Latin articles - linguam Latinam

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Τρί Οκτ 09, 2018 1:54 pm

«Gratia Extra Ecclesiam 'non agit per Elder Epiphanio aliisque Parvus vera Theodoropoulos Athenas (MCMLXXXIX)

Εικόνα


"Extra Ecclesiam non agit gratia ' , et aliud vera Parvus


ex Elder Theodoropoulos Athenis apud Epiphanium scriptis (MCMLXXXIX)


* In ecclesia creditur esse corpus et tamiouchos gratia.

* In sacramentis non possumus nisi illis qui habent fidem habemus.

* Extra Ecclesiam nulla gratia acts.

* Non est qui ab Ecclesia sanctorum virtutibus, ut boni, sed ea quæ sunt Spiritus Sancti katoikitiria.

* Et venient ad monachus et abbas monasterii illius, quod debet esse in benedictione consecratur.

* Si dominus facti essent apud mulieres eorum, et sacerdotes eorum missionem et in aliquam ordinavit. Pius Apostolorum discipulus eius non dimisit eum reliquistis.

* Et fidelis autem Dominus puellae, scelus et dixit eis: "Accipite Spiritum Sanctum: sive afite licet quaedam peccata sunt ad eos, vel certe kratite kekratintai" (Ioannes XX: XXIII). Haec dixit Dominus apostolos. Non sacerdos Dominus ordinavit viros presbyteros ordinavit.

* Ipse et uxor illius opere in Ecclesia; ita quoque non minus esse. quod
ut Christus mortuus est. Et hoc personality cum iuribus et obligationibus praecedentibus, sed ad altare ad ministrandum.

* Complures mulieres erant et equatur apostolis, eg Nina autem Magdalene et altera in equatur apostolis feminae ad propagationem christianae religionis. Ypourgisan quod officium doctrinas tradendi christianam.

Dominus * noster cum sacerdos non secundum ordinem Aaron dici non tempus et quod sacerdotium veteris rogarentur abrogarenturue curare decuit. Testamentum, nisi sit in sacerdos secundum ordinem Melchisedech, consequenter dicturi Melchisedech. Itaque adiadocho sempiternum habet sacerdotium. Dominus non possit. Hoc inspice, ne vicarii quidem successerint. Et manebat sacerdos in saeculum "in genere et in ordinem Melchisedech pontifex in aeternum" (VII Iudaeorum, XVII). Qui non sacerdotio abire, nos tibi semper. Sacerdotes non sunt et nos et successores sui de Domino, et de repraesentativis Domine, eorum qui onera portabant sacerdotii eius. Habemus esset sacerdotii eius, ex qua suscepit Dominus et dixerat ei sacerdos; habemus et nos sumus in magno sacerdotium Domini est eorum qui onera portabant et proprium officium sacerdotis.

Ex libro: archimandrita. Theodoropoulos Epiphanio, Gefsasthe et vide Buy S. Ioannes Damascenus praedicavit (tel. 6978461846) recede noli MMXVII

Source: http://heavenonearthorthodoxy.wordpress.com caelorum in terris - Catholicam fidem caelum in terris - orthodoxam

Fons : http://orthodoxiep.blogspot.com/2018/10/1989.html?m=1


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Οκτ 20, 2018 5:28 pm

Western Ritus Ecclesia Orthodoxa: per "Unio Orthodoxa"?

Nam annis, quaedam Ecclesiis Orthodoxis observata sunt in Western regionibus recognovit parochia de hoc ponere est typical Occidentis Christiani, qui habent vestes eorum et sacerdotes et Occidentis features Occidentis , nec nos nota Constantine Orthodoxa. In photo tu videre Bishop of Manhattan Hieronymus, in ritu Orthodoxa Occidentis, qui convertitur ad fidem orthodoxam ex Anglicanism, qui specialiter studio periti leitourgiologos tum occidentis in orientem et operational divina. Hic ritus fidem orthodoxam Occidentis (ut dicitur) hoc accusatus ab aliis - praecipue Romano-Catholicis insuper propter Unio invenire terram suam concedat munus supremi Pontificatus - as "Unio Orthodoxa." Tamen fas non est.

Εικόνα

Differentia Orthodoxa Ritus Unio Occidentis: Ad assertionem, scire servo tuo directe Orthodoxa Occidentis, qui orthodoxi coniunguntur, ut Northmanni converts fidem orthodoxam coetus a Christiano, quam antea fuerant. Instead, et Uniates (saltem in praeteritum, quod hodie est verisimile compescendam) Apparuit orthodoxam unionists (compositis = Unio), quod agnoscis quod Papa sicut universae Ecclesiae caput. Uniates quod per "pios papa" historia haec scripta est fallere conatus orthodoxi populi manus incidere papatu "orthodoxis permansit."
Saepe etiam in praeteritum paucis, in quibus Unio promotus est in Central European gentes politica principes eorum et orthodoxa sive clerici sive laici dividundo ad hunc noluit eam patiatur violentiam , ut in Austria et Romania . Western ritus fidem orthodoxam naturalis autem non habet et quod habet politica extensio. Est autem fructus desiderio occidentis qui christiano nomine eorum ponere in fidem orthodoxam culturae idioprosopia (non est factum, nisi referendo ad Orthodoxa hereditatem patrum suorum fuissent ), quam Ecclesiastici capere orientalem features. Personaliter, hoc (quod sine romanticized) Et quod etiam exoptandum legitimate invenio, quod non fidem orthodoxam brachia pugnantis expugnabuntur a.

Et fidem orthodoxam servo tuo Occidentis radices - in restitutione Ecclesia Orthodoxa nisus of Western (ex hic )

Information on ex articuli: http://en.wikipedia.org/wiki/Western_Rite_Orthodoxy (de qua ipsius rei Occidentis detailed fidem orthodoxam servo tuo: per "pros" et "contra").

Circa 1840s, auxilia. Willelmus Palmer congruentem Metropolitano Moscua sanctus Philaretos et II. Alexi Stefanovic Chomiakof. Quod prima causa est ex correspondentia studere de instauratione Ecclesiae, in Anglia Occidentis Orthodoxa. De project et ferri non est propter indigentiam financial auxilium.

Secundum modernorum Western subesse prius ritum suum dabit in MDCCCLXIV Orthodoxa dederunt in opus ad pristini P / Catholico Overmpek Iulii ille sacerdos. Overmpek relictis ad sacerdotium metestrafi uxores Lutheranismi et tamen si quando dubitatur Lutheranam munere pastoris.

MDCCCLXIII facti sunt in Anglia migravit a Germanico, ad Regius professor ad Military Academy. Est autem ipse Anglicana "ecclesia" et fidem orthodoxam. Et cum pervenisset ad conclusioni, ut et papatu et Anglicanism et inde ex altera ripa ruina, et Overmpek recipi in Orthodoxa in Russian Legati in London P. Eugenius Popov, erat enim sacerdos Dei Legati, 1865. Quod Overmpek quod accepit a consortio seponatur.

Ut pars ad conversionem Ecclesia Orthodoxa, et petiit ut liceret hujus Overmpek cum verbis a Synodo de Russian Ecclesia Orthodoxa Occidentis ad launch in Anglia Ecclesia Orthodoxa.

Initio cunctata cum Metropolita Filaret Overmpek peteretur, omnino excludit rationem. Quod rationale in Western Overmpek resolvitur in Ecclesia Orthodoxa in libro (MDCCCLXVI) "Catholico fidem orthodoxam et catholicam Anglo-" - project, quae describitur, quod bellum per excellentiam morum prouinciales tangere Ecclesiis occidentalibus reprobus efficiar. Et cœpit prædicare in MDCCCLXVII in Overmpek per "Orthodoxa Catholico Review 'magazine promovere Western fidem orthodoxam.

Quod etiam coeperunt persuadere Overmpek de hoste agitari coeptum est Occidentis et Ecclesiam orthodoxam eventually poterat submittere subscriptionibus in petitionem per CXXII - de maxime Traktarianous * - Episcoporum Synodus, mense Sancti MDCCCLXIX vocantem creaturae est a Western hominibus servandis occurrit. Quoque synodico Committee elected An senatus quaerere de iis, et dictum Overmpek invitavit ut sisterent coram Committee his views on Ag.Petroupoli in 1870. Quamquam propositum probat de Committee Overmpek accepit Mandatum fuit ut sisterent a recognitum atque Occidentis Romanum uti ea quoque per Committee, quam fecit in December anni illius, deinde in usu probatus - praecipue in Britannia.

Postero aliquot annos cum in ipsa longius progressus ab occidentis res ab se sacramenta consuluit pro facinore perpetrato et Provocatio tamen ad orationes de praecepto Divinam Liturgiam participandi. Et factum est Overmpek nisus ad attrahunt Vetus catholici in consilio habent, non pridem a Romano Catholico per definitionem pontificis infallibilitate in Ecclesia per Concilium Vaticanum I, sed frustra. Crebro per eos dies apud Romano-Catholicos, et accusare continued Anglicani, et eos qui usi fuerunt et conversi ad fidem orthodoxam liturgia byzantina Typical.

Coepit faciens vocat ut ceterae Ecclesiae orthodoxae agnoscis Overmpek MDCCCLXXVI usque ad project. In MDCCCLXXIX tenuit auditus in Patribus erat Constantine II / III oppidum Joakim, et agnita eius artifici cognitio eiusmodi ius Occidentis christiani Occidentis et Orthodoxa. Tribus annis postea oecumenicus Patriarcha et Synodus pro provisoriam approbatione Latin Occidentis et ad munera divi Benedicti. Result ultimately non nisus est Overmpek Sed in Western fidem orthodoxam constituendum.

De magazine «Orthodoxa Catholico Review 'published in novissimo proventus in MDCCCLXXXV mortuus est Overmpek In MCMV, et non adimplevit ut seeing Occidentis Ecclesia Orthodoxa. George Florovsky enumerasset experientia Overmpek ejus per viam quae sequuntur: "Hoc fuit iustum somnium est fantastic. In quaestionem factam per Overmpek rationabile esset, etiamsi eius rogationem ipsos comprehensos esse turbatio. Et probabiliter visum fuit maius Overmpek et personalis interpretatio eius ".

In MDCCCXCVIII in sancta Synodo congregati a suo episcopatu Russia Czechoslovakia in usus ad Western Latin. Currently sunt Antiochiæ Orthodoxa Occidentis sub ritu decoravit. *******


* Traktarianoi: et Tractarians (vel "Motu Oxford" in Anglia) dicuntur in Graecum Traktarianoi. Non credebant in re publica vinculum obiectum est arduum, quia ecclesia Anglicana amisisset sensus ejus divinam originis, et auctoritatis missionem. Quoniam nisi per manum traditur, foliolis Salvatoris illustrandam et ad populum sic et vocavi Tractarians (Tracts = Opuscula, theses parva). Et unam sanctam catholicam confirmare vellent apostolicam successionem episcoporum propter quem etiam ad Episcopos promptitudo sacrificare.
Item dicitur ut intermissum quod restauraretur traditional habitum, ieiuniorum delectum, coelibatum ad clericos, et quantum ad valorem XXXIX Articuli traditional spiritum sanctorum et interpretatio. Perficitur salus hominis, quae in eodem sacramento corporis et sanguinis Christi, in i. Valida Eucharistia, quando traducitur in sacerdotibus, qui successionem apostolicam (nam plures canones: Anastasius Johannem, Ecclesiasticae Historiae, vol. b. IA Omnium saeculum hodie, focus, Thessalonica, MCMLXXXII, p. DIX).

Fons: NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 5421
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Σάβ Οκτ 20, 2018 11:03 pm

Οι "εκκλησίες" που χρησιμοποιούν ακολουθίες, που δεν προέρχονται από την Ορθόδοξη Παράδοση, δεν είναι Ορθόδοξες. Είναι "ανατολικού ρυθμού" μορφώματα, που υπάγονται στους ρωμαιοκαθολικούς, και διατηρούν από την ορθοδοξία κάποιους εξωτερικούς τύπους, όπως εικόνες, άμφια, αρχιτεκτονική ναών...


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Οκτ 20, 2018 11:31 pm

Για να είμαι ειλικρινής αυτό το βρήκα πρωτίστως εδώ :
http://www.oodegr.com/oode/orthod/prakt ... piko_1.htm


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Abel Gkiouzelis
Δημοσιεύσεις: 559
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2016 11:46 pm
Τοποθεσία: Σταμάτα & Ωρωπός - Αττική
Επικοινωνία:

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Abel Gkiouzelis » Πέμ Οκτ 25, 2018 10:45 am

Αδελφε, πολύ καλή η δουλειά που έκανες με τις μεταφράσεις στα Λατινικά!! Οι Ορθόδοξοι Δυτικού Τυπου είναι Κανονικοί Ορθοδόξοι κι ανήκουν άλλοι στο Πατριαρχείο Αντιοχείας και άλλοι στο Πατριαρχείο της Μόσχας. Από την στιγμή που ανήκουν σε ένα από τα Κανονικά Πατριαρχεία είναι εντάξει. Είναι Ορθόδοξοι απλά τα άμφια τους είναι Κελτικά ή Δυτικού Τύπου, όπως τα φόραγαν στην Δυτική Ευρώπη πριν το σχίσμα των Ρωμαιοκαθολικών το 1054.


♫•(¯`v´¯) ¸.•*¨*
◦.(¯`:☼:´¯)
..✿.(.^.)•.¸¸.•`•.¸¸✿
✩¸ ¸.•¨ 
Orthodox heart sites - Ορθόδοξα ιστολόγια
YouTube - Twitter - G+

Email: gkiouz.abel@gmail.com. - Feel free to email me...!
╰⊰¸¸.•¨* Orthodox Heart

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Πέμ Οκτ 25, 2018 3:07 pm

Εγκάρδια σας ευχαριστώ πάτερ που σας αρέσει η ιδέα μου! Ξέρετε, όποτε έχω λίγο χρόνο και προλαβαίνω εξαιτίας των υποχρεώσεών μου, περνώ κάποιες δημοσιεύσεις απευθείας μεταφρασμένες στα λατινικά, που τις έχω πρωτίστως δημοσιεύσει στο ιστολόγιό μας! Ευλογείτε! :)


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Παρ Οκτ 26, 2018 1:37 pm

Disputatio de Santa sanguisuga epota cum Varsanoufio Optina monasterium Russia (MCMXIII) utrum hoc sacramentum sit verum Corpus et sanguis Deus

Εικόνα

Dicitur aliquis ad monasterium S. Varsanoufio Optina Russia (MCMXIII)

ego potest non accipere quam fragmen panis et vinum in corpus et sanguinem Dei esse.

Nulla vera in me, non credo quod Americae est, inquit, de S. Varsanoufios Optina.

Quid dicis mihi? Et infantes credunt.

Si igitur aliquis vestras Americae exuberant torcularia quia non existit, quid respondeas? Hoc, utique, Americae existit. Quia non eadem ibi est; quia idem est (nam proprio proposito) Non vis accipere. Sic ergo sacramentum apud Th. Favus. Utcumque enim quis dicit. Quod est magni momenti est quod dicit Christus. Scilicet Christum, et dicit in Evangelio: "Igitur Estin (= Hoc est) corpus meum ita Estin (= Hoc est) sanguinis mei" (Mark XIV, 22-24).

fons:

http://atheistsmetorthodoxy.wordpress.com

Catholicam fidem atheis initium sumit MET

Athei conversione ad fidem orthodoxam

Fons : NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 2855
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Τρί Νοέμ 06, 2018 7:50 pm

Russia MCMLXV: Miracula S. Nicolaus bus ostendi omnis hypocritaet loqueris ad

Εικόνα



Russia MCMLXV: Miracula S. Nicolaus proponendum

bus et ait ad atheus sim, inculper

Russia 1965. '' unus dies in Februarii MCMLXV, a bus plena civium alii viatores iter nostrum de prope cives. Adjacent coegi ut sedebat in seniorem, familiaris et valido, super LXXV annorum, cum Barba album. A gravibus amictus tunica, ac tiaras in torquem cum furry flaps covering aures equi fixit.

Quia tardior pergeret bus iugiter praebet. Vt autem vicissim cate tergo rota habebat. Alij deinde arduus et braking bus bus ingruat in aliud, invenitur eo tempore ibi. Atque haec paulisper! Et perdidit imperium coegi vehiculum et cunctisque exitium formidantibus sonuere. Tum ad senem, qui sedebat iuxta in coegi, quod fecit signum crucis in magna voce dixit: "Gloria tibi, Domine, gloria tibi. Beati nomen tuum, MARIA, Mater Dei, ut salvus erit hoc nobis? ".

A paucis post minutis, alia bus reliquit, cum nostra et adiutor coegi est locus iterum vincula descenderat. Et viatoribus puer adridens accederent ad senem, et dixit:

-Syngnomi, seniorem meum, et non potuit redire risus mi, audi te epikalisthe ad liberandum esse, caelites, et vidi te cum eo signum crucis. Consuetudo mi voluntatis pite! Altera natura? Sed, ut video te eruditum virum. Nunc autem in anno MCMLXV, hoc est absurdum.

Elder, nec perturbatum, quod omnino ab illis anima per ignorantiam Responsio Dicendum, quod

with voluntas tua responsum esset: iuvenis particeps, et paratus sum, si casus fert, ut sui, ... et praeter intentionem. Eimasthe aliqualiter omnes hypocritae. Omnes scire Ischyrizomasthe eimasthe tollere numen eorum, sicut ceteri homines membra factionis, sui cupidum Cn abyssi
multis, ut fit tempore veris, qui diu celavit nobis revelabitur. Et factum est autem hoc modo. Ab in honesti quo nunc es, ad bus Non potui discordia quae fuit post te, sed me sedebat ibi in tali loco in honesti, ubi ad omnes, ego non video certe 8-10 populus qui in ea transire ad tempus in quo periculum accideret. Quaedam sunt quae non possunt fieri unum ex acies radix, ut esse potest ad trahunt fortiter esse viscerum communem. Errorem labi contingat sequenti usque dum intus esse divinum dechomasthe vires omnipotentis benefici sumus, quod non vult.

LXXXIV, sicut fit, ut nihil aliud me, inquit, illaec aetas.

Elder meidiase continued:

-Epitrepse meum vestrum autem probationem, mi cara, quae iecit. Sicut dicitur quod omnis res est summum religionis anni 1965, quod erat in eo, qui fecit vos, ut committal MCMLXV transierunt anni ex quo natus est Jesus Christus, Salvator mundi!

Nova cum obvious donec erubescerent et responderunt:

hic autem vir debitum ad memoriam praeterita mala: nunc autem quod exceditur est qui constitutus est ignis exstinguere. Sed per viam, venit concludi loqueris quod tibi non credere pite nos in mirabilibus suis.

Et siluerunt, quia tunc senex, dixit:

Ita, mi amice, ubi sunt mirabilia Dei, cui tu te ipsum non vultis credere, et omnia quae in ea. Tes autem mirum foret si fama tacere teneris kleisthite periclitatur salus mentis.

Bus itineris viam pervenit. Et stetit ninguit coegi potest develop celeritas est. Currently viatores kyttazan Elder et tacita iam non meo. De situ erat vacans viatores ... Duo, tres, qui sedebat juxta puer communistarum: et signum crucis feci in proverbium num

- Sanctus, sanctus, sanctus, Dominus exercituum.

Unus autem ex illis, ut ab tergo sede, et clamavit viatores

-Katalavainete salvus erit qui iam ex conflictu nos? Nos autem salvus erit senex cum Barba albis, et in Russian populi patronus, sanctus Nicolaus!

-Ego sciunt quid faciunt, et addidit alterum, sed quocumque ieris ego ad S. Nicolaus erat signum istud. Agricola potest mentis quiete, et erit autem omnis ex vobis, domina super te et Buddy.

Sanguisugae duae manus iuvenem communistarum HID pronus evidenti ruina "."

Ex libro: archimandrita. Ioannis Kostof multae dedit sonitum vox divina per gradus ab extremis mora in Christo Transitionum IV, Ed. S. Ioannis Damasceni Athenis MMXI, tel. 2108220542

Fons: NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες