσα στην Αγιά Σοφιά καθώς ζητά και τα ρέστα από την Αθήνα με αφορμή την ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών για όσα συνέβησαν το βράδυ της Τρίτης στον ιερό ναό στην Κωνστατινούπολη.

Με ανακοίνωσή του το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών όχι μόνο δεν κάνει βήμα πίσω παρά την παρέμβαση και των ΗΠΑ για το θέμα με δήλωση εκπροσώπου του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών αλλά φτάνει στο σημείο να κατηγορήσει την Αθήνα ότι δεν σέβεται τις θρησκευτικές ελευθερίες.

Φτάνει στο σημείο, μάλιστα, να εγκαλέσει την ελληνική κυβέρνηση γιατί δεν έδωσε συγχαρητήρια στον τουρκικό λαό για το Ραμαζάνι και τη Νύχτα του Καντίρ.

Η Άγκυρα στην προκλητική αυτή ανακοίνωση κατηγορεί την Ελλάδα ότι «καταπιέζει την τουρκική μουσουλμανική μειονότητα στην Ελλάδα, ότι υποβάλει μηνύσεις κατά των εκλεγμένων Μουφτήδων και ότι απέρριψε το αίτημα για προσευχή στο ιστορικό τζαμί της Θεσσαλονίκης».

Το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών εγείρει ακόμα και το θέμα της ανέγερσης τζαμιού στην Αθήνα και αμφισβητεί αν η ελληνική κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τον όρο διαθρησκειακός διάλογος.

Και η άκρως προκλητική ανακοίνωση κλείνει με την... παρότρυνση προς την Ελλάδα «να γίνει μια μοντέρνα και δημοκρατική χώρα και να σέβεται όλες τις θρησκείες».

Η ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών (ανεπίσημη μετάφραση)
Καταδικάζουμε την δήλωση του υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας σχετικά με την ανάγνωση του Κορανίου και το κάλεσμα για προσευχή στην Αγιά Σοφιά.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας, αντί να απευθύνει ευχές προς τον τουρκικό λαό για τον ιερό μήνα του Ραμαζανίου και την «Νύχτα της Δύναμης», επέλεξε να αμαυρώσει την ανάγνωση του Κορανίου και το κάλεσμα για προσευχή στην Αγιά Σοφιά.

Η κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με το επίπεδο θρησκευτικής ελευθερίας, ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, είναι πολύ καλά γνωστή.

Για να δώσουμε μερικά παραδείγματα: Οι ελληνικές αρχές υποβάλλουν την τουρκική μουσουλμανική μειονότητα στην Ελλάδα σε αυξανόμενη πίεση, καταθέτουν μηνύσεις εναντίον των εκλεγμένων μουσουλμάνων για το ότι ασκούν τα κανονικά καθήκοντά τους και απέρριψαν φέτος για άλλη μια φορά το αίτημα των Μουσουλμάνων για προσευχή κατά την επερχόμενη Γιορτή του Ραμαζανίου, σε ένα από τα ιστορικά τζαμιά της Θεσσαλονίκης, όπου δεν υπάρχει κανένα ανοιχτό τζαμί για προσευχή.

Έτσι, μπορεί κανείς να ρωτήσει τι η Ελλάδα, που ακόμα δεν έχει ένα τζαμί εν λειτουργία ούτε στην πρωτεύουσά της, κατανοεί από τον διάλογο στον οποίο αναφέρεται η σχετική δήλωση.

Καλούμε την Ελλάδα να γίνει μια μοντέρνα και δημοκρατική χώρα και να σέβεται όλες τις θρησκείες.

Η ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών στα αγγλικά
We condemn the statement of the Ministry of Foreign Affairs of Greece about the recital of the Quran and the call for prayer in Hagia Sophia.

The Ministry of Foreign Affairs of Greece, instead of extending its congratulations to the Turkish people on the holy month of Ramadan and the “Night of Power”, opted for distorting the recital of Quran and call for prayer in Hagia Sophia.

The record of Greece in the field of freedom of religion, which is among the fundamental human rights, is well-known.

Just to cite a few examples: The Greek authorities subject the Turkish Muslim minority in Greece to increasing pressure, file law-suites against the elected Muftis for regular duties conducted by them and turned down this year once again the Muslims’ request for praying during the upcoming Ramadan Feast in one of the historical mosques in Thessaloniki where there is no open mosque for worshipping.

Therefore, one can question what Greece, which still does not have a mosque open for worshipping in its capital either, understands from the interfaith dialogue that it has referred to in the statement.

We invite Greece to be a modern and democratic country and respect all religions.

Σημειώνεται ότι η ανακοίνωση έρχεται μετά το μήνυμα που έστειλε στην Τουρκία η Ουάσινγκτον δια εκπροσώπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ ο οποίος κάλεσε την Άγκυρα να διατηρήσει την Αγιά Σοφιά με έναν τρόπο που να διατηρεί τις παραδόσεις και την περίπλοκη ιστορία της.

http://www.protothema.gr/politics/article/691004/xeperasan-kathe-orio-oi-tourkoi-gia-tin-agia-sofia-ftiaxte-to-tzami-stin-athina/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Τρί Ιούλ 04, 2017 10:54 am

Σύντομα κοντά μας: «Ομάδες ελευθερίας» κατεβάζουν όλα τα χριστιανικά σύμβολα!
Εικόνα

Του Άρη Δημόπουλου

Το ότι ζούμε σε χαλεπούς καιρούς είναι αυταπόδεικτο πλέον από τον καθένα, αντικρίζοντας την κατάσταση που επικρατεί γύρω του. Ωστόσο ο πλανήτης μοιάζει να μην έχει πιάσει «πάτο» ακόμη, πάντα εις το όνομα της δήθεν ελευθερίας, της ισότητας και της…δικαιοσύνης.

Το γνωστό και μη εξαιρετέο τρίπτυχο της Νέας Τάξης βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στις δυτικές χώρες, όπου κάθε έννοια ηθικής έχει διασαλευτεί. Το ίδιο και ο χριστιανισμός που αντιμετωπίζει ως ένα…αναχρονιστικό στοιχείο.

Το περιστατικό που θα διαβάσετε έλαβε χώρα στην Οκλαχόμα των ΗΠΑ, όπου σε ένα δημόσιο (κρατήστε τη λέξη) πανεπιστήμιο ξηλώθηκαν όλα τα χριστιανικά σύμβολα και απομακρύνθηκαν όλα τα βιβλία που έχουν να κάνουν

με την χριστιανική πίστη.

Ο λόγος;

Η δράση μίας πρωτοεμφανιζόμενης «Ομάδας Θρησκευτικής Ελευθερίας» ή σκέτο «Ομάδα Ελευθερίας», που ζήτησε από τους ιθύνοντες του πανεπιστημίου να αφαιρέσουν όλα τα χριστιανικά σύμβολα από παντού!

Ευτυχώς ωστόσο η διεύθυνση του πανεπιστημίου αντέδρασε αν και καθυστερημένα.

Πιο συγκεκριμένα την περασμένη Παρασκευή το Ανατολικό Κεντρικό Πανεπιστήμιο (ECU) ανακοίνωσε ότι θα «βάλει ένα φρένο» στην κατάργηση των θρησκευτικών συμβόλων και βιβλίων, όπως οι Βίβλοι και οι σταυροί, από το Παρεκκλήσι Kathryn P. Boswell και το καμπαναριό, μέχρι να λάβουν όλα τα σχόλια από φοιτητές και καθηγητές.

«Κινηθήκαμε δυστυχώς πολύ γρήγορα», δήλωσε η διευθύντρια του ECU, Katricia Pierson. «Λυπούμαστε που δεν πήραμε τον απαραίτητο χρόνο για να σταματήσουμε και να εξετάσουμε προσεκτικά το αίτημα και τα αποτελέσματα των ενεργειών μας σε όλους τους μαθητές, τους καθηγητές και τα μέλη της κοινότητας που υπηρετούμε».

Η Pierson δήλωσε ότι το σχολείο άρχισε να αφαιρεί τα θρησκευτικά αντικείμενα αφού έλαβε καταγγελία από ανθρώπους που είναι υπέρ του πλήρους διαχωρισμού της Εκκλησίας από το κράτος, μια ομάδα που λέει ότι «οραματίζεται μια Αμερική όπου ο καθένας μπορεί ελεύθερα να επιλέξει μια πίστη και να την υποστηρίξει οικειοθελώς«.

Κατά καιρούς και εδώ στην Ελλάδα έχουμε ακούσει, ακόμη και από υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη, να αναφέρονται στον άμεσο διαχωρισμό Εκκλησίας και κράτους.

Νομίζετε ότι απέχουμε πολύ από αυτά που γίνονται στις ΗΠΑ; Στην πραγματικότητα μόνο μεμονωμένοι φορείς ή οργανισμοί θα είναι σε θέση να αντιδράσουν στην πλήρη αποχριστιανοποίηση της Δύσης, η οποία βρίσκεται στο τελικό της στάδιο.
https://periergaa.blogspot.gr/2017/07/blog-post_25.html


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΦΩΤΗΣ
Δημοσιεύσεις: 10076
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 19, 2012 12:18 pm
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗ

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΦΩΤΗΣ » Τετ Ιούλ 05, 2017 11:02 am

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΕΙΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΕΡΕΩΝ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΣΟΥΗΔΙΑΣ: «ΟΠΟΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΣΟΥΝ “ΓΑΜΟ” ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ, ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ»

Οι ιερείς στην Εκκλησία της Σουηδίας πρέπει να τελούν «γάμους» ατόμων του ιδίου φύλου ή θα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά, δήλωσε ο Σουηδός πρωθυπουργός Στέφαν Λόφβεν στην σουηδική Kyrkans Tidning.

Συνέκρινε τους ιερείς που δεν επιθυμούν να κάνουν «γάμους» ομοφυλόφιλων με τις μαίες που δεν επιθυμούν να συμμετάσχουνσε αμβλώσεις. Ένα σουηδικό δικαστήριο εξέδωσε πρόσφατα απόφαση κατά μιας μαίας που για χρόνια αγωνιζόταν να μην αναγκαστεί να βοηθά σε αμβλώσεις.
Η μαία, Ellinor Grimmark, παρέπεμψε την υπόθεσή της στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Ο ηγέτης των Σοσιαλδημοκρατών δήλωσε ότι το κόμμα τουεργάζεται για να διασφαλίσει ότι όλοι οι ιερείς της Εκκλησίας της Σουηδίας «θα παντρεύουν» ζευγάρια ομοφυλοφίλων.
«Βλέπω παραλληλισμούς με τη μαία που αρνείται να κάνει εκτρώσεις», δήλωσε ο Löfven. «Εάν εργάζεσαι ως μαία, πρέπει να είσαι σε θέση να κάνεις εκτρώσεις, αλλιώς θα πρέπει να κάνεις κάτι άλλο. Είναι το ίδιο για τους ιερείς», που δεν θέλουν να διεξάγουν «γάμους» ομοφυλοφίλων.
«Η εκκλησία ως μια ανοιχτή δημοκρατική εκκλησία είναι μια οργάνωση που αντιπροσωπεύει την ισότητα των ανθρώπων», είπε. «Η εκκλησία θα είναι μια ενδιαφέρουσα αρένα για την κοινωνική δημοκρατία».
Η Εκκλησία της Σουηδίας επιτρέπει την ιεροσύνη των γυναικών. Ηομοφυλόφιλη επίσκοπος της Στοκχόλμης, η οποία είναι «παντρεμένη» με μια άλλη ιέρεια, δέχθηκε κριτική επειδή είπε ότι η εκκλησία πρέπει να αντικαταστήσει τους σταυρούς της με μουσουλμανικά σύμβολα.
Ο «γάμος» των ομοφυλόφιλων είναι νόμιμος στη Σουηδία από το 2009, και την ίδια χρονιά η Εκκλησία της Σουηδίας άρχισε να τον επιτρέπει. Περίπου το ήμισυ των επισκόπων της Εκκλησίας της Σουηδίας υπέγραψε μια επιστολή στην οποία καταδίκαζαν την εισαγωγή του «γάμου» ατόμων του ίδιου φύλου στην εκκλησία.
Η Σουηδία περιγράφει τον εαυτό της ως «μία από τις πιο gay-friendly χώρες στον κόσμο».
Το CBN και το SVT.se αναφέρουν ότι ο Löfven σκέφτεται η προθυμία να συμμετάσχει κάποιος σε «γάμους» ομοφυλόφιλων να πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση για χειροτονία.


Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Παρ Ιούλ 14, 2017 7:34 pm

ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ… ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

Εικόνα

Πριν από λίγα χρόνια ο πρώην πρωθυπουργός, ο ΓΑΠ, είχε ζητήσει την επέμβαση της αστυνομίας γιατί όπως υποστήριξε η καμπάνα του πλησιέστερου ναού με την τότε κατοικία του τον ενοχλούσε.

Σήμερα συνέβη και αυτό : όπως αναφέρεται επιδόθηκε εξώδικο στον ιερό ναό τον Αγίου Φανουρίου Ρόδου να σταμάτησε να κρούει την καμπάνα του ναού γιατί Ενοχλούνται οι τουρίστες

Συγκεκριμένα εν πίστευε στα μάτια του ο ιερέας του Αγίου Φανουρίου στην πόλη της Ρόδου όταν το κατώφλι της εκκλησιάς δρασκέλισε δικαστικός κλητήρας με εξώδικο στα χέρια, που ούτε λίγο, ούτε πολύ του ζητούσε να σταματήσει να χτυπά την καμπάνα.

Μπορεί να ακούγεται παράλογο, ωστόσο το εξώδικο είναι πέρα για πέρα αληθινό και εστάλη από ιδιοκτήτη καταλυμάτων που γειτνιάζουν στην ιστορική εκκλησία της Μεσαιωνικής Πόλης. Με το νομικό έγγραφο καλείται η Ιερά Μητρόπολη Ρόδου, αλλά και ο Ιερέας του Αγίου Φανουρίου να θέσουν τέρμα στο κυριακάτικο χτύπημα της καμπάνας, διότι, όπως περιγράφεται, «ενοχλούνται οι τουρίστες».

Η όλη ενέργεια καθίσταται ακόμα πιο γελοία από την απαίτηση που προέβαλε ο μικροξενοδόχος προς τον ιερέα ώστε να τελεί τη λειτουργία χαμηλόφωνα! Μάλιστα, οι ίδιοι οι πιστοί του Ιερού Ναού κάνουν λόγο για εισβολές του «διαμαρτυρόμενου» μέσα στο εκκλησίασμα και εξακοντίζοντας ύβρεις χυδαίες, να ζητά από τον ιερέα να σταματήσει το κήρυγμα!

Από τη δική του πλευρά ο ιερέας Μιχαήλ, μιλώντας προς τη «δημοκρατική» εξήγησε ότι «θα μπορούσα να δικαιολογήσω τη διαμαρτυρία του ανθρώπου αυτού αν η λειτουργία ακουγόταν με μεγάλη ένταση από τα μεγάφωνα του ναού μας. Όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Η ένταση της μικροφωνικής βρίσκεται μονίμως σε τόσο χαμηλό επίπεδο, ώστε οι πιστοί που κάθονται στην αυλή να διαμαρτύρονται ότι δεν ακούν τη λειτουργία».

Η ένταση της μικροφωνικής είναι χαμηλωμένη, εξαιτίας του «γείτονα» και των διαρκών ζητημάτων που δημιουργεί.

Όσο για την καμπάνα, αυτή δεν θα σταματήσει να χτυπά κάθε πρωί της Κυριακής, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι αυτός ο τόπος σέβεται την πίστη, την παράδοση, τα έθιμα και τα ιδανικά της Χριστιανοσύνης.

Σημειωτέον ότι στην Ρώμη μια πόλη που δέχεται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες τουρίστες οι καμπάνες χτυπούν ανά τακτικά χρονικά διαστήματα χωρίς να ενοχλήσουν κανένα αντίθετα

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr

http://nikosxeiladakis.gr/%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Δευτ Ιούλ 17, 2017 7:03 pm

ΚΛΕΙ-ΣΤΑ ΤΙΣ ΚΥ-ΡΙΑ-ΚΕΣ ! Τελεία & παύλα! (Ε ύ γ ε στον ‘ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ’!)

Εικόνα

«Είμαι χριστιανός ορθόδοξος, σέβομαι τους υπάλληλους μου, σέβομαι τους πελάτες μου…. ΑΛΛΑ η Κυριακή, είναι όμως για την οικογένεια….»!!!
Ο Σκλαβενίτης ανατρέπει τα δεδομένα για το άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή …
Μεγάλες αντιδράσεις φαίνεται πως συναντά η τελευταία απόφαση της κυβερνήσεως, να συναινέσει στο αίτημα των δανειστών για την απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές. (ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΛΟΥΝ ‘ΣΤΟ ΜΑΤΙ’ ΟΙ ΜΑΡΞΙΣΤΟ-ΚΑΝΑΛΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ;;;)

Μετά τις πρώτες… δειλές Κυριακές των εορτών, που έσπασαν το «ταμπού» της κυριακάτικης αργίας, σιγά-σιγά αυτές έγιναν 8 και τώρα αποτελεί νόμο του κράτους, η λειτουργία των καταστημάτων 32 Κυριακές το χρόνο, σε συγκεκριμένες τουριστικές περιοχές της χώρας.

Εικόνα

Πλέον θα κοιτάμε ποιες Κυριακές είναι… κλειστά τα καταστήματα. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές, όπως και στις 16 Ιουλίου, αποφάσισε και πάλι να παραμείνει κλειστή, ανατρέποντας διάφορες φήμες και εκτιμήσεις ότι τελικά θα λύγιζε υπό το βάρος του ανταγωνισμού και θα έσπαγε την γνωστή τακτική της για “ποτέ την Κυριακή”.

Σε όλα της τα καταστήματα έγκαιρα, ήδη από τήν Τετάρτη, έχει αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες της, ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της. Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ, είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή, «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει τις 32 εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.
Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.

Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή;
Όπως έχουμε ξαναγράψει, αυτό σχετίζεται με τον τρόπο που έχει αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.

Η επιχείρηση μέσα στην κρίση ΔΕΝ απέλυσε κανέναν, ΔΕΝ μείωσε μισθούς, ΑΛΛΑ… αντίθετα άνοιξε και άλλα υποκαταστήματα, εξαγοράζοντας πάνω από 300 σε όλη την Ελλάδα της πρώην Μαρινόπουλος…
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ… έδωσε α υ ξ ή σ ε ι ς στους όντως χαμηλόμισθους, της άλλοτε κραταιάς αλυσίδος και διέσωσε 10.000 θέσεις εργασίας!

http://www.triklopodia.gr/%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%83-%CE%BA%CF%85-%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%8D%CE%BB%CE%B1-%CE%B5/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Σάβ Σεπ 09, 2017 12:00 pm

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΜΙΑ… ΛΟΓΧΗ!

Εικόνα


Με λόγχη αντί για Σταυρό στον ιστό της η ελληνική σημαία υποδέχθηκε τον Γάλλο Πρόεδρο στο Σ. Νιάρχος


Χωρίς τον Σταυρό αλλά με μια λόγχη στην κορυφή του ιστού της, τοποθετήθηκε η ελληνική σημαία κατά τη διάρκεια της συνάντησης του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, με τον Γάλλο Πρόεδρο Εμμανουέλ Μακρόν.

Στις φωτογραφίες και το βίντεο που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την κοινή εμφάνιση του Γάλλου Προέδρου με τον Έλληνα Πρωθυπουργό στις εγκαταστάσεις του κέντρου πολιτισμού του ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» φαίνεται ξεκάθαρα πως η ελληνική σημαία τοποθετήθηκε σε ιστό χωρίς τον προβλεπόμενο από τον σχετικό νόμο Σταυρό, στη θέση του οποίου έχει τοποθετηθεί μια λόγχη.

Αντίστοιχες λόγχες έχουν τοποθετηθεί και στους δυο διπλανούς ιστούς όπου είχαν τοποθετηθεί οι σημαίες της Γαλλίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τη διαφορά όμως πως για αυτές τις σημαίες δεν υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη.

Σύμφωνα με τον σχετικό νόμο 851/1978 για την ελληνική σημαία, όπως δημοσιεύεται στο ΦΕΚ Α-233/22-12-1978 «Οι κατά την προηγουμένην παράγραφον ιστοί και κοντοί είναι χρώματος λευκού, φέρουν δε εις την κορυφήν των οι μεν των περιπτώσεων της παρ. 1 του επομένου άρθρου σφαίραν λευκήν και επ΄ αυτής σταυρόν λευκόν, εν αρμονική αναλογία προς το ύψος του ιστού ή το μήκος του κοντού, οι δε λοιποί κυλινδρικόν τεμάχιον καμπύλιον κατά την άνω επιφάνειαν αυτού, διαμέτρου διπλασίας της του ιστού ή κοντού και ύψους ίσου προς το ήμισυ της διαμέτρου».

Πηγή Ορθοδοξία info

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

http://ellinilatris.blogspot.gr/2017/09/blog-post_45.html


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 25 και 0 επισκέπτες