Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
- aposal
- Δημοσιεύσεις: 7219
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
- 12
- Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Η δασκάλα είναι καλή, κατά τα άλλα, την έχει από πέρυσι που ήταν πρωτάκι. Του χρόνου, πρώτα ο Θεός, στην Τρίτη θα έχει άλλον δάσκαλο. Δεν με φοβίζει η δασκάλα. Κάθε Σάββατο πάει κατηχητικό, αλλά έχει κι εμάς, τους γονείς που την έχουμε βάλει σε κάποιον καλό δρόμο. Άλλωστε κάθε Κυριακή κοινωνάει, δόξα τω Θεώ!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3951
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 447 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Νίκο, όταν πήγαινα στη 2α Λυκείου (πριν αρκετά χρόνια) είχα ένα καθηγητή Ιστορίας που είχε δηλώσει μέλος του ΚΚΕ από την πρώτη ημέρα που τον είχαμε συναντήσει όλοι οι τότε μαθητές. Σε κάθε μάθημα που έκανε, έβρισκε και κάποια αφορμή (κι αν δεν έβρισκε, την εφεύρισκε) για να συκοφαντήσει τον χριστιανισμό. Εκείνη την εποχή η πολιτική αντιπαράθεση ήταν πολύ έντονη στην κοινωνία. Τελικά, ο άνθρωπος αυτός συνέχισε τη ζωή του (εύχομαι να είναι καλά, όπου κι αν είναι) κι εγώ τη δική μου και προσωπικά κράτησα τις πεποιθήσεις μου, όπως τις είχα διδαχθεί στο οικογενειακό μου περιβάλλον.
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Το καλή δεν λέει τίποτα. Το θέμα είναι πως διδάσκει δύο βασικά μαθήματα (Ιστορία και Θρησκευτικά). Αν σε εκείνα τα μαθήματα κάνει μάθημα με οδηγό τις ιδεολογικες της αγκυλώσεις είναι πολύ επικίνδυνη γιατί τα παιδιά ειδικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού είναι μικρά και παρασύρονται πολύ εύκολα.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω πως αν οι δάσκαλοι κάνουν μάθημα με βάση τις ιδεολογικες παρωπιδες είναι επικίνδυνοι. Και καλώς ή κακώς τα άτομα με αριστερή ιδεολογική κατεύθυνση και ιδεολογία υπερεκπροσωπουνται ήδη από τη δεκαετία του 1980 στην εκπαίδευση(τον λόγο δεν τον ξέρω αλλά τον φαντάζομαι).Τα πράγματα γίνονται χειρότερα με περιπτώσεις δασκάλων δημοτικού γιατί αυτοί κάνουν όχι μόνο ένα μάθημα αλλά όλα τα μαθήματα μέχρι και τα θρησκευτικά. Καταλαβαίνουμε πως με τον τρόπο διδάσκαλο τους μπορούν να προκαλέσουν χοντρή ζημιά. Οταν λες πως ήσουν μαθητής γυμνασιου/λυκείου μάλλον αναφέρεσαι στην δεκαετία του 1980-1990 δηλαδή την εποχή "μεταμόρφωσης" της Ελλαδικης κοινωνία από το ΠΑΣΟΚ.Για τον καθηγητή αυτό δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας;Anastasios68 έγραψε:Νίκο, όταν πήγαινα στη 2α Λυκείου (πριν αρκετά χρόνια) είχα ένα καθηγητή Ιστορίας που είχε δηλώσει μέλος του ΚΚΕ από την πρώτη ημέρα που τον είχαμε συναντήσει όλοι οι τότε μαθητές. Σε κάθε μάθημα που έκανε, έβρισκε και κάποια αφορμή (κι αν δεν έβρισκε, την εφεύρισκε) για να συκοφαντήσει τον χριστιανισμό. Εκείνη την εποχή η πολιτική αντιπαράθεση ήταν πολύ έντονη στην κοινωνία. Τελικά, ο άνθρωπος αυτός συνέχισε τη ζωή του (εύχομαι να είναι καλά, όπου κι αν είναι) κι εγώ τη δική μου και προσωπικά κράτησα τις πεποιθήσεις μου, όπως τις είχα διδαχθεί στο οικογενειακό μου περιβάλλον.
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3951
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 447 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Ναι, αναφέρομαι σε εκείνη την περίοδο.
Είχαμε προσπαθήσει να διαμαρτυρηθούμε μία ομάδα τότε μαθητών και κάθε φορά που εκείνος «έσπερνε» την προπαγάνδα του, τα μέλη της ομάδας προσπαθούσαμε να του απαντήσουμε με επιχειρήματα. Δεν ήταν εύκολο καθώς εκείνος ήταν μεν νεαρός τότε, αλλά κάτοχος πανεπιστημιακού διπλώματος και μεγαλύτερος από εμάς που ήμασταν μαθητές λυκείου. Τότε δεν υπήρχε η λογική της παρέμβασης στο σχολείο από τους γονείς και κανένας από αυτούς δεν είχε αντιδράσει, παρά τα παράπονα μας.
Είχαμε προσπαθήσει να διαμαρτυρηθούμε μία ομάδα τότε μαθητών και κάθε φορά που εκείνος «έσπερνε» την προπαγάνδα του, τα μέλη της ομάδας προσπαθούσαμε να του απαντήσουμε με επιχειρήματα. Δεν ήταν εύκολο καθώς εκείνος ήταν μεν νεαρός τότε, αλλά κάτοχος πανεπιστημιακού διπλώματος και μεγαλύτερος από εμάς που ήμασταν μαθητές λυκείου. Τότε δεν υπήρχε η λογική της παρέμβασης στο σχολείο από τους γονείς και κανένας από αυτούς δεν είχε αντιδράσει, παρά τα παράπονα μας.
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Θα έπρεπε να είχατε παραπονεθεί στον διευθυντή για να τον έβαζε στη θέση του.Εκείνη την εποχή βέβαια ήταν περίοδος μεταμόρφωσης της Ελλαδικής κοινωνίας και των αξιών της όπως είπαμε(μεταμόρφωση που οι πρόγονοι μας δεν μπορούσαν ούτε να διανοηθουν πως θα συνέβαιναν).Η Αριστερά μετά το 1974 από εκεί που ήταν περιθωριοποιημενη και είχε ασήμαντη δύναμη (ήταν πρακτικά ελαγχιστοι οι αριστεροί) με τον "αέρα αλλαγής" που φύσηξε μετά το 1974 (ας οψειται η Χούντα με το "Ελλάς Ελλήνων χριστιανων" που στην επταετία είχε προετοιμάσει το έδαφος για αυτή τη τεραστια αλλαγή νοοτροπίας) εξαπλώθηκε ταχύτατα τόσο από άποψη μελών όσο και οργάνωσης ενώ γρήγορα εμφανίστηκε δυναμικά στους τομείς της παιδείας και της διανόησης επιβάλλοντας τη λεγόμενη "ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς".Αυτό ήταν παγκόσμιο φαινόμενο η αριστερά να ηττηθεί στα πεδία των μαχών (εμφύλιος πόλεμος 1946-1949) αλλά λίγες δεκαετίες αργότερα τελικά να επικρατήσει στα πεδία του ιδεολογικου πολέμου.Επίσης πρόσφατα διάβαζα ένα εξαιρετικό βιβλίο με τίτλο " η δεύτερη μεταπολίτευση της Τουρκίας ".Σε αυτό το βιβλίο στο οποίο συνέδραμαν και Τούρκοι εμπειρογνώμονες (ιστορικοί, καθηγητές κτλ) γίνεται και σύγκριση της πολιτικής ιστορίας της Ελλάδας με την Τουρκία γιατί ενώ είναι γειτονικά κράτη και μοιράζονταν πολύ καιρό παρόμοια κουλτούρα κατέληξαν να εξελιχτούν τόσο διαφορετικά. Αναφέρεται πως στην Ελλάδα από τη δεκαετία του 1970 και μετά οι νέες αξίες εκφράστηκαν μέσω της Αριστεράς ενώ στην Τουρκία εκφράστηκαν σταδιακά από την Δεξιά (η οποία στην Τουρκία εκπροσωπεί το πολιτικό Ισλάμ ενώ το κέντρο και την σοσιαλδημοκρατία τα εκπροσωπούν οι Κεμαλιστές).Πηγαίνοντας το ένα βήμα πιο πέρα εγώ σε θεολογική εξήγηση αυτή η κακή στροφή της Ελλάδας δια μέσου της Αριστερής ιδεολογικής επικράτηση είχε επιπτώσεις και στα ήθη της κοινωνίας της χώρας με τελικό αποτέλεσμα να επηρεαστεί και η πνευματικό βοήθεια που λάμβανε η Ελλάδα μέχρι τότε (είναι γνωστό πως μέχρι να πάρουμε τον κακό δρόμο δεν ήμασταν πνευματικα ποτέ μόνοι και γι αυτό καταφέραμε τόσα πράγματα ενώ από όταν πηραμε τον κακό δρόμο ήμασταν πλέον μόνοι μας με δική μας επιλογή.
- Νίκος
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 7396
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
- 12
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Νικόλαε σου έχω ξαναπεί για τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου και μάλιστα χωρίς παραπομπές στις πηγές τους. Ο Ερντογάν τι είναι κατά τη γνώμη σου, δεξιός ή αριστερός; Από που βγαίνει το συμπέρασμα, ότι το "πολιτικό Ισλάμ" είναι δεξιά και οι "σοσιαλιστές" είναι κεμαλιστές;
Ποιο αριστερό κόμμα κυβέρνησε την Ελλάδα, εκτός από το ΣΥΡΙΖΑ, από τη μεταπολίτευση και μετά; Τι ποσοστό των εκπαιδευτικών δηλώνουν αριστεροί; Πως γίνεται να φταίει η Αριστερά για όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης από 1974, ενώ δεν κυβέρνησε παρά μόνο 5 απ' αυτά; Πόσο % των Ελλήνων κατά μέσω όρο από 1974 μέχρι σήμερα αισθάνονται ή δηλώνουν αριστεροί;
Από που βγαίνει το συμπέρασμα, ότι για την ηθική κατάπτωση της Ελληνικής κοινωνίας φταίει η Αριστερά; Τι θα πει "πήραμε τον κακό δρόμο" με πολιτικούς όρους;
Ποιο αριστερό κόμμα κυβέρνησε την Ελλάδα, εκτός από το ΣΥΡΙΖΑ, από τη μεταπολίτευση και μετά; Τι ποσοστό των εκπαιδευτικών δηλώνουν αριστεροί; Πως γίνεται να φταίει η Αριστερά για όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης από 1974, ενώ δεν κυβέρνησε παρά μόνο 5 απ' αυτά; Πόσο % των Ελλήνων κατά μέσω όρο από 1974 μέχρι σήμερα αισθάνονται ή δηλώνουν αριστεροί;
Από που βγαίνει το συμπέρασμα, ότι για την ηθική κατάπτωση της Ελληνικής κοινωνίας φταίει η Αριστερά; Τι θα πει "πήραμε τον κακό δρόμο" με πολιτικούς όρους;
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
- Αναστάσιος
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 5436
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
- 7
- Τοποθεσία: Νέα Μάκρη, Ηλιούπολη (για όσο θα σπουδάζω)
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Στη Β' Λυκείου διδασκόμασταν Βυζαντινή Ιστορία. Το ίδιο θα ίσχυε φαντάζομαι και τότε που ήσασταν μαθητής Β' Λυκείου εσείς κύριε Αναστάσιε. Κομμουνιστής να διδάσκει Ιστορία και ιδίως Βυζαντινή, το πλέον οξύμωρο. Επίσης, οι πολιτικές πεποιθήσεις πιστεύω ακράδαντα ότι δεν (πρέπει) να έχουν την παραμικρή θέση μέσα στο σχολείο. Καμία υποχώρηση.
«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3951
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 447 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Δυστυχώς, μόνο την Ιστορία δεν δίδασκε. Σε κάθε μάθημα ερχόταν με «αποδείξεις» κατά του χριστιανισμού. Είχαμε πάει και στον διευθυντή και είχαμε προσπαθήσει πολύ. Τελικά, μόνο η αντιπαράθεση μέσα στην τάξη είχε κάποια σημασία και τίποτα άλλο.
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Ο Διευθυντής τι σας είπε; Τον άφηνε να κάνει την αντιχριστιανική προπαγάνδα του ανενόχλητος; Δεν του έκανε παρατήρηση; Φαντάζομαι αντιχριστιανικη προπαγάνδα θα έκανε στο μάθημα της Βυζαντινής ιστορίας.