Σελίδα 2 από 9
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:14 pm
από ORTHODOXIA
Ένα αξιόλογο άρθρο για την Κάρτα του Πολίτη
του Ιωάννου Καρδάση, χημικού
Πάρα πολλά έχουν γραφεί για την αποκαλούμενη αριθμοποίηση του ατόμου και του προσώπου, με την πρόσφατη καθιέρωση της “κάρτας του πολίτη” και η ερώτηση που διατυπώνεται από ευσεβείς πιστούς είναι συνήθως: «Διατί θέλουν να μας αποβαπτίσουν και να μας κάνουν νούμερα δίδοντας έναν αριθμό ξεχωριστό για τον καθένα, αγνοώντας το όνομα και το πρόσωπο;».
Δεν ήμαστε παρά ένας αριθμός και πάντοτε ήμαστε ένας αριθμός. Στο ληξιαρχείο, στο σχολείο, στο στρατό, στην εφορία, στην ταυτότητα, στο τηλέφωνο, στον τραπεζικό λογαριασμό, στην κοινωνική ασφάλιση, στην πιστωτική κάρτα, στους εκλογικούς καταλόγους, στην διεύθυνση του σπιτιού, στην πόρτα του διαμερίσματος, στην ΔΕΗ, στην ΕΥΔΑΠ, στον ΟΤΕ, στην πινακίδα του αυτοκινήτου, στην θέση του θεάτρου, στην ληξιαρχική πράξη θανάτου, στο νεκροταφείο ακόμη και στο οστεοφυλάκιο!
Όλοι αυτοί οι αριθμοί ήμαστε εμείς και τους κουβαλάμε στην πλάτη μας τόσο στην επίγεια ζωή μας, όσο και μετά θάνατον. Κανέναν δεν τον ενδιαφέρει το όνομά μας. Με την νέα ταυτότητα (κάρτα του πολίτη), όλοι αυτοί οι αριθμοί που φέρει ο καθένας από εμάς (11 επίσημοι και σωρεία ανεπίσημων) θα γίνουν ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ και θα πάψουμε πια να ήμαστε διχασμένες αριθμητικά προσωπικότητες και να εξουσιαζόμαστε (υποτίθεται) από πολλούς αριθμούς, αλλά μόνον από ένα. Τελικά μας πειράζει η πολυαριθμία που έχουμε σήμερα, για την οποία κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ή μας πειράζει Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ;
Δίδοντάς μας η Πολιτεία ένα μόνο αριθμό, ζητάει να μας αποβαπτίσει; Μήπως ήμαστε αφελείς; «Νήπιοι κατά τας φρένας», όπως λέγει και ο Απόστολος Παύλος; Εάν πάμε στο Ταχυδρομείο να παραλάβουμε ένα συστημένο, ο υπάλληλος δεν θα μας το δόσει, εάν δεν σημειώσει τον αριθμό της ταυτότητά μας. Ιωσήφ Κολιόπουλοι μπορεί να υπάρχουν πεντακόσιοι στην Ελλάδα, αλλά ο αριθμός ταυτότητας Π 344378 είναι μοναδικός και βεβαιώνει, ότι ο Ιωσήφ Κολιόπουλος που υπέγραψε για την παραλαβή του συστημένου, είναι αυτός που τον πατέρα του τον λένε Λάζαρο, την μητέρα του Δήμητρα, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940 κλπ, κλπ. Είναι δηλαδή πληροφορίες που διασταυρώνουν και εξακριβώνουν τα στοιχεία της ταυτότητάς μας και είναι απαραίτητες για την Πολιτεία.
Όταν όμως πάμε να κοινωνήσουμε ο ιερέας δεν θα ειπεί: «Μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού Ιωσήφ Κολιόπουλος του Λαζάρου και της Δήμητρας με τον αριθμό δελτίου ταυτότητας Π 344378 κλπ, κλπ.», αλλά θα ειπεί: «Μεταλαμβάνει ο δούλος του Θεού Ιωσήφ» και τίποτε περισσότερο. Διότι εκείνη την ώρα, εκείνο το «Ιωσήφ» και μόνο είναι ανεπανάληπτο, έστω και εάν το χρησιμοποιούν 500000 Ιωσήφ ανά την Ελλάδα και σημαίνει: «ψήφον λευκήν, και επί την ψήφον όνομα καινόν γεγραμμένον, ό ουδείς οίδεν ει μη ο λαμβάνων». Με εκείνο το «Ιωσήφ» και μόνο, ξέρει ο Θεός να εντοπίσει στα δικά του κατάστιχα τον συγκεκριμένο Ιωσήφ, χωρίς να ανατρέξει στο Π 344378.
Δεν πρέπει όμως να είμαστε και ουτοπιστές. Η καταγραφή των προσωπικών μας στοιχείων χρονολογείται, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον από «Αυγούστου μοναρχήσαντος» που και τότε «υπό μιαν βασιλείαν εγκόσμιον αι πόλεις γεγένηνται» και «απεγράφησαν οι λαοί τω δόγματι του Καίσαρος» (και κατά ορισμένους ιστορικούς αποτελούσε, συν τοις άλλοις, και ομολογία πίστης προς τον αυτοκράτορα). Και της απογραφής δεν εξηρέθη ούτε η Παναγία Θεοτόκος, αλλά ούτε και ο ενανθρωπήσας Θεός μας.
Εις την «κοιλάδα του κλαυθμώνος» που βρισκόμαστε «εν μέσω γενεάς σκολιάς και διεστραμμένης» κατά τον παρόντα τούτον αιώνα τον απατεώνα, προσπαθούμε να προσαρμοσθούμε σ’ ένα σύστημα με όσο το δυνατόν λιγότερα μειονεκτήματα, λατρεύοντες τον Θεόν «μετά συνειδήσεως καθαράς εν πνεύματι και αληθεία», «ειρηνικόν και ησύχιον βίον διάγοντες εν πάση ευσεβεία και σεμνότητι».
Επομένως δεν πρέπει να συγχέουμε τις όποιες σχέσεις μας με τον Καίσαρα με τις σχέσεις μας με τον Θεό, να προσδίδουμε στο θέμα θεολογικές και πνευματικές διαστάσεις, εάν δεν υπάρχουν και να χρησιμοποιούμε τον Θεό για επίγειους σκοπούς. Πρέπει να είμαστε τίμιοι με την Ορθοδοξία και την Εκκλησία του Χριστού, αποδίδοντες «τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ».
Πηγή: http://dosambr.wordpress.com/
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:14 pm
από Achilleas
Με την μηχανογράφιση σήμερα όλων των Υπηρεσιών, είναι απαραίτητη η ταυτοποίησή μας μονοσήμαντα με έναν αριθμό, με τον οποίο καταχωρούμαστε στα μηχανογραφικά τους συστήματα για την παρακολούθησή μας. Αυτό και τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο. Όλα τα υπόλοιπα, αποτελούν φιλολογίες και εκτός πραγματικότητας.
Και για να μην ξεχνιόμαστε, παραθέτω ατόφιο το επίμαχο απόσπασμα από την Αποκάλυψη του Ιωάννη: "ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΥΝΑΤΑΙ ΜΗΔΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΗ Η ΝΑ ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΜΗ Ο ΕΧΩΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ Η ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ Η ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ΟΣΤΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥΝ ΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΞΣ`"
Συνδέοντάς το με τα παραπάνω, αν νομίζει κανείς ότι π.χ. ο ΑΜΚΑ ή ο Κωδικός κάποιου προιόντος έχει σχέση με την Αποκάλυψη, ας μας το πει.
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:15 pm
από Νίκος
Να μια ακόμη ψύχραιμη θεώρηση του πράγματος:
Anastasios68, http://www.athonite.gr/forum έγραψε:Αγαπητοί αδελφοί, επιτρέψτε μου να καταθέσω την άποψή μου επί του πολύ σοβαρού αυτού θέματος.
Είμαι μηχανικός πληροφορικής με μεταπτυχιακές σπουδές. Αγαπώ την τεχνολογία και την πληροφορική από την εποχή που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από τότε που οι "θρύλοι" των παιδικών μου χρόνων Neil Alden Armstrong, Michael Collins και Edwin Eugene "Buzz" Aldrin, Jr. κατάφεραν το ακατόρθωτο, την επιτυχημένη προσελήνωση. Στα πολλά χρόνια που έχουν περάσει από τότε, η πληροφορική αντιμετωπίστηκε κυρίως με σκεπτικισμό, της αποδώθηκαν ακόμα και "μαγικές" ιδιότητες. Δαιμονοποιήθηκε και εξιδανικεύτηκε ως η πανάκεια που θα δώσει λύση σε όλα τα προβλήματα του ανθρώπου.
Η αλήθεια συνήθως βρίσκεται κάπου στη μέση. Όταν έγινε η απογραφή πληθυσμού στην οποία καταγράφηκε και ο Κύριός μας, οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν κυλινδρικούς παπύρους για την αποθήκευση δεδομένων. Αυτό είχε το πρόβλημα πως αν κάποιος ήθελε να δει τα στοιχεία στο τέλος του παπύρου έπρεπε να τον ξετυλίξει ολόκληρο. Αργότερα σκέφτηκαν να κόψουν κομμάτια παπύρου ή λεπτού δέρματος ίσης διαστάσεως και να τα τοποθετήσουν το ένα κάτω από το άλλο. Το σύνολο δενόταν με ξύλο ή παχύτερο δέρμα. Αυτό έφερε το πλεονέκτημα της άμεσης πρόσβασης σε όλες τις σελίδες. Έτσι γεννήθηκε το βιβλίο, ή κώδικας (codex). Το πρόβλημα ήταν πως οι άνθρωποι έπρεπε να γράφουν με το χέρι τους όλα τα περιεχόμενα των βιβλίων. Πολλούς αιώνες αργότερα ο Γουτεμβέργιος εφηύρε την τυπογραφία και πλέον η γνώση, αλλά και η καταγραφή μπορούσαν να γίνουν κτήμα των πολλών έναντι της προηγούμενης μεθόδου όπου μόνο οι πλούσιοι μπορούσαν να παραγγείλουν ένα βιβλίο σε κάποιον επαγγελματία γραφέα.
Μισή χιλιετηρίδα μετά, εφευρέθηκε η ηλεκτρονική καταγραφή. Το 1946 το transistor θα εφευρεθεί αντικαθιστώντας τις μέχρι τότε ογκώδεις λυχνίες και η συνέχεια θα είναι καταλυτική σε ότι αφορά την εξέλιξη της πληροφορικής τεχνολογίας. Σήμερα η τεχνολογία αυτή έχει ωριμάσει. Η άμεση απόδειξη της ταυτότητας του καθενός μας σε οποιαδήποτε συναλλαγή μας μπορεί να διευκολύνει και να συντομεύσει διαδικασίες, να γλυτώσει χιλιάδες δέντρα από την κοπή ώστε να γίνουν χαρτί, να αποτρέψει απάτες πλαστογραφίας και φοροδιαφυγής, να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη.
Το θέμα είναι ότι τα προσωπικά μας δεδομένα θα βρίσκονται στη διάθεση του κράτους. Αυτό συμβαίνει και τώρα (το κράτος γνωρίζει πόσες φορές επισκευθήκαμε ένα γιατρό, πήραμε φάρμακα, γράψαμε το παιδί μας στο σχολείο και τόσα άλλα). Απλά τώρα η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα είναι χρονοβόρα και δύσκολη. Με την απλούστευση των διαδικασιών και την αυτοματοποίησή τους η πρόσβαση, άρα και η διασταύρωση των στοιχείων, γίνεται ευκολότερη. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο πέρα από αυτό που οφείλει έτσι και αλλιώς να κάνει κάθε χριστιανός. Να προσευχόμεθα στον Άγιο Θεό ώστε να δίνει φώτιση στους άρχοντες να χειρίζονται τα θέματα του κράτους (άρα και τα δικά μας στοιχεία) με σύνεση, με δικαιοσύνη, με ορθότητα. Να μην αδικούν κανένα, να μη ιδιωποιούνται τα στοιχεία μας προς δικό τους προσωπικό όφελος αλλά να φροντίζουν για την εξυπηρέτησή μας πάντοτε σύννομα. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα γίνει έτσι.
Επίσης, επειδή μπορεί να μην έχουμε και πολύ εμπιστοσύνη στους ηγέτες της χώρας μας, να ζητήσουμε από την Εκκλησία, όταν οριστικοποιηθούν τα στοιχεία για το περιεχόμενο και τη χρήση των συγκεκριμένων καρτών, να μας απαντήσει υπεύθυνα, αν απ' αυτές κινδυνεύει η σχέση μας με το Χριστό ή όχι, και να πράξουμε αναλόγως.
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:15 pm
από ORTHODOXIA
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος για την κρίση
Τελευταία Ενημέρωση: Oct 8, 2010
Ανακοινωθέν Ιεραρχίας Εκκλησίας Ελλάδος
Η εφετινή τακτική Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, ασχολήθηκε με το θέμα «Η σύγχρονη κρίσις από εκκλησιαστικής πλευράς». Μελέτησε «τα αίτια της συγχρόνου ποικιλομόρφου κρίσεως» και προβληματίσθηκε σχετικά με τις δυνατότητες συμβολής στην αντιμετώπισή της με αφετηρία το δεδομένο - και ταυτοχρόνως ζητούμενο - «Η Εκκλησία ως ελπίδα και ενότητα της κοινωνίας και ως νοηματοδότηση της ζωής του ανθρώπου».
Οι εισηγήσεις και οι τοποθετήσεις των Σεβασμιωτάτων Αρχιερέων βοήθησαν ουσιαστικά να κατανοηθεί ότι οι ποικιλόμορφες αποτυχίες και τα προβλήματα που μαστίζουν την παγκόσμια και την ελληνική κοινωνία, η κρίση των θεσμών και των αξιών και η απουσία του νοήματος ζωής, είναι απότοκα της αλαζονικής διαχειρίσεως του βίου και της καταχρήσεως της κτίσεως ως δημιουργίας του Θεού, καθώς και της απλήστου επιθυμίας αποκτήσεως κοινωνικών αγαθών εις βάρος των πτωχών και των αδυνάτων.
Η οικονομική κρίση είναι το ορατό αποτέλεσμα της γενικής ηθικής και πνευματικής κρίσεως. Ταυτοχρόνως, έγινε φανερό, ότι η Εκκλησία έχει το χρέος και τη δυνατότητα να στηρίξει τον λαό μας στα προβλήματά του, να καλλιεργήσει την ελπίδα και να σταθεί άμεσα και ουσιαστικά στο πλευρό κάθε εμπερίστατου και δοκιμαζόμενου αδελφού μας, ανεξαρτήτως χρώματος, γλώσσης, θρησκείας και πολιτισμού.
Η κρίση κατέστησε φανερό, ότι η συγκρότηση του σύγχρονου κοινωνικού βίου με γνώμονα τον ατομισμό και την άρνηση της παρουσίας του Θεού στη ζωή μας οδήγησε στην καταράκωση της αξίας του ανθρώπου και την επικράτηση της
αναξιοκρατίας και της αδιαφορίας για τον πόνο του διπλανού μας.
Αυτή η κατάσταση, για την δημιουργία της οποίας όλοι έχουμε μικρό η μεγάλο μερίδιο ευθύνης, είναι αταίριαστη με την παράδοση του τόπου μας. Η μόνη έξοδος από το αδιέξοδο είναι η αλλαγή αυτής της νοοτροπίας. Είναι καιρός μετανοίας για όλους μας. Ο λαός μας ζούσε και ζει, εμπνεόταν και θα εμπνέεται από την πίστη του στον Χριστό και διδάχθηκε από την Εκκλησία πως να μετακινείται από την δουλεία του εγωκεντρισμού στην ελευθερία του «Εμείς», από τη σκλαβιά του καταναλωτισμού στη χαρά της δημιουργίας και της προσφοράς.
Αυτό το ήθος εκφράζει με λόγια και έργα η Εκκλησία και μέσα σε αυτά τα πλαίσια με ανύστακτο και στοργικό ενδιαφέρον μελετά με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, ζητήματα που ενδέχεται να κρύβουν κινδύνους αλλοιώσεων και αλλοτριώσεων της πίστεως η της εθνικής και κοινωνικής μας ζωής, όπως η κάρτα του πολίτη, θέματα που αφορούν την διδασκαλία των Θρησκευτικών, της Ιστορίας και της Γλώσσης στα Σχολεία, το Μεταναστευτικό και άλλα, προκειμένου συντόμως να καταθέσει τις απόψεις Της στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας και να ενημερώσει τον Λαό του Θεού.
Η Εκκλησία του Χριστού, ως μόνη σωστική Κιβωτός, θεωρούσα τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα, καλεί όλους σε προσευχή και ομοψυχία, μέσα στην ενότητα της πίστεως και την κοινωνία του Αγίου Πνεύματος και διαβεβαιώνει τον Λαό του Θεού και ιδιαιτέρως τους νέους ανθρώπους, ότι θα συνεχίσει δι’ όλων Της των δυνάμεων, το σπουδαίο φιλανθρωπικό και προνοιακό Της έργο, παρ’ όλες τις οικονομικές δυσκολίες που και η ίδια αντιμετωπίζει.
Πηγή: www.amen.gr
Επομένως λίγη υπομονή και θα λυθούν σύντομα όλες οι σχετικές απορίες μας.
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:16 pm
από ORTHODOXIA
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος για την "Κάρτα του Πολίτη"
Τρίτη, 12 Οκτώβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Ιερά Σύνοδος
Συνήλθε σήμερα Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010, στην τρίτη Συνεδρία Της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
Κατά την σημερινή Συνεδρία :
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να αναθέσει στη Συνοδική Επιτροπή Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων και στην Ειδική Συνοδική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων την από κοινού μελέτη σε συνεργασία με ειδήμονες Καθηγητές των τομέων της Ορθοδόξου Δογματικής, του Συνταγματικού Δικαίου και της Πληροφορικής και
την υποβολή σε σύντομο χρονικό διάστημα, σχετικής εισηγήσεως, για το ζήτημα της εκδόσεως της «Κάρτας του Πολίτη».
Τέλος η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συζήτησε και έλαβε αποφάσεις σχετικά με τρέχοντα υπηρεσιακά ζητήματα.
Πηγή:
www.romfea.gr
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:16 pm
από ORTHODOXIA
Η Εκκλησία της Κρήτης για μάθημα Θρησκευτικών και Κάρτα του Πολίτη
Τελευταία Ενημέρωση: Oct 14, 2010
Aνακοινωθέν της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης
Η Ιερά Επαρχιακή Συνοδος της Εκκλησίας Κρήτης, συνήλθε σήμερα, 12 Οκτωβρίου 2010, στο Ηράκλειο σε τακτική Συνεδρία, ασχολήθηκε με τα θέματα της Ημερησίας Διατάξεως και μεταξύ άλλων αποφάσισεν ομοφώνως:
α) Οι κατά τόπους Σεβ. Αρχιερείς της Μεγαλονήσου να προσκαλέσουν τους Θεολόγους Καθηγητές των Εκκλησιαστικών Επαρχιών τους, να συζητήσουν μαζί τους τα θέματα που τους απασχολούν και να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών, τον Ορθόδοξο Πολιτισμό και την Παράδοσή μας καθώς και για τις αγωνίες και τους προβληματισμούς των παιδιών μας,
β) Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών του πολίτη προτρέπει και παρακαλεί τον Ιερό Κλήρο και τον ευσεβή Λαό της Κρήτης, να μην τρομοκρατείται από ανεύθυνους, να προσδοκά το Πρόσωπον του Ερχόμενου Κυρίου Ιησού Χριστού, υπενθυμίζει δε τα λόγια του διορατικού Γέροντος Πορφυρίου: «... αν εμείς έχομε μέσα μας τον Χριστό, δεν μπορεί με τίποτα να μας πειράξει ο αντίχριστος...».
Πηγή:
www.amen.gr
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:17 pm
από Νίκος
Ο κόσμος τρομοκρατείται, επειδή κάποιοι έσπευσαν να τον τρομοκρατήσουν, έστω κι από καλή πρόθεση, και δυστυχώς δεν έχει την απαραίτητη κατάρτιση, ώστε να μπορεί να σταθεί κριτικά απέναντι στα μηνύματα που παίρνει.
Αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος να παρασυρθούν πολλοί και να δεχτούν το σφράγισμα, όταν έρθει, είναι εξ αιτίας ακριβως της έλλειψης κατάρτισης στην πίστη και της χαλαρής επαφής με την Εκκλησία και τα Μυστήρια, ιδίως το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Εκεί πρέπει να δώσει το βάρος της η Εκκλησία, στον "επανευαγγελισμό¨, όπως λέει ο Αρχιεπίσκοπος, του λαού μας, να μαζέψει και πάλι τα πρόβατα του Χριστού στην ποίμνη Του, που είναι σήμερα διασκορπισμένα και κινδυνεύουν από κάθε λογής "λύκους".
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:17 pm
από ORTHODOXIA
Ιερώνυμος «Αν δεν μείνουμε ενωμένοι, τη λύση θα δώσει το πεζοδρόμιο»
Δευτέρα, 25 Οκτώβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Συνέντευξη στον Σωτήρη Σταθόπουλο
...
Ναι αλλά είστε ηγέτης της Ελλαδικής Εκκλησίας και πρέπει να έχετε άποψη...
Άποψη βεβαίως και έχω. Όταν θα έρθει η ώρα που η δήλωσή μου δεν θα κάνει κακό, βεβαίως θα το πω. Αλλά δεν είμαι ο άνθρωπος εκείνος που θα βάλει πυρκαγιά εκεί που δεν πρέπει να βάλει.
Όπως
την ίδια στάση κρατώ και για ένα άλλο θέμα, την κάρτα του πολίτη. Δεν πιστεύω ότι είναι παντού το 666, αλλά πιστεύω στα ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν μπορεί ο καθένας να μπει μέσα στο σπίτι μου. Όταν θα έρθει η ώρα να μιλήσω, θα μιλήσω.
...
Πηγή:
www.romfea.gr
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:18 pm
από ORTHODOXIA
Ο Μητροπολίτης Κηφισίας και άπαντες οι κληρικοί δεν θα παραλάβουν την «Κάρτα του Πολίτη»
Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Romfea.gr
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010, στον Ιερό Ναό Αγίου Νεκταρίου Κάτω Κηφισιάς, το πρώτο Ιερατικό Συνέδριο της Ιεράς Μητροπόλεως Κηφισίας, Αμαρουσίου & Ωρωπού. Το πρωί ετελέσθη Όρθρος και Θεία Λετουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Κυρίλλου.
Μετά το πρωινό κέρασμα το οποίο προσεφέρθη στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού, τους συνέδρους καλωσόρισε ο Παν/τος Αρχιμ. π. Ιωάννης Κοκάκης, εφημέριος του Ναού. Εν συνεχεία το λόγο έλαβε ο Γενικός Αρχιερατικός επίτροπος Πρωτ/ρος π. Χρίστος Κυριακόπουλος, ο οποίος μεταξύ των άλλων ζήτησε τις Αρχιερατικές ευχές του Σεβασμιωτάτου, ώστε να αξιώνει ο Θεός να δίδουμε πάντοτε την καλή μαρτυρία και να μεταλαμπαδεύουμε συνεχώς Λόγον Θεού, τον Λόγον της Αληθείας προς αγιασμόν και σωτηρία των ψυχών που μας εμπιστεύθηκε η Εκκλησία μας με το Μυστήριο της ιερωσύνης κατά την χειροτονία μας.
Κεντρικός εισηγητής του Συνεδρίου ήταν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας ο οποίος ανέπτυξε το θέμα:
Η αποστολή του ιερέως στο σύγχρονο κόσμο.
Μεταξύ άλλων επεσήμανε ότι << Ο διάλογος της Εκκλησίας με την εποχή της δεν είναι κάτι άγνωστο στην ιστορική πορεία της Ορθοδοξίας, αντιθέτως μάλιστα αποτελεί συστατικό στοιχείο της πατερικής παραδόσεώς της, καθότι οι πατέρες της Εκκλησίας βρίσκονταν πάντα σε διαρκή διάλογο με την εποχή τους. Γνώριζαν πολύ καλά τα φιλοσοφικά ρεύματα της εποχής τους και κατόρθωναν με μία θαυμαστή δημιουργικότητα να μεταμορφώσουν ολόκληρο τον πολιτισμό της αρχαιότητος.
Όπως ακριβώς την εποχή εκείνη οι πατέρες της Εκκλησίας έπρεπε να διαλεχθούν και να μεταμορφώσουν τον κόσμο της ύστερης ελληνικής φιλοσοφίας, έτσι αντίστοιχα καλούμαστε και εμείς σήμερα να εγκύψουμε με τόλμη και ευαισθησία στα προβλήματα του σύγχρονου κόσμου και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να απεγκλωβισθούν από τις σύγχρονες υλιστικές ιδεολογίες και τον ευδαιμονισμό.
Η Εκκλησία μας γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτό είναι ένα δύσκολο εγχείρημα που απαιτεί την γνώση και την εμπειρία της θεολογίας των πατέρων. Γι αυτό ενίοτε διστάζει να αποτολμήσει, φοβούμενη πως, χωρίς θεολογία, οι ποιμένες αντί να ασκήσουν εποικοδομητική και δημιουργική κριτική έναντι του σύγχρονου πολιτισμού, θα καταφύγουν μάλλον στη μέθοδο της πολεμικής και εχθρικής στάσης. Ο δισταγμός όμως είναι σημείο σοφίας και δεν σχετίζεται με την ένοχη σιωπή.....
Η Εκκλησία μας πορεύεται μέσα στον κόσμο με συστολή και σύνεση, διότι γνωρίζει πως στη σχέση της με τον κόσμο υπάρχει πάντα το επικίνδυνο ενδεχόμενο να αυτοακυρωθεί εκκοσμικευόμενη και, αντί να μεταμορφώσει τον κόσμο, να γίνει η ίδια κόσμος. Είναι αλήθεια ότι πολύ συχνά ξεχνούμε τον εσχατολογικό χαρακτήρα, την εσχατολογική διάσταση της πίστεώς μας και εγκλωβιζόμαστε σε ένα εγκοσμιοκρατικό πνεύμα.
Η Εκκλησία μας όμως ζει και κινείται <<εν τω κόσμω, αλλ’ ουκ εκ του κόσμου>>. Την αληθινή της υπόσταση την αντλεί όχι από παρελθόν της ιστορίας της, ούτε από το παρόν της δράσεώς της και του λόγου της, αλλά από το μέλλον, από το όραμα ενός κόσμου, όχι όπως ήταν η όπως είναι αλλάόπως θα είναι το τέλος της Ιστορίας. Το ουσιαστικό έργο της Εκκλησίας μαςείναι να δημιουργεί ήθος και είδος ανθρώπων που δεν αναπαύονται μέσα στον κόσμο αυτό, αλλά επιδιώκουν την υπέρβασή του.
Σήμερα η μεγάλη πρόκληση προς την Εκκλησία μας είναι το πως θα απαντήσει στην κρίση των αξιών. Οι περισσότεροι αναμένουν πως θα στρέψουμε το βλέμμα στο παρελθόν και θα αναζητήσουμε την ασφάλεια στην παράδοση.Ίσως αυτό και να τους βολεύει, καθότι προτιμούν την απομόνωση και την περιθωριοποίηση της Εκκλησίας.
Η αποστολη της Εκκλησίας μας όμως από την φύση της είναι να επικοινωνεί και να συνδιαλέγεται. Επιδιώκει την συνάντησή της ακόμη και με εκείνες τις κοινωνικές όμάδες που την έχουναπορρίψει επειδή δεν την γνωρίζουν. Δεν φοβούμαστε τις κοινωνικές αλλαγές, διότι αντιλαμβανόμαστε πως αυτές δεν είναι πάντοτε αρνητικές, αλλά εμπεριέχουννέες ευκαιρίες εμπειρίας και έκφρασηςετού Ευαγγελίου. Δεν είναι τυχαίο ότι οι κληρικοί στάθηκαν και στέκονται πάντοτε κοντά στο λαό, άκουσαν και ακούνε τον πόνο και την αγωνία του. Γι’αυτό και ο λαός τους τιμά, έστω και αν υπάρχει, συχνά άδικη, πολεμική εναντίον τους.>>
Ακολούθησε μικρό διάλειμμα και εν συνεχεία δόθηκε η ευκαιρία στους πατέρες να συζητήσουν και να συμπνευματιστούν με τον Σεβασμιώτατο επί της εισηγήσεως και όχι μόνο. Αναφέρθηκε όπως ήταν αναμενόμενο και το θέμα της κάρτας του πολίτη, το οποίο ανησυχεί και προβληματίζει τους πιστούς αλλά και τους υπευθύνους ποιμένες, μια και είναι βέβαιο ότι καταργεί την ελευθερία του προσώπου και προσβάλλει βάναυσα τη θρησκευτική συνείδηση των πιστών.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κηφισίας, Αμαρουσίου & Ωρωπού κ.Κύριλλος και άπαντες οι κληρικοί εξέφρασαν την πλήρη αντίθεσή τους ως προς την παραλαβή της κάρτας του πολίτη και εδήλωσαν ότι δεν θα την παραλάβουν.
Πηγή:
www.romfea.gr
Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 11:18 pm
από Achilleas
Eφημερίδα
Ελεύθερη Ώρα Πέμπτη, 04 Νοέμβριος 2010 18:09
Η ηλεκτρονική όπως διαμορφώθηκε μετά την εφεύρεση του καθοδικού σωλήνα παραγωγής ηλεκτρονίων του Αγγλου φυσικού J. Thomson έχει με την πάροδο του χρόνου μετεξελιχθή στην μικροηλεκτρονική φερόμενη διεθνώς δια του ελληνικού όρου Microelectronics ένα κλάδο που έχει σαν αντικείμενο την κάλυψη των αναγκών της διαστημικής τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά όργανα και εξαρτήματα μειωμένων κατά το δυνατόν διαστάσεων και μεγέθους.
Ετσι ο καθοδικός σωλήνας παραγωγής ηλεκτρονίων του Thomson που στην συνέχεια αντικαταστάθηκε από το τρανζίστορ σε τελευταία εξέλιξη οδήγησε στην κατασκευή ενός ισοδύναμου οργάνου με βάση το πλακίδιο σιλικόνης silicon chip (τσιπ) το οποίο είναι ένας ημιαγωγός παραγωγής ηλεκτρονίων δέκτης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας την οποία εκπέμπει μια πηγή.
Συνεπώς για να ενεργοποιηθεί το chip και να παράγει ρεύμα ηλεκτρονίων πρέπει να δεχθεί ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Τι είναι όμως αυτή; Όταν το ηλεκτρικό ρεύμα διαρρέει μαγνητικό αγωγό δημιουργείται ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και όταν αυτό το πεδίο κινηθεί στον χώρο παράγεται ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα άλλως πως καλούμενη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.
Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία παράγεται από έναν εκπομπέα όπως είναι ο δονητής Hertz και κινείται στον χώρο με την ταχύτητα του φωτός στο κενό. Όταν ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα στοχεύει έναν δέκτη ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας όπως ένα πλακίδιο σιλικόνης (τσιπ) προκαλεί την παραγωγή σε αυτό ενός ρεύματος ηλεκτρονίων.
Το ρεύμα ηλεκτρονίων εξαρτάται από την ισχύ ή την ενέργεια που μεταφέρει η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία η οποία αντιστοίχως εξαρτάται από την ισχύ του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου του εκπομπέα που την παράγει.
Αυτό το ρεύμα ηλεκτρονίων διαχεόμενο στο σώμα του φέροντος τον δέκτη της ακτινοβολίας και εν προκειμένω το πλακίδιο σιλικόνης (τσιπ) προκαλεί ποικίλλουσες βιολογικές βλάβες στον ανθρώπινο οργανισμό ανάλογες με τις προκαλούμενες από την έκθεση σε περιβάλλον ραδιενέργειας ή άλλου τύπου ακτινοβολίας.
Οι διαστάσεις του πλακιδίου τσιπ είναι κάτω των 10 χιλ. και πιθανώς κάτω και των 5 χιλ. και προς τις δύο διαστάσεις.
Ένα τέτοιο είδος πλακιδίου σιλικόνης (τσιπ chip) λέγεται ότι θα εμφυτεθεί στο δάκτυλο ή στο μέτωπο μερικούς μήνες μετά την λήψη της κάρτας του πολίτη πιθανώς δε ένα άλλο είδος τσιπ είναι ήδη ενσωματωμένο στην ήδη χορηγούμενη κάρτα της οποίας η δηλούμενη από το κράτος κύρια χρησιμότητα είναι πλην των άλλων να καταγράφει αποδείξεις δαπανών για «φορολογικές ελαφρύνσεις» των πολιτών και άλλες συναφείς καταγραφές.
Με αυτά τα δεδομένα ο πολίτης που θα κληθεί να παραλάβει την «κάρτα του πολίτη» θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιο ηλεκτρονικό επιστήμονα φίλο του και να τον ρωτήσει περί του πρακτέου και αν αυτό που αναγράφεται σε αυτό το σημείωμα είναι επιστημονικώς βάσιμο ή όχι. Πάντως, εμείς την θεωρούμε ύποπτη έως και επικίνδυνη.
Ειδικός Συνεργάτης
Βιβλιογραφικές πηγές
1) T. Reckards Cambridge illustrated Thesaurus of Physics
2) Ira m. Freeman Physics made simple.
3) Dictionary of Physics Sphere reference London
4) Yavorksy & Selenev, Physics Mir Publications Moscow.
