Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..
Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..Quia nuper facie Iesu Christi 'de statione ad omnem utrimque "et venire in aliquo puncto eius usque ad challenge historica personalitatem: Venite historical, quod legitur, quod locutus est vir Dei? ...jpg)
Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..
Quia nuper facie Iesu Christi 'de statione ad omnem utrimque "et venire in aliquo puncto eius usque ad challenge historica personalitatem: Venite historical, quod legitur, quod locutus est vir Dei? ..
Sunt etiam plures sumus - commodum nostrum pro - lata non referatur in duo genera:
A. Fontes: E monumentis et Us - Christiano
II. Fontes, Memoria De interna et Us - Christiano - Novi Testamentum etc. .
Et primo E - Christiano fontes, et recordarentur est Dominus ad historical researcher Spyros Filos ::
I. IOUDAIKES TESTIMONIO
(a): Rabbi texts
'Postquam eversa Hierosolima, apud LXX AD novae ordinationi - inter meridiem et occidentem, in Palaestina - supremum iudicatorium Iudaeorum et Giamnia urbem. Secundum ad opiniones primae rectè infertur memoriae et opera Iesu, in origins Nazarenus esse peccatricem, de qua n magica, et viderunt opera Domini verba autem prudentium statera decepti orbis terrarum et dixit non venit animas perdere, sed in supplementum legis. Suspensus pridie Paschatis criminibus haeresis seducit turbas. Enumerantur quinque alumni ad nomina, quae sanat infirmos qui in odorem suavitatis.
Nos, id est, imago Jesus, et quoque de prophetis scio.
Adhuc, sunt loquentes de "Hung" (Ha - Talioug), manifestum est testimonium crucifixae mortis similitudine. Quia extra loqui in "Ben - Pader" id est "Filius Pader 'quod aliqui voluerunt esset a patre suo, ut det illis Romanus miles naming" Pader ". Sed apparet ad esse, corruptio verbum "Angelis", id est "filius est Virginis." Quidam doctorum de Giochanan et Megir, factum est verbum iniquum puns "Evangelium," et dare in sono vocis suae: sic variis manifesta Verbo per "Avenue - gkillagion" vel "Avenue - gkillagion", id est "peccatum est margine ", altera" peccatum est scribo MEMORIOLA. "
Haec plebi ostendat, licet in plerisque negat Iesum Christum positio nunquam interrogavit historicum, opera sua futura vita.
(B) Scriptor historicus Titus Lucretius Carus (nuper primum century AD)
Josephus Macropedii dat nobis magna copia, multum libros. Notum translationem enim testimonium modern Graeca scriptum transferam ad Flavianum, qui dedit vocem plenissimam testimonium Iesu. Iosephus scribit:
'In illo tempore de Iesu visus est sapientis, quamquam et id sane non possumus appellare. Quare mirabilia fecit et docuit populum, et qui accipit gaudium de veritate. Deceperat, Judæi atque gentiles. Hic vir erat Christus. Videns autem Pilatus cum referred a morte condemnavit ligno affigi principes nostros, qui dilexit eum non amisit. Quia tertia apparuit revixit Prophetae verba locutus mille alia mirabilia ejus. Etiam nunc autem tribus ex Christianis; quod per nomen dicitur, mortuus est. '
Josephus Macropedii loquitur lingua manifesta. Dum testimonio Iosephi satis impetum, nisi est non negavit.
II. ARGUMENTUM antiqua Authors Nationum
(a) Cornelius Tacitus Romanus historicus Romanus maximo (LII vel ad CXX LIV BC)
describens perdidit ignis Romam ad LXIV Neronem fama late declarat maius decus fecit restituere. Et scribit:
"Itaque libenter rumori Nero crudelissimus modo puniatur in genere, qui flagitia invisos, vulgus Christianos appellabat quam. Christus de quo supplicium sumebant iussu proconsulis nomine Tiberio aftokratorefe Pilato. In praesens exitiabilis superstitio: primo moderatoque regi conteram recens, neque per Iudaeam, originem ex morbo, sed ipsa Romae, ubi omnium pessimi et ignobilia mundi, et colligentes domi invenies. "
(Annals XV, XLIV)
(b) Suetonius, aliam historici clarissimi Romanorum (75-169 AD)
ait Romanam et ardentibus verbis:
"... suppliciis Christiani, furcifer nova religio, et homines» (maleficae superstitionis novae et) » . (Vita Neronis, 16/2)
aliud (Life of Claudium 25/4), AD LIII referendo ad Decretum scribit:
«erant Iudaeis dedidissent culpantes Chris (impulsore Chresto) TURBA ejectionem illorum qui ab Roma."
(C) Pliny, governor of Bithynia, Asia Minor (AD CXII)
misit epistolam ad Traiani imperatoris, in quo petis consilium, ut scorto abuti debuere ad religiosam christifidelium coetus vocavit scribit:
'Solebat, et colligat quæ sufficiunt per diem, antequam aurora, quoniam laudant Christum ut Deum (quasi Deo) et ligatum cum juramento (sacramentum) non facere aliqua mala fieri, ne qua fraus, furtum et adulterium inundaverunt, ut numquam ne transirent fines suos verbum, vel aliqua responsibility negant cum sunt pretium sedibus adsignatis conlocavit.
Et separavi in occursum iterum atque iterum symposium participantes Conventum per quem pura erat, sed certo atque nature caelites "(Carta 10/96).
Alibi quoque scribit (Epistula 10/96):
"Nos, sive ad sinistram in urbe vel agro oppidum, quod non est ingressus in inoculum (superstitio). Iam diu deserta templa deum non immoletis eis. "
(D) f Serapim deferri Mara, nardi Stoicorum (primo saeculo).
Sunt etiam plures, et vetustissima notitia. Una est ex illis e manuscripto apud British Museum, litteras de Mara Varum sancti Serapionis Martyris, scribebat ad filium .. AD LXXIII inter alia haec dicit:
"... quid dicimus esse sapientes brutalis redditur ab tyrannis ... et cum se defendere non poterit se? Quid prodest erant Socrates Atheniensis occidere? Morbosque fames invasit eos sceleris indicium. Quid prodest populus falso Samium Pythagoram ardenti? Olim in patria operuit per harenae. Prodessent faciendo quae sua sapiens rex Iudaeorum? Statim post regnum cessit. Harum trium morte Deus iuste ultus sapientes Atheniensium noctua fame mortuus est. Samum ex alto habitatoribus suis tersit. Et auferetur ab terram pro Iudaeorum nece inferret et ad dispersionem. At Socrates non morietur. Et mansi apud vivit quid docuerit Plato. Neque Pythagoras mortuus est. Iunonem statuam animata. Neque rex, et sapiens (Iesu) mortuus est.
National philosophus quod dedit potens testimonium Jesu de antiquis temporibus, et quoque ita, a paucis annis post asperi eventus impediverunt crucem Iesu.
(E) de National thallium scriptor historicus (scribo LII circuitu AD) est fere idem tempus mortem tenuit immolationem in loco Calvariae).
Cum suis opera eorum perdidi et perisothike ex sequenti testimonio Iulii Africani (AD CCXXI):
"thallium et in tertio libro Historiarum XXII, in tenebris est et sol obscuratus est, quod est absurdum mea sententia, ".
Et sane absurdum carne et obscuratus est solis in die plenae lunae reversurus est, quod est de tempore Paschae Crucifixion of Jesus. Et habemus duplicem testimonii:
1. Quod ad medium saeculum 1 AD Romae esse in Passionis eventibus fabula nota est, et apud Evangelistas
2. In Fidei Christianae hostes eius qui id negant conatus est testimonium dans naturalismi placita perperam interpretatam facta est.
III. TESTIMONIUM haereticorum (100- CXL AD)
Sunt autem et multitudo testimoniis eorum qui erant a Christiana fide eius qui pugnavit ideas, verum negavit Incarnationem Iesu. Hi populi ad C movetur ab AD CXL sunt et Basilidem, cum Marcione Ptolomaeo quidam Herculis. Hi sunt qui in notiones radicitus, numquam tamen est historicae negavit coram Iesu. Ac prope omnes Iesu agendum temporum.
Hoc est ergo magnum testimonium historicam.
IV. About bello hostibus Iesu (1, 4th century)
Vbi circumiecta multitudine nationalis auctores fuerunt inimicos et impugnatores Iesus autem Iesus historiae non tantum confirmare, nec unquam viderat momentum historicum ad certamen provocans. Secundo saeculo plerique autem notandum quod in primo vel tertio saeculo prior.
1. considerat de Şiirt Noumidias autem, qui erat in illo articulo temporis,
Romanae coloniae non insigne, orator and advocatus (2nd century AD) was the
first to spread asystates genera christianorum.
2. Et Graeca Neopythagoreios philosophum, in curlew, Apamea castris in Syriam (2nd century AD).
3. Lucian (natus est. Et sic sophista coram auctoris Samosatensis CXX AD): per "transire nobis Peregrinus est 'operis dat testimonium de Iesu, de eo per celebre est homo, qui passus est et crucifixus, vocat ingenti gaudet legislator et Grillus sophista apud Christianos.
4. A. Cornelii Celsi, Vel Platonica Solent (alias Lucretius Carus) philosophum (2nd century AD), in "verum quod" non reiciunt historicum de Iesu.
5. pituita tenuis, libertinus servus of Antoninus Pius (AD 76- CXXXVIII) et ab Trallibus et scripsit circa motus et obscuratus occurrit, ut in crucifixione Iesu.
6. Etiam Epicteto philosopho Stoico (1st century AD), eodem tempore, quo Neroni, qui sunt in XC AD Gnaeus Lentulus Nicopoli, in Epirum cum rege pulso philosophorum a Domitiano, semper laudat, showing facie Christi Iesu praesentiam historicam mortis, non negant.
RA7 Ad septimum dicendum Caesar Marcus Aurelius (AD CLXXX 121-) culpat quod audaciam pro morte sua pro Christo, sed non negare quod intellectus historical Iesus in persona.
Operum Galeni Libri 8 (AD CXXIX -201) a Pergamo scribe, summa antiquitate post Hippocratem fuit medicus, laudat, ad puritatem vitae christianae humilitati, dicebat autem ad momentum historicum Iisou.8
RA9 Ad nonum dicendum quod maxima vehementer inimicus Iesus Porphyrium (Plotini discipulus, et AD 3 saeculum non modo interroget: et non historicum de Iesu, misit peculiari tamen Christiana et uxor eius origo Marcella est epistula, quae usque hodie.
10. Ieroklis (3 saeculum aD), governor of Bithynia igitur valde prope Palaestina, sed post etiam in Alexandria in tempore Diocletiani Imperatoris, quae initium adversus Christiani patiuntur: sed non dubium momentum historicum de Iesu.
11. Philostratos (3 saeculum AD) comparabiles Apollonii de Tactionibus Quae si ad Jesum: sed non dubium momentum historicum.
12. Alii contra (3 saeculum AD) Apollonii de Tactionibus Quae est Iesus et compares, confirmans Nazarenus in conspectu historic site. Atque etiam qui praeerant Iamblichus, Porphyrius misertus est contra est discipulus Jesu, dictis. Alii contra, ut in viro suo opus tuendae per magicae ritualia, non est usque ad universum systema Arcanissimum affectus, et nunc in diebus.
13. Quod ex his auctoribus rationes impetro in manus Romanorum Imperatoris Christiana, sed tempore congruo iacerent in rem christianam itemque nominis persona in palam sollemnitate omni firmatis, in quam ex corde est ex paganus pantheon deorum, in Neo-Platonism, Flavius Claudium Iulianum (361-363 AD). Hic scripsit libros, quorum complures hodie manere apud projects .Idiaitera opus ejus "In Galilaeo eras" dirigi in multitudine magna ut conterat Iesu sectatores, quorum nec nomina etiam animos christianorum, qui odium et ex odio magno. Sed non ut excogitari arnithei- et quomodo faceret potentiam suam et in historia Iesu I-momentum historicum, sed etiam mutationem in profundum vita millions of populus omnem terram "..
Novum Testamentum: fortissime, magne INDICIUM !
Post manifesta sunt testimonia: "profanos praedictis historical" quasi diceret episcopus Catanae, James (George) Pililis opere in "Iesu Christo", sed parum vel minimum providebit notitia in Domini nostri Jesu Christi, fiunt sic dictae «Christianarum scripturarum 'qui se multum abest ut implerent eorum. "Latin - episcopus et hic scribet - et in specie religionis et publica literary memos quæ rapta sunt atque translata, in Ecclesia per saecula".
Est enim, primum, in epistolas S. Pauli a quo missi sunt, et ipsae christianae communitates id temporis condita, inter L -64 AD cogitanti nimirum id quod valent perceptiones epochin communitates.
Dicit et apostolus sciens christianikin super doctrina Domini. Hoc est quare omnia tradit, cum de Christo conloqueremur, qui intelliguntur per "Iesum historicum." Et factum est ita accidit ut omnes fere emfasin Christo Iesu ad se, et quod "primum et optimum 'auctoritate Iesu stantem super acceptet et constituere quasi regulam vitae. Hoc non petita a sectatores sequi Christum, hoc est in Iesum historicum summi exemplum? Quod "Imitatores mei estote, sicut et Christus kago 'dicit in prima epistola ad Corinthios, IX applicat et sollicitudinem alloquio facere credentes in eodem:
« s estote ergo imitatores Dei, sicut filii carissimi ", ut habetur ad aperuit Epistolin.10
'De tota doctrina de Dominum nostrum. Paulus secundum quod homo, idest humanitas Iesu Christi manifestationem et de eo prorsus necessarium est salus in hac doctrina ordo, quod «Christus mortuus est pro peccatis nostris' (I Cor. XV: III) et mortuus est, sicut Iesus Nazarenus quod erat "in carne" (Rom. VII, V), ubi eadem illa «damnavit peccatum" (Rom: VIII: III), et sita 'in corpore et carne "(Kol.1: XXII), et cum Deo 'katallason evafto mundum" (II Cor. 5:19), "Pontificem et scribe in quaque Catana iacet.
Dixitque Evangelio? Et evangelistae Matthaeus, Marcus, Lucas, (qui erat Graecae originis) XI historical and John non scribere in persona Iesu Christi?
Et "actus Apostolorum"? Et non referunt ad illa vita Iesu Christo? Et in universum in libris XXVII Diathikis12 de nova facio nihil sed laudate et superexaltate Jesum Christum, et Deus quasi homo, ut et historia personali.
Quid nos postulo testis alterius?
--------------
Source: Spyros Filos "oppugnationes ... JESUS (praecipue matrum legat ipse? Ordo, magi, aut quid laoplanos?)." Dialexis quibus datum est Nomikin School de Universitatis Athenarum, III December 1986
Fons:
NOVUM ORTHODOXUS