Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Αρχονταρίκι - Members Area

Συντονιστές: Anastasios68, Νίκος, johnge

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Τετ Φεβ 08, 2017 7:21 pm

«Σήκω Γέρο του Μωριά να δείς πώς μας κατάντησαν οι πολιτικοί σήμερα …»

Εικόνα


«... Κλαίω γιά τὴν κατάντια τῆς Πατρίδος μου, Κλαίω γιὰ τὰ παιδιὰ της. Κλαίω γιατί καταστράφηκε ἡ γλώσσα μας. Κλαίω γιατί περιφρονοῦνται τὰ Θεῖα μας. Κλαίω γιατί προσβάλλεται καὶ παραχαράσσεται ἡ ἱστορία μας. Θρηνῶ γιὰ ὅσα διδάσκονται τὰ παιδιά μας στὰ Σχολεῖα…»

Καὶ θά συλλογιόταν μὲ θλίψη βαθειά, «γιατί δὲν μιλᾶνε οἱ πατεράδες καὶ οἱ μανάδες καὶ οἱ γραμματιζούμενοι;

( Γιατί δεν ξεσηκώνονται γονείς και μαθητές να κατέβουν στούς δρόμους; Τί άλλο περιμένουν;)

Τότε ἐμεῖς ξεσηκωθήκαμε χωρὶς νὰ ξέρουμε γράμματα. Τώρα αὐτοὶ πού σπούδασαν σὲ τόσα σχολεῖα καὶ πανεπιστήμια γιατί δὲν συλλογιῶνται ὑπεύθυνα καὶ σωστά, ἆρα ἐλεύθερα»;


Στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου Πατρῶν, ἐτελέσθη τήν Κυριακή, στὶς 5.2.2017, ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομο, μνημόσυνο γιὰ τὴν ἀνάπαυση τῆς ψυχῆς τοῦ Θεοδώρου Κολοκοτρώνη, ὁ ὁποῖος ἔφυγε ἀπὸ τὸν κόσμο αὐτὸ στὶς 4 Φεβρουαρίου 1843.

Ὁ Σεβασμιώτατος ἀνέγνωσε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ Κολοκοτρώνη στὴν Πνύκα καὶ μεταξὺ τῶν ἄλλων εἶπε:

Εικόνα

«...Στὶς 4 Φεβρουαρίου 1843, ἔφυγε ἀπὸ τὸν μάταιο τοῦτο κόσμο, ὁ γιγαντόψυχος καὶ λεοντόκαρδος, ὁ γνήσιος Ἕλληνας, ὁ προασπιστὴς τῶν Ἱερῶν καὶ τῶν Ὁσίων του Γένους μας καὶ τῆς Φυλῆς μας, ὁ ἀπελευθερωτὴς τῆς Ἑλλάδος, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.

Τὸν ἔκλαψαν μικροὶ καὶ μεγάλοι. Ἐθρήνησε σύμπασα ἡ Ἑλλὰς γιὰ τὴν ἀπώλεια. Τὸ Ἔθνος γονάτισε μπροστὰ στὴ σορό του καὶ μὲ λυγμοὺς ἐξέφρασε τὴν εὐγνωμοσύνη του στὸ θρυλικὸ πολέμαρχο...



Τοῦ ἔστησε ἀνδριάντας καὶ τὸν ἐστεφάνωσε μὲ τῆς δόξας τὸ στεφάνι χρεωστικῶς, ἀφοῦ αὐτός ὁ μικρὸς τὸ δέμας, κράτησε στοὺς δυνατούς ὤμους του τὴν προγονικὴ δόξα καὶ τιμὴ αἰώνων καὶ ἐνέπνευσε σὲ ἀγῶνες καὶ θυσίες γιὰ τὴν ἐπίτευξη τῆς ἐλευθερίας τῆς Πατρίδος.

Ἔχουν περάσει ἀπὸ τότε 174 χρόνια.

Ἡ Πατρίδα μας πέρασε ἀπὸ πολλὰ κύματα, δυσκολίες καὶ μπόρες. Ἔδωσε ποτάμια αἱμάτων γιὰ νὰ κρατήσῃ τὴν παρακαταθήκη τῆς ἐλευθερίας, τῆς πίστεως στὸν Θεὸ καὶ τῆς ἀγάπης σ’ αὐτὸν τὸν τόπο, ὅπως τὸν παρέδωσε ὁ Κολοκοτρώνης καὶ ὅλοι οἱ Ἥρωες καὶ Μάρτυρες τῆς πίστεως.

Τότε ὁ θρυλικὸς πολέμαρχος, ὅταν ἡ Ἑλλάδα ἦταν σκλαβωμένη, ἔλεγε: «Καθόμουν καὶ ἔκλαιγα γιὰ τὴν Ἑλλάδα. Παναγία μου, βοήθησε καὶ αὐτὴ τὴ φορὰ τοὺς Ἕλληνες».

Τώρα δακρύζουν οἱ ἀδριάντες του καὶ ἐκφράζεται μέσα ἀπὸ τὸ μάρμαρο ποὺ παίρνει τὴ δύναμη καὶ τὴν πνοή τοῦ στρατηλάτη, τὸ παράπονο τοῦ Κολοκοτρώνη.
( Γιατί κλαίς Κολοκοτρώνη;)


«... Κλαίω γιά τὴν κατάντια τῆς Πατρίδος μου,

Κλαίω γιὰ τὰ παιδιὰ της.

Κλαίω γιατί καταστράφηκε ἡ γλώσσα μας.

Κλαίω γιατί περιφρονοῦνται τὰ Θεῖα μας.

Κλαίω γιατί προσβάλλεται καὶ παραχαράσσεται ἡ ἱστορία μας.

Θρηνῶ γιὰ ὅσα διδάσκονται τὰ παιδιά μας στὰ Σχολεία..."

Τί θά ἒλεγε ὁ ἀοίδιμος Θεόδωρος ὁ Κολοκοτρώνης γιὰ τὶς προσπάθειες νὰ ἐπιβληθῇ ἦθος ἀλλοιωμένο στὴν Ἐκπαίδευση καὶ γιὰ τὴν θεματικὴ ἑβδομάδα ποὺ περιλαμβάνει καί τὶς ἔμφυλες ταυτότητες.

Ἕνα δηλαδή, θεματικὸ ἄξονα ὁ ὁποῖος ἀποδομεῖ τὴν φυλετικὴ ταυτότητα τῶν παιδιῶν, μὲ βάση τὴν ὁποία θὰ στηριχθῇ ἡ δημιουργία τῆς οἰκογένειας καὶ ἡ προκοπὴ τῆς κοινωνίας.

Δὲν θά καταλάβαινε ὁ εὐφυέστατος ἀπελευθερωτὴς τῆς Ἑλλάδος, τί εἶναι τὸ «κοινωνικὸ φύλο», καί τόσα ἂλλα...καινοφανῆ ἐφευρήματα... Καὶ θά συλλογιόταν μὲ θλίψη βαθειά, «γιατί δὲν μιλᾶνε οἱ πατεράδες καὶ οἱ μανάδες καὶ οἱ γραμματιζούμενοι;

Τότε ἐμεῖς ξεσηκωθήκαμε χωρὶς νὰ ξέρουμε γράμματα. Τώρα αὐτοὶ πού σπούδασαν σὲ τόσα σχολεῖα καὶ πανεπιστήμια γιατί δὲν συλλογιῶνται ὑπεύθυνα καὶ σωστά, ἆρα ἐλεύθερα»;

Καὶ θά προσευχόταν πάλι δακρυσμένος ὁ Γέρος:

«Κάθομαι καὶ κλαίω γιὰ τὴν Ἑλλάδα. Παναγία μου, βοήθησε καὶ αὐτὴ τὴ φορὰ τοὺς Ἕλληνες».

http://www.kivotoshelp.gr/index.php/eidhseis/1343-siko-gero-tou-moria-na-deis-pos-mas-katantisan-oi-politikoi-simera


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Δευτ Φεβ 13, 2017 8:03 pm

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ…. Με ένα απλό βιντεάκι κατάλαβε όλη η Γερμανία το… ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ!

Εικόνα

Με ένα απλό βιντεάκι κατάλαβε όλη η Γερμανία το πρόβλημα της Ελλάδας μας



http://www.triklopodia.gr/%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CF%89-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%BC%CE%B5/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Δευτ Μαρ 20, 2017 6:25 pm

Πράσινο φως για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Εικόνα


Τίποτα δεν μοιάζει να σταματά την εφαρμογή του.

Παρότι το προηγούμενο διάστημα είχε θέσει ορισμένες ενστάσεις για τους σκοπούς του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, εν τέλει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων άναψε το «πράσινο φως» για την εφαρμογή του μέτρου, αφού θεωρεί πως έτσι θα αντιμετωπιστούν προβλήματα όπως η φοροδιαφυγή.

Η Αρχή αναφέρει πως ουδέποτε «μπλόκαρε» την εφαρμογή του μέτρου, ωστόσο ζήτησε να ελεγχθούν όλες οι πιθανές λύσεις προκειμένου να μην παραβιάζεται το δικαίωμα στην ιδιωτικότητα, όσο αφορά τις ηλεκτρονικές κυρίως κάρτες.

Για εκείνο που έχουν πολλάκις προειδοποιήσει τον ΟΑΣΑ, είναι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, όπως ο ΑΜΚΑ, που δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται μέσα στα δεδομένα του εισιτηρίου ή της κάρτας.

Για την ώρα πάντως και παρά το ότι η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου υποτίθεται πως «τρέχει» από τον Φεβρουάριο, εντούτοις στην αγορά εξακολουθεί να κυκλοφορεί μόνο το χάρτινο εισιτήριο

http://www.triklopodia.gr/quotprasino-fosquot-ilektroniko-eisitirio-arxi-prostasias-prosopikon-dedomenon/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Τετ Μαρ 29, 2017 7:08 pm

Βόμβα από τη Unicef: Σχεδόν ένα στα δύο Ελληνόπουλα δεν έχει τα βασικά προς το ζην!

Εικόνα

Με ποσοστό 45%, η Ελλάδα είναι, με διαφορά, η χώρα όπου τα παιδιά στερούνται βασικών αγαθών και υπηρεσιών, στην ΕΕ-14 – Το ποσοστό αυτό, είναι σχεδόν διπλάσιο από εκείνο που παρουσιάζει η αμέσως επόμενη σε υλική αποστέρηση χώρα (ΕΕ-14), η Ιταλία (24,6%)Τη δραματική επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης των παιδιών στην Ελλάδα, καταδεικνύουν τα στοιχεία της έκθεσης που έδωσε στη δημοσιότητα η UNICEF σήμερα, Τετάρτη. Στην έκθεση, που έχει αξιοποιήσει στοιχεία των πιο πρόσφατων ερευνών της ΕΛΣΤΑΤ και της Eurostat (2009-2015), χαρακτηριστικό σημείο αποτελεί η καταγραφή μισού εκατομμυρίου παιδιών στην Ελλάδα, που ζουν σε φτωχές οικογένειες, διαχρονικά από το 2009 έως το 2014, με βάση το δείκτη της σχετικής φτώχειας.

Ωστόσο, λαμβάνοντας υπ’όψιν ένα διαχρονικά σταθερό όριο φτώχειας, από το 2007, παρατηρείται μια δραματική αύξηση της παιδικής φτώχειας από το 22,6% το 2008, στο 55,1% το 2014.

Σε σχέση με τις 14 παλαιότερες χώρες της ΕΕ, η Ελλάδα καταγράφει το τρίτο μεγαλύτερο ποσοστό παιδικής φτώχειας (26,6%), μετά από την Ισπανία (29,6%) και την Ιταλία (26,8%). Το μικρότερο ποσοστό, στην ΕΕ-14 καταγράφουν οι σκανδιναβικές χώρες, Φιλανδία (10%), Δανία (10,4%), Σουηδία (12,9%). Επιπλέον, το 2015, σχεδόν ένα στα δύο παιδιά ζούσαν σε συνθήκες υλικής αποστέρησης. Με ποσοστό 45%, η Ελλάδα είναι, με διαφορά, η χώρα όπου τα παιδιά στερούνται βασικών αγαθών και υπηρεσιών, στην ΕΕ-14. Το ποσοστό αυτό, είναι σχεδόν διπλάσιο από εκείνο που παρουσιάζει η αμέσως επόμενη σε υλική αποστέρηση χώρα (ΕΕ-14), η Ιταλία (24,6%). Επίσης χαρακτηριστικό, το ότι οι σκανδιναβικές χώρες και η Ολλανδία εμφανίζουν μονοψήφια ποσοστά στο πεδίο αυτό. Η δυσμενής κατάσταση των παιδιών στην Ελλάδα επιβεβαιώνεται και από το ποσοστό των παιδιών που ζουν σε συνθήκες φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, που από το 2013 έως το 2015 είναι σταθερά πάνω από το 35%.

«Την περίοδο της κρίσης πλήττεται περισσότερο η ευημερία των οικογενειών με παιδιά, σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό της χώρας. Και είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι η αντιμετώπιση της παιδικής φτώχειας είναι η βοήθεια των φτωχών οικογενειών», σχολίασε παρουσιάζοντας την έκθεση ο καθηγητής Κοινωνικής Πολιτικής, Χρήστος Παπαθεοδώρου.
Όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα της έκθεσης, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη σχεδιασμού και εφαρμογής κατάλληλων πολιτικών για την υποστήριξη και ενίσχυση των οικογενειών με παιδιά, ενώ θεωρείται σημαντική η στήριξή τους μέσω ενός κατάλληλου μείγματος παροχών (σε είδος και χρήμα) και ρυθμίσεων, όπως πχ. γονικές άδειες ή διευκολύνσεις για την εναρμόνιση του εργασιακού και οικογενειακού βίου.

«Ειναι συνολική ευθύνη της Πολιτείας να παρέχει ίσες ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτυχθούν», κατέληξε ο κ. Παπαθεοδώρου. Αξιζει να σημειωθεί, ότι η έρευνα και η έκθεση εκπονήθηκε για λογαριασμό της Ελληνικής Επιτροπής της UNICEF, από τον καθηγητή Κοινωνικής Πολιτικής του Πάντειου πανεπιστημίου, Χρήστο Παπαθεοδώρου και τον διδάκτορα κοινωνικής πολιτικής, Στέφανο Παπαναστασίου.

http://www.protothema.gr/greece/article/666724/vomva-apo-ti-unicef-shedon-ena-sta-duo-ellinopoula-den-ehei-ta-vasika-pros-to-zin/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Τετ Απρ 12, 2017 7:45 pm

Ούτε ιερό ούτε όσιο: Άθεοι διοργανώνουν δείπνο με κρέας τη Μεγάλη Παρασκευή

Εικόνα

Η Ένωση Αθέων προκαλεί και φέτος τη Μεγάλη Παρασκευή, το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων Χριστιανών Ορθόδοξων καθώς διοργανώνει «φανερό δείπνο» με κρέας.

Σε ανάρτηση που έκανε η Ένωση στην ιστοσελίδα της αλλά και σε σχετικό event που δημιούργησε στο facebook μέμφεται τη μεγαλύτερη ημέρα πένθους των Χριστιανών λέγοντας ότι η Παρασκευή 14 Απριλίου έχει και το ψευδώνυμο «Μεγάλη».

Επίσης, όπως διακηρύσσουν περίτρανα οι άθεοι προσανατολίζονται να δημιουργήσουν ανάλογο γεύμα βλασφημίας στη Θεσσαλονίκη και στην ακριτική μας Ξάνθη και καλούν παράλληλα όσους επιθυμούν να διοργανώσουν κάτι αντίστοιχο και στη δική τους πόλη.

Επίσης, για όλους όσοι δεν παραβρεθούν στο δείπνο τους τους καλούν να συμμετάσχουν από το σπίτι ανεβάζοντας τις προσωπικές τους φωτογραφίες στο διαδίκτυο με το hashtag το #faneros_deipnos

Είναι τόσο μεγάλο το μένος της Ένωσης Aθέων εναντίον των Χριστιανών και της Ορθοδοξίας και βιάζονται τόσο πολύ να λοιδωρήσουν τη θρησκεία μας που (προφανώς) έκαναν copy paste το κείμενο από το περσινό δείπνο της ντροπής που διοργάνωσαν αλλάζοντας μόνο τον τίτλο. Έτσι ενώ καλούν τους ακολούθους τους σε «γλέντι» την Μεγάλη Παρασκευή 14/4 ως ημερομηνία βάζουν το 2016.

Εικόνα

Ακολουθούν τα σημαντικότερα σημεία της πρόσκλησης της ντροπής που απευθύνει η Ένωσης Αθέων:

Είναι ο καιρός των ανοιξιάτικων διακοπών και η Ένωση Αθέων σας προσκαλεί και φέτος στον Φανερό Δείπνο μας. Μια όμορφη παράδοση πλέον της χώρας μας που δεν απαιτεί κρατική δεισιδαιμονία και κρατικές δαπάνες. Απέχουμε μόνο από το πένθος και τη νηστεία και όχι από τη λογική, και ειδικά όχι με βάση εντολές εκπροσώπων υποτιθέμενων υπερφυσικών όντων.

Κρεατοφάγοι, αποκλειστικοί χορτοφάγοι και όλοι/ες ενδιάμεσα, είσαστε όλοι καλοδεχούμενοι. Δεν θα υπάρχει ενιαίο μενού ή προκαθορισμένο κόστος, μπορείτε να παραγγείλετε ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις δυνατότητές σας. Ελάτε να φάμε και να γνωριστούμε!

Την Παρασκευή 14-04-2016 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 8 μ.μ. Στην Αθήνα η εκδήλωση θα γίνει σε ψητοπωλείο απέναντι από το σταθμό ΗΣΑΠ Θησείο. Στη Θεσσαλονίκη, θα συναντηθούμε Ερμού & Αριστοτέλους, μπροστά στο Α.Τ. Λευκού Πύργου. Για την Ξάνθη στείλτε μήνυμα για πληροφορίες. (Αν ενδιαφέρεστε να οργανώσετε και στη δική σας πόλη, επικοινωνήστε μαζί μας!)
Αν θέλετε να συμμετάσχετε διαδικτυακά, χρησιμοποιήστε για να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας.

http://www.triklopodia.gr/%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
Anastasios68
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3833
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
Τοποθεσία: Πεύκη
Επικοινωνία:

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Anastasios68 » Παρ Απρ 21, 2017 8:55 am

Μανώλη, άσε τους να κάνουν ό,τι θέλουν.
Αυτοί το δρόμο τους, εμείς τον δικό μας. Ο Χριστός μίλησε για όσους θέλουν να τον ακολουθήσουν και δεν υποχρεώνει κανένα να το κάνει. Εμείς ως ορθόδοξοι χριστιανοί σεβόμαστε τις επιλογές όλων και δεν ειρωνευόμαστε κανένα.


«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22

Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 7219
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό aposal » Σάβ Απρ 22, 2017 10:43 pm

Οι πραγματικά άθεοι δεν ασχολούνται με τους Θεούς των θρησκειών. Δεν ασχολούνται με πράγματα που θεωρούν ως ανύπαρκτα. Αυτοί εδώ που προσπαθούν να κάνουν τα αντίθετα των όσων λέει η Χριστιανοσύνη είναι απλά Θεομάχοι. Κάποια στιγμή θα καταλάβουν ότι είναι πολύ κουτό (και επώδυνο) να κλωτσούν το καρφί.


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Σάβ Μάιος 13, 2017 9:18 pm

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός για την αργία της Κυριακής

Εικόνα

Έλεγε, λοιπόν, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός για την αργία της Κυριακής, σα να ήξερε… Πρέπει και ημείς, αδελφοί μου, να χαιρώμεθα πάντοτε, μα περισσότερον την Κυριακήν, οπού είνε η Ανάστασις του Χριστού μας.

Διότι Κυριακήν ημέραν έγινεν ο Ευαγγελισμός της Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας.

Κυριακήν ημέραν μέλλει ο Κύριος να αναστήση όλον τον κόσμον.

Πρέπει και ημείς να εργαζώμεθα τας εξ ημέρας διά ταύτα τα μάταια, γήινα και ψεύτικα πράγματα, και την Κυριακήν να πηγαίνωμεν εις την εκκλησίαν και να στοχαζώμεθα τας αμαρτίας μας, τον θάνατον, την κόλασιν, τον παράδεισον, την ψυχήν μας οπού είνε τιμιωτέρα από όλον τον κόσμον, και όχι να πολυτρώγωμεν, να πολυπίνωμεν και να κάμνωμεν αμαρτίας.

Oύτε να εργαζώμεθα και να πραγματευώμεθα την Κυριακήν.

Εκείνο το κέρδος οπού γίνεται την Κυριακήν είνε αφωρισμένο και κατηραμένο, και βάνετε φωτιά και κατάρα εις το σπίτι σας και όχι ευλογίαν και ή σε θανατώνει ο Θεός παράκαιρα, ή την γυναίκα σου, ή το παιδί σου, ή το ζώον σου ψοφά, ή άλλον κακόν σου κάμνει.

Όθεν, αδελφοί μου, διά να μη πάθετε κανένα κακόν, μήτε ψυχικόν μήτε σωματικόν, εγώ σας συμβουλεύω να φυλάγετε την Κυριακήν, ωσάν οπού είνε αφιερωμένη εις τον Θεόν.

Εδώ πως πηγαίνετε, χριστιανοί μου;

Την φυλάγετε την Κυριακήν;

Αν είσθε χριστιανοί, να την φυλάγετε.

Έχετε εδώ πρόβατα; Το γάλα της Κυριακής τι το κάμνετε; Άκουσε, παιδί μου· να το σμίγης όλο και να το κάμνης επτά μερίδια· και τα εξ μερίδια κράτησέ τα διά τον εαυτόν σου, και το άλλο μερίδιον της Κυριακής, αν θέλης, δώσέ το ελεημοσύνην εις τους πτωχούς ή εις την Εκκλησίαν, διά να ευλογήση ο Θεός τα πράγματά σου.

Και αν τύχη ανάγκη και θέλης να πωλήσης πράγματα φαγώσιμα την Κυριακήν, εκείνο το κέρδος μη το σμίγεις εις την σακκούλα σου, διότι την μαγαρίζει, αλλά δώσέ τα ελεημοσύνην, διά να σας φυλάγη ο Θεός.

http://www.orthodoxia.online/2017/05/11/%CE%BF-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%AC%CF%82-%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CF%89%CE%BB%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Τρί Ιουν 06, 2017 7:07 pm

Ενοχλεί η λέξη «ελληνική» στο Τμήμα Φιλολογίας του ΔΠΘ και ?διαγράφεται!

Εικόνα


Μάλιστα ετοίμασαν και το σχετικό σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που στέλνουν στον υπουργό Παιδείας, μάλλον του? υπαγορεύουν τι να κάνει, σύμφωνα με τη βούληση τους. Βεβαίως αναμένονται αντιδράσεις για την περίεργη αυτή απόφαση τους, σε μια ευαίσθητη για εθνικούς λόγους περιοχή.

Τελικά κάθε τι «ελληνικό» θα ενοχλεί, θα φοβόμαστε να το εκφράσουμε, να το υπηρετήσουμε, να το αναδείξουμε;

Τελικά, ο χώρος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, έχει μετατραπεί σε ένα καταγώγιο ΑΡΙΣΤΕΡΟΦΑΣΙΣΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ… ΦΥΣΙΚΑ.
Τόσο πολύ ενδιαφερόμαστε για τα παιδιά μας και την μετατροπή τους σε ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ… ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΟΣ.

Καλλιόπη Σουφλή

Καθηγητές του τμήματος απασχολήθηκαν με το θέμα αυτό στη γενική τους συνέλευση και προτείνουν επίσημη διαγραφή με σχέδιο στο υπουργείο Παιδείας
Ρεπορτάζ Σταύρος Φανφάνης
Ένα θέμα που εκπλήσσει φέρνει στη δημοσιότητα «Ο Χρόνος». Οι καθηγητές του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης που εδρεύει στην Κομοτηνή, αποφάσισαν στη γενική τους συνέλευση – και μάλιστα ομοφώνως – να διαγράψουν τη λέξη «ελληνική», προφανώς θα τους ενοχλεί, και μετονομάζουν το «Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας» απλά σε… « Τμήμα Φιλολογίας»!
Στο σκεπτικό τους αναφέρουν, ότι, « ο προσδιορισμός «ελληνικής» πριν από τη λέξη φιλολογία στην τρέχουσα ονομασία του Τμήματος δεν προσδιορίζει καμιά επι πλέον δεξιότητα?» και ότι «φαίνεται να είναι πλεοναστικός και σε ορισμένες περιπτώσεις παραπλανητικός και εσφαλμένος». Και αυτό, επειδή οι καθηγητές που διδάσκουν λατινική φιλολογία ή γλωσσολογία δεν σχετίζονται κατά κανένα τρόπο με τον προσδιορισμό «ελληνική» Υπενθυμίζουμε ότι στο Τμήμα υπηρετούν 24 καθηγητές από τους οποίους οι δύο έχουν γνωστικό αντικείμενο την λατινική φιλολογία.
Μάλιστα ετοίμασαν και το σχετικό σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που στέλνουν στον υπουργό Παιδείας, μάλλον του? υπαγορεύουν τι να κάνει, σύμφωνα με τη βούληση τους. Βεβαίως αναμένονται αντιδράσεις για την περίεργη αυτή απόφαση τους, σε μια ευαίσθητη για εθνικούς λόγους περιοχή.

Εικόνα
Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες αναμενόταν να συνεδριάσει το Συμβούλιο του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στο οποίο εστάλη η απόφαση της μετονομασίας του Τμήματος φιλολογίας.

΄Ηδη υπήρξε αντίδραση απο το μέλος του Δ.Σ. του Δ.Π.Θ καθηγητή του Πολυτεχνείου και ακαδημαϊκό Αντώνη Κουνάδη που σε επιστολή του προς τον πρόεδρο του Συμβουλίου του Δ.Π.Θ. κ. Γ. Παναγιωτόπουλο, (πρόεδρο ε.τ. του Συμβουλίου Επικρατείας), σημειώνει, ότι «τα επιχειρήματα της μετονομασίας δεν δικαιολογούν μία τετοια μεταβολή» και εξηγεί τους λόγους, προσθέτοντας , ότι « επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό και για λόγους εθνικούς ενόψει και του τόπου όπου εδρεύει το Τμήμα», ζητεί αναβολή της συζήτησης του, ώστε « να συγκεντρωθούν όλα τα αναγκαία στοιχεία (π.χ. κανονισμοί συναφών τμημάτων-σχολών ΑΕΙ της χώρας) συμπεριλαμβανομένης και της εκθέσεως εξωτερικής αξιολόγησης που υπήρξε η αφορμή εγέρσεως του θέματος».

Εικόνα

Η βιασύνη με την οποία αναδείχθηκε το θέμα, οι πιέσεις που ασκούνται να κινηθούν οι διαδικασίες για τον επιθετικό προσδιορισμό του Τμήματος «ελληνική» φιλολογία και την απάλειψή του, σε συνδυασμό με την ανάδειξη νέων πρυτανικών αρχών, αλλά και μια βαθύτερη εσωτερική συζήτηση που πρέπει να γίνεται σε ακαδημαϊκές κοινωνίες γνώσης, πραγματικά προκαλούν ερωτηματικά και κυρίως αναζητούν την επίσημη τοποθέτηση των υπευθύνων της σχολής και του ίδιου του ΔΠΘ. Ποια η σκοπιμότητα της μετονομασίας στην συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, ποια τα επιχειρήματα προκειμένου να συνηγορήσουν όλοι σε κάτι τέτοιο;
Τελικά κάθε τι «ελληνικό» θα ενοχλεί, θα φοβόμαστε να το εκφράσουμε, να το υπηρετήσουμε, να το αναδείξουμε;
Η πρόεδρος του Τμήματος αν. καθηγήτρια Ζωή Γαβριηλίδου ποια θέση παίρνει επισήμως; Και γιατί στα άλλα τμήματα ελληνικής φιλολογίας Αθηνών, Θεσσαλονίκης δεν υπήρξε η ανάλογη κινητικότητα ως προς τον τίτλο τους; Ερωτήματα που τίθενται απλά για να απαντηθούν με πειστικότητα από τους έχοντες την σχετική πρωτοβουλία.
Τα σχετικά έγγραφα που δημοσιεύουμε δείχνουν την όλη κινητικότητα του θέματος.
xronos.gr Μέσω attikanea

http://www.triklopodia.gr/%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%87%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CF%86%CE%B9/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 06, 2014 11:38 am

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό ΜΑΝΩΛΗΣ » Τετ Ιουν 07, 2017 2:40 pm

Κάρτα προπληρωμής σε βραχιόλι από την Εθνική Τράπεζα και τη Visa

Εικόνα

Κάρτα πληρωμών σε μορφή βραχιολιού ή δαχτυλιδιού. Να συνηθίζουμε να εμπιστευόμαστε τυφλά τις Τράπεζες …αυτές που βρίσκονται πάντα στην κορυφή των μεγαλύτερων σκανδάλων που είδε ποτέ η χώρα.

Τα θαλασσοδάνεια εκατομμυρίων, η «εξαέρωση» των καταθέσεων που στη συνέχει καλύφθηκαν από τους φτωχούς φορολογούμενους… είναι κάποια από αυτά, για να ξέρουμε σε ποια «ευαγή» ιδρύματα μας αλυσοδένει το κράτος με νόμους.

Στην έκδοση ενός καινοτόμου προϊόντος πληρωμών, του i-bank payband Visa, προχώρησε η Εθνική Τράπεζα, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων προϊόντων καρτών και επέκτασης σε σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμών.
Πρόκειται για προπληρωμένη κάρτα VISA, η οποία διατίθεται σε μορφή wearable – βραχιολιού με ενσωματωμένη τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών.
Το αδιάβροχο υλικό του i-bank payband Visa, καθώς και ο μοντέρνος σχεδιασμός του σε ποικιλία χρωμάτων, επιτρέπουν τη χρήση του παντού αντί μετρητών – από το γυμναστήριο, τη βραδινή έξοδο μέχρι και την παραλία – επιτρέποντας στον κάτοχό του να κάνει τις συναλλαγές του ανέπαφα, χωρίς να χρειάζεται μαζί του το πορτοφόλι, αφού το φορά συνέχεια στο χέρι του.

Εικόνα

Όπως ανέφερε η Γενική Διευθύντρια της Εθνικής Τράπεζας κ. Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, «η Εθνική Τράπεζα καινοτομεί για μία ακόμη φορά, προσφέροντας την πρώτη wearable υπηρεσία πληρωμών στην Ελληνική αγορά».
Σύμφωνα με την ίδια, το νέο i-bank payband Visa αποτελεί έναν πρωτοποριακό τρόπο ανέπαφων συναλλαγών, με την πιστοποίηση και την ασφάλεια της VISA.
Συγκεκριμένα, «αξιοποιώντας την τεχνολογία NFC, το i-bank payband Visa επιτρέπει την πραγματοποίηση πληρωμών σε καταστήματα που διαθέτουν τερματικό αποδοχής καρτών (POS) εύκολα, γρήγορα και με την ίδια ασφάλεια που παρέχουν οι κάρτες».
Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Visa κ. Νίκος Καμπανόπουλος, σημείωσε πως «το i-bank payband Visa σίγουρα θα κάνει την διαφορά. Είναι διαφορετικό, είναι όμορφο, είναι ασφαλές, είναι γρήγορο, είναι εύχρηστο μέσο πληρωμών και αποτελεί ένα πρωτοποριακό προϊόν για την ελληνική αγορά, το οποίο εκτιμάται ότι θα τύχει ευρείας αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό και ειδικά τους νέους».
Η παραγωγή του νέου μέσου πληρωμών της Εθνικής Τράπεζας έγινε με την υποστήριξη της εταιρίας Inform Λύκος

Εικόνα

Στο πλαίσιο των ενεργειών προώθησης του νέου προϊόντος i-bank payband, η Εθνική Τράπεζα προχώρησε σε μία σημαντική συνεργασία με το Colour Day Festival, το οποίο θα διεξαχθεί στις 17 Ιουνίου στο ΟΑΚΑ.
Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης διοργάνωσης, το i-bank payband διατίθεται δωρεάν και αποτελεί συνοδευτικό του εισιτηρίου εισόδου για τον χώρο της εκδήλωσης.

Το i-bank payband Visa θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας από τις 19 Ιουνίου 2017, ενώ η φόρτισή του θα γίνεται και μέσω των εφαρμογών i-bank internet banking, i-bank mobile banking και του i-bank Pay.

Εικόνα

http://www.triklopodia.gr/%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD/


Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 29 και 0 επισκέπτες