Οι 2 μάρτυρες της Αποκάλυψης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 04, 2012 5:05 pm
Διαβάζοντας κανείς το βιβλίο της Αποκαλύψεως θα διαβάσει στο κεφάλαιο Ια:
3 και δώσω τοίς δυσί μάρτυσί μου, και προφητεύσουσιν ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα, περιβεβλημένοι σάκκους. 4 ούτοί εισιν αι δύο ελαίαι και αι δύο λυχνίαι αι ενώπιον τού Κυρίου της γής εστώσαι. 5 και εί τις αυτούς θέλει αδικήσαι, πύρ εκπορεύεται εκ τού στόματος αυτών και κατεσθίει τους εχθρούς αυτών· και εί τις θελήσει αυτούς αδικήσαι, ούτω δεί αυτόν αποκτανθήναι. 6 ούτοι έχουσιν εξουσίαν τον ουρανόν κλείσαι, ίνα μη υετός βρέχη τας ημέρας της προφητείας αυτών, και εξουσίαν έχουσιν επί των υδάτων στρέφειν αυτά εις αίμα και πατάξαι την γήν εν πάση πληγή, οσάκις εάν θελήσωσι. 7 και όταν τελέσωσι την μαρτυρίαν αυτών, το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου ποιήσει μετ' αυτών πόλεμον και νικήσει αυτούς και αποκτενεί αυτούς. 8 και το πτώμα αυτών επί της πλατείας της πόλεως της μεγάλης, ήτις καλείται πνευματικώς Σόδομα και Αίγυπτος, όπου και ο Κύριος αυτών εσταυρώθη. 9 και βλέπουσιν εκ των λαών και φυλών και γλωσσών και εθνών το πτώμα αυτών ημέρας τρεις και ήμισυ, και τα πτώματα αυτών ουκ αφήσουσι τεθήναι εις μνήμα.
10 και οι κατοικούντες επί της γής χαίρουσιν επ' αυτοίς, και ευφρανθήσονται και δώρα πέμψουσιν αλλήλοις, ότι ούτοι οι δύο προφήται εβασάνισαν τους κατοικούντας επί της γής. 11 και μετά τας τρεις ημέρας και ήμισυ, πνεύμα ζωής εκ τού Θεού εισήλθεν εις αυτούς, και έστησαν επί τους πόδας αυτών, και φόβος μέγας επέπεσεν επί τους θεωρούντας αυτούς. 12 και ήκουσα φωνήν μεγάλην εκ τού ουρανού λέγουσαν αυτοίς· Ανάβητε ώδε. και ανέβησαν εις τον ουρανόν εν τή νεφέλη, και εθεώρησαν αυτούς οι εχθροί αυτών. 13 Καί εν εκείνη τή ημέρα εγένετο σεισμός μέγας, και το δέκατον της πόλεως έπεσε, και απεκτάνθησαν εν τώ σεισμώ ονόματα ανθρώπων χιλιάδες επτά, και οι λοιποί έμφοβοι εγένοντο και έδωκαν δόξαν τώ Θεώ τού ουρανού. 14 Η ουαί η δευτέρα απήλθεν·
Ποιοι είναι ή τι είναι λοιπόν αυτοί οι 2 μάρτυρες του Κυρίου; Αυτοί που όπως λέει το κείμενοι θα προφητεύσουν για 3 1/2 χρόνια πραγματοποιώντας ταυτόχρονα πολλά και φοβερά σημεία. Είναι αυτά τα πρώτα 3 1/2 χρόνια της δημόσιας δράσης του αντιχρίστου όπου επιδεικνύοντας το καλό του πρόσωπο θα επιχειρήσει να πλανήσει την οικουμένη όλη.
Έχω αναρωτηθεί τι θα είναι αυτοί οι 2 μάρτυρες. Θα είναι πολιτικοί ή ιερωμένοι; Ο στίχος 10 ο οποίος φανερώνει την παγκοσμίου εμβελείας δράση τους ίσως να ωθεί προς το σενάριο ότι μπορεί να είναι πολιτικοί αρχηγοί μιας χώρας. Στον ίδιο στίχο όμως αποκαλούνται και προφήτες. Η πλειοψηφία των προφητών στην Π.Δ. με εξαίρεση το Δαυίδ αλλά και στην Κ.Δ. και τα επόμενα χρόνια δεν ανήκε στην πολιτική τάξη. Ίσως λοιπόν -για μένα το πιθανότερο- να προέρχονται από την Εκκλησία.
Θα αναρωτηθεί κανείς όμως το εξής. Αφού έχουμε τις Γραφές, αφού έχουμε τα σημάδια, γιατί ο Θεός να στείλει αυτούς τους 2 προφήτες να προειδοποιήσουν τα πρόβατα σχετικά με τον αντίχριστο και ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται; Το μόνο που χρειάζεται είναι η Εκκλησία απλά να κάνει τη δουλειά της, ούσα η ίδια και το πλήρωμά της σε επαγρύπνηση. Το ερώτημα αυτό σε πρώτη φάση και ιδιαίτερα για κάποιον που δεν ασχολείται και πολύ φαντάζει ιδιαίτερα λογικό...
Ο ίδιος όμως ο κλήρος έχει δώσει την απάντηση είτε μέσω σύγρονων ιερέων είτε με προφητείες αγίων της Εκκλησίας μας. Ας δούμε ξεχωριστά.
Με αρκετούς σύγχρονους ιερείς που έχω συζητήσει το θέμα αυτό συνηγορούν ότι την εποχή του αντιχριστού τα πάντα θα βρίσκονται σε σύγχυση. Αν μάλιστα κατά το πιθανότερο σενάριο που προκύπτει από τη μελέτη των Γραφών ο αντίχριστος θα έλθει ως μεσσίας της ανθρωπότητας μετά από ένα παγκόσμιο πόλεμο με τρομακτικές για την ανθρωπότητα συνέπειες δίνοντας λύσεις σε όλα φορώντας τη μάσκα του πιστού, τότε δύσκολα δε θα πείσει. Η Εκκλησία (η ορθόδοξη πάντα διότι οι άλλες έχουν πάει με το σατανά από όταν δημιουργήθηκαν πατώντας στην πλάνη) λοιπόν ως ιερατείο, ως ποιμένες, θα βρίσκεται σε απόλυτη σύγχυση, το πιθανότερο δε και τρομακτικότερο σενάριο, όχι απλά να μην καταλάβει τίποτα αλλά να ακολουθήσει τον αντίχριστο. Όχι φυσικά ότι δε θα υπάρχουν πραγματικοί αληθινοί ιερείς. Ναι θα υπάρχουν αλλά πιθανότατα σε τοπικό επίπεδο δίχως τη δυνατότητα να μπορούν σε παγκόσμια εμβέλεια να φωνάξουν. Επειδή λοιπόν η Ορθοδοξία ως ιερατείο θα νοσεί αλλά ως Εκκλησία ανθρώπων θα εξακολουθεί να υπάρχει, γιατί κάποιοι ακόμη θα συνεχίσουν να προσεύχονται και να αγωνίζονται, χρειάζεται κάπου, κάπως, κάποιος να ειδοποιήσει τα πρόβατα για την τελική μάχη. Ε αυτό το ρόλο θα παίξουν οι 2 μάρτυρες. Θα καλύψουν το κενό του ιερατείου.
Ένα ιερατείο που και τότε όταν ο Χριστός ήλθε στον κόσμο, μολονότι ήξερε τις Γραφές απέξω και ανακατωτά, Τον σταύρωσε και όταν είδε ότι ανέστη, δωροδόκησε τους Ρωμαίους στρατιώτες να μη μιλήσουν.
Ας δούμε τώρα τι λένε και ποιοι άγιοι έχουν προφητεύσει για την Εκκλησία στα έσχατα χρόνια και κυρίως τι έχουν πει.
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων
Όσιος Νείλος: Πρώτα, ο Κόσμος θα ψυχρανθεί στην Αγάπη, την Τιμή και τη Σωφροσύνη. Δεύτερον, θα στερηθεί κάθε Χωριό και Πόλη, τα υγειά Όργανα της ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Τα πρόσωπα, τα οποία θα βρίσκονται στην κορυφή της Ιεραρχίας του Χωριού, της Πόλης και των Προαστείων, θα εγκαταλείψουν τις Υπηρεσίες τους, ώστε οι Πόλεις και τα Χωριά και τα Προάστεια, να μείνουν ΔΙΧΩΣ τούς σοβαρούς ΑΡΧΗΓΟΥΣ. Το ίδιο, ακριβώς και στο χώρο της Εκκλησίας, η οποία θα στερηθεί τους γνήσιους Πνευματικούς Αρχηγούς. Μετά απ' αυτή την Ένδεια, "ψυγήσεται η αγάπη των πολλών" (Ματθ. 24, 12) και "μόνον ο κατέχον άρτι έως εκ μέσου γένηται" (Β' Θεσσ. 2, 7). Τότε, θα γεννηθεί ο Ακάθαρτος, από την κοιλιά της Ακαθάρτου
οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γενούν ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντίχριστου. Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τους γονείς και γεροντότερους η αγάπη θα εκλείψη οι δε Ποιμένες των Χριστιανών, Αρχιερείς και Ιερείς, θα είναι τότε άνδρες κενόδοξοι, παντελώς μη γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν, θα αλλάξουν τα ήθη, αι παραδόσεις των Χριστιανών και της Εκκλησίας. Η σωφροσύνη θα απολεσθή από τους ανθρώπους και θα βασιλεύση η ασωτεία.
Επίσης ο αββάς Μωυσής ο αιθίοπας προφητεύει επίσης την παρακμή του μοναχισμού.
Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.agioros.com/PROPHECY/12_Abbas%20Moses.pdf
Τρομακτική είναι η οπτασία του αγίου Νήφωνος όταν αναφέρεται στην Κρίση του κλήρου:
λλά σε ποιαν οργή θα παραδώσω τους μισθωτούς, που δεν ήταν γνήσιοι ποιμένες; Που ρήμαξαν τον αμπελώνα μου και σκόρπισαν τα πρόβατά μου; Που ποίμαιναν χρυσάφι κι ασήμι – όχι ψυχές – και ζήτησαν την ιεροσύνη από συμφέρον; Πόση θα είναι η τιμωρία τους; Πόσος ο οδυρμός; Θα ξεχύσω πάνω τους όλο το θυμό και την οργή μου και θα τους συντρίψω. Πρόβατα και βόδια φθαρτά φρόντισαν ν’ αποκτήσουν, μα τα δικά μου λογικά πρόβατα δεν τα νοιάσθηκαν. Θα τιμωρήσω με ράβδο τις ανομίες τους και με μαστίγιο τις αδικίες τους.
Αλλά και τους ιερείς που γελούν η φιλονικούν μέσα στις αγίες εκκλησίες μου, τι θα τους κάνω; Θα τους συμμορφώσω στο πυρ και στον τάρταρο.
Θα κατακρίνω όμως κι όσους μοναχούς αμέλησαν τα καθήκοντά τους και πρόδωσαν τις υποσχέσεις που έδωσαν ενώπιον Θεού, αγγέλων και ανθρώπων. Αλλά υποσχέθηκαν κι άλλα έπραξαν. Απ’ το ύψος των νεφελών θα τους γκρεμίσω στην άβυσσο. Δεν τους έφτανε η δική τους απώλεια, αλλά προξένησαν ολέθριο σκάνδαλο και σ’ άλλους. Ήταν καλύτερα γι’ αυτούς να μην απαρνηθούν τον κόσμο παρά που τον απαρνήθηκαν κι έζησαν αισχρά, ανακατεμένοι με την ασωτία. Εμοί εκδίκησις, εγώ ανταποδώσω σ’ όσους δεν θέλησαν να μετανοιώσουν. Εγώ θα τους κρίνω σαν δίκαιος Κριτής!...»
Τα λόγια αυτά που βροντοφώνησε ο Κύριος στον αρχιστράτηγο Μιχαήλ, γέμισαν δέος τις αναρίθμητες Δυνάμεις των αγγέλων.
Ήδη σήμερα βλέπουμε κάποια κακώς κείμενα στο χώρο της Εκκλησίας. Ας επισημάνουμε ορισμένα:
1. Τέλεση δυστυχώς σε κάποιους ναούς του γάμου ακόμη και Παρασκευή.
2. Τέλεση των Μυστηρίων σε κάποιους ναούς σε χρόνους που θα ζήλευε και ο
Σουμάχερ.
3. Συμπροσευχή με αλλόδοξους και αλλόθρησκους όπως στην Ασίζη. Εδώ αρχίζουν τα
δύσκολα.
4. Συνέδρια με δόγματα που προέκυψαν από πλάνη ακόμη και εντός Ελλάδος.
5. Επικίνδυνη προσέγγιση των παπικών
Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα πολλά, όμως θεωρώ ότι έχετε καταλάβει το πνεύμα μου. Φυσικά, δόξα τω Θεώ, υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, η πλειοψηφία θα έλεγα, κληρικοί που βλέπουν τα παραπάνω σημάδια και ανησυχούν. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όταν στο Χριστό αρχίζουμε και βάζουμε τα κατ'οικονομίαν και τη διπλωματία τότε ανοίγουμε μια δίοδο νόθευσης της πίστης, την οποία βέβαια θα την αντιληφθούμε, όσοι την αντιληφθούμε, όταν έρθει η ώρα εκείνη. Αυτοί οι νεωτερισμοί ανοίγουν στην ουσία το κουτί της Πανδώρας και ορισμένοι αρχιερείς δεν το αντιλαμβάνονται. Βέβαια αυτό το κουτί το άνοιξε πρώτα η κοινωνία και ως επόμενο ακολούθησαν και πολλοί του ιερατείου μιας και αυτοί είναι μέλη που προέρχονται από την κοινωνία.
Νομίζω με τα παραπάνω γίνεται έκδηλο το μεγάλο κενό που θα προκύψει. Ποιος θα προειδοποιήσει το φοβισμένο ποίμνιο που θα έχει απομείνει κοντά στο Χριστό; Οι 2 μάρτυρες. Αυτοί θα το κάνουν. Αυτοί θα βγουν μπροστά να βροντοφωνάξουν στην οικουμένη το λύκο που ντύθηκε αρνί. Συνεπικουρούμενοι και από τους κατά τόπους αληθινούς, γνήσιους "Λευίτες".
Πολλά έχουν ακουστεί και για το ποιοι θα είναι αυτοί. Άλλοι λένε ο προφήτης Ηλίας και ο πατριάρχης Ενώχ, άλλοι ο Ηλίας και ο Ιωάννης. Που βασίζονται όμως;
Προφήτης Ηλίας: ως γνωστόν ο προφήτης δεν πέθανε ποτέ αλλά ανελήφθη με άρμα στους ουρανούς.
Βασιλειών Δ10 και είπεν Ηλιού· εσκλήρυνας τού αιτήσασθαι· εάν ίδης με αναλαμβανόμενον από σού, και έσται σοι ούτως· και εάν μη, ου μη γένηται. 11 και εγένετο αυτών πορευομένων, επορεύοντο και ελάλουν· και ιδού άρμα πυρός και ίπποι πυρός και διέστειλαν ανά μέσον αμφοτέρων, και ανελήφθη Ηλιού εν συσσεισμώ ως εις τον ουρανόν.
Ο προφήτης Ηλίας ήλεγχε την ασέβεια στο βασίλειο του Ισραήλ με αποκορύφωμα το ξεμπρόστιασμα και το θάνατο των 400 ψευδοπροφητών του Βάαλ.
Πατριάρχης Ενώχ: δεν υπάρχουν πολλά στη Βίβλο για αυτόν.
Γένεσις Ε 24 και ευηρέστησεν Ενώχ τώ Θεώ και ουχ ευρίσκετο
Σοφία Σειράχ Μδ 16 Ενώχ ευηρέστησε Κυρίω και μετετέθη, υπόδειγμα μετανοίας ταίς γενεαίς
Μθ 14 Ουδέ είς εκτίσθη οίος Ενώχ τοιούτος επί της γής· και γάρ αυτός ανελήφθη από της γής.
Ο Ενώχ λοιπόν ευαρέστησε τον Κύριο και όπως φαίνεται ανελήφθη μετά δόξης.
Ιωάννης ο Θεολόγος: του οποίου δεν εορτάζουμε την κοίμιση αλλά η μετάσταση.
Αποκάλυψη Ι 10 και έλαβον το βιβλίον εκ της χειρός τού αγγέλου και κατέφαγον αυτό, και ήν εν τώ στόματί μου ως μέλι γλυκύ· και ότε έφαγον αυτό, επικράνθη η κοιλία μου. 11 και λέγουσί μοι· Δεί σε πάλιν προφητεύσαι επί λαοίς και έθνεσι και γλώσσαις και βασιλεύσι πολλοίς.
Τελικά Ενώχ-Ηλίας, Ηλίας-Ιωάννης και οι 3 μαζί ή Ενώχ-Ιωάννης όταν ο Ιησούς λέει:
Κατά Ματθαίον Ιζ 12 λέγω δε υμίν ότι Ηλίας ήδη ήλθε, και ουκ επέγνωσαν αυτόν, αλλ' εποίησαν εν αυτώ όσα ηθέλησαν· ούτω και ο υιός τού ανθρώπου μέλλει πάσχειν υπ' αυτών
Κατά Μάρκον Θ 13 αλλά λέγω υμίν ότι και Ηλίας ελήλυθε, και εποίησαν αυτώ όσα ηθέλησαν, καθώς γέγραπται επ' αυτόν.
εννοώντας τον Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Νομίζω ότι έκανα μια αρχή για να συζητήσουμε το πολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα διότι όποιος αντιληφθεί τους 2 προφήτες θα έχει πραγματοποιήσει κι ένα από τα απαιτούμενα προς σωτηρία βήματα.
3 και δώσω τοίς δυσί μάρτυσί μου, και προφητεύσουσιν ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα, περιβεβλημένοι σάκκους. 4 ούτοί εισιν αι δύο ελαίαι και αι δύο λυχνίαι αι ενώπιον τού Κυρίου της γής εστώσαι. 5 και εί τις αυτούς θέλει αδικήσαι, πύρ εκπορεύεται εκ τού στόματος αυτών και κατεσθίει τους εχθρούς αυτών· και εί τις θελήσει αυτούς αδικήσαι, ούτω δεί αυτόν αποκτανθήναι. 6 ούτοι έχουσιν εξουσίαν τον ουρανόν κλείσαι, ίνα μη υετός βρέχη τας ημέρας της προφητείας αυτών, και εξουσίαν έχουσιν επί των υδάτων στρέφειν αυτά εις αίμα και πατάξαι την γήν εν πάση πληγή, οσάκις εάν θελήσωσι. 7 και όταν τελέσωσι την μαρτυρίαν αυτών, το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου ποιήσει μετ' αυτών πόλεμον και νικήσει αυτούς και αποκτενεί αυτούς. 8 και το πτώμα αυτών επί της πλατείας της πόλεως της μεγάλης, ήτις καλείται πνευματικώς Σόδομα και Αίγυπτος, όπου και ο Κύριος αυτών εσταυρώθη. 9 και βλέπουσιν εκ των λαών και φυλών και γλωσσών και εθνών το πτώμα αυτών ημέρας τρεις και ήμισυ, και τα πτώματα αυτών ουκ αφήσουσι τεθήναι εις μνήμα.
10 και οι κατοικούντες επί της γής χαίρουσιν επ' αυτοίς, και ευφρανθήσονται και δώρα πέμψουσιν αλλήλοις, ότι ούτοι οι δύο προφήται εβασάνισαν τους κατοικούντας επί της γής. 11 και μετά τας τρεις ημέρας και ήμισυ, πνεύμα ζωής εκ τού Θεού εισήλθεν εις αυτούς, και έστησαν επί τους πόδας αυτών, και φόβος μέγας επέπεσεν επί τους θεωρούντας αυτούς. 12 και ήκουσα φωνήν μεγάλην εκ τού ουρανού λέγουσαν αυτοίς· Ανάβητε ώδε. και ανέβησαν εις τον ουρανόν εν τή νεφέλη, και εθεώρησαν αυτούς οι εχθροί αυτών. 13 Καί εν εκείνη τή ημέρα εγένετο σεισμός μέγας, και το δέκατον της πόλεως έπεσε, και απεκτάνθησαν εν τώ σεισμώ ονόματα ανθρώπων χιλιάδες επτά, και οι λοιποί έμφοβοι εγένοντο και έδωκαν δόξαν τώ Θεώ τού ουρανού. 14 Η ουαί η δευτέρα απήλθεν·
Ποιοι είναι ή τι είναι λοιπόν αυτοί οι 2 μάρτυρες του Κυρίου; Αυτοί που όπως λέει το κείμενοι θα προφητεύσουν για 3 1/2 χρόνια πραγματοποιώντας ταυτόχρονα πολλά και φοβερά σημεία. Είναι αυτά τα πρώτα 3 1/2 χρόνια της δημόσιας δράσης του αντιχρίστου όπου επιδεικνύοντας το καλό του πρόσωπο θα επιχειρήσει να πλανήσει την οικουμένη όλη.
Έχω αναρωτηθεί τι θα είναι αυτοί οι 2 μάρτυρες. Θα είναι πολιτικοί ή ιερωμένοι; Ο στίχος 10 ο οποίος φανερώνει την παγκοσμίου εμβελείας δράση τους ίσως να ωθεί προς το σενάριο ότι μπορεί να είναι πολιτικοί αρχηγοί μιας χώρας. Στον ίδιο στίχο όμως αποκαλούνται και προφήτες. Η πλειοψηφία των προφητών στην Π.Δ. με εξαίρεση το Δαυίδ αλλά και στην Κ.Δ. και τα επόμενα χρόνια δεν ανήκε στην πολιτική τάξη. Ίσως λοιπόν -για μένα το πιθανότερο- να προέρχονται από την Εκκλησία.
Θα αναρωτηθεί κανείς όμως το εξής. Αφού έχουμε τις Γραφές, αφού έχουμε τα σημάδια, γιατί ο Θεός να στείλει αυτούς τους 2 προφήτες να προειδοποιήσουν τα πρόβατα σχετικά με τον αντίχριστο και ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται; Το μόνο που χρειάζεται είναι η Εκκλησία απλά να κάνει τη δουλειά της, ούσα η ίδια και το πλήρωμά της σε επαγρύπνηση. Το ερώτημα αυτό σε πρώτη φάση και ιδιαίτερα για κάποιον που δεν ασχολείται και πολύ φαντάζει ιδιαίτερα λογικό...
Ο ίδιος όμως ο κλήρος έχει δώσει την απάντηση είτε μέσω σύγρονων ιερέων είτε με προφητείες αγίων της Εκκλησίας μας. Ας δούμε ξεχωριστά.
Με αρκετούς σύγχρονους ιερείς που έχω συζητήσει το θέμα αυτό συνηγορούν ότι την εποχή του αντιχριστού τα πάντα θα βρίσκονται σε σύγχυση. Αν μάλιστα κατά το πιθανότερο σενάριο που προκύπτει από τη μελέτη των Γραφών ο αντίχριστος θα έλθει ως μεσσίας της ανθρωπότητας μετά από ένα παγκόσμιο πόλεμο με τρομακτικές για την ανθρωπότητα συνέπειες δίνοντας λύσεις σε όλα φορώντας τη μάσκα του πιστού, τότε δύσκολα δε θα πείσει. Η Εκκλησία (η ορθόδοξη πάντα διότι οι άλλες έχουν πάει με το σατανά από όταν δημιουργήθηκαν πατώντας στην πλάνη) λοιπόν ως ιερατείο, ως ποιμένες, θα βρίσκεται σε απόλυτη σύγχυση, το πιθανότερο δε και τρομακτικότερο σενάριο, όχι απλά να μην καταλάβει τίποτα αλλά να ακολουθήσει τον αντίχριστο. Όχι φυσικά ότι δε θα υπάρχουν πραγματικοί αληθινοί ιερείς. Ναι θα υπάρχουν αλλά πιθανότατα σε τοπικό επίπεδο δίχως τη δυνατότητα να μπορούν σε παγκόσμια εμβέλεια να φωνάξουν. Επειδή λοιπόν η Ορθοδοξία ως ιερατείο θα νοσεί αλλά ως Εκκλησία ανθρώπων θα εξακολουθεί να υπάρχει, γιατί κάποιοι ακόμη θα συνεχίσουν να προσεύχονται και να αγωνίζονται, χρειάζεται κάπου, κάπως, κάποιος να ειδοποιήσει τα πρόβατα για την τελική μάχη. Ε αυτό το ρόλο θα παίξουν οι 2 μάρτυρες. Θα καλύψουν το κενό του ιερατείου.
Ένα ιερατείο που και τότε όταν ο Χριστός ήλθε στον κόσμο, μολονότι ήξερε τις Γραφές απέξω και ανακατωτά, Τον σταύρωσε και όταν είδε ότι ανέστη, δωροδόκησε τους Ρωμαίους στρατιώτες να μη μιλήσουν.
Ας δούμε τώρα τι λένε και ποιοι άγιοι έχουν προφητεύσει για την Εκκλησία στα έσχατα χρόνια και κυρίως τι έχουν πει.
Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων
Όσιος Νείλος: Πρώτα, ο Κόσμος θα ψυχρανθεί στην Αγάπη, την Τιμή και τη Σωφροσύνη. Δεύτερον, θα στερηθεί κάθε Χωριό και Πόλη, τα υγειά Όργανα της ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Τα πρόσωπα, τα οποία θα βρίσκονται στην κορυφή της Ιεραρχίας του Χωριού, της Πόλης και των Προαστείων, θα εγκαταλείψουν τις Υπηρεσίες τους, ώστε οι Πόλεις και τα Χωριά και τα Προάστεια, να μείνουν ΔΙΧΩΣ τούς σοβαρούς ΑΡΧΗΓΟΥΣ. Το ίδιο, ακριβώς και στο χώρο της Εκκλησίας, η οποία θα στερηθεί τους γνήσιους Πνευματικούς Αρχηγούς. Μετά απ' αυτή την Ένδεια, "ψυγήσεται η αγάπη των πολλών" (Ματθ. 24, 12) και "μόνον ο κατέχον άρτι έως εκ μέσου γένηται" (Β' Θεσσ. 2, 7). Τότε, θα γεννηθεί ο Ακάθαρτος, από την κοιλιά της Ακαθάρτου
οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γενούν ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντίχριστου. Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τους γονείς και γεροντότερους η αγάπη θα εκλείψη οι δε Ποιμένες των Χριστιανών, Αρχιερείς και Ιερείς, θα είναι τότε άνδρες κενόδοξοι, παντελώς μη γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν, θα αλλάξουν τα ήθη, αι παραδόσεις των Χριστιανών και της Εκκλησίας. Η σωφροσύνη θα απολεσθή από τους ανθρώπους και θα βασιλεύση η ασωτεία.
Επίσης ο αββάς Μωυσής ο αιθίοπας προφητεύει επίσης την παρακμή του μοναχισμού.
Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.agioros.com/PROPHECY/12_Abbas%20Moses.pdf
Τρομακτική είναι η οπτασία του αγίου Νήφωνος όταν αναφέρεται στην Κρίση του κλήρου:
λλά σε ποιαν οργή θα παραδώσω τους μισθωτούς, που δεν ήταν γνήσιοι ποιμένες; Που ρήμαξαν τον αμπελώνα μου και σκόρπισαν τα πρόβατά μου; Που ποίμαιναν χρυσάφι κι ασήμι – όχι ψυχές – και ζήτησαν την ιεροσύνη από συμφέρον; Πόση θα είναι η τιμωρία τους; Πόσος ο οδυρμός; Θα ξεχύσω πάνω τους όλο το θυμό και την οργή μου και θα τους συντρίψω. Πρόβατα και βόδια φθαρτά φρόντισαν ν’ αποκτήσουν, μα τα δικά μου λογικά πρόβατα δεν τα νοιάσθηκαν. Θα τιμωρήσω με ράβδο τις ανομίες τους και με μαστίγιο τις αδικίες τους.
Αλλά και τους ιερείς που γελούν η φιλονικούν μέσα στις αγίες εκκλησίες μου, τι θα τους κάνω; Θα τους συμμορφώσω στο πυρ και στον τάρταρο.
Θα κατακρίνω όμως κι όσους μοναχούς αμέλησαν τα καθήκοντά τους και πρόδωσαν τις υποσχέσεις που έδωσαν ενώπιον Θεού, αγγέλων και ανθρώπων. Αλλά υποσχέθηκαν κι άλλα έπραξαν. Απ’ το ύψος των νεφελών θα τους γκρεμίσω στην άβυσσο. Δεν τους έφτανε η δική τους απώλεια, αλλά προξένησαν ολέθριο σκάνδαλο και σ’ άλλους. Ήταν καλύτερα γι’ αυτούς να μην απαρνηθούν τον κόσμο παρά που τον απαρνήθηκαν κι έζησαν αισχρά, ανακατεμένοι με την ασωτία. Εμοί εκδίκησις, εγώ ανταποδώσω σ’ όσους δεν θέλησαν να μετανοιώσουν. Εγώ θα τους κρίνω σαν δίκαιος Κριτής!...»
Τα λόγια αυτά που βροντοφώνησε ο Κύριος στον αρχιστράτηγο Μιχαήλ, γέμισαν δέος τις αναρίθμητες Δυνάμεις των αγγέλων.
Ήδη σήμερα βλέπουμε κάποια κακώς κείμενα στο χώρο της Εκκλησίας. Ας επισημάνουμε ορισμένα:
1. Τέλεση δυστυχώς σε κάποιους ναούς του γάμου ακόμη και Παρασκευή.
2. Τέλεση των Μυστηρίων σε κάποιους ναούς σε χρόνους που θα ζήλευε και ο
Σουμάχερ.
3. Συμπροσευχή με αλλόδοξους και αλλόθρησκους όπως στην Ασίζη. Εδώ αρχίζουν τα
δύσκολα.
4. Συνέδρια με δόγματα που προέκυψαν από πλάνη ακόμη και εντός Ελλάδος.
5. Επικίνδυνη προσέγγιση των παπικών
Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα πολλά, όμως θεωρώ ότι έχετε καταλάβει το πνεύμα μου. Φυσικά, δόξα τω Θεώ, υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί, η πλειοψηφία θα έλεγα, κληρικοί που βλέπουν τα παραπάνω σημάδια και ανησυχούν. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όταν στο Χριστό αρχίζουμε και βάζουμε τα κατ'οικονομίαν και τη διπλωματία τότε ανοίγουμε μια δίοδο νόθευσης της πίστης, την οποία βέβαια θα την αντιληφθούμε, όσοι την αντιληφθούμε, όταν έρθει η ώρα εκείνη. Αυτοί οι νεωτερισμοί ανοίγουν στην ουσία το κουτί της Πανδώρας και ορισμένοι αρχιερείς δεν το αντιλαμβάνονται. Βέβαια αυτό το κουτί το άνοιξε πρώτα η κοινωνία και ως επόμενο ακολούθησαν και πολλοί του ιερατείου μιας και αυτοί είναι μέλη που προέρχονται από την κοινωνία.
Νομίζω με τα παραπάνω γίνεται έκδηλο το μεγάλο κενό που θα προκύψει. Ποιος θα προειδοποιήσει το φοβισμένο ποίμνιο που θα έχει απομείνει κοντά στο Χριστό; Οι 2 μάρτυρες. Αυτοί θα το κάνουν. Αυτοί θα βγουν μπροστά να βροντοφωνάξουν στην οικουμένη το λύκο που ντύθηκε αρνί. Συνεπικουρούμενοι και από τους κατά τόπους αληθινούς, γνήσιους "Λευίτες".
Πολλά έχουν ακουστεί και για το ποιοι θα είναι αυτοί. Άλλοι λένε ο προφήτης Ηλίας και ο πατριάρχης Ενώχ, άλλοι ο Ηλίας και ο Ιωάννης. Που βασίζονται όμως;
Προφήτης Ηλίας: ως γνωστόν ο προφήτης δεν πέθανε ποτέ αλλά ανελήφθη με άρμα στους ουρανούς.
Βασιλειών Δ10 και είπεν Ηλιού· εσκλήρυνας τού αιτήσασθαι· εάν ίδης με αναλαμβανόμενον από σού, και έσται σοι ούτως· και εάν μη, ου μη γένηται. 11 και εγένετο αυτών πορευομένων, επορεύοντο και ελάλουν· και ιδού άρμα πυρός και ίπποι πυρός και διέστειλαν ανά μέσον αμφοτέρων, και ανελήφθη Ηλιού εν συσσεισμώ ως εις τον ουρανόν.
Ο προφήτης Ηλίας ήλεγχε την ασέβεια στο βασίλειο του Ισραήλ με αποκορύφωμα το ξεμπρόστιασμα και το θάνατο των 400 ψευδοπροφητών του Βάαλ.
Πατριάρχης Ενώχ: δεν υπάρχουν πολλά στη Βίβλο για αυτόν.
Γένεσις Ε 24 και ευηρέστησεν Ενώχ τώ Θεώ και ουχ ευρίσκετο
Σοφία Σειράχ Μδ 16 Ενώχ ευηρέστησε Κυρίω και μετετέθη, υπόδειγμα μετανοίας ταίς γενεαίς
Μθ 14 Ουδέ είς εκτίσθη οίος Ενώχ τοιούτος επί της γής· και γάρ αυτός ανελήφθη από της γής.
Ο Ενώχ λοιπόν ευαρέστησε τον Κύριο και όπως φαίνεται ανελήφθη μετά δόξης.
Ιωάννης ο Θεολόγος: του οποίου δεν εορτάζουμε την κοίμιση αλλά η μετάσταση.
Αποκάλυψη Ι 10 και έλαβον το βιβλίον εκ της χειρός τού αγγέλου και κατέφαγον αυτό, και ήν εν τώ στόματί μου ως μέλι γλυκύ· και ότε έφαγον αυτό, επικράνθη η κοιλία μου. 11 και λέγουσί μοι· Δεί σε πάλιν προφητεύσαι επί λαοίς και έθνεσι και γλώσσαις και βασιλεύσι πολλοίς.
Τελικά Ενώχ-Ηλίας, Ηλίας-Ιωάννης και οι 3 μαζί ή Ενώχ-Ιωάννης όταν ο Ιησούς λέει:
Κατά Ματθαίον Ιζ 12 λέγω δε υμίν ότι Ηλίας ήδη ήλθε, και ουκ επέγνωσαν αυτόν, αλλ' εποίησαν εν αυτώ όσα ηθέλησαν· ούτω και ο υιός τού ανθρώπου μέλλει πάσχειν υπ' αυτών
Κατά Μάρκον Θ 13 αλλά λέγω υμίν ότι και Ηλίας ελήλυθε, και εποίησαν αυτώ όσα ηθέλησαν, καθώς γέγραπται επ' αυτόν.
εννοώντας τον Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Νομίζω ότι έκανα μια αρχή για να συζητήσουμε το πολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα διότι όποιος αντιληφθεί τους 2 προφήτες θα έχει πραγματοποιήσει κι ένα από τα απαιτούμενα προς σωτηρία βήματα.