Δημοσίευσηαπό aposal » Παρ Ιούλ 28, 2017 8:08 am
2η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ
Με πολλές επισκέψεις στα χαριτόβρυτα ιερά προσκυνήματα της παλαιάς πόλεως των Ιεροσολύμων κύλησε και η δεύτερη μέρα του ενοριακού προσκυνήματός μας στους Αγίους Τόπους.
Όλοι οι προσκυνητές είναι πολύ καλά στην υγεία τους, έχουν δημιουργήσει μία υπέροχη πνευματική-οικογενειακή ατμόσφαιρα μεταξύ τους, ακούραστοι και με υποδειγματική συμπεριφορά, ενώ διαθέτουν μία αξιοθαύμαστη αντοχή αλλά και προθυμία, να γνωρίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα προσκυνήματα.
Συγκεκριμένα, σήμερα 26 Ιουλίου, οι προσκυνητές επισκέφθηκαν:
1.Την Αγία Αυλή και την Αγία Πόρτα του Πανιέρου Ναού της Αναστάσεως. Εντός του Ναού υπάρχει ο Πανάγιος Τάφος του Κυρίου, με το πρόσφατα ανακαινισμένο ιερό κουβούκλιο, ο φρικτός Γολγοθάς, η πλάκα της Αποκαθηλώσεως, το Παρεκκλήσιο του Αδάμ, το Παρεκκλήσιο του ακάνθινου στεφάνου, το Παρεκκλήσιο του Αγίου Λογγίνου του εκατοντάρχου, το Παρεκκλήσιο της ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού (εδώ εψάλη η ιερά ακολουθία των κδ' οίκων του Τιμίου Σταυρού).
2.Την Ι. Μονή της Μεγάλης Παναγιάς, και το ασκητήριο της Οσίας Μελάνης.
3.Το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων, όπου οι προσκυνητές έγιναν δεκτοί από τον Μακ. Πατριάρχη κ. Θεόφιλο στην αίθουσα του θρόνου. Με πολύ προσοχή άκουσαν τις πνευματικές και βαθυστόχαστες συμβουλές του και στο τέλος δέχτηκαν απο τον ίδιο αναμνηστικά δώρα. Φυσικά, δεν έλειψαν οι πολλές φωτογραφίες των προσκυνητών μαζί του.
4.Τον λόφο της Αγίας Σιών, όπου βρίσκεται ο οίκος του Ευαγγελιστού Ιωάννου, μέσα στον οποίο, κατά την παράδοση εκοιμήθη η Υπεραγία Θεοτόκος, το υπερώο του Μυστικού Δείπνου-Πεντηκοστής, ο τάφος του προφήτου Δαυίδ, ο περίβολος της Πατριαρχικής Σχολής (εδώ εψάλη ο Ικετήριος Κανόνας του Ιησού).
5.Το τείχος των δακρύων, την Ι. Μονή Αγίου Γεωργίου, στην εβραϊκή συνοικία της Παλαιάς Ιερουσαλήμ, το Πραιτώριο και την Ι. Μονή της Σεϊδανάγιας.
Η 2η μέρα έκλεισε με την ιερά ακολουθία του Αποδείπνου με τους χαιρετισμούς της Θεοτόκου στο φρικτό Γολγοθά.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).