Σελίδα 147 από 147

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2025 12:48 pm
από Νίκος
Το 2014 ο Πάπας Φραγκίσκος συναντήθηκε με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, εδώ στο μοναστήρι μας (Ιερά Μονή Μικρής Γαλιλαίας).

Η συνάντηση έγινε, εις ανάμνησιν της παλαιότερης ( πριν 50 χρόνια), με τον τότε Πάπα Παύλο και με τον Αθηναγόρα για την άρση των αναθεμάτων.

Η συνάντηση του ‘14 δεν κράτησε πάνω από 20’ και η αστυνομία μας υποχρέωσε να μείνουμε μέσα. Τεράστια αστυνομική δύναμη είχε γεμίσει τον τόπο, ενώ, κάτι μικρά αερόστατα που ίπταντο ένα μέτρο από τη γη, κατέγραφαν τις συνομιλίες!

Μόλις έφυγε ο Πάπας, αρχηγός κράτους γαρ, δεν έμεινε ούτε ένας αστυνομικός να φυλάξει τον Οικουμενικό και τον δικό μας Πατριάρχη. Θυμάμαι ήταν παρών και ο τότε Αμερικής, Δημήτριος.

Πέρα από όλα αυτά, ο Φραγκίσκος κατάφερε να συνδέσει το όνομα του με έναν πιο διαλλακτικό τρόπο προσέγγισης του σήμερα. Έσκυψε πάνω σε πολλά θέματα. Βέβαια ένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει και πολλά, ίσως βέβαια και να μπορεί να κάνει πάρα πολλά… δεν ξέρω. Πάντως έχω ακούσει πως ο ίδιος διάβαζε τους αρχαίους πατέρες, τους ανατολικούς και επηρέασε με τον τρόπο του και άλλους.

Ας βρει ανάπαυση η ψυχή του.

Περιμένουμε να δούμε τι θα φέρει ο λευκός καπνός.

Πηγή: Αφεγγής Ασέληνος : facebook (Γερόντισσα Δανιηλία, Ιερά Μονή Μικρής Γαλιλαίας, Ιεροσόλυμα)

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2025 10:45 am
από Σακης
Την αδελφή Γαβριηλία την παρακολουθώ.Μοναχη με καταγωγή αν δεν κάνω λάθος από τη Θεσσαλονίκη που βρίσκεται στο μοναστήρι της Μικρής Γαλιλαίας στην Ανατολική Ιερουσαλήμ (το τμήμα της πόλης που κατοικούν κυρίως οι Άραβες,οι Εβραίοι είναι στη Δυτική Ιερουσαλήμ κυρίως).Περα από αυτά με την κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου και την εκλογή νέου Πάπα θα είναι το ζήτημα του Βατικανού στην επικαιρότητα για κάμποσο διάστημα τουλάχιστον μέχρι την εκλογή του νέου Πάπα που αναμένεται στις 6-11 Μαϊου ανάλογα πως θα ψηφίσουν οι Καρδινάλιοι.Να πω μονάχα πως διαβάζοντας και μαθαίνοντας επ αφορμής βλέπω σχεδιαγράμματα και γραφήματα με το Κονκλάβιο των Καρδιναλίων να χωρίζονται σε διάφορες ιδεολογικές ομάδες όπως εδώ και ιδεολογίες (συντηρητικοι μετριοπαθείς, πολύ συντηρητικοί, μετριοπαθεις φιλελεύθεροι, πολύ φιλελεύθεροι κτλ) λες και δεν πρόκειται για όργανο εκκλησίας αλλά για κοινοβούλιο με διαφορετικά κόμματα όπως εδώ:


Ακούγονται ένα σωρό πιθανά ονόματα που θα μπορούσαν να είναι ο νέος Πάπας και μέσα έχουν καρδινάλιους από Ιταλία, Γκάνα, Κονγκό, Φιλιππίνες, Ουρουγουάη, Ουγγαρία, ΗΠΑ, Καναδά, Γερμανία, Παλαιστίνη/Άγιοι Τόποι και ένα σωρό άλλες χώρες του κόσμου.



Αλλα πέραν της καταγωγής οι αναλύσεις που διαβάζω για τους υποψηφίους διαδόχους του Φραγκίσκου αναλύουν και το ιδεολογικό προφίλ τους και το τι θέσεις
παίρνουν σε διάφορα κοινωνικά ζητήματα (ομοφυλοφιλία, περιβάλλον, μετανάστευση, ευθανασία, γυναίκες ή όχι ιερείς,για τις αμβλώσεις και άλλα κοσμικά θέματα ή θέματα για τα οποία υποτίθεται το δόγμα της Καθολικής εκκλησίας ξεκαθαρίζει με επίσημη θέση) και τους χωρίζει σε "προοδευτικούς, "συντηρητικούς " ,"μετριοπαθείς " κτλ λες και έχουμε ένα κάνουμε με πολιτικούς αντί για κληρικούς και μάλιστα ανώτερους κληρικούς.Υπαρχουν Καρδινάλιοι που παίρνουν θέσεις που διαφωνούν και με το επίσημο δόγμα της Καθολικής εκκλησίας (είναι σαν να έχουμε στην Ορθοδοξία μητροπολίτες και Προκαθημένους εκκλησιών με διαφορετικές μεταξύ τους απόψεις για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας,των αμβλώσεων,της χειροτονίας γυναικών κτλ).Αυτα όλα φανερώνουν πόσο έχει ξεπέσει η Καθολική εκκλησία.Οταν μια εκκλησία και η ηγεσία της καταντάει να θυμίζει περισσότερο πολιτικό κόμμα ή πολιτική οργάνωση έχει ξεπέσει πολύ περισσότερο από όσα νομίζαμε και η Καθολική εκκλησία είναι σε μια κατάσταση που ειλικρινά δεν πρέπει να ξεπέσει ποτέ η Ορθόδοξη Εκκλησία.Μια εκκλησία που ξεπέφτει έτσι παύει να είναι εκκλησία, γίνεται πολιτικη οργάνωση.Δεν βλέπω πως μπορεί να προέλθει σωτηρία από μια τέτοια εκκλησία."Προοδευτικοί" είναι οι κληρικοί που δίνουν το φωτεινό παράδειγμα χωρίς να πηγαίνουν κόντρα στην επίσημη διδασκαλία του Ευαγγελίου.

Ο Μακαριστός Αλβανίας Αναστάσιος πούμε ή και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας που πριν ήταν ο Μητροπολίτης Κορυτσάς Ιωάννης είναι τέτοια παραδείγματα κληρικοί πράοι που ποτέ δεν διχάζουν και μιλάνε τη γλώσσα του κόσμου χωρίς να ρίχνουν νερό στο κρασί των διδασκαλιών Ρώμης εκκλησίας και του Ευαγγελίου.Αυτοι είναι "Προοδευτικοί" και προφανώς δεν έχει να κάνει με την κοσμική χρήση της λέξης στους πολιτικούς και τους κοσμικούς ανθρώπους ή όπως λογίζεται το "Προοδευτικοί" σε κάποιους Καρδινάλιους.


Δεν ξέρω τι νόημα έχει ο θεολογικός διάλογος με μια εκκλησία όπως η Ρωμαιοκαθολική/Παπική.Τι μπορεί να κερδίσει η Ορθόδοξη Εκκλησία από αυτό; Αν είναι η Παπική εκκλησία να έρθει πιο κοντά στην Ορθοδοξία ας είναι.Αλλα αν είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία να επηρεάζεται αρνητικά από την Παπική.....

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2025 5:11 pm
από Νίκος
Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η "Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία" με την εντολή από τον Κύριο: "20 Ου περί τούτων δε ερωτώ μόνον, αλλά και περί των πιστευόντων διά τού λόγου αυτών εις εμέ, 21 ίνα πάντες έν ώσιν, καθώς σύ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοί, ίνα και αυτοί εν ημίν ώσιν, ίνα ο κόσμος πιστεύση ότι σύ με απέστειλας". (Ιωαν. ιζ' 20-21)

Επομένως δεν είναι θέμα κέρδους, είναι θέμα αποστολής. Η αποστολή της Εκκλησίας είναι να συνάξει όσους πιστεύουν στον Χριστό στη "Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία", αφού καταλάβουν τα λάθη τους και τα διορθώσουν.

Η Ορθοδοξία πρέπει να κρατά την αγκαλιά της ανοιχτή και διαλέγεται με όποιον έχει τη διάθεση να το κάνει, όπως έκανε και ο Χριστός με τους Εβραίους και πάντα τα έθνη, που δεν γνώριζαν καν τον αληθινό Θεό. Ο διάλογος δεν σημαίνει συμβιβασμό της Εκκλησίας στις πλάνες τον ετεροδόξων, γιατί τότε η Ορθοδοξία θα έπαυε να είναι η "Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία" και θα χανόμασταν όλοι.

Απέναντι στη σημερινή προσπάθεια του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στον διάλογο με τους ετερόδοξους υπάρχει ένα φάσμα αντιδράσεων, από αυτούς που δεν θέλουν καθόλου διάλογο και βλέπουν τους αιρετικούς με μισαλλοδοξία (όπως οι Εβραίοι και οι ειδωλολάτρες τον Χριστιανισμό) μέχρι αυτούς που προτείνουν να κάνει η Ορθοδοξία συμβιβασμούς, προκειμένου να επιτευχθεί η ενότητα. Λάθος είναι και τα δύο. Ο δρόμος είναι Ένας. "Εγώ ειμι η οδός και η αλήθεια και η ζωή" (Ιωαν ιδ' 6) Δεν μπορεί να υπάρξει απόκλιση από τον δρόμο που χάραξε ο Χριστός, οι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας, αλλά ούτε και απομόνωση της Ορθοδοξίας από τον υπόλοιπο κόσμο.

Αν με ρωτήσεις, αν η προσπάθεια αυτή βρίσκεται στο σωστό δρόμο, η απάντηση είναι, ποιος είμαι εγώ να κρίνω; Μόνο να προσεύχομαι μπορώ!

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2025 2:36 pm
από Σακης
Είχα διάλογο με Καθολικό θεολόγο στο Twitter/X επί αφορμή του θανάτου του Πάπα Φραγκίσκου.Μου είπε σαν επιχείρημα σε όλα αυτά τα περί ξεπεσμού της Παπικής εκκλησίας να χωρίζονται οι Καρδινάλιοι στο Κονκλάβιο των εκλεκτόρων σε κοσμικές ιδεολογικές ταυτότητες (συντηρητικοί, μετριοπαθείς, φιλελεύθεροι) και με ανώτατα στελέχη της Καθολικής εκκλησίας που επίσημα έχουν διαφορετική θέση από το επίσημο δόγμα της εκκλησίας που υποτίθεται ότι υπηρετούν σε μια σειρά από θέματα (ομοφυλοφιλία,αμβλώσεις, ευθανασία, χειροτονία γυναικών, αγαμία κλήρου κτλ) λες και έχουμε να κάνουμε με κοσμικό κοινοβούλιο και κοσμικούς πολιτικούς ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι και αυτή διχασμένη στα δύο ανάμεσα σε Αυτοκέφαλες εκκλησίες που στηρίζουν την πλευρά του Πατριαρχείου Μόσχας στην Ουκρανία (εκκλησίες Σερβίας που έχει μέσα όλα τα εδάφη της Πρώην Γιουγκοσλαβίας),Γεωργίας,Αντιοχείας, Βουλγαρίας, Αλβανίας κα) και σε Αυτοκέφαλες εκκλησίες που στηρίζουν τη θέση του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως (εκκλησίας Ελλάδας, Κύπρου, Αλεξανδρείας, Ρουμανίας κα). Επίσης μου ανέφερε τα κινήματα δημιουργίας Αυτοκεφαλων εκκλησιών τον 19ο και 20ο αιώνα που αυτονομήθηκαν από το Οικουμενικό Πατριαρχείο ερχόμενα σε ρήξη με αυτό και για άλλα σημερινά ζητήματα πέραν της Ουκρανίας (πχ η διαμάχη για τη λεγόμενη Μακεδονική εκκλησία στα Σκόπια κτλ) για να δείξει ότι κατά τη θέση του οι κοσμικές επιρροές υπάρχουν σε όλες τις εκκλησίες όμως κάνει ένα μεγάλο λάθος.


Τα παραδείγματα αυτά που λέει για τα όρια δικαιοδοσίας των εκκλησιών είναι ζητήματα που αφορούν την επικράτεια κάθε Αυτοκέφαλης εκκλησίας δηλαδή μέχρι που εκτείνεται η καθεμία πνευματικά.Δεν είναι διαφωνία που αφοραει ζητήματα του δόγματος και ζητήματα που αμφισβητούν τη διδασκαλία της Αγίας Γραφής.Ο Πατριάρχης Μόσχας και ο Οικουμενικός Πατριάρχης πχ που διαφωνούν σε ένα σωρό θέματα μεταξύ τους εντούτοις συμφωνούν με το επίσημο δόγμα της Ορθοδοξίας σε όλα τα θέματα.Το ίδιο και οι άλλοι Ορθόδοξοι προκαθήμενοι αλλά και μητροπολίτες και κληρικοί.Δεν θα βρεις προκαθήμενο ή μητροπολίτη Ορθόδοξο να στηρίζει θέσεις που έρχονται σε σύγκρουση με τον δόγμα της Ορθοδοξίας και να είναι πχ υπέρ ευλογιων ομόφυλων "ζευγαριών", αμβλώσεων, χειροτονία γυναικών, ευθανασίας και πάει λέγοντας.Στην Καθολική εκκλησία αυτή τη στιγμή υπάρχουν μερικοί Καρδινάλιοι από αυτούς που θα εκλέξουν τον νέο Πάπα που στηρίζουν επίσημα θέσεις σε κόντρα με τις θέσεις που έχει επίσημα για αυτά τα θέματα το δόγμα της ίδιας της Παπικής εκκλησίας.Η Ορθόδοξη Εκκλησία παρά το ότι στο εσωτερικό της δεν είναι χωρίς κανένα πρόβλημα απολύτως δεν έχει ξεμακρυνει από το επίσημο δόγμα της και την Αγία Γραφή.

Στις ειδήσεις αν δει κάποιος σήμερα θα δει τις δηλώσεις ενός Καρδιναλίου Μίλλερ που κατατάσσεται στους "συντηρητικούς" και προειδοποιεί με σχίσμα στην Παπική εκκλησία σε περίπτωση που εκλεγεί ξανά Πάπας από την "προοδευτική" πτέρυγα της Παπικής εκκλησίας λέγοντας πως δεν πρέπει να επηρεάζεται η εκλογή από το τι υποψηφίους προτιμάνε τα κοσμικά διεθνή ΜΜΕ και ότι ένας καθολικός χριστιανός δεν έχει καμία υποχρέωση να υπακούει σε έναν Πάπα με αιρετικές θέσεις βάζοντας τον Πάπα πάνω από την Αγία Γραφή και το δόγμα.

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 25, 2025 10:21 pm
από Νίκος
Σάκη δε μας ενδιαφέρουν τα εσωτερικά των ρωμαιοκαθολικών. Η αξιολόγηση του εκλιπόντος πάπα έγινε με βάση τις πράξεις του και όχι την θεωρία. Ας ελπίσουμε και ο επόμενος να κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση. Αν όχι, δεν πειράζει το έχουμε συνηθίσει.

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 02, 2025 11:06 am
από Σακης
Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων για την κατάσταση στην Εσθονία

Με αφορμή την ανάγκη για ενότητα στους κόλπους της Εκκλησίας, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων εξέφρασε σοβαρές ανησυχίες σχετικά με την ψήφιση του νέου νόμου από το Εσθονικό Κοινοβούλιο (Riigikogu) στις 9 Απριλίου 2025.

Ο νόμος «Περί Εκκλησιών και Θρησκευτικών Κοινοτήτων» απαιτεί από Ενορίες να διακόψουν τους δεσμούς τους με το Πατριαρχείο Μόσχας, μια απόφαση που αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τους πιστούς και τις μοναστικές κοινότητες ανά την Εσθονία.

Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων τάσσεται υπέρ του δικαιώματος της ασφαλούς και ελεύθερης λατρείας.

Υπενθυμίζει, μάλιστα, τη δική του εμπειρία από τους περιορισμούς που επιβάλλονται στη Θεία Λειτουργία του Αγίου Φωτός στην Ιερουσαλήμ, στο όνομα της ασφάλειας.

Όπως τονίζεται, η πίστη δεν πρέπει να γίνεται εργαλείο διαίρεσης μεταξύ των ειρηνικών ανθρώπων.

Επίσης, απηύθυνε έκκληση προς την κυβέρνηση της Εσθονίας να επανεξετάσει το νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι τέτοιες νομοθετικές ενέργειες εντείνουν τον κατακερματισμό και αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη για ενότητα στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

«Ο κόσμος έχει κουραστεί από τις συγκρούσεις», υπογραμμίζει το Πατριαρχείο, καλώντας σε διάλογο, συμφιλίωση και θεραπεία των πληγών που έχουν προκληθεί από διαιρέσεις.

«Είμαστε ένα σώμα, αν και πολλοί, και οφείλουμε να εργαστούμε από κοινού ως ειρηνοποιοί, όπως απαιτούν οι καιροί», σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Τέλος, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, με ιστορία αιώνων στην προώθηση της ειρήνης και της συμφιλίωσης, απλώνει χείρα καλής θέλησης και διαμεσολάβησης προς τους Πατριαρχικούς του αδελφούς, καλώντας όλους σε κοινή προσπάθεια για την ενότητα και την ίαση της Ορθόδοξης οικογένειας.

ΠΗΓΗ: https://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/pa ... n-esthonia

ΥΓ: Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει απόλυτο δίκιο.Εξ αφορμής του Ουκρανικού έχει αρχίσει προσπάθεια διείσδυσης από διάφορα κοσμικά κέντρα στην χάραξη θέσεων εντός εκκλησιαστικών καθαρά ζητημάτων που διχάζουν την Ορθοδοξία.Πρεπει οι Ορθόδοξοι προκαθήμενοι να αντισταθούν στην απόπειρα να μετατραπεί η Ορθοδοξία σε εργαλείο κοσμικής χρήσης εξωτερικής πολιτικής διότι έτσι η ίδια η Ορθοδοξία θα βρίσκεται υπό απειλή (ποιός μας εγγυάται ότι η αντιμετώπιση της Ορθόδοξης μειονότητας στην Εσθονία και της Ορθόδοξης εκκλησίας της χώρας δεν θα αποτελέσει συνέχεια και σε άλλες περιπτώσεις;)

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 05, 2025 10:09 pm
από Σακης
Επέστρεψαν στην Εθνική Πινακοθήκη με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού τα βλάσφημα έργα που είχαν απομακρυνθεί προσωρινά μΗ κυβέρνηση αυτή εκόβει κάθε γέφυρα επικοινωνίας με την Ορθοδοξία με αυτή την απόφαση.Μαυρισμα στην κάλπη εναντίον αυτής της κυβέρνησης και αυτού του Πρωθυπουργού.

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 15, 2025 9:43 am
από Νίκος
ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙ Η ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Μόλις ξεκίνησε η διαδικασία απόδοσης "προσωπικού αριθμού" στους Έλληνες πολίτες, ξεκίνησαν πάλι οι διάφοροι χαραγματολόγοι να διασπείρουν φόβο στις καρδιές των πιστών διαδίδοντας, ότι ο "προσωπικός αριθμός" είναι το χάραγμα του θηρίου και το χρειάζονται οι "νεοταξίτες" για να μας ελέγχουν. Είναι προφανής παρερμηνεία της Αποκάλυψης! Η Αποκάλυψη του Ιωάννου λέει: "16 και ποιεί πάντας τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, ίνα δώσουσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών, 17 και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα τού θηρίου ή τον αριθμόν τού ονόματος αυτού. 18 Ώδε η σοφία εστίν· ο έχων νούν ψηφισάτω τον αριθμόν τού θηρίου· αριθμός γάρ ανθρώπου εστί· και ο αριθμός αυτού χξς'." (Αποκ. ιγ' 16-18) Μιλά ξεκάθαρα για χάραγμα στο χέρι ή το μέτωπο με ένα συγκεκριμένο όνομα ή αριθμό, αυτό του θηρίου. Επομένως δεν μπορεί να είναι ένας διαφορετικός αριθμός για κάθε άνθρωπο. Ο "προσωπικός αριθμός" είναι ένα ενιαίο σύστημα μηχανογράφησης, ώστε όλα τα αρχεία του δημοσίου, που αφορούν κάθε πολίτη, να επικοινωνούν και να συσχετίζονται μεταξύ τους. Είναι πρόοδος και διευκόλυνση και για την καλύτερη λειτουργία του δημοσίου και για τον ίδιο τον πολίτη. Η συνομωσιολογία το μόνο που κάνει είναι να αφαιρεί από τον πιστό το πολυτιμότερο αγαθό που του χάρισε ο Αναστημένος Κύριος, την Ειρήνη της καρδιάς.

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2025 5:02 pm
από Konstantinos
Αν μου επιτρέπετε, το θέμα έχει μια σύνθετη διάσταση γιατί όπως και με τις ταυτότητες η Εκκλησία λέει, αν και όχι μέσω ΔΙΣ με μορφή εγκυκλίου όπως έκανε για τα εμβόλια, ότι είναι θέμα Πολιτείας και τα του Καίσαρως τω Καισαρι, από την άλλη δεν μπορείς εύκολα να προσπεράσεις ότι από τον Άγιο Αρέθα, τον Άγιο Ανδρέα της Καισαρείας που μιλήσανε για τα περιβόητα πλακίδια με τον δυσσεβη αριθμό έως τον Άγιο Παισιο και τον Σάββα Αχιλλέως και άλλους συγχρόνους Αγίους και φωτισμένους γέροντες υπάρχει η έννοια της εισαγωγής του σφραγίσματος, η οποία βέβαια δεν υπάρχει στην Αποκάλυψη , ενώ για τον προσωπικό αριθμό υπάρχει καταγραφή αρνητική προς αυτού από τον Άγιο Πορφύριο, χωρις όμως να υπάρχει αναφορά στην Αποκάλυψη. Προσθέτουμε και μια πινελιά από Προτεσταντική εσχατολογία με το περιβόητο βιβλίο για τον ραβδωτό κώδικα και τα τσιπακια, που μεταφράστηκε και πέρασε στο Άγιο Όρος το 1980, όποτε μύλος η υπόθεση. Ναι μεν αλλά δεν είναι έτσι απλό να μιλήσεις για λάθος εκτίμηση όποτε καταλήγω ότι η ΔΙΣ θα πρέπει σε επίπεδο εγκυκλίου να αποφανθεί γιατί είναι ένα ζήτημα τεχνικο με θεολογικές όμως αναφορές και οι Επίσκοποι συνοδικά να πάρουν θέση γιατί από τον Ιερώνυμο έως τον Κυθήρων υπάρχουν διαφορές και δεν είναι οι μόνοι.

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2025 5:54 pm
από Νίκος
Ο προσωπικός αριθμός είναι ένα νέο σύστημα οργανωτικής αναδιάρθρωσης των ηλεκτρονικών αρχείων του ελληνικού δημοσίου, που συνδυάζει τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ. Δεν υποκρύπτεται τίποτε περίεργο πίσω απ΄αυτό ή αν θέλεις είναι ταυτόσημο με τους αριθμούς που αντικαθιστά, που τους έχουμε ήδη όλοι οι Έλληνες πολίτες. Θα αναγράφεται στις νέες ταυτότητες, αλλά και σε όλα τα έγγραφα που μας αφορούν από δω και πέρα.

Η προσωπική μου άποψη είναι, ότι σίγουρα δεν έχει καμιά σχέση με χάραγμα και Αντίχριστο, επομένως δεν είναι θεολογικό το θέμα. Πως τεκμηριώνεται αυτό; Εύκολα.
Νίκος έγραψε: Πέμ Μάιος 15, 2025 9:43 am Η Αποκάλυψη του Ιωάννου λέει: "16 και ποιεί πάντας τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, ίνα δώσουσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών, 17 και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα τού θηρίου ή τον αριθμόν τού ονόματος αυτού. 18 Ώδε η σοφία εστίν· ο έχων νούν ψηφισάτω τον αριθμόν τού θηρίου· αριθμός γάρ ανθρώπου εστί· και ο αριθμός αυτού χξς'." (Αποκ. ιγ' 16-18) Μιλά ξεκάθαρα για χάραγμα στο χέρι ή το μέτωπο με ένα συγκεκριμένο όνομα ή αριθμό, αυτό του θηρίου.
Αυτός ο αριθμός είναι ο χξς' (αν θεωρήσουμε, ότι είναι ελληνικός και τον μεταφράσεις, υποτίθεται ότι είναι ο 666). Επομένως είναι ένας συγκεκριμένος αριθμός και όχι διαφορετικός για κάθε άνθρωπο. Επιπλέον ο προσωπικός αριθμός αποτελείται από 12 ψηφία, το υπάρχον 9ψήφιο ΑΦΜ και 3 ψηφία, ένα γράμμα και 2 αριθμούς, που θα επιλέξει ο καθένας μας μόνος του. Άρα δεν θα είναι καν αριθμός.

Αφού δεν έχει σχέση με το χάραγμα, δεν είναι θέμα πνευματικό, αλλά γραφειοκρατικό. Αυτά που λένε διάφοροι, ότι είπε ο ένας και είπε ο άλλος, είναι σκόπιμες παρερμηνείες από εκείνους που τα είχαν μπλέξει και με τους εμβολιασμούς και τις ψηφιακές ταυτότητες. Κάθε φορά βρίσκουν και κάτι για να μας πειράζουν. Εσύ αγνόησε τους, κάνε το σταυρό σου και κάνε, ότι λέει η Εκκλησία. Εάν υπήρχε οποιοδήποτε πνευματικό θέμα, θα μας είχε δώσει οδηγίες η Εκκλησία με απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Αφού δεν δόθηκε καμιά οδηγία, ότι και αν κάνεις, αμαρτία δεν έχεις.

Προσωπικά, δεν έβγαλα ακόμη καινούργια ταυτότητα, γιατί περίμενα να ολοκληρωθεί η διαδικασία με τον "προσωπικό αριθμό", για να μην χρειαστεί να ξαναλλάξω ταυτότητα για να τον συμπεριλάβω. Σκοπεύω μόλις αρχίσει η διαδικασία έκδοσης ταυτοτήτων με προσωπικό αριθμό, να πάω να βγάλω και εγώ και η οικογένεια μου.