ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΙΡΕΣΕΩΣ Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ "ΑΝΩΘΕΝ".Διονύση,
Mπορεί οι παπικοί να έχουν κάνει τεράστια δογματικά και θεολογικά λάθη, ένα λάθος όμως που δεν έκαναν, αντίθετα με όλες τις άλλες αιρέσεις, είναι να διακόψουν την αποστολική διαδοχή. Με βάση λοιπόν τον κανόνα της αποστολικής διαδοχής ο πάπας είναι χειροτονημένος επίσκοπος της "πρεσβυτέρας Ρώμης". Όσο για το πάπας είναι τίτλος που τον είχαν οι επίσκοποι Ρώμης και πριν το σχίσμα.
Κατά τη γνώμη μου λοιπόν η προσφώνηση του πάπα με τον τίτλο του "πάπα πρεσβυτέρας Ρώμης¨δε λέει τιποτε περισσότερο απ' αυτό που είναι στην πραγματικότητα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ.
ΣΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ "ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ". ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΓΔΟΗ Ή ΛΕΓΟΜΕΝΗ "ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑ", ΕΠΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ.
ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΙΦΙΣΤΑΤΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΕΙΑΝΙΣΤΩΝ , ΝΕΣΤΟΡΙΑΝΩΝ, ΚΛΠ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ.
ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ "ΚΛΙΣΗΣ" ΚΑΙ "ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ" ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ "ΠΗΔΑΛΙΟ" ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΙΡΕΣΗ.
ΑΝ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ, ΤΟΤΕ ΤΟ "ΠΝΕΥΜΑ" ΨΕΥΔΕΤΑΙ (ΑΠΑΓΕ ΤΗΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ), ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ, ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΥΙΟΥ.
ΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ??