Σύγχρονη μαγεία νέα εποχή Χάρι Πότερ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 31, 2012 8:16 am

Μιχαήλ Γ. Χούλης,
Θεολόγος, καθηγητής Μ.Ε.
Πώς πρέπει ένα παιδί σήμερα να διαπαιδαγωγηθεί, τι πρέπει να διαβάζει, με τι πρέπει να ασχολείται ώστε μεγαλώνοντας να καταλήξει να γίνει ένας σπουδαίος και ολοκληρωμένος μάγος; Υπάρχει μια πολύ απλή και έξυπνη συνταγή για να το πετύχει: Αρκεί να διαβάζει συχνά και να εντυπώνεται τα μηνύματα και τις τεχνικές του Χάρι Πότερ!
Πολλοί γονείς δυστυχώς, και εν αγνοία τους, ωθούν τα παιδιά τους στην ανάγνωση του μικρού τους ήρωα επειδή χαίρονται που επιτέλους άρχισαν να ενδιαφέρονται για το διάβασμα και θα γίνουν επομένως μεγαλώνοντας καλλιεργημένοι άνθρωποι. Αγνοούν όμως την πλέον επικίνδυνη παράμετρο: Ότι δηλαδή ένα παιδί που μεγαλώνει διαβάζοντας Χάρι Πότερ εντρυφά ολίγον κατ’ ολίγον στο περιβάλλον και την ατμόσφαιρα της μαγείας και εθίζεται σταδιακά στα μηνύματα του αποκρυφισμού, που είναι δραματικά παρών στη σύγχρονη κοινωνία μας.
Πραγματικά, ο Χάρι Πότερ είναι ένας διάσημος μικρός μάγος της Νέας Εποχής. Το περιβάλλον του, το σχολείο του, οι συνταγές του, οι ιδέες που ‘περνάει’ και στις οποίες υποβάλλει μικρούς και μεγάλους θαυμαστές του, είναι διδασκαλίες της σύγχρονης μαγείας, που με τη μορφή δήθεν επιστημονικής γνώσης προσπαθεί να επιβληθεί παγκοσμίως και εναγώνια αναζητεί να στρατολογήσει νέα ταλέντα: Τα παιδιά και τους νέους μας!
Το μυστικό επιτυχίας των σύγχρονων μάγων είναι η παρουσίαση των κατορθωμάτων τους (ανύψωση αντικειμένων με τη σκέψη (;), μαντεία, εύρεση χαμένων πραγμάτων, σπάσιμο λαμπτήρα με το νου (;), ανύψωση μέντιουμ χωρίς υποστήριξη κ.α.) ως εξωτερίκευση των εσωτερικών βιολογικών δυνάμεων, ως ξύπνημα των εν υπνώσει υποτίθεται ευρισκομένων μέσα μας ψυχικών δυνάμεων, ως κατοχή παραψυχολογικών ικανοτήτων που δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμη και που όλοι μπορούμε να πραγματοποιήσουμε. Δεν υπάρχει τίποτε ψευδέστερον τούτου. Αυτό φαίνεται: α) από τις συνεντεύξεις σύγχρονων μάγων που ανασκευάζουν την «επιστημονικότητα» των δυνάμεων τους και τις αποδίδουν στον αόρατο και καταχθόνιο κόσμο των πνευμάτων, β) από τη δογματική διδασκαλία της μαγείας που είναι εντελώς αντιχριστιανική (περιέχει ειδωλολατρία, Ινδουϊσμό, ξόρκια, μετενσάρκωση, διαλογισμό, τηλεπάθεια, πνευματισμό κ.α.), και γ) από τη διεθνή ψυχιατρική στατιστική, σύμφωνα με την οποία το 90% των μάγων και πνευματιστών επισκέπτονται πολύ συχνά τον ψυχίατρό τους ή καταλήγουν στα άσυλα ανιάτων.
Τα παιδιά μας μυούνται σιγά-σιγά και με ευχάριστο τρόπο, μέσω αναγνωσμάτων, τηλεοπτικών εκπομπών, κινηματογραφικών έργων, video-clips κ.λπ. σε έναν κόσμο μαγείας, αποκρυφισμού, σεξολαγνείας και βλασφημίας. Η Νέα Εποχή τα διδάσκει ότι όλοι είμαστε στην ουσία μας θεοί και δεν χρειαζόμαστε τον πραγματικό Θεό, ότι υπάρχουν «Δυνάμεις» στη φύση που μπορούμε να εξασκήσουμε με κατάλληλες τεχνικές, ότι οντότητες με υπερφυσικές δυνάμεις και πνευματικοί εξωγήινοι «διδάσκαλοι» μπορούν να μας κάνουν «κανάλια» και να επικοινωνήσουν με τους ανθρώπους μέσα από εμάς, ότι ο διαλογισμός και η γιόγκα μπορεί να αντικαταστήσουν καλλίτερα την χριστιανική προσευχή, ότι ο Χριστός δεν είναι ο μόνος ενσαρκωμένος Θεός, αλλά μια από τις πολλές ενσαρκώσεις θείων όντων, ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξόρκια και αποκρυφιστικά σύμβολα για όποιο σκοπό θέλουμε και ότι δεν υπάρχει ανάσταση νεκρών, παρά μόνο αιθέρια πνεύματα που ταξιδεύουν στους αιώνες και συνεχώς χρησιμοποιούν διαφορετικά σώματα για να υλοποιηθούν.
Η φιλολογία της Νέας Εποχής κατακλύζει όλο και περισσότερο τα παιδιά μας με ιστορίες σχετικές με οραματισμούς, μεταφυσικά όνειρα, μαντείες και θεραπείες μέσω απόκρυφων δυνάμεων. Στα πλαίσια αυτά οι επίδοξοι κερδοσκόποι γκουρού κερδίζουν έδαφος και οι Νεοεποχίτες ιερείς αλλότριων θεών παραμυθιάζουν τους νέους μας με υποσχέσεις αυτοφώτισης, αυτοσωτηρίας και ψυχικής ηδονής.
Ο Phil Phillips επισημαίνει πολύ εύστοχα: «Όταν το παιδί φτάσει στην εφηβεία, αν οι γονείς του δεν του έχουν ενσταλάξει τις χριστιανικές αξίες και την πίστη, θα γνωρίζει πολύ περισσότερα για τον αποκρυφισμό από όσα θα γνωρίζει για τον Θεό» [Tex Marrs, «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - Τα σκοτεινά μυστικά της», εκδ. Μπίμπης, σελ. 225].
Οι γονείς φαίνεται πραγματικά να αρέσκονται στην ιδέα ότι τα παιδιά τους, τα οποία δεν αγαπούσαν καθόλου το διάβασμα, τώρα διαβάζουν μετά μανίας το νέο τους ήρωα. Αυτά που δεν γνωρίζουν όμως είναι: ότι το 1/3 από τις πρακτικές των βιβλίων του Πότερ βασίζονται σε αυθεντικό αποκρυφισμό, ότι η διεθνής ειδωλολατρία έχει χειροκροτήσει τις εκδόσεις του νέου ήρωα, ότι το διαδίκτυο είναι γεμάτο από σατανιστικές ιστοσελίδες, ότι στο εξωτερικό πολλοί σύλλογοι έχουν ζητήσει την απόσυρση των βιβλίων της ζάμπλουτης πλέον συγγραφέως, Τζόαν Ρόουλινγκ, με την αιτιολογία του αποκρυφιστικού βιβλίου, και ότι χριστιανικές οργανώσεις ανά τον κόσμο κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.
Υπενθυμίζουμε στους αγαπητούς γονείς και εκπαιδευτικούς ότι: «η παραπληροφόρηση, συχνά εσκεμμένη, οργιάζει και παριστάνει το κακό για καλό και το μαύρο για άσπρο, όπως μας λέγει και η Αγία Γραφή… Γίνεται φανερό ότι η Ρόουλινγκ έχει σκοπό να ξεγελάσει τα παιδιά …. παρουσιάζοντάς τους το Χάρι Πότερ ως πρότυπο και ήρωα… Ο μικρός μάγος έρχεται σε μια εποχή που τα παιδιά μας ζητούν πρότυπα για να πορευτούν μέσα στη ζωή με εφόδια χρήσιμα τόσο για τα ίδια όσο και για την κοινωνία μας. Ένα ζωντανό πρότυπο από το οποίο έχει ανάγκη η εποχή μας είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός και Σωτήρας όλου του κόσμου, που πρώτος δίδαξε την αγάπη, τη συγγνώμη και την υπομονή» (Αθ. Νεοφώτιστος, επίτιμος πρόεδρος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων, στο περιοδ. «Διάλογος», τ. 32, σελ. 41-42). Η ευθύνη μας είναι τεράστια. Οι αθώες παιδικές ψυχές έχουν ανάγκη άδολης, αγνής και ανιδιοτελούς μόρφωσης και ψυχαγωγίας. Ας μην τους την στερήσουμε. Ας μην την διαστρεβλώνουμε. Ας μην την αντικαθιστούμε με βρώμικες πηγές, ρυπαρά αναγνώσματα, φτηνό ποιοτικά βιβλίο και ανάλογη τηλεθέαση. Ας συμβάλλουμε όσο μπορούμε στην ψυχοσωματική υγεία των παιδιών μας. Ας προσέξουμε πριν είναι πολύ αργά!
Πηγή: https://oparadeisos.wordpress.com
Σχόλιο: Στο φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών που πηγαίνει η κόρη μου και πρόκειται να δώσει για το Proficiency, τους συμβούλεψαν να διαβάσουν τα βιβλία του Χάρυ Πόττερ, γιατί ενδείκνυνται από φιλολογικής σκοπιάς. Μετά από επιμονή της κόρης μου, της το αγόρασα. Δυστυχώς.