Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!

Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Γενικότερα θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και το Χριστιανισμό.

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2012 4:51 pm
12
Έλαβε ευχαριστία: 2 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

stratis έγραψε:
Είναι προτιμότερο να κάνουμε λάθος υπακούοντας στην Εκκλησία, παρά να κάνουμε το σωστό ακολουθώντας το λογισμό μας
Επέτρεψέ μου να είναι κάθετα αντίθετος σε αυτό. Είχαμε ξαναδιαφωνήσει και επί invision. :)
Διότι και το ιουδαϊκό ιερατείο αποτελούσε την τότε εκκλησία αλλά σταύρωσε το Χριστό. Θα έπρεπε να το είχαμε υπακούσει;

Και έπειτα η Εκκλησία δεν περιορίζεται στη διοικούσα μόνο. Η θριαμβεύουσα Εκκλησία είναι αυτή που καλούμαστε να υπακούσουμε.
Ταπεινή μου άποψη είναι , ότι βιαζόμαστε.
Δεν ξέρουμε τίποτα επίσημο γιά την κάρτα και κάνουμε σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Στρατή, η πίστη μας θα μας σώσει τελικά.
"Συνήθως λέγεται ότι μέσα στην λατρεία της Εκκλησίας και ιδιαιτέρως στην θεία Λειτουργία γίνεται ένωση και κοινωνία μεταξύ της στρατευομένης και της θριαμβευούσης Εκκλησίας."

Αν είναι ευλογημένο.
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Νίκος »

Στρατή η Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού, η συνέχεια της παρουσίας Του στη Γη και ο φορέας της σωτηρίας μας.

Μέλη της Εκκλησίας είμαστε όλοι, όμως ο κλήρος, έχει το διακόνημα να τελεί τα Μυστήρια και να κηρύττει το λόγο του Θεού. Ιδιαίτερα οι Επίσκοποι, ως διάδοχοι των Αποστόλων επιφορτίστηκαν από τον ίδιο των Κύριο να "ορθοτομούν τον Λόγον της Αληθείας", να χειροτονούν Πρεσβυτέρους και Διακόνους και να εκλέγουν τους διαδόχους τους. Στα πλαίσια αυτά η Ιερά Σύνοδος κάθε αυτοκέφαλης Εκκλησίας και η Οικουμενική Σύνοδος για σημαντικότερα θέματα, καλείται κάθε φορά ν' αποφασίζει ποιο είναι το πνευματικά συμφέρον για το πλήρωμα της Εκκλησίας για κάθε εξαιρετική περίσταση.

Η Ιερά Σύνοδος αποτελείται απ' όλους τους Αρχιερείς κάθε τοπικής Εκκλησίας, προσεύχεται ζητά τη βοήθεια της Χάριτος του Θεού και αποφασίζει. Μην υποτιμάς την παρέμβαση της Χάριτος του Θεού σε κάθε τέτοια διαδικασία. Αυτό δε σημαίνει ότι οι αποφάσεις είναι πάντοτε ορθές, επειδή και οι Αρχιερείς είναι άνθρωποι και μερικές φορές αποφασίζουν κατ' άνθρωπον κι όχι με Θεία καθοδήγηση, αλλά η διαδικασία αυτή έχει αποδειχθεί τις περισσότερες φορές ασφαλέστερη από το λογισμό του καθενός πιστού χωριστά.

Το ιουδαϊκό ιερατείο είναι μάλλον ατυχές παράδειγμα, επειδή ανήκει στην περίοδο πριν τη σύσταση της Εκκλησίας με τη σημερινή της μορφή κατά την Πεντηκοστή.

Η έκφραση διοικούσα εκκλησία ανήκει στους παλιοημερολογίτες και δεν είναι ορθή εκκλησιαστικά. Δεν υπάρχει διοικούσα εκκλησία, αλλά κλήρος και λαός, όλοι αδελφοί και συμμέτοχοι στη σωτηρία, ο καθένας "εφ ό ετάχθη".
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2012 4:51 pm
12
Έλαβε ευχαριστία: 2 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Συγχωρήστε μου το copy-paste

Η ΣΧΕΣΗ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Συνήθως λέγεται ότι μέσα στην λατρεία της Εκκλησίας και ιδιαιτέρως στην θεία Λειτουργία γίνεται ένωση και κοινωνία μεταξύ της στρατευομένης και της θριαμβευούσης Εκκλησίας. Χρειάζεται μια επεξήγηση αυτού του γεγονότος, για να δούμε αν ευσταθή από θεολογικής προοπτικής αυτή η έκφραση.

Ο όρος στρατευομένη και θριαμβεύουσα Εκκλησία προέρχεται από τα πρόσφατα δογματικά εγχειρίδια χωρίς όμως να αναφέρονται πατερικά χωρία στα οποία φαίνεται ότι οι Πατέρες σαφώς ομιλούν για στρατευομένη και θριαμβεύουσα Εκκλησία.

Με τους όρους αυτούς (στρατευομένη και θριαμβεύουσα Εκκλησία) χαρακτηρίζονται οι ζώντες και οι κεκοιμημένοι άγιοι, η “αόρατη πλευρά της Εκκλησίας”, η οποία εξαρτάται «εκ της εν ουρανώ αοράτου Κεφαλής αυτής και εμψυχουμένη υπό του αοράτου Αγίου Πνεύματος» και η λεγομένη «καθαρώς ορατή πλευρά» της Εκκλησίας.

Καίτοι υπάρχει στενή σχέση μεταξύ αγγέλων και ανθρώπων, κεκοιμημένων αγίων και ζώντων και οι μεν άγιοι πρεσβεύουν υπέρ των ζώντων και οι ζώντες προσεύχονται στους αγίους και τους αγγέλους, εν τούτοις η ορολογία στρατευομένη και θριαμβεύουσα Εκκλησία όζει σχολαστικισμού.

Δεν υπάρχει καμμιά αμφιβολία ότι μέσα στην θεία Λειτουργία γίνεται μια κοινωνία Θεού και ανθρώπων, αγγέλων και ανθρώπων, ζώντων και κεκοιμημένων, κλπ. Αλλά η φράση κοινωνία στρατευομένης και θριαμβευούσης Εκκλησίας είναι προβληματική από θεολογικής πλευράς, διότι η Εκκλησία είναι μία και αδιαίρετη, μία είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, ο Χριστός, και όλοι, ζώντες και κεκοιμημένοι, είναι ενεργεία και δυνάμει μέλη Του. Επομένως, δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για μια στρατευομένη και για μια θριαμβεύουσα Εκκλησία, όπως δεν μπορούμε να κάνουμε λόγο για μια ποιμαίνουσα και μια ποιμαινομένη Εκκλησία, για μια διδάσκουσα και μια διδασκομένη Εκκλησία, για μια θεολογούσα και μια διοικούσα Εκκλησία.

Συνήθως λέγεται ότι στην στρατευομένη Εκκλησία ανήκουν όλοι οι ζώντες και αγωνιζόμενοι εναντίον της αμαρτίας και του διαβόλου, προκειμένου να εισέλθουν στην Βασιλεία του Θεού μετά τον θάνατο και κυρίως μετά την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Και στην θριαμβεύουσα Εκκλησία ανήκουν οι άγιοι που έφυγαν από τον κόσμο αυτό και υπάρχει βεβαιότητα από διάφορα τεκμήρια ότι δικαιώθηκαν και ήδη προγεύονται της Βασιλείας του Θεού που θα δοθή μετά την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού.

Πρέπει δε εδώ να σημειωθή ότι, η διάκριση μεταξύ στρατευομένης και θριαμβευούσης Εκκλησίας με αυτό το περιεχόμενο που διέγραψα προηγουμένως, είναι πρόσφατη. Στην Αγία Γραφή δεν υπάρχει πουθενά αυτή η διάκριση, δηλαδή δεν γίνεται λόγος για στρατευομένη Εκκλησία που αγωνίζεται επί της γης και για θριαμβεύουσα Εκκλησία που βρίσκεται στους ουρανούς.

Βεβαίως, μέσα στις Επιστολές του Αποστόλου Παύλου γίνεται λόγος για “στρατεία”, που προέρχεται από την εικόνα των στρατευμάτων της εποχής εκείνης. Ο Απόστολος Παύλος παραγγέλλει στον Απόστολο Τιμόθεο: «ίνα στρατεύη εν αυταίς την καλήν στρατείαν, έχων πίστιν και αγαθήν συνείδησιν...» (Α´ Τιμ. α´, 18-19). Στους Χριστιανούς της Κορίνθου παραγγέλλει: «τά όπλα της στρατείας ημών ου σαρκικά, αλλά δυνατά τω Θεώ προς καθαίρεσιν οχυρωμάτων» (Β´ Κορ. ι´, 4).

Εξ άλλου η λέξη θρίαμβος δεν υπάρχει στην Καινή Διαθήκη ως ουσιαστικό, αλλά υπάρχει το ρήμα θριαμβεύειν και αναφέρεται κυρίως στον θρίαμβο που επετέλεσε ο Χριστός επάνω στον διάβολο, την αμαρτία και τον θάνατο. Και ο όρος αυτός είναι Παύλειος. Αναφερόμενος ο Απόστολος Παύλος στην νίκη του Χριστού επάνω στον Σταυρό γράφει: «απεκδυσάμενος τας αρχάς και τας εξουσίας εδειγμάτισεν εν παρρησία, θριαμβεύσας αυτούς εν αυτώ» (Κολ. β´, 15). Και αναφερόμενος στην βίωση του θριάμβου αυτού του Χριστού και από εκείνους που συνδέονται μαζί Του, αναφωνεί: «Τω δε Θεώ χάρις τω πάντοτε θριαμβεύοντι ημάς εν τω Χριστώ και την οσμήν της γνώσεως αυτού φανερούντι δι’ ημών εν παντί τόπω» (Β´ Κορ. β´, 14).

Το εκπληκτικό, όπως φαίνεται και από το προηγούμενο χωρίο, είναι ότι, ο Απόστολος Παύλος χρησιμοποιεί την εικόνα της στρατείας, αλλά ταυτοχρόνως ομιλεί και για βίωση του θριάμβου του Χριστού από τους Χριστιανούς, όσο ακόμη ζούν. Και σε άλλα σημεία των Επιστολών του ο Απόστολος Παύλος αναφέρεται στο ότι, από την ζωή αυτή έζησε τον θρίαμβο του Χριστού, την νίκη του Χριστού πάνω στον θάνατο, την αμαρτία και τον διάβολο, και αισθάνθηκε τον δοξασμό στην ύπαρξή του.

Ο όρος δοξασμός, που δηλώνει την συμμετοχή των πιστών στον θρίαμβο του Χριστού, χρησιμοποιείται σε πολλά χωρία. Για παράδειγμα γράφει ο Απόστολος Παύλος: «καί είτε πάσχει έν μέλος, συμπάσχει πάντα τα μέλη, είτε δοξάζεται έν μέλος, συγχαίρει πάντα τα μέλη» (Α´ Κορ. ιβ´, 26). Γι’ αυτό και συνιστά στους Χριστιανούς: «δοξάσατε δη τον Θεόν εν τω σώματι υμών και εν τω πνεύματι υμών, άτινά εστι του Θεού» (Α´ Κορ. στ´, 20). Αν κανείς μελετήση και άλλα χωρία του Αποστόλου Παύλου, στα οποία φαίνεται ότι βίωσε τον δοξασμό, ότι ανέβηκε μέχρι τρίτου ουρανού και εισήλθε στον Παράδεισο, τότε θα διαπιστώση ότι ο Απόστολος Παύλος δεν κατατάσσει τους Χριστιανούς που ζούν, στην λεγομένη στρατευομένη Εκκλησία, και τους αγίους που εκοιμήθησαν στην λεγομένη θριαμβεύουσα Εκκλησία. Η όραση του Θεού, καίτοι έχει διαφόρους βαθμούς, είναι ενιαία.

Χαρακτηριστικό είναι το χωρίο: «βλέπομεν γαρ άρτι δι’ εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον· άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην» (Α´ Κορ. ιγ´, 12). Αυτό το «επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην» δείχνει ότι, η συμμετοχή του ανθρώπου στον θρίαμβο του Χριστού αρχίζει από την ζωή αυτή. Οπότε δεν υφίσταται διαλεκτικός χωρισμός μεταξύ στρατευομένης και θριαμβευούσης Εκκλησίας.

Οι άγιοι της Εκκλησίας έζησαν από την ζωή αυτήν την δόξα του Θεού, και συμμετείχαν στον θρίαμβο Του επάνω στον θάνατο, την αμαρτία και τον διάβολο. Θα παρουσιάσω στην συνέχεια ένα σημαντικό χωρίο του αγίου Ισαάκ του Σύρου.

Ο άγιος Ισαάκ αναφέρεται σε κάποιο μοναχό, και προφανώς εννοεί τον εαυτό του, ο οποίος αγαπούσε «τήν αγρυπνίαν της νυκτός». Όταν αγρυπνούσε, και μετά από μια μικρή ανάπαυση, ξυπνούσε το πρωΐ, τότε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας ήταν άλλος άνθρωπος, αισθανόταν ωσάν να μη ζούσε στον κόσμο και δεν είχε καθόλου γηΐνους λογισμούς στην καρδιά του, ούτε είχε ανάγκη των ορισμένων κανόνων αλλά όπως λέγει: «εν τη εκπλήξει γίνομαι όλην την ημέραν εκείνην».

Στην συνέχεια αναφέρεται σε μια καταπληκτική εμπειρία που είχε κατά την διάρκεια της “τών εσπερινών λειτουργίας”. Ενώ βρισκόταν στην αυλή του κελλίου του, και ο ήλιος ήταν πολύς, και άρχισε να λέγη «μίαν δόξαν» τότε, όπως λέγει, «ησθήθην της λειτουργίας μου, και έκτοτε έμεινα, μη γινώσκων όποι τυγχάνω, και ήμην ούτως, έως του ανατείλαι πάλιν τον ήλιον εις την επιούσαν ημέραν, και θερμάναι το πρόσωπόν μου». Γράφει ότι, όταν ο ήλιος κατέκαυσε το πρόσωπό μου, «εστράφη ο νούς μου προς εμέ, και ιδού είδον, ότι άλλη ημέρα εστί, και ηυχαρίστησα τω Θεώ, ότι πόσον η χάρις αυτού υπερεκχείται επί τον άνθρωπον, και εις ποίαν μεγαλοσύνην αξιοί τους καταδιώκοντας αυτόν».

Το σημαντικό είναι ότι ο άγιος Ισαάκ κάνει λόγο για την “τών εσπερινών λειτουργίαν” που γίνεται με ψαλμούς και ευχές και για την αρπαγή του σε μια άλλη νοερά και πνευματική λειτουργία.

Έχοντας αυτήν την πνευματική εμπειρία ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος πολλές φορές στα κείμενά του κάνει λόγο για την ένδυση της στολής της δόξης, δηλαδή τον Ίδιο τον Χριστό, για την βαθεία μέθη που βιώνει ο άνθρωπος και στην πραγματικότητα δεν ζη στον κόσμο αυτό κλπ.

Στον άγιο Συμεών τον νέο Θεολόγο μπορούμε να συναντήσουμε πληθώρα λόγων του, στους οποίους φαίνεται ότι βίωνε το άκτιστο Φώς από την ζωή αυτή, και όλο του το σώμα έλαμπε όπως το σώμα του Χριστού του οποίου ήταν μέλος και ότι το κελλί μετατρεπόταν σε Παράδεισο.

Αναφερόμενος ο άγιος Συμεών στην σύναψη του νοός του ανθρώπου με τα νοητά και την έξοδό του από τα αισθητά, γράφει ότι τότε ο νούς «καταλάμπεται, φωτίζεται και καθ’ εκάστην αυξάνει την πνευματικήν ηλικίαν, καταργών μεν του νηπιώδους φρονήματος προκόπτων δε επί την ανδρικήν τελειότητα». Συγχρόνως αλλοιώνεται πνευματικώς και κατά την αναλογίαν της εργασίας του «έτι καθαίρεται αύθις, λαμπρύνεται, φωτίζεται και μυστηρίων μεγάλων αποκαλύψεις καταξιούται οράν, ών ουδείς ποτέ είδε το βάθος». Τότε ο άνθρωπος αποκτά καινές αισθήσεις, δεν ακούει ανθρώπου φωνή «αλλά μόνον του ζώντος Λόγου». Αυτού ακούει και κατασπάζεται, «τούς δε γε λοιπούς των ανθρώπων άπαντας λόγους ακούει μεν ου προσδέχεται δέ» και παραμένει ως προς αυτούς «ωσεί κωφός ουκ ακούων –καίτοι γε ακούων αυτών». Σε αυτήν την κατάσταση αξιούται της ενοικήσεως του Θεού, αφού «ευθύς οικεί ο Θεός εν αυτώ και γίνεται αυτώ πάντα όσα αν θέλοι, μάλλον δε και υπέρ ά θέλει».

Στα ποιήματά του με τίτλο «θείων ερώτων ύμνοι» περιγράφει πολλές καταστάσεις εμπειρίας του ακτίστου φωτός, που αξιώθηκε να έχη, στις οποίες φαίνεται ότι δεχόταν την δόξαν του Θεού και όλο του το σώμα λαμπρυνόταν, καθώς επίσης ότι μέσα στην καρδιά του και σε όλο του το σώμα αισθανόταν μια ολόκληρη ζωή που υπερέβαινε τον θάνατον.

Ο άγιος Συμεών έχει την βαθυτάτη αίσθηση ότι η εμπειρία που απολάμβανε ήταν η ίδια εμπειρία που είχαν ο Αρχιδιάκονος Στέφανος και ο Απόστολος Παύλος. Ευχαριστεί τον Θεόν γιατί με την εμπειρία του ακτίστου φωτός που του έδωσε τον κατέστησε «ίσον τοις αποστόλοις σου (Του) και πάσι τοις αγίοις». Κατά την διάρκεια της θεωρίας του φωτός λάμπει το πρόσωπό του και όλα τα μέλη του σώματος του γίνονται φωτοφόρα. Έχοντας δε τον Θεό μέσα του ο άγιος Συμεών αποκτά το αίσθημα της αθανασίας, γι’ αυτό διαβεβαιώνει:

«Εγώ δεν πάλιν, ο βροτός και μικρός εν τω κόσμω,

εντός μου όλον καθορώ τον ποιητήν του κόσμου,

καί οίδα, ως ου θνήξομαι ένδον ζωής τυγχάνων,

καί όλην έχω την ζωήν βλυστάνουσαν εντός μου·

εν τη καρδία μου εστίν, εν ουρανώ δ’ υπάρχει,

ώδε κακεί οράταί μοι επίσης απαστράπτων».

Φαίνεται καθαρά από τα κείμενα των φορέων της αποκαλύψεως, των θεουμένων, ότι δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ στρατευομένης και θριαμβευούσης Εκκλησίας από απόψεως χρόνου, ότι δηλαδή, η λεγομένη στρατευομένη Εκκλησία συνδέεται με τους Χριστιανούς που ζουν πριν τον θάνατό τους, και η λεγομένη θριαμβεύουσα Εκκλησία είναι εκείνη στην οποία εισέρχονται οι άγιοι μετά τον βιολογικό θάνατό τους. Η αποδοχή μιας τέτοιας διακρίσεως, σύμφωνα με την οποία η ψυχή ενός αγίου εισέρχεται στην λεγομένη θριαμβεύουσα Εκκλησία, ενώ το σώμα που βρίσκεται θαμμένο στην γη και δεν συμμετέχει στην λεγομένη θριαμβεύουσα Εκκλησία, στην πραγματικότητα υιοθετεί την πλατωνική διάκριση μεταξύ φύσει αθανάτου ψυχής και φύσει θνητού σώματος.

Το γεγονός είναι ότι, όσοι βιώνουν κατά διαφόρους βαθμούς την θέωση από την ζωή αυτήν, συμμετέχουν στον θρίαμβο του Χριστού εναντίον του θανάτου, της αμαρτίας και του διαβόλου, τον οποίο θρίαμβο θα ζήσουν σε μια πληρότητα μετά την ανάσταση των σωμάτων τους. Μέσα στην θεία Λειτουργία ζη κανείς αυτόν τον θρίαμβο και πολλές φορές η λατρεία και ιδίως η θεία Λειτουργία, γίνεται ένα παράθυρο για μέθεξη μεγαλύτερης δόξας. Γι’ αυτό ο αείμνηστος π. Πορφύριος, ένας εξαγιασμένος σύγχρονος ιερομόναχος, έκανε πολλές φορές λόγο για την άκτιστη Εκκλησία στην οποία ζουν οι άγιοι.

Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου
Πηγή: http://www.parembasis.gr/2003/03_09_10.htm

Έβαλα τα παραπάνω, προκειμένου να δώσουμε έμφαση, στην στήριξη της πίστης μας στον Κύριο μας Ιησού Χριστό , και στην εκκλησία Του , της οποίας μέλη είμαστε και εμείς.
Αυτός , εάν είναι προς ψυχωφέλειά μας , θα μας βοηθήσει κατ' αρχήν , μέσω τον Ιεραρχών μας , αν όχι , ξέρει Αυτός.

Δοξασμένο το όνομά Του.
Άβαταρ μέλους
Achilleas
Δημοσιεύσεις: 2090
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 7:09 pm
12
Έχει ευχαριστήσει: 2 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 10 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Achilleas »

Αυτή είναι η χρήση της κάρτας του πολίτη, από δημοσίευμα της εφημερίδας το 'Εθνος, όταν εξαγγέλθηκε:


Τη λειτουργία της «Κάρτας του Πολίτη» ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης στο συνέδριο για τα 15 χρόνια του ΣΕΠΕ. Η «Κάρτα του Πολίτη» θα έχει σχήμα πιστωτικής κάρτας, θα περιέχει ένα «έξυπνο» τσιπ στο οποίο θα ενσωματωθούν ο αριθμός δημοτολογίου κάθε πολίτη, το ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ, καθώς και ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας. Στη μία όψη της κάρτας θα υπάρχει φωτογραφία του κατόχου καθώς και αποτύπωμα.

Η «Κάρτα του Πολίτη» θα αποτελέσει «διαβατήριο» στον ψηφιακό κόσμο, αφού προβλέπεται ότι με την εισαγωγή του σειριακού αριθμού και του κωδικού πρόσβασης που θα τη συνοδεύει, θα επιτρέπει στον πολίτη μέσω Διαδικτύου την πρόσβαση στον ιατρικό του φάκελο, στα στοιχεία που αφορούν την περιουσία του κλπ. Στόχος της κυβερνητικής εξαγγελίας είναι η δημιουργία μιας κάρτας η οποία να χρησιμοποιείται για όλες τις δυνητικές χρήσεις (ως κάρτα δημότη, ως κάρτα ασφαλισμένου, ως κάρτα αγρότη, ως κάρτα ασθενούς, ως κάρτα μετανάστη, ως κάρτα νέου κλπ.).

Aπό τα παραπάνω, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Η Εκκλησία πάντως και καλά κάνει, κρατά στάση αναμονής, μέχρι τη δημοσίευση του Νομοσχεδίου.
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην.
Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
12
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από ORTHODOXIA »

Το θέμα της κάρτας του πολίτη τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Εσωτερικών στην διεύθυνση:

http://www.opengov.gr/ypes/?p=863

Μπορεί ο καθένας να μπει στη σελίδα αυτή και να γράψει τα σχόλιά του, εφόσον αυτά είναι εντός θέματος και νηφάλια (υπάρχει λογοκρισία).

Το σχέδιο που δόθηκε σε διαβούλευση είναι το ακόλουθο:

Δημόσια Διαβούλευση για τη βέλτιστη αξιοποίηση της Κάρτας Πολίτη

Φίλες και φίλοι,

Πριν από αρκετά χρόνια, η σημαντική προσπάθειά μας για τη δημιουργία Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) σε όλην τη χώρα απλοποίησε και επιτάχυνε σε σημαντικό βαθμό τις συναλλαγές του πολίτη με τη Δημόσια Διοίκηση, δεν μπόρεσε όμως να εξαλείψει χρόνιες παθογένειες. Η ταλαιπωρία της αναζήτησης δικαιολογητικών, η καθυστέρηση απόκρισης σε αιτήματα του πολίτη, αν και μειώθηκαν σε σημαντικό βαθμό, εξακολουθούν να υφίστανται, ενώ οι κάτοικοι απομακρυσμένων νησιωτικών και ορεινών περιοχών της χώρας μας συνεχίζουν να βιώνουν τη δυσκολία προσπέλασης κάποιων υπηρεσιών του Δημοσίου. Παράλληλα, φαινόμενα πλαστοπροσωπίας (όπως η κλοπή ταυτότητας, η χρήση ταυτότητας ή στοιχείων ταυτότητας τρίτων προσώπων) παρατηρούνται όλο και πιο συχνά, κυρίως στην οικονομική ζωή.

Η Κάρτα Πολίτη που σχεδιάζουμε και θέτουμε σε διαβούλευση δεν υποκαθιστά απλά το δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Αποτελεί κρίσιμο μέσο για την αποτελεσματικότερη, φιλικότερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών από τη Δημόσια Διοίκηση. Η Κάρτα Πολίτη θα αποτελέσει ένα βασικό όχημα για τη ταχύτατη μετάβαση στη νέα μετά-ΚΕΠ εποχή, για τη μετάβαση στην ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση. Η καθιέρωση της Κάρτας θα διευκολύνει την ευρύτατη ανάπτυξη υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για κάθε πολίτη της χώρας και θα συμβάλλει αποφασιστικά στη βελτίωση της ταχύτητας και της ασφάλειας των υπηρεσιών που παρέχονται στον πολίτη-δημότη, τον πολίτη-ασφαλισμένο, τον πολίτη-φορολογούμενο, τον πολίτη-αγρότη, τον πολίτη-φοιτητή κ.λπ.

Ταυτόχρονα, η Κάρτα Πολίτη αναμένεται να αποτελέσει κίνητρο προς τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας για την ανάπτυξη νέων, σύγχρονων, καινοτομικού χαρακτήρα υπηρεσιών, προς όφελος των πολιτών – κατόχων της Κάρτας Πολίτη, όπως έχει δείξει η διεθνής εμπειρία στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε πληθώρα άλλων χωρών.

Γνωρίζουμε τις ευαισθησίες και τις επιφυλάξεις που ήδη έχουν εκφραστεί από πολίτες και φορείς. Γνώμονας μας στο σχεδιασμό, τη διαμόρφωση και την υλοποίηση της Κάρτας Πολίτη είναι η απαρέγκλιτη προσήλωσή μας στην προστασία των δικαιωμάτων, των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας των πολιτών.

Στο πλαίσιο αυτό, σας καλούμε να συμμετάσχετε στη δημόσια συζήτηση για την Κάρτα Πολίτη, διατυπώνοντας απόψεις και προτάσεις για την ειδικότερη διαμόρφωση και τη χρήση της, προτείνοντας επίσης νέες ιδέες και καινοτόμες υπηρεσίες που μπορούν να παρέχονται από φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα προς τους πολίτες, για τη βέλτιστη αξιοποίηση της Κάρτας Πολίτη.

Ευελπιστούμε ότι η κατάθεση των προτάσεών σας θα συμβάλει στη διαμόρφωση μιας Κάρτας Πολίτη που θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό οι πολίτες και στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου παροχής φιλικών και ασφαλών ηλεκτρονικών υπηρεσιών από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, χρήσιμων για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, με σεβασμό στην προστασία των δικαιωμάτων τους

Στο πλαίσιο αυτό, θα παρακαλούσαμε να μας υποβάλετε τις προτάσεις σας μέχρι την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και τη συνεργασία.

Γιάννης Ραγκούσης
Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Α. Σκοποί και πλαίσιο χρήσης της Κάρτας Πολίτη

Η Κάρτα Πολίτη θα αξιοποιείται για τη φυσική ταυτοποίηση των πολιτών αντικαθιστώντας το υπάρχον Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας. Ο πολίτης θα έχει μόνον ένα έντυπο, την Κάρτα Πολίτη, η οποία θα χρησιμοποιείται σε όλο το εύρος της καθημερινής ζωής του και θα οδηγήσει στη σταδιακή αντικατάσταση πληθώρας προσωπικών εγγράφων και πιστοποιητικών στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.

Η Κάρτα Πολίτη θα αποτελέσει το βασικό μέσο για την ταχεία ηλεκτρονική διεκπεραίωση υποθέσεων και συναλλαγών των πολιτών με το Δημόσιο Τομέα,. Θα αποτελεί την ψηφιακή ταυτότητα των πολιτών στο Διαδίκτυο, επιτρέποντας την ψηφιακή αυθεντικοποίησή τους, με σκοπό την πρόσβαση όσων πολιτών το επιθυμούν σε σημαντικό εύρος ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται ή θα αναπτυχθούν από τη Δημόσια Διοίκηση.

Η Κάρτα Πολίτη, για τους πολίτες που το επιθυμούν, θα παρέχει και τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακής υπογραφής εγγράφων στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορεί να υποστηριχθεί το πρώτο βήμα στο μακρύ δρόμο της μετάβασης στην ψηφιακή, φιλική στο περιβάλλον, Δημόσια Διοίκηση

Παράλληλα, οι δυνατότητες που προσφέρει η Κάρτα Πολίτη θα μπορούν να αξιοποιηθούν και από επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, με σκοπό την εκ μέρους τους επέκταση υφιστάμενων και την ανάπτυξη νέων καινοτομικών υπηρεσιών που θα αποσκοπούν στη βελτίωση της ζωής των πολιτών. Τέτοιες δράσεις εκτιμάται ότι θα περιλαμβάνουν την ασφαλή πρόσβαση σε αγαθά και υπηρεσίες, την ανάπτυξη και παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών κ.λπ.

Β. Τεχνικά Χαρακτηριστικά της Κάρτας Πολίτη


Σύμφωνα με το σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη, η Κάρτα Πολίτη θα έχει τη μορφή και τις διαστάσεις καρτών που χρησιμοποιούμε ήδη στην καθημερινότητά μας, όπως η κάρτα ανάληψης μετρητών, ενώ στην επιφάνειά της θα αποτυπώνονται τα συνήθη στοιχεία ταυτοποίησης του κατόχου της και η φωτογραφία του. Παράλληλα, θα φέρει πλινθίο, μέσω του οποίου θα προσφέρεται, για όποιον πολίτη το επιθυμεί, η δυνατότητα ψηφιακής αυθεντικοποίησης κατά τη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και η δυνατότητα παραγωγής ψηφιακής υπογραφής εγγράφων ενώ σε καμία φάση της προετοιμασίας δεν εντοπίζεται οποιαδήποτε ανάγκη χρήσης γραμμωτού κώδικα (barcode) και για αυτό το λόγο δεν θα περιλαμβάνεται.

Η Κάρτα Πολίτη θα διαθέτει υψηλού επιπέδου χαρακτηριστικά ασφάλειας, σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα. Ιδιαίτερη προσοχή και μέριμνα θα δοθεί στην ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων του κατόχου, τόσο όσον αφορά την τήρηση και χρήση των στοιχείων, όσο και τις συναλλαγές του με τη Διοίκηση ή ιδιωτικούς φορείς. Για το σκοπό αυτό, οι τεχνικές προδιαγραφές της Κάρτας Πολίτη, καθώς και οι διαδικασίες έκδοσης και διαχείρισής της, θα είναι σύμφωνες με τα διεθνή επιστημονικά πρότυπα και θα υιοθετούν καλές πρακτικές ασφαλείας, ενώ, μόλις οριστικοποιηθούν, θα τεθούν σε διαβούλευση μαζί με το προσχέδιο νόμου για την Κάρτα Πολίτη.

Τα στοιχεία που θα αποτυπωθούν στην Κάρτα και η χρήση της θα είναι σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων αλλά και με διεθνείς δεσμεύσεις της χώρας όσον αφορά τα ταξιδιωτικά έγγραφα. Τα στοιχεία αυτά θα αποτελέσουν αντικείμενο ειδικής διαβούλευσης με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Δεν αποτελεί επιλογή μας η φόρτωση πληθώρας στοιχείων στο εσωτερικό της Κάρτας. Αντίθετα, σχεδιαστικό μας στόχο αποτελεί η ανάπτυξη μίας Κάρτας, η οποία θα περιέχει τα ελάχιστα απαιτούμενα στοιχεία και αυτά σε μορφή που θα προστατεύονται με απόλυτο και επιστημονικά άρτιο τρόπο τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών. Καθώς μάλιστα φαίνεται ότι έχουν δημιουργηθεί και καλλιεργηθεί εσφαλμένες εντυπώσεις για το περιεχόμενο της Κάρτας, επισημαίνουμε ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση στις προθέσεις μας να περιληφθούν στην Κάρτα δεδομένα υγείας ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα και στοιχεία.

Γ. Σχεδιασμός Υλοποίησης της Κάρτας Πολίτη

Ο σχεδιασμός υλοποίησης της Κάρτας Πολίτη βασίζεται στη διεθνή εμπειρία, ενώ το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπονείται αντιμετωπίζει τόσο τα τεχνικά, όσο και τα θεσμικά και οργανωτικά θέματα. Παράλληλα προετοιμάζονται οι απαραίτητες προσαρμογές στο θεσμικό πλαίσιο και προγραμματίζονται βασικές παρεμβάσεις για την ολοκλήρωση των απαραίτητων τεχνικών υποδομών, όπως η αξιοποίηση εθνικής Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού.

Αρωγό για την ευδοκίμηση της προσπάθειάς μας θα αποτελέσει η χρηματοδότηση από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και «Ψηφιακή Σύγκλιση».

Δ. Περιεχόμενο Προτάσεων της Διαβούλευσης

Η καθιέρωση της Κάρτας Πολίτη αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την υποστήριξη ενεργειών εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης, για την εξυπηρέτηση του πολίτη, τη χρηστή δημοσιονομική διαχείριση, την εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών από τον ιδιωτικό τομέα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο διάλογος για τα οφέλη της Κάρτας Πολίτη, για τεχνικά θέματα, για την επέκταση υπαρχουσών και την εισαγωγή καινοτόμων υπηρεσιών από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και για το ευρύτερο πλαίσιο λειτουργίας, είναι αναγκαίος για τον καλύτερο σχεδιασμό και την υλοποίηση του εγχειρήματος.

Ενδεικτικά θέματα προβληματισμού και έκφρασης απόψεων είναι:

* η αξιοποίηση και επέκταση υπαρχουσών και η ανάπτυξη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τη Δημόσια Διοίκηση,
* η προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας των πολιτών
* η προστασία της ασφάλειας των συναλλαγών
* η εισαγωγή και αξιοποίηση καινοτόμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τον ιδιωτικό τομέα,
* τεχνικές προτάσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της Κάρτας Πολίτη,
* άλλες προτάσεις για την οργανωτική και επιχειρησιακή αρτιότητα του συνολικού εγχειρήματος .

Πηγή: www.opengov.gr/ypes
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Νίκος »

Το προσωπικό μου σχόλιο στο διάλογο για την "κάρτα του πολίτη" είναι:

"Αυτό που είναι απαραίτητο για τη σωστή οργάνωση των υπηρεσιών του κράτους, είναι κάθε πολίτης να έχει από τη γέννησή του ένα συγκεκριμένο αριθμό μητρώου (ΑΜΚΑ ή κάτι παρόμοιο), στον οποίο θα καταχωρούνται όλα τα στοιχεία που τον αφορούν (στοιχεία ταυτότητας, φορολογικά, εκπαίδευση, ασφαλιστικά, επαγγελματικά κλπ). Στα στοιχεία αυτά θα μπορούν οι υπηρεσίες του κράτους να έχουν πρόσβαση σύμφωνα με την εξουσιοδότηση που έχουν για τις ανάγκες τους και για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Τα στοιχεία αυτά δεν πρέπει να βρίσκονται πάνω στην κάρτα του πολίτη, επειδή σε περίπτωση απώλειας θα μπορούσαν να υποκλαπούν, αλλά στους servers του Δημοσίου. Επομένως η "κάρτα του πολίτη" αρκεί να έχει μόνο στοιχεία ταυτοποίησης του κατόχου της και τον ενιαίο αριθμό μητρώου του, και μια μαγνητική ταινία, όπως τα διαβατήρια ή τα διπλώματα οδήγησης, που θ' αποκλείει την παραχάραξη της.

Με τον τρόπο αυτό και θα γίνει σωστή οργάνωση των υπηρεσιών του κράτους και τα προσωπικά δεδομένα κάθε πολίτη θα είναι ασφαλή και θα αρθούν οι υποψίες που συσχετίζουν την κάρτα του πολίτη με το "σφράγισμα" του Αντίχριστου."


Το σχόλιο αυτό κατατέθηκε στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση. Να δούμε αν θα εμφανιστεί στην σελίδα των σχολίων. Όσο για το να ληφθεί υπ' όψη στο σχεδιασμό της "κάρτας του πολίτη" δεν τρέφω αυταπάτες 8-) .
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
12
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από ORTHODOXIA »

Ι.Σ.Κ.Ε. "Η Κάρτα του Πολίτη καταρακώνει την ελευθερία του ανθρώπου"
Τετάρτη, 24 Νοέμβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος

Εικόνα

Συνήλθε σε συνεδρία την 23ην Νοεμβρίου 2010 το Δ.Σ. του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος κατόπιν προσκλήσεως του Προέδρου του Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Σελλή, καί ασχολήθηκε με τα θέματα της ημερησία διατάξεως.

Το Δ.Σ. του Ι.Σ.Κ.Ε., ομοφώνως εξέφρασε τις έντονες ανησυχίες του καί τους προβληματισμούς του σχετικά με τήν λεγομένη "Κάρτα του Πολίτη" πού ήδη η Πολιτεία δρομολογεί πρός εφαρμογή.

Το Δ.Σ. πιστεύει ακράδαντα πως η ως άνω " Κάρτα του Πολίτη" παραβιάζει κατάφωρα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα καί καταρακώνει την ελευθερία του ανθρώπου.

Αποφάσισε δε κατά πλειοψηφία να αναμένει την τελική και επίσημη θέση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και αναλόγως να εκφραστεί. Κατά την ως άνω συνεδρία το Δ.Σ. του Ι.Σ.Κ.Ε., ομοφώνως αποφάσισε:

1) Νά αποστείλει έγγραφο προς την Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, διά του οποίου θα εκφράζει την αντίθεσή του με τά σχέδια του Υπουργείου διά τό μάθημα των Θρησκευτικών και θά ζητεί να παραμείνει υποχρεωτικό και ομολογιακού χαρακτήρα.

2) Να αποστείλει έγγραφα προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος διά των οποίων θα ζητείται: α) Η μη ανάγνωση των λειτουργικών κειμένων στην δημοτική όπως δυστυχώς γίνεται σήμερα σε ορισμένες Μητροπόλεις. β) Να γίνει νομοθετική ρύθμιση έτσι ώστε όλοι οι εν ενεργεία Εφημέριοι νά καταβάλουν ένα ελάχιστο ποσοτό εκ της μισθοδοσία των ως συνδρομή πρός τον Ι.Σ.Κ.Ε., έτσι ώστε όλοι οι Εφημέριοι αυτοδικαίως να είναι μέλη του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος. γ) Νά συμμετάσχει εκπρόσωπος των Εφημερίων στις συνεδριάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου όταν συζητώναι και αποφασίζονται σ’ αυτήν αμιγώς Εφημερικά θέματα.

Τέλος το Δ.Σ. αποφάσισε η ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών του Ι.Σ.Κ.Ε., να πραγματοποιηθεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του μηνός Φεβρουαρίου 2011. Διά την ακριβή ημερομηνία, τον τόπο, τά θέματα καί τους εισηγητάς της Γ.Σ. θά υπάρξει νέα ενημέρωση.

Πηγή: www.romfea.gr
Άβαταρ μέλους
Achilleas
Δημοσιεύσεις: 2090
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 7:09 pm
12
Έχει ευχαριστήσει: 2 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 10 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Achilleas »

Το θέμα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δεν είναι καινούργιο. Μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου, κρίθηκε αναγκαίος ο αυστηρός έλεγχος στην διακίνηση των πολιτών και αναγκαίο το φακέλωμά τους με ηλεκτρονικό τρόπο.

Εξάλλου, η ταυτότητα των ατομικών αλλά και ενίοτε περιουσιακών στοιχείων (όπως στις ΔΟΥ), μας ζητείται σε κάθε μας συναλλαγή με το Δημόσιο. Είναι μάλιστα, απαραίτητη. Αλλά και στις προσφερόμενες διαδικτυακές υπηρεσίες, μας ζητούνται τα προσωπικά μας δεδομένα (για την εγγραφή μας σε διαδικτυακά clubσ, facebook κλπ). Σ' αυτές ειδικά τις περιπτώσεις, η προστασία μας από κακόβουλες επιδιώξεις, δεν είναι εξασφαλισμένη 100%. Η ανάγκη ενοποίησης όλων αυτών των "ταυτοτήτων" μας πάντως, οδηγεί στη μία ενοποιημένη ηλεκτρονική κάρτα που τα περιέχει όλα!

Από τη στιγμή που ζούμε σε μία σύγχρονη, οργανωμένη κοινωνία και όχι στην έρημο, κάτι τέτοιο δεν είναι μεμπτό, αντιθέτως, είναι πολύ χρήσιμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν εμπεριέχει κινδύνους.

Ο σπουδαιότερος κίνδυνος, είναι αυτός της χρησιμοποίησης των στοιχείων μας ΄χωρίς τη θέλησή μας για διάφορους σκοπούς, που έτσι και αλλοιώς υπάρχει και στο διαδίκτυο, όπως προείπα.

Όσον αφορά τον 666, δεν θα πρέπει να αναγραφεί, γιατί πρώτον, θα προκληθεί το θρησκευτικό συναίσθημα και δεύτερον, διότι κανείς δεν μπορεί να αποδείξει θετικά ή αρνητικά τη σχέση της εν λόγω κάρτας, με τον αριθμό του Θηρίου. Για να είμαστε εμείς οι χριστιανοί ήσυχοι λοιπόν, όχι στην αναγραφή του 666 στην κάρτα.Έτσι απλά, γιατί κανείς δεν ξέρει τι υποκρύπτεται, αν υποκρύπτεται κάτι!
Εικόνα
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην.
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από Νίκος »

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης γραμμωτού κώδικα στην "Κάρτα του Πολίτη" κι απ' όσα ξέρουμε μέχρι τώρα δεν προβλέπεται να υπάρχει γραμμωτός κώδικας πάνω στην κάρτα. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί όλες τις άλλες ανησυχίες γι αυτήν που έχουν εκφραστεί μέχρι τώρα.
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Άβαταρ μέλους
ORTHODOXIA
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 3:09 pm
12
Τοποθεσία: Ομάδα Διαχείρισης

Re: Aρνούμαι νά παραλάβω τήν «Κάρτα του Πολίτη»!

Δημοσίευση από ORTHODOXIA »

Κορίνθου Διονύσιος «Η Κάρτα του Πολίτη δεν έχει σχέση με θρησκευτικά θέματα»
Σάββατο, 27 Νοέμβριος 2010 - Συντάχθηκε απο τον/την Romfea.gr - Πρωινή Κορινθίας

Εικόνα

Την διαβεβαίωση της πολιτείας είχε η Εκκλησία της Ελλάδος ότι θα ληφθεί υπόψιν η άποψη της για την κάρτα του πολίτη πριν την υλοποίηση του προγράμματος που προβλέπεται να τεθεί σε ισχύ από την 11 Ιανουαρίου του 2011.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος, σε δηλώσεις του μετέφερε τις ανησυχίες της Εκκλησίας για την καταπάτηση των προσωπικών ελευθεριών και των δικαιωμάτων των πολιτών, όπως ανέφερε ο ίδιος που θα προκύψει από την πραγμάτωση του προγράμματος.

Ο Μητροπολίτης Κορίνθου, αναφέρθηκε και στις πρόσφατες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου σχετικά με το θέμα.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Η Μητρόπολη δεν μπορεί να έχει άλλη θέση απ' αύτη της Ιεράς Συνόδου. Η κάρτα του πολίτη δεν έχει σχέση με θρησκευτικά θέματα, όσο με διαχείριση προσωπικών δεδομένων. Είναι γνωστό ότι κάποιοι Πατέρες μιλούν για τον Αντίχριστο, που σύμφωνα με τα λεγόμενα μεγάλων θρησκευόμενων ανθρώπων, θα έχει σαν έμβλημα του το 666. Πολλοί, επειδή, σκοπίμως ή όχι δεν ξέρω, χρησιμοποιείται αυτός ο αριθμός, ταυτίζουν τα προσωπικά δεδομένα με τον Αντίχριστο. Ο Χριστός ήρθε για να έχουμε ελευθερία σκέψης, κίνησης και ζωής. Όποιοι μας δεσμεύουν τις ελευθερίες δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτοί.»

Και ερωτώ: «Αφού θα ερχόταν η κάρτα του πολίτη , γιατί πριν από χρόνια έγινε χαμός με τη νέα ταυτότητα; Η εκκλησία ανησυχεί, αλλά όχι με οξύτητα, αλλά με σύνεση και σωφροσύνη κι έτσι πράττει, χωρίς να βιάζεται να παρασύρει τον κόσμο στους δρόμους για να αντιδράσουν. Είπαν ότι θα ληφθεί υπόψη και η θέση της Εκκλησίας. Αν το τηρήσουν αυτό, εν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα».

Ερωτήματα προς την Πολιτεία

Ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε και στις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφορικά με την κατασκευή ναών άλλων θρησκειών στην χώρα μας, με αφορμή το πρόσφατο προσκύνημα που πραγματοποίησαν μουσουλμάνοι σε ανοικτό δημόσιο χώρο στην Κόρινθο την προηγουμένη εβδομάδα.

Ο ίδιος τόνισε ότι η εκκλησία δεν είναι σε καμία περίπτωση αντίθετη στο δικαίωμα των αλλόθρησκων να λατρεύουν τον Θεό τους με οποιονδήποτε τρόπο τους επιβάλλεται, ωστόσο τίθενται θέματα αμοιβαιότητας σε σχέση με την δυνατότητα κατασκευής ναών στη χωρα μας.

Το θέμα αυτό το ορίζει η Πολιτεία, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Κορίνθου και δεν θα πρέπει να εμπλέκεται η Εκκλησία σε αυτό.

Διερωτήθηκε πάντως, αν θα μπορούσε να χτιστεί ένας ορθόδοξος ναός στη Σαουδική Αραβία για παράδειγμα, σχολιάζοντας παράλληλα, ότι τους ορθόδοξους ναούς τους κατασκευάζουν με τον οβολό τους οι πιστοί και όχι όπως γίνεται τώρα, που χρειάζεται να χρηματοδοτήσει το κράτος με 40 εκ. ευρώ για τέμενος και Σχολή Μουσουλμανικών Σπουδών.

Στα ερωτήματα αυτά, πρέπει να απαντήσει η Πολιτεία, τόνισε ο Σεβασμιώτατος...

Πηγή: www.romfea.gr
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικότερα θέματα, General Subjects”