Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Αρχονταρίκι - Members Area

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4590
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Δευτ Ιουν 11, 2018 11:11 am

Νίκος έγραψε:"συριζονδκράτες;;;;; ;)

Ααα, μιλάτε για εδώ και όχι για το blog! Τώρα κατάλαβα! :D Εννοείται ότι δεν είναι όλοι τις ίδιας "πάστας ", αλίμονο αν όλοι ήταν ίδιοι!


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 5873
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τετ Ιουν 13, 2018 9:59 am

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

Η υπογραφή συμφωνίας που δεσμεύει τη χώρα, χωρίς τη συναίνεση συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης και ιδίως χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού είναι πρωτοφανής συνταγματική εκτροπή. Δεν μπαίνει καν θέμα, αν η συμφωνία είναι καλή ή κακή και αν την επιθυμούσαν διακαώς διάφοροι "σύμμαχοι" της χώρας. Η τήρηση της δημοκρατικής νομιμότητας και της συνταγματικής τάξης είναι εκ των ουκ άνευ. Ο κ.Τσίπρας δεν διδάσκεται ούτε από την προσήλωση στη συνταγματική νομιμότητα του συνομιλητή του. Ο κ.Ζάεφ και από τη Βουλή θα περάσει τη συμφωνία και δημοψήφισμα θα κάνει και εκλογές, αν χρειαστεί. Ο κ.Τσίπρας αρκείται στη δική του υπογραφή και θα ζητήσει την έγκριση της Βουλής, αν και εφόσον όλα του πάνε "αριστερά". Το πιθανότερο μάλιστα είναι να μεσολαβήσουν εκλογές. Τότε γιατί βιάζεται να υπογράψει ο κ.Τσίπρας, αφού η έγκριση της συμφωνίας από τη Βουλή είναι αμφίβολη; Μα για να δημιουργήσει τετελεσμένα για την επόμενη κυβέρνηση! Ποτέ η δημοκρατία στην Ελλάδα δεν έφτασε σε τέτοιο σημείο εξευτελισμού ούτε καν στις δικτατορίες.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Μάνος
Δημοσιεύσεις: 2901
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 30, 2017 11:29 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Μάνος » Τετ Ιουν 13, 2018 10:06 am

Νίκος έγραψε:...Το πιθανότερο μάλιστα είναι να μεσολαβήσουν εκλογές. Τότε γιατί βιάζεται να υπογράψει ο κ.Τσίπρας, αφού η έγκριση της συμφωνίας από τη Βουλή είναι αμφίβολη; Μα για να δημιουργήσει τετελεσμένα για την επόμενη κυβέρνηση! Ποτέ η δημοκρατία στην Ελλάδα δεν έφτασε σε τέτοιο σημείο εξευτελισμού ούτε καν στις δικτατορίες.

Αυτό ακριβώς είχα κατά νου.


ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ φάγητε τὴν σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα, οὐκ ἔχετε ζωὴν ἐν ἑαυτοῖς.

Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε·

ὅστις δὲ ὑψώσει ἑαυτὸν ταπεινωθήσεται, καὶ ὅστις ταπεινώσει ἑαυτὸν ὑψωθήσεται.

Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 5037
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό aposal » Τετ Ιουν 13, 2018 10:08 am

Θα γελάσουμε αν μεσολαβήσουν εκλογές και πάει η συμφωνία στη νέα Βουλή.


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 5873
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Τετ Ιουν 13, 2018 10:10 am

Δε θα γελάσουμε. Θα κλάψουμε. Είτε το εγκρίνει είτε όχι η Βουλή, ακόμη κι αν γίνει δημοψήφισμα και απορριφθεί η συμφωνία, η ζημιά έχει ήδη γίνει. Για όλους θα είναι Βόρεια Μακεδονία, με κατοίκους "Μακεδόνες" που μιλάνε τη "μακεδονική" γλώσσα.


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 5037
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό aposal » Δευτ Ιουν 18, 2018 8:32 am

ΥΠΑΡΧΕΙ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ" ΚΑΙ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"; ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ;

Προ ετών το ανώτατο δικαστήριο της χώρας (ο Άρειος Πάγος "Α.Π."), έκρινε πως «δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος και κατά συνέπεια μακεδονικός πολιτισμός και μακεδονική γλώσσα».
Ειδικότερα, όσον αφορά στην απόφαση του Α.Π., όλα ξεκίνησαν το 2003 όταν ένα Σωματείο στη Δυτική Μακεδονία θέλησε να αναγνωριστεί (απαιτείται δικαστική απόφαση). Το Πρωτοδικείο απέρριψε την αίτηση εγγραφής του. Τότε υπέβαλε έφεση και το Εφετείο με μία ιστορική απόφαση την απέρριψε, διότι έκρινε ότι ο σκοπός τού υπό αναγνώριση Σωματείου «αντίκειται προς τη δημόσια τάξη και ασφάλεια, αφού θέτει σε κίνδυνο τους θεσμούς του Ελληνικού Κράτους» και «προκαλεί σύγχυση τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και διεθνώς, στα Κράτη και στους λοιπούς φορείς, με τους οποίους θα συναλλαχθεί αυτό, καθώς και ότι η αναγνώριση του Σωματείου προσκρούει στην ανάγκη ειρηνικής συμβίωσης των πολιτών της περιοχής και κατ’ επέκταση της γαλήνης της χώρας». Έπειτα ασκήθηκε αναίρεση, την οποία και απέρριψε, τελικά, ο Α.Π. το 2009, επικυρώνοντας την απόφαση του Εφετείου.
Αξιοσημείωτο είναι, δε, πως στη σύνθεση του Α.Π., και μάλιστα ως εισηγήτρια, συμμετείχε τότε και η κ. Βασιλική Θάνου-Χριστοφίλου, πρώην υπηρεσιακή πρωθυπουργός της Ελλάδας (27.8.2015-21.9.2015) και πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου (1.7.2015-30.6.2017), η οποία ανέλαβε τη θέση του νομικού συμβούλου του πρωθυπουργού της χώρας, Αλέξη Τσίπρα, 10 μόλις ημέρες μετά τη συνταξιοδότησή της (η σύμβασή της λήγει στις 10.7.2019).
Αναφέρουμε στη συνέχεια τα βασικά σημεία της απόφασης την οποία επικύρωσε ο Α.Π.:
Η απόφαση εκκινεί με το σκεπτικό ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε αντιπαράθεση με το κράτος των Σκοπίων (FYROM), εξαιτίας της αυθαίρετης και ιστορικά ατεκμηρίωτης αξιώσεως του τελευταίου να αναγνωρισθεί διεθνώς ως κράτος με το όνομα «Μακεδονία» και στη συνέχεια, προκειμένου να αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια ως προς το σφετερισμό του ονόματος της Μακεδονίας από το νεοσυσταθέν κράτος των Σκοπίων (FYROM), το οποίο επιχειρεί να αποκτήσει εθνική ταυτότητα με όνομα που αποτελεί ιστορική, πολιτιστική και εθνική κληρονομιά της Ελλάδας, επισημαίνει συνοπτικά τα ακόλουθα ιστορικά δεδομένα:
–O όρος Μακεδονία, από αρχαιοτάτων χρόνων, είναι όρος ιστορικός και γεωγραφικός και όχι εθνολογικός. Οι Μακεδόνες δεν είναι, ούτε υπήρξαν κατά το πρόσφατο και το απώτερο παρελθόν, ιδιαίτερος εθνολογικός σχηματισμός. Απλώς, ως Μακεδόνες ονομάζονται ανέκαθεν οι κάτοικοι της γνωστής από την αρχαιότητα περιοχής της ελληνικής Μακεδονίας, όπως αντίστοιχα ονομάζονται Θράκες οι κάτοικοι της Θράκης, Θεσσαλοί οι κάτοικοι της Θεσσαλίας κ.ο.κ., χωρίς να υπάρχει αντίστοιχα θρακική ή θεσσαλική εθνικότητα. Επομένως, Μακεδόνες κατά την εθνικότητα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να «δημιουργηθούν», στο πλαίσιο του συλλογικού αυτοπροσδιορισμού των κατοίκων της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας.
–Ως Ελληνες, οι αρχαίοι Μακεδόνες χρησιμοποιούσαν την ίδια με τους Ελληνες της νομίμου Ελλάδας γλώσσα, πίστευαν στους ίδιους θεούς και είχαν τον ίδιο (ελληνικό) πολιτισμό. Ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης υπήρξε δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τα ευρήματα της Βεργίνας αποτελούν σταθμούς της παγκόσμιας Ιστορίας και στοιχεία του παγκόσμιου πολιτισμού που αποδεικνύουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Αντίθετα, οι Σλάβοι, δηλαδή τα διάφορα σλαβικά φύλα που εμφανίσθηκαν στην περιοχή των Βαλκανίων, βορείως της Μακεδονίας, κατά τον 7ο μ.Χ. αιώνα, δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες.
–Λόγω της ελευθέρας διακίνησης των πληθυσμών, κατά τους χρόνους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, είχαν εγκατασταθεί στην Ελλάδα, ιδίως στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, Βούλγαροι, σλαβόφωνοι, που είχαν σλαβική εθνική συνείδηση. Μετά την οριστικοποίηση των συνόρων, κατά τα προεκτεθέντα, οι περισσότεροι απ’ αυτούς διασκορπίσθηκαν στην περιοχή των Σκοπίων ή μετανάστευσαν σε διάφορα κράτη.
–Οι ολίγοι εναπομείναντες στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στους Νομούς Φλώρινας και Εδεσσας εδήλωσαν ελληνική εθνικότητα και έτσι από την εποχή εκείνη έπαυσε να υπάρχει θέμα σλαβικής μειονότητας. Πριν από το 1944 «Μακεδονία» ως σλαβικό κράτος και «μακεδονικό έθνος» ως ιδιαίτερη εθνότητα ήταν έννοιες παντελώς άγνωστες. Εως τότε, οι κάτοικοι της περιοχής των Σκοπίων δεν είχαν ούτε σερβική ούτε βουλγαρική, παρά τα φιλοβουλγαρικά αισθήματα των περισσότερων κατοίκων της, και πολύ περισσότερο δεν είχαν «μακεδονική» εθνική συνείδηση. Την τελευταία, τους έπεισε να την αποκτήσουν ο Τίτο, προκειμένου να αποκολλήσει τους Σκοπιανούς από το άρμα των Βουλγάρων, έχοντας ως απώτερο σκοπό τη σύσταση ενιαίου μακεδονικού κράτους, υπό σλαβικό μανδύα, και την έξοδο της χώρας του στο Αιγαίο.
–Ουδείς πολιτισμένος λαός μπορεί να ανεχθεί την πλαστογράφηση της Ιστορίας του. Στην προσπάθεια αυτή των Σκοπίων που άρχισε μετά τη διάσπαση της Γιουγκοσλαβίας, αφότου το κράτος των Σκοπίων απέκτησε οντότητα, το έτος 1991, εντάσσεται η διάδοση ιδεών από διάφορους εθνικιστές μετανάστες, οι οποίοι, μέσω οργανώσεων και σωματείων, που δρουν κυρίως στο εξωτερικό (Αυστραλία, Καναδά, ΗΠΑ), με ομιλίες, συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις πολιτιστικές κ.λπ. παραπληροφορούν το κοινό, δημιουργώντας εσφαλμένες περί υπάρξεως «μακεδονικού» έθνους και πολιτισμού, «μακεδονικής» γλώσσας και συνείδησης. Παράλληλα, καλλιεργούν και την ιδέα του «αλυτρωτισμού», όπως προεκτέθηκε, επιχειρώντας να δημιουργήσουν αποσχιστικές τάσεις, θέτοντας και το ανύπαρκτο θέμα της λεγόμενης «μακεδονικής μειονότητας» που ζει στην Ελλάδα.
–Η απόφαση καταλήγει αναφέροντας πως, σύμφωνα με όλα όσα προεκτέθηκαν, δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος και, κατά συνέπεια, μακεδονικός πολιτισμός και μακεδονική γλώσσα «MAKEDONCKI». Ούτε φυσικά υφίσταται στην Ελλάδα «μακεδονική μειονότητα». Είναι αυτονόητο ότι ένα μωσαϊκό εθνοτήτων δεν μπορεί, σε εξήντα χρόνια, να αποκτήσει εθνολογική οντότητα, στηριζόμενο σε χαλκευμένα ιστορικά στοιχεία.

Η δικαίωση
Στο μεταξύ, τα πρόσωπα του υπό ίδρυση σωματείου δικαιώθηκαν από το Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το οποίο αποφάνθηκε ότι η άρνηση εγγραφής του Σωματείου στις εθνικές αρχές έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της ελευθερίας του συνεταιρίζεσθαι και κυρίως διότι δεν είχαν ακόμη αναπτύξει δράση για να μπορεί να κριθεί ότι απειλεί τη δημόσια ειρήνη και ασφάλεια. Σε κάθε, δε, περίπτωση, υποστήριξε πως αν ανέπτυσσε τέτοια δράση, οι εθνικές αρχές δεν ήταν αφοπλισμένες και θα μπορούσαν να αποφασίσουν τη διάλυσή του.
Ιδιαίτερης σημασίας χρήζει η διαπίστωση του Ευρωπαϊκού Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ότι δεν εντοπίστηκαν ενδείξεις αυθαιρεσίας κατά τη διεξαγωγή της διαδικασίας, όπως επικαλούνταν οι προσφεύγοντες, και επιπλέον ότι οι αποφάσεις του Α.Π. και του Εφετείου ήταν πλήρως αιτιολογημένες και του Α.Π. πλήρως αμερόληπτη.
Επισημαίνεται δε ότι η Πολιτεία δεν προσέβαλε την απόφαση, υποβάλλοντας αίτημα επανεξέτασης, όπως ανακοινώθηκε την 9η.10.2015.
Η δικηγόρος που έφερε στο φως της δημοσιότητας την εν λόγω απόφαση κ. Αριάδνη Νούκα δήλωσε στον «Ε.Τ.»: «Οι αποφάσεις τόσο του Α.Π. όσο και του Εφετείου είναι ιστορικές και εκδόθηκαν από εξαιρετικούς δικαστές. Τα ελληνικά δικαστήρια επικύρωσαν τη μοναδική ιστορική αλήθεια, που δεν είναι άλλη από την ελληνικότητα της Μακεδονίας και την ανυπαρξία ιδιαίτερης “μακεδονικής” γλώσσας και “μακεδονικού” έθνους που προωθούσαν προπαγανδιστικά όλα αυτά τα χρόνια οι Σκοπιανοί. Η χαρακτηριστική δικανική παραδοχή ότι ένα μωσαϊκό εθνοτήτων δεν μπορεί, σε εξήντα χρόνια, να αποκτήσει εθνολογική οντότητα, στηριζόμενο σε χαλκευμένα ιστορικά στοιχεία, είναι απόλυτα ακριβής. Στο σημείο αυτό συνάδει και η υπενθύμιση της επιστολής των 373 ακαδημαϊκών εγνωσμένου κύρους ανά τον κόσμο προς τον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, οι οποίοι έκαναν λόγο για ιστορική αταξία και του επισήμαναν ότι οι Σκοπιανοί διεκδικούν το όνομα για να σφετεριστούν την Ιστορία και τον Μέγα Αλέξανδρο και ότι αυτό εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους. Θεωρώ ότι αν θέλουμε με μία φράση να δώσουμε τη διάσταση των πραγμάτων, αυτή δεν θα ήταν άλλη από τη δικανική κρίση ότι ουδείς πολιτισμένος λαός μπορεί να ανεχθεί την πλαστογράφηση της Ιστορίας του».


ΙΩΑΝΝΑ ΦΕΝΤΟΥΡΗ
ifentouri@e-typos.com


Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 5873
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Δευτ Ιουν 25, 2018 9:25 am

Έχω αρχίσει να έχω τάσεις φυγής από την Ελλάδα. Έχω σιχαθεί τόσο αυτό που ζω σ' αυτή τη χώρα υα τελευταία χρόνια, που θέλω να μεταναστεύσω όσο πιο μακριά γίνεται.

Η κυβέρνηση, αφού πούλησε το όνομα της Μακεδονίας, για μια καλή ρύθμιση στο χρέος, τελικά ούτε κι αυτή πήρε και μας καταδίκασε στη λιτότητα για τα επόμενα 50 χρόνια, δηλαδή εμάς και τα παιδιά και τα εγγόνια μας.

Μετά τη γενική κατακραυγή, για να αλλάξει επικαιρότητα, παίζει ξανά το χαρτί της αναθεώρησης του Συντάγματος και κυρίως του χωρισμού Εκκλησίας και κράτους. Στην πραγματικότητα αυτό που εννοεί είναι ο αποχριστιανισμός του κράτους και γενικά της δημόσιας ζωής:

"Σημειώνεται πως το περίγραμμα της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για τον διαχωρισμό Κράτους – Εκκλησίας είχε περιγραφεί σε κείμενο πριν από περίπου έναν χρόνο και προβλέπει: Πρώτον, ότι καθιερώνεται πλήρως η διακριτότητα Κράτους και Εκκλησίας με πλήρη σεβασμό στην Ορθόδοξη Εκκλησία και τον ιστορικό της ρόλο. Δεύτερον, τη ρητή κατοχύρωση της θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους με αναγνώριση της Ορθοδοξίας ως ιστορικά επικρατούσας θρησκείας. Και, τρίτον, την κατοχύρωση της υποχρεωτικότητας του πολιτικού μόνον όρκου στις ορκωμοσίες των αιρετών του πολιτεύματος, των δικαστών και των λοιπών δημοσίων λειτουργών." (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Ο στόχος του κ.Τσίπρα είναι να συσπειρώσει γύρω του όλους τους αντίχριστους. Αυτός διάλεξε με ποιους να πάει και ποιους ν' αφήσει, εμείς;


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Anastasios68
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2998
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
Τοποθεσία: Πεύκη
Επικοινωνία:

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Anastasios68 » Δευτ Ιουν 25, 2018 9:50 am

Νίκο μου, τα τελευταία χρόνια όπως ξέρεις έχω ταξιδέψει πολύ ανά τον κόσμο.
Δεν συνάντησα ακόμα μία χώρα από την οποία δεν ήθελα να φύγω και να επιστρέψω στην Ελλάδα.
Καταλαβαίνω φυσικά τι θέλεις να πεις. Η φυγή όμως δεν πρέπει να αποτελέσει τη λύση.


«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4590
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Δευτ Ιουν 25, 2018 10:49 am

Κύριε Νικο, παρόλο που δεν έχω ζήσει μακρυά από την Ελλάδα (παραμόνο για λίγες ημέρες) και πάρα το γεγονός ότι λατρεύω την χώρα μου (όχι όμως τους ανθρώπους της), σας δικαιολογώ απολύτως!!!


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
heavenandearth
Δημοσιεύσεις: 307
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2018 1:19 pm
Τοποθεσία: Νεκταρία, Αθήνα

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευσηαπό heavenandearth » Παρ Ιούλ 13, 2018 8:43 am

Νίκο, έχω νοιώσει κι εγώ έτσι πολύ έντονα (φόβο, απογοήτευση, τάσεις φυγής κλπ), αλλά τελικά συμφωνώ περισσότερο με τον Αναστάσιο. Στη χώρα σου θες να γυρνάς τελικά. Η πόλις θα σε ακολουθεί...



Όσο για τον αποχριστιανισμό έχω άλλη γνώμη: έχει ήδη συντελεστεί και απλώς περιμένει και το επίσημο έγγραφο.

Πριν την οικονομική κρίση ήρθε η ηθική κρίση. Η ντροπή έχει χαθεί από δεκαετίες, δεν είναι τυχαίο το ότι το πρόβλημα της χώρας μας είναι η διαφθορά, η αναξιοκρατία και η ατιμωρησία. Δες τί γίνεται με την οικογένεια και τις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτά που συμβαίνουν σήμερα για τους γονείς μου ήταν αδιανόητα, αλλά σήμερα είναι ο κανόνας. Φοβάμαι πως όλα έχουν ήδη γίνει.


Αγαπάτε αλλήλους.


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 5 και 0 επισκέπτες

cron