Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!

Η δευτέρα παρουσία του Χριστού

της Αγίας Γραφής και των Πατέρων

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
Anastasios68
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
12
Τοποθεσία: Πεύκη
Έχει ευχαριστήσει: 447 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
Επικοινωνία:

Re: ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Δημοσίευση από Anastasios68 »

Έχω περάσει από πολλά φόρουμ που σχετίζονται με διάφορα θέματα. Σε όλα συνάντησα κάτι κοινό: μέλη που αντιδικούσαν μεταξύ τους, πολλές φορές με έντονες εκφράσεις, δημιουργώντας έτσι δυσάρεστες καταστάσεις.
Στο φόρουμ μας, έως τώρα, δεν έχει παρατηρηθεί ούτε μία φορά αυτό το φαινόμενο. Αντίθετα, είμαστε όλοι αγαπημένοι και μονιασμένοι. Στο παραπάνω μου σχόλιο εξέφρασα την απορία πως είδα μία πρακτική που την έχω συναντήσει μόνο από προτεστάντες και δεν αποκάλεσα κανένα προτεστάντη. Δεν είμαι φιλόλογος, αλλά ελπίζω πως χειρίζομαι καλά την Ελληνική γλώσσα ώστε να αποφεύγονται τέτοιου είδους παρανοήσεις.
Δεν θα απαντήσω στις υπόλοιπες κατηγορίες σου Χρήστο, προσωπικά μου είναι αδιάφορες, όπως και τα ερωτήματα που βάζεις. Μπορείς να τα βάζεις, δεν θα σε εμποδίσει κανένας, αλλά βρίσκω την όλη διαδικασία υπερβολική και χωρίς καμία ωφέλεια ή νόημα.
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 21, 2014 2:31 pm
10

Re: ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Δημοσίευση από ΧΡΗΣΤΟΣ »

ΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ, ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΝΕΡΟ.

ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.
:oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
Φωτεινή
Δημοσιεύσεις: 2058
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 29, 2013 9:01 am
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Έλαβε ευχαριστία: 3 φορές

Re: ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Δημοσίευση από Φωτεινή »

Anastasios68 έγραψε:Έχω περάσει από πολλά φόρουμ που σχετίζονται με διάφορα θέματα. Σε όλα συνάντησα κάτι κοινό: μέλη που αντιδικούσαν μεταξύ τους, πολλές φορές με έντονες εκφράσεις, δημιουργώντας έτσι δυσάρεστες καταστάσεις.
Τάσο μου έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που γράφεις!
Anastasios68 έγραψε:Στο φόρουμ μας, έως τώρα, δεν έχει παρατηρηθεί ούτε μία φορά αυτό το φαινόμενο. Αντίθετα, είμαστε όλοι αγαπημένοι και μονιασμένοι.
Σε αυτό το σημείο θα' θελα να ζητήσω συγγνώμη τόσο από εσένα όσο και από τα υπόλοιπα μέλη αν έγινα δυσάρεστη. Δεν μου αρέσουν καθόλου οι αντιδικίες και οι εντάσεις. Απλά επειδή ζω καθημερινά την αγάπη και την ομόνοια μέσα σε αυτό το φόρουμ, δεν "άντεξα" τις κατηγορίες του αδελφού μας Χρήστου απέναντί σου. Ίσως αυτό ήταν το λάθος μου... δεν έπρεπε να επέμβω. Θα το έκανα όμως για οποιονδήποτε αδελφό μας εδώ στο φόρουμ και όχι μόνο. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου... καλώς ή κακώς!!!
Μη φοβάσαι, μόνο πίστευε.
Μάρκος ε' 36
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Re: Η δευτέρα παρουσία του Χριστού

Δημοσίευση από Νίκος »

Τι είναι τελικά η Δευτέρα Παρουσία;
Από Dogma 16 Μάϊος 2016

Εικόνα

Όπως γνωρίζουμε πριν από περίπου 2000 χρόνια πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσία του Χριστού στη γη. Και πως έγινε; Αθόρυβα, ταπεινά, κάτω από τον έναστρο ουρανό, μέσα σε μία μικρή φάτνη σε μία σπηλιά, γεννήθηκε από την Παρθένο Μαρία. Η Δευτέρα Παρουσία όμως δεν θα γίνει πάλι με αυτό τον τρόπο.

Πώς θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; Μας το λέγει και ο ίδιος ο Χριστός: «Ὃταν δὲ ἔλθῃ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῇ δόξῃ αὐτοῦ καὶ πάντες οἱ ἅγιοι ἄγγελοι μετ᾿ αὐτοῦ, τότε καθίσει ἐπὶ θρόνου δόξης αὐτοῦ» (Ματθ. 25,31). Θα έρθει λοιπόν όχι αθόρυβα, αλλά με όλη Του την δόξα και όχι μόνο αυτό αλλά ενώ τότε την πρώτη φορά μόνο λίγοι άνθρωποι κατάλαβαν την έλευσή του, οι μάγοι και οι ποιμένες, τώρα στην Δευτέρα του έλευση θα «συναχθούν ἔμπροσθεν αὐτοῦ πάντα τὰ ἔθνη».

Εάν αγαπητοί μου δεν γνωρίζαμε τίποτα από την διδασκαλία της Εκκλησίας μας, ή τα θεόπνευστα συγγράμματα των Πατέρων και θέλαμε να μάθουμε περί της Δευτέρας Παρουσίας θα μας δημιουργούταν η εντύπωση ότι η Δευτέρα Παρουσία είναι το Τέλος του Κόσμου, ότι είναι η καταστροφή των πάντων. Και για του λόγου το αληθές μπορείτε ψάξετε και στο internet για να δείτε το πώς παρουσιάζεται η Δευτέρα Παρουσία ακόμα και από Ορθόδοξους, επίσης από κινηματογραφικές ταινίες, από βιβλία, από άρθρα τα πάντα (σχεδόν) παρουσιάζουν την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού σαν κάτι το κακό, σαν το τέλος, σαν την καταστροφή της ανθρωπότητας.

Κι όμως δεν είναι έτσι. Πρέπει σαν νοήμονες –αλλά και σαν χριστιανοί- άνθρωποι να σκεφτούμε: Ο Θεός τελικά έφτιαξε τον κόσμο αυτό για να τον καταστρέψει; Φυσικά και ΌΧΙ.

Ο Θεός έφτιαξε αυτόν τον κόσμο «λίαν καλώς» δηλαδή πολύ καλό και όχι τέλειο. Όμως του έδωσε την δυνατότητα να τελειοποιηθεί και αυτό ακριβώς θα γίνει στην Δευτέρα του Έλευση ή αλλιώς στην Δευτέρα Παρουσία Του.

Η Ημέρα λοιπόν εκείνη, η στιγμή εκείνη που ο Χριστός θα ξαναέρθει με Δόξα δεν είναι το Τέλος αλλά ουσιαστικά η Αρχή του κόσμου, δεν είναι η καταστροφή των πάντων αλλά ουσιαστικά η ανακαίνιση, η εξέλιξη των πάντων τα οποία πλέον θα τελειοποιηθούν εν Χριστώ.

Η φοβερή όντως εκείνη ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας θα είναι η στιγμή που όλα θα πάρουν το πραγματικό τους νόημα, διότι όλα θα περάσουν μέσα από την Παρουσία του Χριστού η οποία θα ανακαινίσει τους πάντες και τα πάντα.

Το πότε θα γίνει; Κανείς δεν γνωρίζει, ούτε και οι άγγελοι. ΚΑΝΕΙΣ!!! (και ευτυχώς, διότι αν ξέραμε πότε θα γίνει, ουαί και αλοίμονό μας…)

Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος

Πηγή: ΔΟΓΜΑ
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Άβαταρ μέλους
Achilleas
Δημοσιεύσεις: 2090
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 7:09 pm
12
Έχει ευχαριστήσει: 2 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 10 φορές

Re: Η δευτέρα παρουσία του Χριστού

Δημοσίευση από Achilleas »

Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο ο Χριστός αναφέρεται στα γεγονότα που θα προηγηθούν της Δευτερας Ελεύσεως, όπως και η Αποκάλυψη του Ιωάννη. Τα γεγονότα αυτά, τα προμηνύματα δηλαδή, θα προηγηθούν αρκετά νωρίτερα, γιατί όπως λέει και ο Κύριος, τα σημεία αυτά θα είναι σαν τους πρώτους πόνους της γέννας! Βέβαια, φυσικές καταστροφές γίνονταν και θα γίνονται και ακούμε πολλές φορές ότι ζούμε σε καιρούς Αποκάλυψης. Όμως, στην Αποκάλυψη περιγράφονται γεγονότα πολύ πιο φοβερά, όπως πτώσεις άστρων, κατάλυση των φυσικών νόμων, φοβερές φυσικές καταστροφές κλπ, που τέτοια ως τώρα δεν είδαμε. Το ποια γενιά θα τα ζήσει αυτά το ξέρει μόνο ο Πατήρ, ούτε καν ο Υιός!
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην.
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Η Δευτέρα Παρουσία και ο Αντίχριστος

Δημοσίευση από Νίκος »

Η Δευτέρα Παρουσία και ο Αντίχριστος
facebook 22/2/2025

Δευτέρα Παρουσία03.jpg
Δευτέρα Παρουσία03.jpg (60.49 KiB) Προβλήθηκε 8366 φορές

γράφει ο π. Νεκτάριος Τσίλης, Μητροπολίτης Χονγκ Κονγκ και Νοτιοανατολικής Ασίας

Μετά από τις δύο παραβολές, του Τελώνου και Φαρισαίου και του Ασώτου, οι θειότατοι Πατέρες όρισαν να μνημονεύουμε την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, μήπως τυχόν κανείς, ακούγοντας σ’ εκείνες τις παραβολές για τη φιλανθρωπία του Θεού, πέσει σε αμέλεια, λέγοντας ότι ο Θεός είναι φιλάνθρωπος και όταν σταματήσω την αμαρτία, εύκολα θα τα κάνω όλα. Γι’ αυτό όρισαν εδώ αυτή τη φοβερή ημέρα, για να φοβίσουν τους αμελείς με τον θάνατο και με την προσδοκία των βασάνων και να τους επαναφέρουν στην αρετή, ώστε να μην προσβλέπουν μόνο στη φιλανθρωπία του Θεού και ξεθαρρεύουν, αλλά να σκέφτονται και ότι ο Θεός είναι δίκαιος κριτής και αποδίδει στον καθένα κατά τα έργα του.

Και για έναν ακόμη λόγο· επειδή προηγήθηκαν οι ψυχές, έπρεπε να έρθει και ο Κριτής. Και κατά κάποιο τρόπο η παρούσα εορτή τοποθετείται τώρα σαν το τέλος όλων, γιατί και αυτή θα είναι τελευταία απ’ όλα τα ανθρώπινα. Διότι πρέπει να σκεφτούμε ότι την ερχόμενη Κυριακή θα βάλουν την αρχή του κόσμου και την έξωση του Αδάμ από τον Παράδεισο, ενώ η σημερινή είναι το τέλος όλων των δικών μας ενεργειών και πράξεων και του κόσμου αυτού.

Έβαλαν δε τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου κατά την ημέρα της Απόκρεω, υποθέτω, για να καταστείλουν την τρυφή και την πολυφαγία με τον φόβο αυτής της εορτής και για να μας οδηγήσουν στη συμπόνια προς τους πλησίον μας.

Και για άλλο λόγο, επειδή για την απόλαυση (του καρπού) εξοριστήκαμε από την Εδέμ και βρεθήκαμε κάτω από καταδίκη και κατάρα, γι’ αυτό τοποθετήθηκε εδώ η παρούσα εορτή· και διότι πρόκειται κατά την ερχόμενη Κυριακή στο πρόσωπο του Αδάμ να διωχθούμε από την Εδέμ, ώσπου να έρθει ο Χριστός και μας επαναφέρει πάλι στον Παράδεισο.

Δευτέρα Παρουσία ονομάστηκε διότι και πρώτη φορά ήρθε ο Χριστός κοντά μας σωματικά, αλλά ήσυχα και χωρίς δόξα, τώρα όμως θα έρθει με υπερφυσικά θαύματα και με περιφανή λαμπρότητα από τον ουρανό και με το σώμα, για να γνωρίσουν όλοι ότι αυτός είναι που ήρθε και πρώτα και λύτρωσε το γένος των ανθρώπων, και πάλι πρόκειται να κρίνει τους ανθρώπους, αν φύλαξαν τις εντολές που τους δόθηκαν.

Πότε, όμως, θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία κανείς δεν γνωρίζει, διότι αυτό ο Κύριος το απέκρυψε και από τους αποστόλους. Ωστόσο φανέρωσε κάποια σημάδια που θα προηγηθούν, και τα οποία κάποιοι Άγιοι τα διευκρίνισαν περισσότερο. Λέγεται ακόμη ότι θα γίνει αφού περάσουν επτά χιλιάδες χρόνια. Πριν όμως από τη Δευτέρα Παρουσία θα έρθει ο Αντίχριστος, ο οποίος, όπως λέει ο άγιος Ιππόλυτος Ρώμης, θα γεννηθεί από γυναίκα πόρνη, φαινομενικά παρθένο, που θα είναι Εβραία, από τη φυλή του Δαν, γιού του πατριάρχη Ιακώβ. Και τάχα θα ζήσει την κατά Χριστόν ζωή και θα κάνει θαύματα, όσα έκανε ο Χριστός, και θα αναστήσει νεκρούς. Όμως όλα θα τα κάνει κατά φαντασία, και τη γέννηση και την ενσάρκωση και όλα τα υπόλοιπα, όπως λέει ο Απόστολος: «Και τότε θα φανερωθεί ο υιός της απωλείας, με κάθε δύναμη και σημεία και τέρατα ψεύτικα» (Β’ Θεσ. 2:3,9).

Ωστόσο δεν θα ενσαρκωθεί ο ίδιος ο διάβολος –λέει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός–, αλλά ένας άνθρωπος γεννημένος από πορνεία θα δεχτεί μέσα του όλη την ενέργεια του σατανά και θα παρουσιαστεί ξαφνικά. Στη συνέχεια θα φανεί τάχα καλός και πράος, και τότε θα γίνει μεγάλη πείνα και αυτός θα βοηθήσει τάχα τον λαό, και θα χρησιμοποιεί τις άγιες Γραφές και θα νηστεύει. Και οι άνθρωποι θα τον εξαναγκάσουν να γίνει βασιλιάς, και θα δείξει μεγάλη αγάπη στους Εβραίους και θα τους αποκαταστήσει στην Ιερουσαλήμ και θα οικοδομήσει τον ναό τους.

Επτά όμως χρόνια πριν, όπως λέει ο Δανιήλ, θα έρθουν ο Ενώχ και ο Ηλίας και θα κηρύττουν στον λαό να μη δεχτούν τον Αντίχριστο. Αυτός θα τους συλλάβει και θα τους βασανίσει, και τέλος θα τους αποκεφαλίσει. Όσοι θα θέλουν να μείνουν ευσεβείς, θα φύγουν μακριά, τους οποίους βρίσκοντάς τους στα βουνά, θα τους πειράξει με δαίμονες. Τα επτά όμως αυτά χρόνια θα ελαττωθούν για χάρη των εκλεκτών. Τότε θα γίνει και πολύ μεγάλη πείνα, και τα στοιχεία της φύσης θα μεταβληθούν, ώστε παρά λίγο να αφανιστούν όλοι.

Ύστερα απ’ όλα αυτά ξαφνικά θα γίνει η Παρουσία του Κυρίου σαν αστραπή από τον ουρανό. Και θα προπορεύεται ο Τίμιος Σταυρός και ένα ποτάμι φωτιάς κοχλάζοντας θα τρέχει μπροστά του και θα καθαρίζει όλη τη γη από τα μολύσματα.
Αμέσως θα συλληφθεί ο Αντίχριστος και οι υπηρέτες του και θα παραδοθούν στην αιώνια φωτιά.

Τότε θα σαλπίσουν οι Άγγελοι και όλο το ανθρώπινο γένος από τα πέρατα της γης και από όλα τα στοιχεία θα συναθροισθεί μεμιάς στην Ιερουσαλήμ, γιατί αυτή είναι η μέση του κόσμου και εκεί στήθηκαν θρόνοι για την κρίση (Ψαλ. 121:5). Όλοι θα έχουν τα δικά τους σώματα και τις ψυχές, αλλά μεταστοιχειωμένα ώστε να είναι άφθαρτα, και όλοι θα έχουν μια μορφή. Και αυτά τα στοιχεία της φύσης θα μεταβληθούν προς το καλύτερο.

Τότε με ένα λόγο ο Κύριος θα χωρίσει τους δίκαιους από τους αμαρτωλούς, και όσοι έπραξαν τα αγαθά θα λάβουν την αιώνια ζωή, ενώ οι αμαρτωλοί την αιώνια τιμωρία, και αυτά ουδέποτε θα παύσουν.

Πρέπει μάλιστα να γνωρίζουμε ότι τότε ο Χριστός δεν θα ζητήσει νηστείες, σωματικές κακοπάθειες και θαύματα –που κι αυτά βέβαια είναι καλά–, αλλά τα πολύ ανώτερα από αυτά, που είναι η ελεημοσύνη και η συμπόνια. Διότι στους δίκαιους και στους αμαρτωλούς θα πει έξι πράγματα: «Πείνασα και μου δώσατε να φάω, δίψασα και μου δώσατε να πιω, ξένος ήμουν και με φιλοξενήσατε, γυμνός και με ντύσατε, ασθενής και με επισκεφτήκατε, στην φυλακή ήμουν και ήρθατε κοντά μου. Εφόσον αυτά τα κάνατε σε έναν από αυτούς τους ελάχιστους, σε μένα τα κάνατε» (Ματθ. 25:35-36,40). Και αυτά καθένας μπορεί να τα κάνει ανάλογα με τη δύναμή του.

Τότε, λοιπόν, κάθε γλώσσα θα ομολογήσει ότι Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός για τη δόξα του Θεού Πατρός (Φιλιπ. 2:11).

Τα βάσανα τώρα που αναφέρει το ιερό Ευαγγέλιο είναι αυτά: «Εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών» (Ματθ. 8:12), «το σκουλήκι τους δεν θα σταματήσει και η φωτιά τους δεν θα σβήσει» (Μαρκ. 9:44) και «ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι» (Ματθ. 25:30).

Όλα αυτά η Εκκλησία του Θεού τα δέχεται πέρα για πέρα, και θεωρεί ότι απόλαυση και βασιλεία των ουρανών είναι το να βρίσκεται κανείς μαζί με τον Θεό και τους Αγίους και να βλέπει αδιάκοπα το θεϊκό φως και να ανεβαίνει παντοτινά, ενώ βάσανα και σκοτάδι και τα όμοια, θεωρεί την απομάκρυνση από τον Θεό και το κάψιμο των ψυχών από τις τύψεις της συνειδήσεως, διότι από την αμέλεια και την πρόσκαιρη ευχαρίστηση στερήθηκαν το θεϊκό φως.

Με την άπειρη φιλανθρωπία σου, Χριστέ ο Θεός, αξίωσέ μας να ακούσουμε την ποθητή φωνή σου και συναρίθμησέ μας με τα πρόβατα στα δεξιά σου και ελέησέ μας. Αμήν.

Πηγή: Nektarios Tsilis : facebook
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7396
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
12
Τοποθεσία: Κοζάνη
Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 362 φορές

Re: Η δευτέρα παρουσία του Χριστού

Δημοσίευση από Νίκος »

Δεν έχω ακούσει ή διαβάσει ποτέ πιο απλή αποτύπωση της αλήθειας του Ευαγγελίου για την Δευτέρα Παρουσία και όσα θα προηγηθούν από αυτή (Αντίχριστος), από αυτή του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Χονγκ Κονγκ. Έτσι δεν μπορεί να πει κανείς, ότι δεν κατάλαβε τι ακριβώς εννοούσε ο Κύριος, όταν περιέγραψε την Δευτέρα Παρουσία Του. Παρ΄ όλα αυτά είναι επαρκώς τεκμηριωμένη, ώστε να μην δέχεται αμφισβήτηση.

Το θέμα επομένως δεν είναι, τι εννοούσε ο Χριστός περί της Δευτέρας Παρουσίας, αλλά αν πιστεύουμε στα λόγια Του, ώστε να προσαρμόσουμε ανάλογα την συμπεριφορά μας, όσο βρισκόμαστε ακόμα σ΄ αυτή τη ζωή. Μετά το τέλος της λίγα πράγματα θα μπορούμε να κάνουμε, για να αποφύγουμε την Δικαία Κρίση.

Αν δεν μπορούμε να το κάνουμε για την Αγάπη του Χριστού, που είναι το τέλειο, ας το κάνουμε τουλάχιστον από το φόβο της αιώνιας τιμωρίας. Και που ξέρετε κατά την προσπάθεια, ίσως μας λυπηθεί ο Χριστός και σταλάξει το Φως της Αγάπης Του μέσα στις καρδιές μας.
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανάλυση Προφητειών, Studying Prophecies”