Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Αρχονταρίκι - Members Area

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Δευτ Σεπ 04, 2023 6:23 pm

Δηλαδή η εκκλησία να μην αντιδράσει με όλες τις δυνάμεις που διαθέτει; Μόνο αν ο ΠΘ νιώσει αληθινά τις συνέπειες των επιλογών του θα το ξανασκεφτεί.Πρεπει όσοι χριστιανοί βρίσκονται στο σημερινό κυβερνών κόμμα να ζητήσουν τον λόγο και να απαιτήσουν από τους τοπικούς βουλευτές τους να πάρουν σαφή και ξεκάθαρη θέση ενάντια σε αυτή την διεστρεβλωση του θεσμού της οικογένειας.Με βάση τα όσα διαρρέουν οι βουλευτές της ΝΔ ειναιυ διχασμένοι.Πρεπει οι χριστιανοί ψηφοφόροι να τους δώσουν να καταλάβουν ότι η επιλογή τους θα έχει συνέπειες.

ΥΓ:η επιλογή ανάμεσα σε κόμματα δεν γίνεται μόνο μεταξύ κυβερνώντος κόμματος και αξιωματικής αντιπολίτευσης.Υπαρχουν δόξα τον Θεό και άλλα κόμματα,δεν είμαστε δικομματικό σύστημα όπως οι ΗΠΑ.Αλλα δεν θα επεκταθω άλλο γιατί εδώ μπλέκεται η πολιτική πέρα από αυτες τις λέξεις.



Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Δευτ Σεπ 04, 2023 6:27 pm

ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Γάμος για όλους με τεκνοθεσία
Επειτα από μακρά προετοιμασία, που είχε αρχίσει ήδη από την προηγούμενη τετραετία, η κυβέρνηση δρομολογεί τη μεταρρύθμιση του θεσμού του γάμου ώστε να περιλαμβάνει και τα ομόφυλα ζευγάρια. Η «Κ» παρουσιάζει τις βασικές προβλέψεις του σχεδίου και το πολιτικό σκεπτικό για την υιοθέτησή του

Μαριάννα Κακαουνάκη
03.09.2023

Είναι ένα θέµα που διχάζει. Σύµφωνα όµως µε πληροφορίες της «Κ», ο πρωθυπουργός το έχει πάρει απόφαση. Το νοµοσχέδιο για την ισότητα στον γάµο είναι ήδη έτοιµο και µέσα στους επόµενους µήνες θα ζητήσει από τους βουλευτές να το ψηφίσουν κατά συνείδηση. Εάν περάσει από τη Βουλή, τα οµόφυλα ζευγάρια θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να παντρεύονται στην Ελλάδα με πολιτικό γάμο. Εχει επίσης αποφασίσει πως θα συμπεριλαμβάνεται και η δυνατότητα να υιοθετήσουν. Και αυτό, μόλις πέντε χρόνια μετά το νομοσχέδιο που είχε περάσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (χωρίς τις ψήφους των ΑΝΕΛ) για την αναδοχή από ομόφυλα ζευγάρια, με μόνο τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας να το υπερψηφίζουν. Η «Κ» επιχειρεί μια αναδρομή στη δύσκολη ζύμωση αυτής της μεταρρύθμισης – στα πρώτα βήματα, στους δισταγμούς και στις αντιδράσεις προς την ιστορική αυτή εξέλιξη.

Για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, η συζήτηση ξεκίνησε «επίσημα» τον Μάρτιο του 2021. Με απόφασή του, συστάθηκε τότε μια επιτροπή για να συντάξει την εθνική στρατηγική για την ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+ με επικεφαλής τον καθηγητή και πρώην πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου Λινό-Αλέξανδρο Σισιλιάνο, δύο ακαδημαϊκούς νομικούς, τρία μέλη της κοινότητας και τρία μέλη της κυβέρνησης. Αφορμή για τη σύσταση της επιτροπής ήταν μια παρουσίαση που είχε κάνει ο Αλέξης Πατέλης ένα μήνα νωρίτερα στο Μέγαρο Μαξίμου για τα θέματα αυτά.


Ο Πατέλης είχε αναλάβει το 2019 οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού και λίγους μήνες αργότερα, σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή», είχε μιλήσει ανοικτά για τον σύζυγό του και τον γάμο τους στην Αγγλία. Τους επομένους μήνες, παράλληλα με τις αρμοδιότητές του σε θέματα οικονομικής πολιτικής, ο Πατέλης επεξεργάστηκε τα αιτήματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και τον Φεβρουάριο του 2021 ζήτησε να τα παρουσιάσει στον ίδιο τον πρωθυπουργό και στους στενούς του συνεργάτες. Η επιτροπή που συστάθηκε σύντομα μετά εκείνη την παρουσίαση έθεσε και το θέμα του γάμου. Οταν το καλοκαίρι του ’21 η επιτροπή ολοκλήρωσε το έργο της, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με μέλη της κοινότητας για να συζητήσουν την έκθεση. Στις επίμονες ερωτήσεις τους σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για τη νομοθέτηση του γάμου, ήταν η πρώτη φορά που ο πρωθυπουργός μίλησε ανοικτά για τις προθέσεις του. «Θα το κάνω. Απλώς χρειάζομαι λίγο χρόνο για να το χειριστώ πολιτικά», τους είπε εμπιστευτικά.

Το θέμα δεν μπήκε στην προεκλογική ατζέντα. Ολο όμως αυτό το διάστημα, ο Αλέξης Πατέλης μαζί με τον Πρόδρομο Πύρρο (σύμβουλο τότε στο οικονομικό γραφείο και σήμερα γενικό γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας) που είχαν συμμετάσχει στη συγγραφή της έκθεσης, έκαναν επαφές με βουλευτές και στελέχη άλλων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων που είχαν περάσει αυτά τα νομοσχέδια με επιτυχία, παρά τις αντιδράσεις.


Μετά τις εκλογές, ο Μητσοτάκης επανέφερε το θέμα με μια συνέντευξή του στο Bloomberg. «Είναι μέρος της στρατηγικής μας. Η ελληνική κοινωνία είναι πολύ πιο έτοιμη και ώριμη», δήλωσε. Το επιτελείο του είχε διαπιστώσει από διάφορες έρευνες πως τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια συνεχώς αυξανόμενη αποδοχή, ή έστω ανοχή, στη διαφορετικότητα και στα ίσα δικαιώματα. Εν μέσω καλοκαιριού, μια ομάδα έμπειρων καθηγητών νομικής ολοκλήρωσε το σχέδιο νόμου.

Το νομοσχέδιο ορίζει πως πολιτικός γάμος νοείται ανάμεσα σε άτομα του ιδίου ή διαφορετικού φύλου· όλα τα υπόλοιπα δικαιώματα που απορρέουν από τη βασική σχέση, θα ισχύουν σιωπηρά και για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Με λίγα άρθρα
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Κ», το νομοσχέδιο είναι σύντομο, με το βασικό άρθρο να ορίζει πως γάμος νοείται ανάμεσα σε άτομα του ιδίου ή διαφορετικού φύλου. Ολα τα υπόλοιπα δικαιώματα, που απορρέουν από τη βασική σχέση, θα ισχύουν σιωπηρά και για τα ομόφυλα ζευγάρια, μόνο με τη διεύρυνση του ορισμού του γάμου. «Οποιαδήποτε σκέψη για ένα δεύτερο άρθρο, που θα εξαιρούσε τα άτομα του ιδίου φύλου από την τεκνοθεσία, απορρίφθηκε», σχολιάζει άνθρωπος με γνώση του νομοσχεδίου. Τέτοια διάκριση, σύμφωνα με γνωμοδοτήσεις έμπειρων νομικών προς την κυβέρνηση, θα ήταν αντισυνταγματική και θα κατέπιπτε σε ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια. Η ίδια πηγή σημειώνει ότι «το ζήτημα δεν είναι αν θα επιτρέψουμε ως κοινωνία στους ΛΟΑΤΚΙ+ να έχουν παιδιά, αφού όσοι θέλουν έχουν ήδη αποκτήσει. Το ζήτημα είναι καθαρά να αναγνωριστούν τα δικαιώματα των παιδιών αυτών αλλά και οι υποχρεώσεις των γονιών τους» (έχει επίσης αποφασιστεί να μην αναγράφονται στα επίσημα έγγραφα «γονέας 1 και 2», αλλά «πατέρας – πατέρας» ή «μητέρα – μητέρα» ανάλογα).


Εκτός από τη βασική προσθήκη στο άρθρο περί γάμου, το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει και μεταβατικές διατάξεις για τους γάμους που έχουν τελεστεί στο εξωτερικό, για τα ζευγάρια που έχουν ήδη σύμφωνο συμβίωσης και θέλουν να μετατραπεί σε γάμο κ.ο.κ. Παρότι η αρμοδιότητα για τα ανθρώπινα δικαιώματα έχει μεταφερθεί από το υπουργείο Δικαιοσύνης στο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κρίθηκε πως το θέμα απαιτεί και κεντρική πολιτική διαχείριση, γι’ αυτό ο χειρισμός έχει ανατεθεί στον υπουργό Επικρατείας Ακη Σκέρτσο. Πάντως, ήδη η υπουργός Σοφία Ζαχαράκη έκανε έναν πρώτο κύκλο επαφών με μητροπολίτες και τους ενημέρωσε για τα σχέδια της κυβέρνησης. «Υπήρξε αντίδραση», μετέφεραν στην «Κ» άνθρωποι της Εκκλησίας με γνώση όσων ειπώθηκαν στις συναντήσεις αυτές. Το βασικό επιχείρημα (κυρίως ως προς την τεκνοθεσία) είναι πως «κακώς βιάζεται η κυβέρνηση να πάρει θέση σε ένα θέμα που η επιστήμη δεν έχει καταλήξει». Η αίσθηση βέβαια που αποκόμισε το Μέγαρο Μαξίμου είναι ότι, ενώ δεν πρόκειται να έχουν την αποδοχή της Εκκλησίας, δεν υπάρχει πρόθεση να βγουν στους δρόμους για το θέμα αυτό.

Οσο για τους βουλευτές της Ν.Δ. που στο παρελθόν έχουν στην πλειοψηφία τους καταψηφίσει νομοσχέδια λιγότερο τολμηρά, έχουν ήδη ξεκινήσει εσωτερικές διεργασίες. Ζήτημα κομματικής πειθαρχίας δεν θα τεθεί. Το Μαξίμου, όμως, θα ήθελε να ψηφιστεί από όσο το δυνατόν περισσότερους βουλευτές της συμπολίτευσης, καθώς εκτιμάται ότι θα εξασφαλίσει τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ. Οι συζητήσεις με τα μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της Ν.Δ. έχουν δείξει ότι υπάρχουν τρεις κατηγορίες.


Αρχικά, εκείνοι που έχουν ήδη δηλώσει την πρόθεσή τους να ψηφίσουν υπέρ. Στη δεύτερη κατηγορία είναι οι βουλευτές που αντιμετωπίζουν το θέμα επικαλούμενοι τις πολιτικές παρενέργειες, χωρίς να αντιτίθενται στην ουσία της μεταρρύθμισης. Σε αυτούς, εξηγούν με παραδείγματα από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό ότι όχι μόνο δεν θα έχουν πολιτικό κόστος, αλλά πως ίσως έχουν πολιτικό κόστος σε μερικά χρόνια εάν το καταψηφίσουν. Συγκεκριμένα, ως ενδεικτικό προηγούμενο αναφέρεται η μεταρρύθμιση του οικογενειακού δικαίου στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και η αποποινικοποίηση της μοιχείας, που, ενώ είχαν προκαλέσει αρχικώς αντιδράσεις, πολύ σύντομα εμπεδώθηκαν ως αυτονόητα βήματα στα οποία απέμειναν να αντιτάσσονται μόνον οπισθοδρομικές μειοψηφίες. «Είναι η ευκαιρία να είμαστε στη σωστή πλευρά της Ιστορίας και της Ευρώπης», λένε οι επισπεύδοντες του νομοσχεδίου σε αυτούς τους βουλευτές, δείχνοντάς τους ένα χάρτη όπου η Ελλάδα φαίνεται να ανήκει στο μπλοκ των ανατολικών χωρών που δεν έχουν θεσμοθετήσει την ισότητα στον γάμο, ενώ όλες οι χώρες στα δυτικά της (με εξαίρεση την Ιταλία) έχουν προχωρήσει.


Η τρίτη κατηγορία βουλευτών της Ν.Δ. είναι οι ριζικά αντίθετοι ιδεολογικά που δεν υπάρχει περίπτωση να πειστούν, αλλά υπάρχουν και εκείνοι, της τέταρτης κατηγορίας, που παρότι συντηρητικοί, εμφανίζονται πλέον ανοικτοί στο να το συζητήσουν. Ενα από τα επιχειρήματα προς αυτούς είναι πως ο γάμος είναι ένας βαθιά συντηρητικός θεσμός. «Θα έπρεπε, ως συντηρητικό κόμμα, να θέλουμε να παντρεύονται τα ομόφυλα ζευγάρια και να έχουν τις υποχρεώσεις που έχουν όλοι. Το “Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια” θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους Ελληνες», επιχειρηματολογούν. Κάποιοι βουλευτές το άκουσαν χωρίς αντίλογο. Μένει να φανεί και στη Βουλή.


Από την Τήλο στις αναδοχές: η Οδύσσεια ενός δικαιώματος
Οταν το 2004 ιδρύθηκε η «Οµοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος», ο στόχος ήταν η ισότητα και κεντρικό αίτηµα για την επίτευξη αυτής η επέκταση του πολιτικού γάµου για ζευγάρια ανεξαρτήτως φύλου. ∆ύο χρόνια αργότερα, ο Αλέξης Τσίπρας ως υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας, είχε εμφανιστεί στο Athens Pride και είχε δηλώσει επι σκηνής πως εάν εκλεγεί θα «υπογράψει» γάμο με τον ισχύοντα νόμο. «Δυστυχώς, και παρά το γεγονός πως αυτή η υπόσχεση μπήκε στο πολιτικό πρόγραμμα του τότε Συνασπισμού, τα επόμενα χρόνια κανείς δήμαρχος του κόμματος δεν δέχτηκε να τελέσει έναν τέτοιο γάμο», λέει στην «Κ» ο Δημήτρης Τσαμπρούνης, ιδρυτικό μέλος της ΟΛΚΕ και ένας εκ των γαμπρών στον γάμο που τελέστηκε το 2008 στην Τήλο.


Οι δύο πρώτοι γάμοι ομοφύλων ζευγαριών είχαν γίνει έπειτα από προσωπική πρωτοβουλία δύο μελών του ΣΥΡΙΖΑ, του Μάριου Διονέλλη (σήμερα μέλος του ΜεΡΑ25) και του Τάσου Λάμπρου. «Με είχαν καλέσει στο τηλέφωνο λέγοντας πως έχει βρεθεί ένας δήμαρχος του ΠΑΣΟΚ, που ήταν διατεθειμένος να το κάνει», είχε πει ο Τσαμπρούνης στο ντοκιμαντέρ του Παναγιώτη Ευαγγελίδη «Οι γάμοι της Τήλου». Τότε, είχαν ξεκινήσει να αναζητούν ζευγάρια, αλλά μάταια αφού κανείς δεν ήθελε να εκτεθεί. Ήταν δεδομένο πως θα υπήρχε τεράστια δημοσιότητα και τότε, 15 χρόνια πριν, ίσως και ακραίες ομοφοβικές αντιδράσεις. Έτσι, αναγκάστηκαν από την ΟΛΚΕ να «δημιουργήσουν» δυο ζευγάρια, όλοι ακτιβιστές. Πράγματι, οι αντιδράσεις ξεκίνησαν με το που κάποιοι εντόπισαν την αγγελία. Ο τότε εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γεώργιος Σανιδάς, είχε προειδοποιήσει πως οι γάμοι, εάν γίνουν, θα κριθούν παράνομοι και ότι θα ασκηθεί δίωξη στον δήμαρχο Τάσο Αλιφέρη. Εκείνος, όμως, δεν άλλαξε γνώμη. Στις επτά το πρωί μιας Τρίτης εκείνο τον Ιούνιο, τέλεσε δύο γάμους. Ακολούθησαν έντονες αντιδράσεις από την εκκλησία και από βουλευτές της τότε κυβέρνησης της ΝΔ (που εκείνη την χρονιά είχε θεσμοθετήσει το σύμφωνο συμβίωσης αποκλειστικά για ετεροφυλόφιλους). Λίγους μήνες αργότερα ξεκίνησε από έναν εισαγγελέα η ακυρωτική διαδικασία των δυο γάμων. Η έφεση από τα ζευγάρια απορρίφθηκε όπως και η προσφυγή τους στον Αρειο Πάγο το 2017. Από το 2018 έχουν καταφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, από όπου ακόμη περιμένουν απόφαση. «Γνωρίζαμε πως αυτή θα ήταν η εξέλιξη. Ήταν όμως μια αρχή. Ένα ταρακούνημα ώστε να ξεκινήσει επιτέλους μια συζήτηση στην κοινωνία» λέει στην Κ. ο Τσαμπρούνης από την Γερμάνια όπου πλέον ζει.

Τον Δεκέμβριο του 2015, ο ΣΥΡΙΖΑ είχε φέρει στη Βουλή το νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ατόμων ιδίου φύλου. Δεκαεννέα βουλευτές της Ν.Δ., συμπεριλαμβανομένου του Κυριάκου Μητσοτάκη, το είχαν υπερψηφίσει, 21 βουλευτές το καταψήφισαν και 27 απουσίαζαν και δεν έστειλαν επιστολική ψήφο. Το νομοσχέδιο πέρασε, αλλά για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα δεν ήταν αρκετό. «Είναι εξαιρετικά υποτιμητικό να σου ζητάνε να ενώσεις τη ζωή σου με διαφορετικό τρόπο από τους υπολοίπους», είχε πει η Ευαγγελία, όταν μετά τον γάμο της στην Τήλο ερωτήθηκε εάν θα της αρκούσε ένα σύμφωνο συμβίωσης.


Από τον ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο, είχαν επικαλεστεί το ρίσκο να μην περάσει ένα νομοσχέδιο για τον γάμο χωρίς τη στήριξη των βουλευτών ΑΝΕΛ και υποσχέθηκαν στη κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ πως θα το πάνε «βήμα βήμα». «Η πορεία του ΣΥΡΙΖΑ στο συγκεκριμένο θέμα ήταν δειλή και γεμάτη πισωγυρίσματα», δηλώνει σήμερα ο Τσαμπρούνης. Το ίδιο άλλωστε είχε συμβεί και το 2018, όταν νομοθέτησαν το δικαίωμα για την αναδοχή από ομόφυλα ζευγάρια – και όχι για την τεκνοθεσία όπως είχαν παλαιότερα δεσμευθεί. Αλλά ακόμη και εκείνο το νομοσχέδιο το είχαν ψηφίσει μόνο τέσσερις βουλευτές της Ν.Δ.: η Νίκη Κεραμέως, η Ολγα Κεφαλογιάννη, η Ντόρα Μπακογιάννη και η Κατερίνα Μάρκου, και αυτό παρά τις συστάσεις που είχαν γίνει σε κάποιες από βουλευτές του κόμματος πως μια τέτοια ψήφος θα είχε τεράστιο πολιτικό κόστος (δεν είχε).


https://www.kathimerini.gr/politics/562 ... knothesia/



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Δευτ Σεπ 04, 2023 10:01 pm

Δεν πρόκειται να απαντήσω σε ένα υποθετικό σενάριο. Το "νομοσχέδιο" δεν έχει καν τεθεί σε διαβούλευση. Εξακολουθώ να μην βλέπω τα καλύτερα.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Τρί Σεπ 05, 2023 12:11 pm

Υἱοθεσία ὁμοφυλοφίλων, Σεβασμιώτατοι;

Γράφει ὁ Δημήτριος Λαμπρόπουλος, Θεολόγος

Εὑρισκόμεθα ἐνώπιον ἑνὸς προαναγγελθέντος ἐγκλήματος. Ἡ προαναγγελία δὲν συνέβη τώρα μὲ τὴν δήλωσιν τοῦ κ. Μητσοτάκη εἰς διεθνὲς πρακτορεῖον εἰδήσεων ὅτι δεσμεύεται νὰ ὑλοποιήση τὸν γάμον τῶν ὁμοφυλοφίλων, ἀλλὰ ἤδη ἀπὸ τὸ 2008, ὅταν καὶ πάλιν ἡ Νέα Δημοκρατία ἐνομοθέτησε τὸ λεγόμενον «σύμφωνον συμβιώσεως γιὰ ἑτερόφυλα ζευγάρια», καθὼς κατὰ τὸν Συνταγματολόγον κ. Ἀλιβιζάτον (Ἐφημερὶς «Καθημερινή», 02.03.2019):

«…κατὰ τὸ Εὐρωπαϊκὸ Δικαστήριο, μπορεῖ μὲν τὰ κράτη-μέλη, σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ τὸν γάμο, νὰ εἶναι ἐλεύθερα νὰ ἀποφασίζουν ἀνάλογα μὲ τὶς παραδόσεις καὶ τὰ ἤθη τους, ἐντούτοις, ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ εἰσάγουν ἐναλλακτικοὺς θεσμοὺς πρὸς αὐτὸν (ὅπως τὸ σύμφωνον συμβιώσεως) δὲν ἐπιτρέπεται νὰ προβαίνουν σὲ διακρίσεις μὲ κριτήριο τὸ φῦλο τῶν ἐνδιαφερομένων…».

Ἐγνώριζαν ἑπομένως εἰς τὸ κυβερνῶν κόμμα ὅτι τὸ «σύμφωνον συμβιώσεως» θὰ ἐπεκτείνετο καὶ εἰς τοὺς ὁμοφυλοφίλους, τὸ ὁποῖ­ον ἔπραξε μετέπειτα ὁ ΣΥΡΙΖΑ. Ὡστόσον καὶ ὁ ΣΥΡΙΖΑ δὲν προέβη εἰς θέσπισιν «γάμου» καίτοι εἶχεν ἐπιχειρήσει ἐπίσης αὐτὴν -ἀλλ’ ἀνεπιτυχῶς- τὸ ΠΑΣΟΚ τὸ 2009 καὶ τὸ 2014.

Τὸ ἐρώτημα ὅμως τὸ ὁποῖον ἀναφύεται εἶναι: Ἐφ’ ὅσον ὑπάρχει πλέον νομικὴ κατοχύρωσις τῶν συμβιούντων ὁμοφυλοφίλων, διατί ἡ Νέα Δημοκρατία ὑπερακοντίζουσα ἀκόμα καὶ τὸν ΣΥΡΙΖΑ ἐπιθυμεῖ τὴν νομοθέτησιν «γάμου»; Διότι ἐπιδιώκουν τὴν πλήρη κοινωνικὴν ἀποδοχὴν τῶν ὁμοφυλοφίλων, δηλ. ἐξίσωσιν μὲ τὰ κανονικὰ ζευγάρια, τὸ ὁποῖον σημαίνει ἕνα καὶ μόνον πρᾶγμα: δικαίωμα υἱοθεσίας! Ἐκτὸς ὅτι θεσμοθετοῦν τὴν παρὰ φύσιν ἁμαρτίαν, στοχεύουν καὶ εἰς τὸν ἐκμαυλισμὸν τῶν ἀθώων παιδιῶν!

Ἡ στάσις τοῦ Ἀρχιεπισκόπου

Τὰς συνεπείας ἀπὸ τὰ νομοθετήματα αὐτὰ εἶχεν ἤδη πρὸ ἐτῶν ἀντιληφθῆ ὁ Προκαθήμενος τῶν Ἑλλήνων Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος, ὁ ὁποῖος μὲ ἐπιστολήν του τῆς 12ης Ἰουνίου 2015 πρὸς τὸν τότε Ὑπουργὸν Δικαιοσύνης κ. Ν. Παρασκευόπουλον –ὅτε συν­εζητεῖτο ἡ ἐπέκτασις τοῦ «συμφώνου» διὰ τοὺς ὁμοφυλοφίλους- ἔγραφε:

«Ἡ Πολιτεία πρέπει νὰ ἀποφασίσει, ἀπὸ τώρα, ἐὰν καθιστώντας θεσμὸ τοῦ κράτους μας τὴν «ὁμοφυλοφιλικὴ συμβίωση», εἶναι ἕτοιμη νὰ προχωρήσει καὶ στὸ ἑπόμενο βῆμα τῆς «ὁμοφυλοφιλικῆς οἰκογένειας», γιὰ τὴν ὁποία ἡ ἴδια θὰ ἔχει δημιουργήσει τὶς ἀξιακὲς προϋποθέσεις διεκδικήσεώς της, ἀφοῦ εἰσάγει ρητῶς πλέον διατάξεις γιὰ τὸ σύμφωνο συμβιώσεως μέσα στὸ βιβλίο τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα γιὰ τὸ οἰκογενειακὸ δίκαιο. Κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο, ὅταν ἡ Πολιτεία τὸ 2008 καθιέρωσε τὸ «σύμφωνο συμβιώσεως» μεταξὺ ἑτερόφυλων ζευγαριῶν, δὲν εἶχε ἀναλογισθεῖ ἀπὸ τότε ποιὰ θὰ ἦταν ἡ ἀπάντηση ἀπέναντι στὰ αἰτήματα γιὰ τὴν ἐπέκτασή του στοὺς ὁμοφυλοφίλους καὶ τὴν ἐν τῷ μεταξὺ ἐκδοθεῖσα καταδικαστικὴ ἀπόφαση τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου»

Τί δέον γενέσθαι;

Ὁ Μακαριώτατος ὀρθῶς ὡμίλησε πρὸς τὸν τότε Ὑπουργόν, ἀλλὰ δυστυχῶς (ἐκβιαζόμενος;) δὲν ἔπραξε τίποτε πέραν ἀπὸ τὸ νὰ ἐπισημάνη συνοδικῶς τὴν ἀντίθεσιν τῆς Ἐκκλησίας.

Ὅμως, τώρα τὸ νέον διακύβευμα δὲν εἶναι ἁπλῶς ἡ ἁμαρτωλὴ συμβίωσις ἐνίων ἀνθρώπων, ἀλλὰ τὸ μέλλον ἀθώων παιδιῶν, τὰ ὁποῖα θὰ καταλήξουν εἰς τοιαύτας «οἰκογενείας», ὅπως ἡ νέα τάξις πραγμάτων ἐπιθυμεῖ νὰ τὰς ὀνομάση. Ἂν ὁ Μακαριώτατος ἐπιθυμῆ νὰ ὑπερασπισθῆ αὐτὰς τὰς ἀθώας ψυχάς, διότι θὰ εἶναι ὑπόλογος εἰς τὸν Θεὸν κατὰ τὸ κυριακὸν λόγιον «ἐφ’ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε», ἀλλὰ καὶ τὸ παύλειον «αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες», ὀφείλει:

Α) Νὰ συγκαλέση τὴν Ἱεραρχίαν τώρα, ὅσον ἀκόμα εἶναι ἐνωρίς, πρὶν εὑρεθοῦν ὅλοι πρὸ τετελεσμένων,

Β) Νὰ κινητοποιήση ὅλας τὰς χριστιανικὰς ὀργανώσεις καὶ νὰ καλέση τὸν πιστὸν λαὸν νὰ συσπειρωθῆ πέριξ τῶν Ποιμένων του,

Γ) Νὰ συγκροτήση εἰδικὴν νομικὴν ἐπιτροπήν, ἡ ὁποία νὰ προετοιμάση ἐπιχειρήματα, βιβλιογραφικὸν ὑλικόν, μαρτυρίας κ.ἄ.,

Δ) Νὰ ἔλθη εἰς ἀλλεπαλλήλους ἐπαφὰς καὶ συναντήσεις μὲ συλλόγους, συναφεῖς πρὸς τὸ ζήτημα (οἰκογενείας, τέκνων, υἱοθεσίας, ἈμΕΑ κ.ἄ.), ὥστε νὰ δραστηριοποιηθῆ σχετικῶς καὶ ἕτερον τμῆμα τῆς κοινωνίας, ἀλλὰ καὶ νὰ προβληθῆ ἡ ἀγάπη τῆς Ἐκκλησίας διὰ τὸν γάμον καὶ τὰ παιδιά,

Ε) Νὰ ὁρίση τὸ ζήτημα τοῦ γάμου ὡς κεντρικὸν διὰ τὸ ἑπόμενον ἔτος κατηχήσεως, κηρυγμάτων καὶ ἐνοριακῶν συνάξεων,

ΣΤ) Νὰ ζητήση ἀπ’ ὅλας τὰς ἐνορίας νὰ τελοῦν παράκλησιν τακτικῶς διὰ τὴν ἀποτροπὴν τοῦ σχεδιαζομένου ἐγκλήματος κατὰ τοῦ ἔθνους,

Ζ) Νὰ ἀφήση ἀνοικτὸν τὸ ἐνδεχόμενον νέας λαοσυνάξεως ἢ λαοσυν­άξεων κατὰ πόλεις,

Η) Νὰ δοθοῦν εἰς τὴν δημοσιότητα ψηφίσματα ἱερατικῶν καὶ λαϊκῶν συνάξεων ἐπὶ τοῦ θέματος,

Θ) Νὰ ἐκδοθῆ «Πρὸς τὸ λαό», τὸ ὁποῖον νὰ περιλαμβάνη ἐπιστημονικὰς τεκμηριωμένας πληροφορίας, ὥστε νὰ δύναται νὰ διανεμηθῆ καὶ πρὸς μὴ ἐκκλησιαζομένους,

Ι) Νὰ ἀφεθῆ ἀνοικτὸν τὸ ἐνδεχόμενον συνοδικοῦ ἀφορισμοῦ τοῦ κ. Μητσοτάκη.

Ἐπιβάλλεται σθεναρὰ ἀντίστασις, ὅταν μάλιστα βλάπτωνται παιδιά! Ἔγραφεν ὁ μακαριστὸς π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος («Ο.Τ.» ἀρ. φ. 27.11.81 καὶ 4.12.81):


«Ἂς μὴ λησμονῶμεν δ’ ὅτι ἡ Ἐκκλησία πολλάκις διὰ μέσου τῶν αἰώνων καὶ μύδρους διαμαρτυρίας καὶ ἐλέγχους σκληροὺς ἐξαπέλυσε κατὰ τῶν ἀρχόντων τῆς Πολιτείας, ἀλλὰ καὶ βαρυτάτας τιμωρίας (ἐπιτίμια) ἐπέβαλεν εἰς αὐτούς, οὐ μόνον ὁσάκις οὗτοι Νόμους ἀντιευαγγελικοὺς ἐθέσπιζον, οὐδ’ ὅτε ἐλάμβανον ἄστοχα μέτρα πλήττοντα πλῆθος ἀνθρώπων, ἀλλ’ ἀκόμη καὶ ὅτε ἁπλῶς δι’ ἐνεργειῶν αὐτῶν ἠδίκουν καὶ ἔβλαπτον συγκεκριμένα πρόσωπα. Ἄλλο τὸ θέμα ὅτι διὰ τοιαῦτα ἡρωϊκὰ ἐγχειρήματα ἀπαιτοῦνται ἀναστήματα Ἀθανασίων, Νικολάων, Βασιλείων, Γρηγορίων, Χρυσοστόμων, Ἀμβροσίων, Πολυεύκτων…»

Τί πρόκειται νὰ συμβῆ;

Δυστυχῶς, δὲν ὑπάρχουν ἀναστήματα ὡς ἐκεῖνα τῶν Μεγίστων Ἁγίων Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, ἐπειδὴ πιστεύει: α) ὅτι ἡ περιουσία θὰ ἐξασφαλίση τὴν Ἐκκλησίαν, β) ὅτι τὰ ζητήματα πρέπει νὰ λύωνται μὲ μυστικὰς συμφωνίας Ἀρχιεπισκόπου-Πρωθυπουγοῦ καὶ γ) ὅτι ἡ ἐπέλασις τῆς ἐκκοσμικεύσεως εἶναι ἀναπότρεπτος, εἶναι περισσότερον ἀπὸ βέβαιον ὅτι θὰ παραδώση τὰ ὅπλα ἀμαχητί, ὡς ἔπραξε καὶ μὲ ἕτερα ζητήματα.

Τί ἄλλωστε θὰ πράξουν καὶ οἱ πλεῖστοι τῶν Μητροπολιτῶν; Ὅταν ὁ Μητροπολίτης Νέας Ἰωνίας ἔλαβε θέσιν ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἀναμένει κανεὶς ὅτι τώρα αὐτὸς θὰ ἀντισταθῆ; Ὅμως καὶ οἱ ὑπόλοιποι Μητροπολῖται, οἱ ὁποῖοι ἀντὶ νὰ κινήσουν γῆν καὶ οὐρανὸν καὶ νὰ ζητήσουν τὴν παραπομπὴν τοῦ Σεβ. Νέας Ἰωνίας εἰς ἐκκλησιαστικὸν δικαστήριον προετίμησαν τὰς καλὰς σχέσεις μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπον καὶ ἐσιώπησαν, μήπως τώρα τρέφει κανεὶς τὴν αὐταπάτην ὅτι θὰ ἐγείρουν τὸ φλάμπουρον τῆς ἐπαναστάσεως; Ἄλλωστε δὲν ὁμιλοῦν διὰ τίποτε τὸ ὁποῖ­ον θά… ἀνησυχήση τὴν ἐξουσίαν…

Ὁ Ἀμερικῆς ἐτέλεσε τὴν βάπτισιν παιδιῶν ἀπὸ παρένθετον μητέρα ὁμοφυλοφίλων καὶ ποία τελικῶς ἦτο ἡ κατάληξις; Τὸν ἐκάλυψε καὶ τὸ Φανάρι καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος! Ὁ Σεβ. Γλυφάδας ἁπλῶς ἠρκέσθη νὰ παραπέμψη τὸ ζήτημα εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον καὶ ἔπειτα οὐδέν. Ἀπὸ τοὺς ὑπολοίπους Μητροπολίτας ἄλλοι ἁπλῶς παρακολουθοῦν ἀτάραχοι, ἐνῶ ἕτεροι συνελειτούργησαν ἀπαθῶς μὲ τὸν Ἀμερικῆς (καίτοι συν­εχίζει νὰ προκαλῆ, λειτουργῶν εἰς ναόν, ὅπου δεσπόζει ἡ σημαία τῶν ὁμοφυλοφίλων)! Ἡ ὑπόθεσις ἑπομένως φαίνεται ὅτι ἀπεσιωπήθη μετὰ καὶ τὴν πρόσφατον συνάντησιν Ἀθηνῶν καὶ Ἀμερικῆς, ὅπου ὅλα «μέλι γάλα»… Αὐτὸ εἶναι τὸ ἐνδιαφέρον τους διὰ τὰ παιδιά…

Ὁρισμένοι δικαιολογοῦνται, λέγοντες ὅτι δὲν ἐπιθυμοῦν νὰ δημιουργηθοῦν ρήξεις ἐντὸς τῆς Ἱεραρχίας. Προφανῶς, δὲν ἔπαυσαν πλέον νὰ κατανοοῦν τὸν Ἐπίσκοπον ὡς διάδοχον τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τύπον θεανθρώπου Χριστοῦ, ἀλλὰ ἐμφοροῦνται ἀπὸ τὴν ἀπατηλὴν πεποίθησιν ὅτι ἡ Ἱεραρχία εἶναι μία ἑταιρικὴ ὁμάδα… κοινῶν συμφερόντων! Ἀκόμη, ὅμως, καὶ κατὰ ἄκραν συγκατάβασιν νὰ γίνη ἀποδεκτὴ ἡ ἄποψις αὐτή, πάλι ἐκτεθειμένοι παραμένουν, διότι ἄν καὶ εἶναι ἑκατοντάδες χιλιάδες τὰ θύματα παιδοφθορίας τοῦ παπισμοῦ, δὲν ὑπῆρξε καμία δήλωσις συμπαραστάσεως εἰς τὸν πόνον αὐτῶν τῶν προσωπικοτήτων καὶ τῶν οἰκογενειῶν ἀπὸ κανένα ἐκ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος! Προφανῶς, διὰ νὰ μὴ ὑπάρξη ρῆξις –αὐτὴν τὴν φορὰν- μὲ τὸν παπισμόν.

Ἂν λοιπὸν οὔτε διὰ τοὺς ἐντὸς Ἐκκλησίας οὔτε διὰ τοὺς ἐκτὸς ἔχουν οἱανδήποτε εὐθύνην, τότε πῶς ἀπαιτοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες νὰ διδάσκωμεν εἰς τὰ τέκνα μας νὰ τοὺς σέβωνται ὡς πνευματικοὺς πατέρας; Πατήρ σημαίνει εὐθύνη καὶ κάθε ἄρνησις αὐτῆς εἶναι παντελὴς κατάργησις τῆς πατρότητος. Ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω…

Ἔκκλησις πρὸς τὰς ὑγιεῖς δυνάμεις τῆς Ἑλλάδος

Τὰ τελευταῖα ἔτη οἱ παῖδες τῶν Ἑλλήνων διώκονται. Μὲ τὰ μνημόνια τῶν κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ οἱ νέοι μας αὐτοεξορίσθησαν εἰς τὸ ἐξωτερικόν. Μὲ τὴν κατάπτωσιν τῆς ἐκπαιδεύσεως ἐπιλέγουν σπουδὰς εἰς τὸ ἐξωτερικὸν ἢ ἰδιωτικὰ σχολεῖα, τὰ ὁποῖα τὰ νουθετοῦν μὲ τὰς «ἀξίας» ἄλλων πολιτισμῶν. Σημαιοφόροι εἰς τὰς παρελάσεις γίνονται ἀλλόδοξοι καὶ ἀλλοεθνεῖς, ἐνῶ πολιτικοὶ καὶ Μητροπολῖται δηλώνουν δημοσίως ὅτι τὰ παιδιὰ τῶν μεταναστῶν εἶναι ἡ λύσις διὰ τὸ δημογραφικόν. Πλήρης ἀδιαφορία ἀπὸ τὰς κυβερνήσεις διὰ τοὺς πολυτέκνους καὶ τὰ αἰτήματά των, διὰ τὰ παιδιὰ μὲ εἰδικὰς ἀνάγκας, τοὺς γονεῖς τῶν ὁποίων περιπαίζουν μὲ ἐλάχιστα ἐπιδόματα. Παραλλήλως ἐπικροτοῦν τὰς χιλιάδας ἐκτρώσεις, αἱ ὁποῖ­αι ἀποτελοῦν θεσμοθετημένην γενοκτονίαν, καὶ ἐμποδίζουν τὰ δικαιώματα τοῦ ἀγεννήτου παιδιοῦ, διότι μόνον οἱ ΛΟΑΤΚΙ ἔχουν δικαιώματα. Τὸ ἑπόμενον πλῆγμα εἰς τὰ παιδιά μας θὰ εἶναι νὰ δίδωνται δι’ ἀνατροφὴν εἰς συμβιοῦντας ὁμοφυλοφίλους!

Ἀδελφοί, κάποτε ἡ Ἐκκλησία μᾶς ἐκάλεσεν εἰς λαοσυνάξεις, διὰ νὰ εἰσακουσθῶμεν ἀπὸ τὴν Πολιτείαν, ἴσως τώρα πρέπει νὰ γίνουν λαοσυνάξεις, διὰ νὰ εἰσακουσθῶμεν ἀπὸ τὴν Ἱεραρχίαν.

https://orthodoxostypos.gr/%CF%85%E1%BC ... %B1%CF%84/



Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Τρί Σεπ 05, 2023 12:20 pm

Νίκος έγραψε:Δεν πρόκειται να απαντήσω σε ένα υποθετικό σενάριο. Το "νομοσχέδιο" δεν έχει καν τεθεί σε διαβούλευση.

Αυτό είναι το θέμα.Οταν τεθεί σε διαβούλευση θα είναι αργά.Τωρα πρέπει να αντιδράσουμε.Το νομοσχέδιο είναι πανέτοιμο, όλες οι πηγές δημοσιογραφικές, εκκλησιαστικές, πολιτικές κτλ συνηγορούν σε αυτό.Αναμενεται μόνο η επίσημη κατάθεση του στη Βουλή (με βάση τις πηγές θα γίνει μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές προς τα τέλη του Φθινοπώρου με αρχές Χειμώνα).

Ο ΠΘ κάνει αυτό που ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ και προηγούμενοι άθεοι ΠΘ (Αλέξης Τσίπρας και Γιώργος Παπανδρέου) τόλμησαν να κάνουν:να φέρει την πλήρη ανατροπή του παραδοσιακού θεσμού της οικογένειας όσον αφορά τον γάμο και την υιοθεσία.Αν τα σχέδια του επιτύχουν η Ελλάδα θα γίνει στον κόσμο η πρώτη χώρα με Ορθόδοξη Παράδοση που θα νομοθετεί αυτό το πράγμα (ήδη είναι μαζί με την Κύπρο οι μόνες χώρες με Ορθόδοξη παράδοση που έχουν σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων).



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τρί Σεπ 05, 2023 1:28 pm

ΟΚ, Σάκη, έγινε κατανοητή η άποψη σου.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Δευτ Σεπ 25, 2023 9:41 am

Ο δεύτερος κύκλος της σειράς Άγιος Παΐσιος επιστρέφει στο MEGA


Χθες το απόγευμα, Τρίτη 4 Ιουλίου 2023, έπεσαν οι υπογραφές για την τηλεοπτική σειρά του δεύτερου κύκλου “Άγιος Παΐσιος. Από τα Φάρασα στον Ουρανό” κλειδώνοντας το Mega ως τον τηλεοπτικό σταθμό προβολής της σειράς.
Η Διευθύνουσα του Ινστιτούτου Άγιος Μάξιμος ο Γραικός , δημοσιογράφος Μαρία Γιαχνάκη και ο Ιωάννης Βρέντζος, Διευθύνων Σύμβουλος του Mega, σφράγισαν την συνεργασία των δυο μερών για την προβολή της τηλεοπτικής σειράς που ήδη κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό από την προβολή του πρώτου κύκλου η οποία είχε προβληθεί και πάλι στο Mega.

Τα δυο στελέχη κατά την διάρκεια της διαδικασίας των υπογραφών αντάλλαξαν απόψεις για την αξία τηλεοπτικών σειρών τέτοιου περιεχομένου, τόνισαν την ανάγκη που υπάρχει στο τηλεοπτικό κοινό για τέτοιες παραγωγές και σημείωσαν ότι το Ινστιτούτο Άγιος Μάξιμος ο Γραικός με αυτή του την πρωτοπόρα κίνηση δημιούργησε ένα κοινό το οποίο υπήρχε αλλά ήταν αναξιοποίητο.

Τα γυρίσματα ξεκινούν τον Ιούλιο και η προβολή της σειράς θα πραγματοποιηθεί από τον Φεβρουάριο του 2024.

Την εκτέλεση παραγωγής ανέλαβε η Foss productions.

Την σκηνοθεσία έχει ο Στάμος Τσάμης και το σενάριο έγραψε ο Γιώργος Τσιάκκας.

ΠΗΓΗ: https://www.orthodoxianewsagency.gr/epi ... se-kanali/



Άβαταρ μέλους
Σακης
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Πέμ Απρ 08, 2021 3:29 pm

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Σακης » Δευτ Σεπ 25, 2023 9:50 am

Ενώ με χαροποιει η επιστροφή της σειράς με δεύτερο κύκλο εντούτοις το ίδιο κανάλι που προέβαλε τον πρώτο και θα προβάλει και τον δεύτερο κύκλο του Αγίου Παϊσίου έχει φέρει επίσης μια σειρά (Maestro που έρχεται τώρα και ο δεύτερος κύκλος του) και αναμένεται να φέρει και άλλη μία σε λίγο καιρό (Milky Way) με παρακμιακό περιεχόμενο.Μαλιστα αναμένεται ένα διάστημα κάποια από αυτές τις παρακμιακες σειρές να παίζει την ίδια μέρα πριν ή μετά τον δεύτερο κύκλο του Αγίου Παϊσίου.Δηλαδη οι θεατές θα βλέπουν στο ίδιο κανάλι τον δεύτερο κύκλο του Αγιου Παισιου και θα ακολουθεί το Milky Way(το χειρότερο θα είναι αυτό: https://www.efsyn.gr/media/top10-media/ ... ky-way?amp ) ή ο δεύτερος κύκλος του Maestro.


Αυτο όσο αντιφατικό κι αν είναι καθώς πρόκειται για σειρές που μεταξύ τους στέλνουν εντελώς αντίθετα μυνήματα δεν πρέπει να μας κάνει να ξεχνάμε ότι τα κανάλια είναι απλά εταιρείες που τους νοιάζει να προσελκύσουν τηλεθέαση αν γίνεται και από διάφορα εντελώς μεταξύ τους κοινά ταυτόχρονα.Μην έχουμε αυταπάτες.Το πρόγραμμα ενός καναλιού όσο σπουδαίο κι αν είμαι δεν καθιστά ένα κανάλι ή συνολικά το πρόγραμμα του καναλιού σπουδαίο και κατάλληλο για τα παιδιά,τους χριστιανούς κτλ.Εμας στόχος πρέπει να είναι στην ψυχαγωγία μας να ξεχωρίζουμε τον βούρκο από το καλό υλικό ψυχαγωγίας.



Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Παρ Οκτ 13, 2023 9:33 pm

Η Σύνοδος της Ιεραρχίας δεν ασχολήθηκε τελικά με το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Παραπέμφθηκε σε μελλοντική έκτακτη Σύνοδο. Επίσης έχει συστηθεί μια Επιτροπή από την Εκκλησία της Ελλάδος και την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, για να μελετήσει το ζήτημα και να εισηγηθεί σχετικά.

Κατά τη γνώμη μου δύο είναι η λόγοι γι αυτή τη στάση:

1. Επίσημα έχει εκφραστεί η άποψη, ότι το θέμα των νέων ταυτοτήτων δεν είναι θεολογικό, αλλά πολιτικό. Δηλαδή, από τη στιγμή που η απόκτηση ή μη των νέων ταυτοτήτων δεν βάζει σε πνευματικό κίνδυνο τους πιστούς, το αν υπάρχει θέμα ή όχι ασφάλειας προσωπικών δεδομένων, δεν είναι θέμα της Εκκλησίας, αλλά μεταξύ πολιτών και κράτους.

2. Υπάρχει πιθανότητα το θέμα να "ξεφουσκώσει" αργά ή γρήγορα, εφόσον δεν τροφοδοτείται από την Εκκλησία ή το κράτος. Ήδη το ενδιαφέρον των πολιτών να αποκτήσουν τη νέα ταυτότητα είναι πολύ πιο έντονο απ΄ ότι αναμενόταν και το κράτος έχει μάλλον πρόβλημα εξυπηρέτησης της ζήτησης, παρά ενδείξεις αποχής από την παραλαβή νέων ταυτοτήτων.

Ίσως ξανασχοληθούμε μ΄ αυτό στο τέλος της 3ετίας, που κάποιοι σκληροπυρηνικοί θα βρεθούν χωρίς ταυτότητα.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 6867
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Νέα τροπή στην υπόθεση του π. Αντώνιου: «Είπα ψέματα, ποτέ δεν με πείραξε» λέει τώρα ένας από τους καταγγέλλοντες

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τρί Νοέμ 14, 2023 3:17 pm

Νέα τροπή στην υπόθεση του π. Αντώνιου: «Είπα ψέματα, ποτέ δεν με πείραξε» λέει τώρα ένας από τους καταγγέλλοντες
14/11/2023 i-efimerida

Εικόνα

Νέα τροπή στην υπόθεση του πατέρα Αντώνιου της Κιβωτού του Κόσμου, καθώς σύμφωνα με ιστότοπο του Βόλου ένας εκ των δύο καταγγελλόντων παίρνει πίσω όσα αρχικά είχε πει.

Όπως αναφέρει το thenewspaper.gr, με βιντεοληπτικό υλικό και γραπτή επιστολή που απέστειλε ο ένας εκ των δύο καταγγελλόντων υποστηρίζει ότι έχει πει ψέματα για τα περιστατικά παρενόχλησης από τον πατέρα Αντώνιο.

Στην ιδιόχειρη επιστολή του, ο 16χρονος τρόφιμος της «Κιβωτού του Κόσμου» και ένας εκ των βασικών κατηγόρων του ιερέα αναφέρει:

«Γράφω αυτό το κείμενο γιατί θέλω να πω την αλήθεια και νιώθω τύψεις για όλον αυτό τον πανικό που έχω δημιουργήσει και το κακό που έχω δημιουργήσει στον πάτερ Αντώνιο και στην κιβωτό. Ίσα ίσα ο πάτερ ποτέ δεν με έχει πειράξει και μου έχει φερθεί σαν πατέρας μου και θέλω να ζητήσω ένα τεράστιο συγνώμη και με κάποιον τρόπο θέλω αυτό να πάει στα χέρια του για όλο αυτό το κακό που δημιούργησα χωρίς να το θέλω γιατί και εγώ σαν χαζός άκουσα και έπεσα σε παγίδα του Γ*** διότι μου έταξε ότι θα πάρω λεφτά και θα πάω στην μαμά μου και θα κάνω ότι γουστάρω και πάλι χίλια συγνώμη πάτερ Αντώνιε».

Παράλληλα, επιστολή έστειλε και η μητέρα του 16χρονου τρόφιμου η οποία σε δηλώσεις της στα ΜΜΕ στοχοποιούσε και κατηγορούσε ευθέως τον π. Αντώνιο ως υπαίτιο της παρενόχλησης του γιου της.

«Ονομάζομαι Ε. Κ. είμαι η μητέρα του Β. που τον φιλοξενείτε στη δομή Κιβωτό στο Βόλο. Σε μία επίσκεψη που πήγα να τον δω μου εμπιστεύτηκε πως ουδέποτε δεν άπλωσε χέρι ο πάτερ Αντώνιος και όλα αυτά για βιασμούς που με βάλανε και είπα ήταν ψέμα που οργανώσανε κάτι παιδιά από τη κιβωτό και μου τάξανε ότι με αυτό τον τρόπο θα πάω πίσω στη μητέρα μου που το θέλω πολύ και από τι μου είπε για ένα όνομα για κάποιον Γ*** και είμαι υποχρεωμένη να τα αναφέρω όλα αυτά γιατί δεν θέλω να την πληρώσουνε αθώοι άνθρωποι» (Σφραγίδα και βεβαίωση ΚΕΠ Λάρισας με ημερομηνία 17.10.2023).

Πηγή: i-efimerida


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 62 και 0 επισκέπτες