Latin articles - linguam Latinam

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Τρί Οκτ 09, 2018 1:54 pm

«Gratia Extra Ecclesiam 'non agit per Elder Epiphanio aliisque Parvus vera Theodoropoulos Athenas (MCMLXXXIX)

Εικόνα


"Extra Ecclesiam non agit gratia ' , et aliud vera Parvus


ex Elder Theodoropoulos Athenis apud Epiphanium scriptis (MCMLXXXIX)


* In ecclesia creditur esse corpus et tamiouchos gratia.

* In sacramentis non possumus nisi illis qui habent fidem habemus.

* Extra Ecclesiam nulla gratia acts.

* Non est qui ab Ecclesia sanctorum virtutibus, ut boni, sed ea quæ sunt Spiritus Sancti katoikitiria.

* Et venient ad monachus et abbas monasterii illius, quod debet esse in benedictione consecratur.

* Si dominus facti essent apud mulieres eorum, et sacerdotes eorum missionem et in aliquam ordinavit. Pius Apostolorum discipulus eius non dimisit eum reliquistis.

* Et fidelis autem Dominus puellae, scelus et dixit eis: "Accipite Spiritum Sanctum: sive afite licet quaedam peccata sunt ad eos, vel certe kratite kekratintai" (Ioannes XX: XXIII). Haec dixit Dominus apostolos. Non sacerdos Dominus ordinavit viros presbyteros ordinavit.

* Ipse et uxor illius opere in Ecclesia; ita quoque non minus esse. quod
ut Christus mortuus est. Et hoc personality cum iuribus et obligationibus praecedentibus, sed ad altare ad ministrandum.

* Complures mulieres erant et equatur apostolis, eg Nina autem Magdalene et altera in equatur apostolis feminae ad propagationem christianae religionis. Ypourgisan quod officium doctrinas tradendi christianam.

Dominus * noster cum sacerdos non secundum ordinem Aaron dici non tempus et quod sacerdotium veteris rogarentur abrogarenturue curare decuit. Testamentum, nisi sit in sacerdos secundum ordinem Melchisedech, consequenter dicturi Melchisedech. Itaque adiadocho sempiternum habet sacerdotium. Dominus non possit. Hoc inspice, ne vicarii quidem successerint. Et manebat sacerdos in saeculum "in genere et in ordinem Melchisedech pontifex in aeternum" (VII Iudaeorum, XVII). Qui non sacerdotio abire, nos tibi semper. Sacerdotes non sunt et nos et successores sui de Domino, et de repraesentativis Domine, eorum qui onera portabant sacerdotii eius. Habemus esset sacerdotii eius, ex qua suscepit Dominus et dixerat ei sacerdos; habemus et nos sumus in magno sacerdotium Domini est eorum qui onera portabant et proprium officium sacerdotis.

Ex libro: archimandrita. Theodoropoulos Epiphanio, Gefsasthe et vide Buy S. Ioannes Damascenus praedicavit (tel. 6978461846) recede noli MMXVII

Source: http://heavenonearthorthodoxy.wordpress.com caelorum in terris - Catholicam fidem caelum in terris - orthodoxam

Fons : http://orthodoxiep.blogspot.com/2018/10/1989.html?m=1


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Οκτ 20, 2018 5:28 pm

Western Ritus Ecclesia Orthodoxa: per "Unio Orthodoxa"?

Nam annis, quaedam Ecclesiis Orthodoxis observata sunt in Western regionibus recognovit parochia de hoc ponere est typical Occidentis Christiani, qui habent vestes eorum et sacerdotes et Occidentis features Occidentis , nec nos nota Constantine Orthodoxa. In photo tu videre Bishop of Manhattan Hieronymus, in ritu Orthodoxa Occidentis, qui convertitur ad fidem orthodoxam ex Anglicanism, qui specialiter studio periti leitourgiologos tum occidentis in orientem et operational divina. Hic ritus fidem orthodoxam Occidentis (ut dicitur) hoc accusatus ab aliis - praecipue Romano-Catholicis insuper propter Unio invenire terram suam concedat munus supremi Pontificatus - as "Unio Orthodoxa." Tamen fas non est.

Εικόνα

Differentia Orthodoxa Ritus Unio Occidentis: Ad assertionem, scire servo tuo directe Orthodoxa Occidentis, qui orthodoxi coniunguntur, ut Northmanni converts fidem orthodoxam coetus a Christiano, quam antea fuerant. Instead, et Uniates (saltem in praeteritum, quod hodie est verisimile compescendam) Apparuit orthodoxam unionists (compositis = Unio), quod agnoscis quod Papa sicut universae Ecclesiae caput. Uniates quod per "pios papa" historia haec scripta est fallere conatus orthodoxi populi manus incidere papatu "orthodoxis permansit."
Saepe etiam in praeteritum paucis, in quibus Unio promotus est in Central European gentes politica principes eorum et orthodoxa sive clerici sive laici dividundo ad hunc noluit eam patiatur violentiam , ut in Austria et Romania . Western ritus fidem orthodoxam naturalis autem non habet et quod habet politica extensio. Est autem fructus desiderio occidentis qui christiano nomine eorum ponere in fidem orthodoxam culturae idioprosopia (non est factum, nisi referendo ad Orthodoxa hereditatem patrum suorum fuissent ), quam Ecclesiastici capere orientalem features. Personaliter, hoc (quod sine romanticized) Et quod etiam exoptandum legitimate invenio, quod non fidem orthodoxam brachia pugnantis expugnabuntur a.

Et fidem orthodoxam servo tuo Occidentis radices - in restitutione Ecclesia Orthodoxa nisus of Western (ex hic )

Information on ex articuli: http://en.wikipedia.org/wiki/Western_Rite_Orthodoxy (de qua ipsius rei Occidentis detailed fidem orthodoxam servo tuo: per "pros" et "contra").

Circa 1840s, auxilia. Willelmus Palmer congruentem Metropolitano Moscua sanctus Philaretos et II. Alexi Stefanovic Chomiakof. Quod prima causa est ex correspondentia studere de instauratione Ecclesiae, in Anglia Occidentis Orthodoxa. De project et ferri non est propter indigentiam financial auxilium.

Secundum modernorum Western subesse prius ritum suum dabit in MDCCCLXIV Orthodoxa dederunt in opus ad pristini P / Catholico Overmpek Iulii ille sacerdos. Overmpek relictis ad sacerdotium metestrafi uxores Lutheranismi et tamen si quando dubitatur Lutheranam munere pastoris.

MDCCCLXIII facti sunt in Anglia migravit a Germanico, ad Regius professor ad Military Academy. Est autem ipse Anglicana "ecclesia" et fidem orthodoxam. Et cum pervenisset ad conclusioni, ut et papatu et Anglicanism et inde ex altera ripa ruina, et Overmpek recipi in Orthodoxa in Russian Legati in London P. Eugenius Popov, erat enim sacerdos Dei Legati, 1865. Quod Overmpek quod accepit a consortio seponatur.

Ut pars ad conversionem Ecclesia Orthodoxa, et petiit ut liceret hujus Overmpek cum verbis a Synodo de Russian Ecclesia Orthodoxa Occidentis ad launch in Anglia Ecclesia Orthodoxa.

Initio cunctata cum Metropolita Filaret Overmpek peteretur, omnino excludit rationem. Quod rationale in Western Overmpek resolvitur in Ecclesia Orthodoxa in libro (MDCCCLXVI) "Catholico fidem orthodoxam et catholicam Anglo-" - project, quae describitur, quod bellum per excellentiam morum prouinciales tangere Ecclesiis occidentalibus reprobus efficiar. Et cœpit prædicare in MDCCCLXVII in Overmpek per "Orthodoxa Catholico Review 'magazine promovere Western fidem orthodoxam.

Quod etiam coeperunt persuadere Overmpek de hoste agitari coeptum est Occidentis et Ecclesiam orthodoxam eventually poterat submittere subscriptionibus in petitionem per CXXII - de maxime Traktarianous * - Episcoporum Synodus, mense Sancti MDCCCLXIX vocantem creaturae est a Western hominibus servandis occurrit. Quoque synodico Committee elected An senatus quaerere de iis, et dictum Overmpek invitavit ut sisterent coram Committee his views on Ag.Petroupoli in 1870. Quamquam propositum probat de Committee Overmpek accepit Mandatum fuit ut sisterent a recognitum atque Occidentis Romanum uti ea quoque per Committee, quam fecit in December anni illius, deinde in usu probatus - praecipue in Britannia.

Postero aliquot annos cum in ipsa longius progressus ab occidentis res ab se sacramenta consuluit pro facinore perpetrato et Provocatio tamen ad orationes de praecepto Divinam Liturgiam participandi. Et factum est Overmpek nisus ad attrahunt Vetus catholici in consilio habent, non pridem a Romano Catholico per definitionem pontificis infallibilitate in Ecclesia per Concilium Vaticanum I, sed frustra. Crebro per eos dies apud Romano-Catholicos, et accusare continued Anglicani, et eos qui usi fuerunt et conversi ad fidem orthodoxam liturgia byzantina Typical.

Coepit faciens vocat ut ceterae Ecclesiae orthodoxae agnoscis Overmpek MDCCCLXXVI usque ad project. In MDCCCLXXIX tenuit auditus in Patribus erat Constantine II / III oppidum Joakim, et agnita eius artifici cognitio eiusmodi ius Occidentis christiani Occidentis et Orthodoxa. Tribus annis postea oecumenicus Patriarcha et Synodus pro provisoriam approbatione Latin Occidentis et ad munera divi Benedicti. Result ultimately non nisus est Overmpek Sed in Western fidem orthodoxam constituendum.

De magazine «Orthodoxa Catholico Review 'published in novissimo proventus in MDCCCLXXXV mortuus est Overmpek In MCMV, et non adimplevit ut seeing Occidentis Ecclesia Orthodoxa. George Florovsky enumerasset experientia Overmpek ejus per viam quae sequuntur: "Hoc fuit iustum somnium est fantastic. In quaestionem factam per Overmpek rationabile esset, etiamsi eius rogationem ipsos comprehensos esse turbatio. Et probabiliter visum fuit maius Overmpek et personalis interpretatio eius ".

In MDCCCXCVIII in sancta Synodo congregati a suo episcopatu Russia Czechoslovakia in usus ad Western Latin. Currently sunt Antiochiæ Orthodoxa Occidentis sub ritu decoravit. *******


* Traktarianoi: et Tractarians (vel "Motu Oxford" in Anglia) dicuntur in Graecum Traktarianoi. Non credebant in re publica vinculum obiectum est arduum, quia ecclesia Anglicana amisisset sensus ejus divinam originis, et auctoritatis missionem. Quoniam nisi per manum traditur, foliolis Salvatoris illustrandam et ad populum sic et vocavi Tractarians (Tracts = Opuscula, theses parva). Et unam sanctam catholicam confirmare vellent apostolicam successionem episcoporum propter quem etiam ad Episcopos promptitudo sacrificare.
Item dicitur ut intermissum quod restauraretur traditional habitum, ieiuniorum delectum, coelibatum ad clericos, et quantum ad valorem XXXIX Articuli traditional spiritum sanctorum et interpretatio. Perficitur salus hominis, quae in eodem sacramento corporis et sanguinis Christi, in i. Valida Eucharistia, quando traducitur in sacerdotibus, qui successionem apostolicam (nam plures canones: Anastasius Johannem, Ecclesiasticae Historiae, vol. b. IA Omnium saeculum hodie, focus, Thessalonica, MCMLXXXII, p. DIX).

Fons: NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Νίκος
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 5873
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Σάβ Οκτ 20, 2018 11:03 pm

Οι "εκκλησίες" που χρησιμοποιούν ακολουθίες, που δεν προέρχονται από την Ορθόδοξη Παράδοση, δεν είναι Ορθόδοξες. Είναι "ανατολικού ρυθμού" μορφώματα, που υπάγονται στους ρωμαιοκαθολικούς, και διατηρούν από την ορθοδοξία κάποιους εξωτερικούς τύπους, όπως εικόνες, άμφια, αρχιτεκτονική ναών...


Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Οκτ 20, 2018 11:31 pm

Για να είμαι ειλικρινής αυτό το βρήκα πρωτίστως εδώ.


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Abel Gkiouzelis
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2016 11:46 pm
Τοποθεσία: Σταμάτα & Ωρωπός - Αττική
Επικοινωνία:

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Abel Gkiouzelis » Πέμ Οκτ 25, 2018 10:45 am

Αδελφε, πολύ καλή η δουλειά που έκανες με τις μεταφράσεις στα Λατινικά!! Οι Ορθόδοξοι Δυτικού Τυπου είναι Κανονικοί Ορθοδόξοι κι ανήκουν άλλοι στο Πατριαρχείο Αντιοχείας και άλλοι στο Πατριαρχείο της Μόσχας. Από την στιγμή που ανήκουν σε ένα από τα Κανονικά Πατριαρχεία είναι εντάξει. Είναι Ορθόδοξοι απλά τα άμφια τους είναι Κελτικά ή Δυτικού Τύπου, όπως τα φόραγαν στην Δυτική Ευρώπη πριν το σχίσμα των Ρωμαιοκαθολικών το 1054.


♫•(¯`v´¯) ¸.•*¨*
◦.(¯`:☼:´¯)
..✿.(.^.)•.¸¸.•`•.¸¸✿
✩¸ ¸.•¨ 
Orthodox Web - Ορθόδοξα ιστολόγια
YouTube - Twitter -

Email: gkiouz.abel@gmail.com. - Feel free to email me...!
Ρωτήστε οτιδήποτε επιθυμεί η καρδιά σας...!

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Πέμ Οκτ 25, 2018 3:07 pm

Εγκάρδια σας ευχαριστώ πάτερ που σας αρέσει η ιδέα μου! Ξέρετε, όποτε έχω λίγο χρόνο και προλαβαίνω εξαιτίας των υποχρεώσεών μου, περνώ κάποιες δημοσιεύσεις απευθείας μεταφρασμένες στα λατινικά, που τις έχω πρωτίστως δημοσιεύσει στο ιστολόγιό μας! Ευλογείτε! :)


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Παρ Οκτ 26, 2018 1:37 pm

Disputatio de Santa sanguisuga epota cum Varsanoufio Optina monasterium Russia (MCMXIII) utrum hoc sacramentum sit verum Corpus et sanguis Deus

Εικόνα

Dicitur aliquis ad monasterium S. Varsanoufio Optina Russia (MCMXIII)

ego potest non accipere quam fragmen panis et vinum in corpus et sanguinem Dei esse.

Nulla vera in me, non credo quod Americae est, inquit, de S. Varsanoufios Optina.

Quid dicis mihi? Et infantes credunt.

Si igitur aliquis vestras Americae exuberant torcularia quia non existit, quid respondeas? Hoc, utique, Americae existit. Quia non eadem ibi est; quia idem est (nam proprio proposito) Non vis accipere. Sic ergo sacramentum apud Th. Favus. Utcumque enim quis dicit. Quod est magni momenti est quod dicit Christus. Scilicet Christum, et dicit in Evangelio: "Igitur Estin (= Hoc est) corpus meum ita Estin (= Hoc est) sanguinis mei" (Mark XIV, 22-24).

fons:

http://atheistsmetorthodoxy.wordpress.com

Catholicam fidem atheis initium sumit MET

Athei conversione ad fidem orthodoxam

Fons : NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Τρί Νοέμ 06, 2018 7:50 pm

Russia MCMLXV: Miracula S. Nicolaus bus ostendi omnis hypocritaet loqueris ad

Εικόνα



Russia MCMLXV: Miracula S. Nicolaus proponendum

bus et ait ad atheus sim, inculper

Russia 1965. '' unus dies in Februarii MCMLXV, a bus plena civium alii viatores iter nostrum de prope cives. Adjacent coegi ut sedebat in seniorem, familiaris et valido, super LXXV annorum, cum Barba album. A gravibus amictus tunica, ac tiaras in torquem cum furry flaps covering aures equi fixit.

Quia tardior pergeret bus iugiter praebet. Vt autem vicissim cate tergo rota habebat. Alij deinde arduus et braking bus bus ingruat in aliud, invenitur eo tempore ibi. Atque haec paulisper! Et perdidit imperium coegi vehiculum et cunctisque exitium formidantibus sonuere. Tum ad senem, qui sedebat iuxta in coegi, quod fecit signum crucis in magna voce dixit: "Gloria tibi, Domine, gloria tibi. Beati nomen tuum, MARIA, Mater Dei, ut salvus erit hoc nobis? ".

A paucis post minutis, alia bus reliquit, cum nostra et adiutor coegi est locus iterum vincula descenderat. Et viatoribus puer adridens accederent ad senem, et dixit:

-Syngnomi, seniorem meum, et non potuit redire risus mi, audi te epikalisthe ad liberandum esse, caelites, et vidi te cum eo signum crucis. Consuetudo mi voluntatis pite! Altera natura? Sed, ut video te eruditum virum. Nunc autem in anno MCMLXV, hoc est absurdum.

Elder, nec perturbatum, quod omnino ab illis anima per ignorantiam Responsio Dicendum, quod

with voluntas tua responsum esset: iuvenis particeps, et paratus sum, si casus fert, ut sui, ... et praeter intentionem. Eimasthe aliqualiter omnes hypocritae. Omnes scire Ischyrizomasthe eimasthe tollere numen eorum, sicut ceteri homines membra factionis, sui cupidum Cn abyssi
multis, ut fit tempore veris, qui diu celavit nobis revelabitur. Et factum est autem hoc modo. Ab in honesti quo nunc es, ad bus Non potui discordia quae fuit post te, sed me sedebat ibi in tali loco in honesti, ubi ad omnes, ego non video certe 8-10 populus qui in ea transire ad tempus in quo periculum accideret. Quaedam sunt quae non possunt fieri unum ex acies radix, ut esse potest ad trahunt fortiter esse viscerum communem. Errorem labi contingat sequenti usque dum intus esse divinum dechomasthe vires omnipotentis benefici sumus, quod non vult.

LXXXIV, sicut fit, ut nihil aliud me, inquit, illaec aetas.

Elder meidiase continued:

-Epitrepse meum vestrum autem probationem, mi cara, quae iecit. Sicut dicitur quod omnis res est summum religionis anni 1965, quod erat in eo, qui fecit vos, ut committal MCMLXV transierunt anni ex quo natus est Jesus Christus, Salvator mundi!

Nova cum obvious donec erubescerent et responderunt:

hic autem vir debitum ad memoriam praeterita mala: nunc autem quod exceditur est qui constitutus est ignis exstinguere. Sed per viam, venit concludi loqueris quod tibi non credere pite nos in mirabilibus suis.

Et siluerunt, quia tunc senex, dixit:

Ita, mi amice, ubi sunt mirabilia Dei, cui tu te ipsum non vultis credere, et omnia quae in ea. Tes autem mirum foret si fama tacere teneris kleisthite periclitatur salus mentis.

Bus itineris viam pervenit. Et stetit ninguit coegi potest develop celeritas est. Currently viatores kyttazan Elder et tacita iam non meo. De situ erat vacans viatores ... Duo, tres, qui sedebat juxta puer communistarum: et signum crucis feci in proverbium num

- Sanctus, sanctus, sanctus, Dominus exercituum.

Unus autem ex illis, ut ab tergo sede, et clamavit viatores

-Katalavainete salvus erit qui iam ex conflictu nos? Nos autem salvus erit senex cum Barba albis, et in Russian populi patronus, sanctus Nicolaus!

-Ego sciunt quid faciunt, et addidit alterum, sed quocumque ieris ego ad S. Nicolaus erat signum istud. Agricola potest mentis quiete, et erit autem omnis ex vobis, domina super te et Buddy.

Sanguisugae duae manus iuvenem communistarum HID pronus evidenti ruina "."

Ex libro: archimandrita. Ioannis Kostof multae dedit sonitum vox divina per gradus ab extremis mora in Christo Transitionum IV, Ed. S. Ioannis Damasceni Athenis MMXI, tel. 2108220542

Fons: NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Δεκ 08, 2018 3:04 pm

Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..

Εικόνα

Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..

Quia nuper facie Iesu Christi 'de statione ad omnem utrimque "et venire in aliquo puncto eius usque ad challenge historica personalitatem: Venite historical, quod legitur, quod locutus est vir Dei? ..

Εικόνα

Ratione habita multiplicitatis historicae pro testimonio Iesu! ..

Quia nuper facie Iesu Christi 'de statione ad omnem utrimque "et venire in aliquo puncto eius usque ad challenge historica personalitatem: Venite historical, quod legitur, quod locutus est vir Dei? ..

Sunt etiam plures sumus - commodum nostrum pro - lata non referatur in duo genera:
A. Fontes: E monumentis et Us - Christiano
II. Fontes, Memoria De interna et Us - Christiano - Novi Testamentum etc. .

Et primo E - Christiano fontes, et recordarentur est Dominus ad historical researcher Spyros Filos ::

I. IOUDAIKES TESTIMONIO

(a): Rabbi texts

'Postquam eversa Hierosolima, apud LXX AD novae ordinationi - inter meridiem et occidentem, in Palaestina - supremum iudicatorium Iudaeorum et Giamnia urbem. Secundum ad opiniones primae rectè infertur memoriae et opera Iesu, in origins Nazarenus esse peccatricem, de qua n magica, et viderunt opera Domini verba autem prudentium statera decepti orbis terrarum et dixit non venit animas perdere, sed in supplementum legis. Suspensus pridie Paschatis criminibus haeresis seducit turbas. Enumerantur quinque alumni ad nomina, quae sanat infirmos qui in odorem suavitatis.
Nos, id est, imago Jesus, et quoque de prophetis scio.
Adhuc, sunt loquentes de "Hung" (Ha - Talioug), manifestum est testimonium crucifixae mortis similitudine. Quia extra loqui in "Ben - Pader" id est "Filius Pader 'quod aliqui voluerunt esset a patre suo, ut det illis Romanus miles naming" Pader ". Sed apparet ad esse, corruptio verbum "Angelis", id est "filius est Virginis." Quidam doctorum de Giochanan et Megir, factum est verbum iniquum puns "Evangelium," et dare in sono vocis suae: sic variis manifesta Verbo per "Avenue - gkillagion" vel "Avenue - gkillagion", id est "peccatum est margine ", altera" peccatum est scribo MEMORIOLA. "
Haec plebi ostendat, licet in plerisque negat Iesum Christum positio nunquam interrogavit historicum, opera sua futura vita.

(B) Scriptor historicus Titus Lucretius Carus (nuper primum century AD)

Josephus Macropedii dat nobis magna copia, multum libros. Notum translationem enim testimonium modern Graeca scriptum transferam ad Flavianum, qui dedit vocem plenissimam testimonium Iesu. Iosephus scribit:
'In illo tempore de Iesu visus est sapientis, quamquam et id sane non possumus appellare. Quare mirabilia fecit et docuit populum, et qui accipit gaudium de veritate. Deceperat, Judæi atque gentiles. Hic vir erat Christus. Videns autem Pilatus cum referred a morte condemnavit ligno affigi principes nostros, qui dilexit eum non amisit. Quia tertia apparuit revixit Prophetae verba locutus mille alia mirabilia ejus. Etiam nunc autem tribus ex Christianis; quod per nomen dicitur, mortuus est. '
Josephus Macropedii loquitur lingua manifesta. Dum testimonio Iosephi satis impetum, nisi est non negavit.

II. ARGUMENTUM antiqua Authors Nationum

(a) Cornelius Tacitus Romanus historicus Romanus maximo (LII vel ad CXX LIV BC)
describens perdidit ignis Romam ad LXIV Neronem fama late declarat maius decus fecit restituere. Et scribit:
"Itaque libenter rumori Nero crudelissimus modo puniatur in genere, qui flagitia invisos, vulgus Christianos appellabat quam. Christus de quo supplicium sumebant iussu proconsulis nomine Tiberio aftokratorefe Pilato. In praesens exitiabilis superstitio: primo moderatoque regi conteram recens, neque per Iudaeam, originem ex morbo, sed ipsa Romae, ubi omnium pessimi et ignobilia mundi, et colligentes domi invenies. "
(Annals XV, XLIV)
(b) Suetonius, aliam historici clarissimi Romanorum (75-169 AD)
ait Romanam et ardentibus verbis:
"... suppliciis Christiani, furcifer nova religio, et homines» (maleficae superstitionis novae et) » . (Vita Neronis, 16/2)

aliud (Life of Claudium 25/4), AD LIII referendo ad Decretum scribit:
«erant Iudaeis dedidissent culpantes Chris (impulsore Chresto) TURBA ejectionem illorum qui ab Roma."

(C) Pliny, governor of Bithynia, Asia Minor (AD CXII)
misit epistolam ad Traiani imperatoris, in quo petis consilium, ut scorto abuti debuere ad religiosam christifidelium coetus vocavit scribit:
'Solebat, et colligat quæ sufficiunt per diem, antequam aurora, quoniam laudant Christum ut Deum (quasi Deo) et ligatum cum juramento (sacramentum) non facere aliqua mala fieri, ne qua fraus, furtum et adulterium inundaverunt, ut numquam ne transirent fines suos verbum, vel aliqua responsibility negant cum sunt pretium sedibus adsignatis conlocavit.
Et separavi in occursum iterum atque iterum symposium participantes Conventum per quem pura erat, sed certo atque nature caelites "(Carta 10/96).

Alibi quoque scribit (Epistula 10/96):

"Nos, sive ad sinistram in urbe vel agro oppidum, quod non est ingressus in inoculum (superstitio). Iam diu deserta templa deum non immoletis eis. "

(D) f Serapim deferri Mara, nardi Stoicorum (primo saeculo).
Sunt etiam plures, et vetustissima notitia. Una est ex illis e manuscripto apud British Museum, litteras de Mara Varum sancti Serapionis Martyris, scribebat ad filium .. AD LXXIII inter alia haec dicit:
"... quid dicimus esse sapientes brutalis redditur ab tyrannis ... et cum se defendere non poterit se? Quid prodest erant Socrates Atheniensis occidere? Morbosque fames invasit eos sceleris indicium. Quid prodest populus falso Samium Pythagoram ardenti? Olim in patria operuit per harenae. Prodessent faciendo quae sua sapiens rex Iudaeorum? Statim post regnum cessit. Harum trium morte Deus iuste ultus sapientes Atheniensium noctua fame mortuus est. Samum ex alto habitatoribus suis tersit. Et auferetur ab terram pro Iudaeorum nece inferret et ad dispersionem. At Socrates non morietur. Et mansi apud vivit quid docuerit Plato. Neque Pythagoras mortuus est. Iunonem statuam animata. Neque rex, et sapiens (Iesu) mortuus est.
National philosophus quod dedit potens testimonium Jesu de antiquis temporibus, et quoque ita, a paucis annis post asperi eventus impediverunt crucem Iesu.

(E) de National thallium scriptor historicus (scribo LII circuitu AD) est fere idem tempus mortem tenuit immolationem in loco Calvariae).
Cum suis opera eorum perdidi et perisothike ex sequenti testimonio Iulii Africani (AD CCXXI):
"thallium et in tertio libro Historiarum XXII, in tenebris est et sol obscuratus est, quod est absurdum mea sententia, ".
Et sane absurdum carne et obscuratus est solis in die plenae lunae reversurus est, quod est de tempore Paschae Crucifixion of Jesus. Et habemus duplicem testimonii:
1. Quod ad medium saeculum 1 AD Romae esse in Passionis eventibus fabula nota est, et apud Evangelistas
2. In Fidei Christianae hostes eius qui id negant conatus est testimonium dans naturalismi placita perperam interpretatam facta est.

III. TESTIMONIUM haereticorum (100- CXL AD)

Sunt autem et multitudo testimoniis eorum qui erant a Christiana fide eius qui pugnavit ideas, verum negavit Incarnationem Iesu. Hi populi ad C movetur ab AD CXL sunt et Basilidem, cum Marcione Ptolomaeo quidam Herculis. Hi sunt qui in notiones radicitus, numquam tamen est historicae negavit coram Iesu. Ac prope omnes Iesu agendum temporum.
Hoc est ergo magnum testimonium historicam.

IV. About bello hostibus Iesu (1, 4th century)

Vbi circumiecta multitudine nationalis auctores fuerunt inimicos et impugnatores Iesus autem Iesus historiae non tantum confirmare, nec unquam viderat momentum historicum ad certamen provocans. Secundo saeculo plerique autem notandum quod in primo vel tertio saeculo prior.
1. considerat de Şiirt Noumidias autem, qui erat in illo articulo temporis,
Romanae coloniae non insigne, orator and advocatus (2nd century AD) was the
first to spread asystates genera christianorum.
2. Et Graeca Neopythagoreios philosophum, in curlew, Apamea castris in Syriam (2nd century AD).
3. Lucian (natus est. Et sic sophista coram auctoris Samosatensis CXX AD): per "transire nobis Peregrinus est 'operis dat testimonium de Iesu, de eo per celebre est homo, qui passus est et crucifixus, vocat ingenti gaudet legislator et Grillus sophista apud Christianos.
4. A. Cornelii Celsi, Vel Platonica Solent (alias Lucretius Carus) philosophum (2nd century AD), in "verum quod" non reiciunt historicum de Iesu.
5. pituita tenuis, libertinus servus of Antoninus Pius (AD 76- CXXXVIII) et ab Trallibus et scripsit circa motus et obscuratus occurrit, ut in crucifixione Iesu.
6. Etiam Epicteto philosopho Stoico (1st century AD), eodem tempore, quo Neroni, qui sunt in XC AD Gnaeus Lentulus Nicopoli, in Epirum cum rege pulso philosophorum a Domitiano, semper laudat, showing facie Christi Iesu praesentiam historicam mortis, non negant.
RA7 Ad septimum dicendum Caesar Marcus Aurelius (AD CLXXX 121-) culpat quod audaciam pro morte sua pro Christo, sed non negare quod intellectus historical Iesus in persona.
Operum Galeni Libri 8 (AD CXXIX -201) a Pergamo scribe, summa antiquitate post Hippocratem fuit medicus, laudat, ad puritatem vitae christianae humilitati, dicebat autem ad momentum historicum Iisou.8
RA9 Ad nonum dicendum quod maxima vehementer inimicus Iesus Porphyrium (Plotini discipulus, et AD 3 saeculum non modo interroget: et non historicum de Iesu, misit peculiari tamen Christiana et uxor eius origo Marcella est epistula, quae usque hodie.
10. Ieroklis (3 saeculum aD), governor of Bithynia igitur valde prope Palaestina, sed post etiam in Alexandria in tempore Diocletiani Imperatoris, quae initium adversus Christiani patiuntur: sed non dubium momentum historicum de Iesu.
11. Philostratos (3 saeculum AD) comparabiles Apollonii de Tactionibus Quae si ad Jesum: sed non dubium momentum historicum.
12. Alii contra (3 saeculum AD) Apollonii de Tactionibus Quae est Iesus et compares, confirmans Nazarenus in conspectu historic site. Atque etiam qui praeerant Iamblichus, Porphyrius misertus est contra est discipulus Jesu, dictis. Alii contra, ut in viro suo opus tuendae per magicae ritualia, non est usque ad universum systema Arcanissimum affectus, et nunc in diebus.
13. Quod ex his auctoribus rationes impetro in manus Romanorum Imperatoris Christiana, sed tempore congruo iacerent in rem christianam itemque nominis persona in palam sollemnitate omni firmatis, in quam ex corde est ex paganus pantheon deorum, in Neo-Platonism, Flavius Claudium Iulianum (361-363 AD). Hic scripsit libros, quorum complures hodie manere apud projects .Idiaitera opus ejus "In Galilaeo eras" dirigi in multitudine magna ut conterat Iesu sectatores, quorum nec nomina etiam animos christianorum, qui odium et ex odio magno. Sed non ut excogitari arnithei- et quomodo faceret potentiam suam et in historia Iesu I-momentum historicum, sed etiam mutationem in profundum vita millions of populus omnem terram "..

Novum Testamentum: fortissime, magne INDICIUM !

Post manifesta sunt testimonia: "profanos praedictis historical" quasi diceret episcopus Catanae, James (George) Pililis opere in "Iesu Christo", sed parum vel minimum providebit notitia in Domini nostri Jesu Christi, fiunt sic dictae «Christianarum scripturarum 'qui se multum abest ut implerent eorum. "Latin - episcopus et hic scribet - et in specie religionis et publica literary memos quæ rapta sunt atque translata, in Ecclesia per saecula".
Est enim, primum, in epistolas S. Pauli a quo missi sunt, et ipsae christianae communitates id temporis condita, inter L -64 AD cogitanti nimirum id quod valent perceptiones epochin communitates.
Dicit et apostolus sciens christianikin super doctrina Domini. Hoc est quare omnia tradit, cum de Christo conloqueremur, qui intelliguntur per "Iesum historicum." Et factum est ita accidit ut omnes fere emfasin Christo Iesu ad se, et quod "primum et optimum 'auctoritate Iesu stantem super acceptet et constituere quasi regulam vitae. Hoc non petita a sectatores sequi Christum, hoc est in Iesum historicum summi exemplum? Quod "Imitatores mei estote, sicut et Christus kago 'dicit in prima epistola ad Corinthios, IX applicat et sollicitudinem alloquio facere credentes in eodem:
« s estote ergo imitatores Dei, sicut filii carissimi ", ut habetur ad aperuit Epistolin.10
'De tota doctrina de Dominum nostrum. Paulus secundum quod homo, idest humanitas Iesu Christi manifestationem et de eo prorsus necessarium est salus in hac doctrina ordo, quod «Christus mortuus est pro peccatis nostris' (I Cor. XV: III) et mortuus est, sicut Iesus Nazarenus quod erat "in carne" (Rom. VII, V), ubi eadem illa «damnavit peccatum" (Rom: VIII: III), et sita 'in corpore et carne "(Kol.1: XXII), et cum Deo 'katallason evafto mundum" (II Cor. 5:19), "Pontificem et scribe in quaque Catana iacet.
Dixitque Evangelio? Et evangelistae Matthaeus, Marcus, Lucas, (qui erat Graecae originis) XI historical and John non scribere in persona Iesu Christi?
Et "actus Apostolorum"? Et non referunt ad illa vita Iesu Christo? Et in universum in libris XXVII Diathikis12 de nova facio nihil sed laudate et superexaltate Jesum Christum, et Deus quasi homo, ut et historia personali.
Quid nos postulo testis alterius?

--------------

Source: Spyros Filos "oppugnationes ... JESUS (praecipue matrum legat ipse? Ordo, magi, aut quid laoplanos?)." Dialexis quibus datum est Nomikin School de Universitatis Athenarum, III December 1986

Fons: NOVUM ORTHODOXUS


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»

Άβαταρ μέλους
Αναστάσιος
Δημοσιεύσεις: 4600
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 1:57 pm
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Re: Latin articles - linguam Latinam

Δημοσίευσηαπό Αναστάσιος » Σάβ Δεκ 15, 2018 7:15 pm

Class aptent aut Xrhas; Christus vero ...
XXII Decembris Martis MMXVIII

Εικόνα

Written by Aurelius Eumathios

Viventem Bene, per "Western-style" societatem hoc est in summa bona consumendi, omnia vos autem non animadvertit, in variis ostentant salutem pecto, socialis instrumentis etc velut abbreviationem "Xrhas" pro "Gloria" (Christus). Scilicet hoc quod est aliquid, ex in "Neutralitatis religionis" de "Western" societatibus, vergens ad blasphemiam pertinere.

Scilicet, hoc genus societatis: ut sciatur quod Christus non religiosam - salvis diceret melius - celebrationem, sed ut occasionem popularibus sortitio, ornatum, lumina, fora, et certe sine fine krepali occasio. Si quaeris fidelis alii, qui non habet connexionem cum ecclesia, "quid de nocte?" Decembris hodie et recipere responsum: "ego ut cum amicis meis epularer: Et comedent, et non saltastis: Non habeo fun, etc. ". Et interrogavit si est idem Christiani sumus, et Respondeo dicendum notiores quoad nos non semper quod valde dolendum, "Ego vado ad vigiliam Nativitatis Domini Jesu Christi."

Hoc facile fit semel in vita, ut conclusioni sine Nativitatis Christi. Nam si qua sunt Christi communione si non videant oculis meis paroeciam mirabili facto, qua sum? Sed exempla et atheis initium sumit. Quam multis partibus et sic enim invenimus apud rogavit «ut expendas Natale vultis?" "Tu ire ornavit voluntas est fun, ego manere usque plus, et."

quantalibet quoniam dicimus Christiani esse volumus. Et factum est in nativitate certificatorium tangit sectionem religione 'orthodoxa "(Si non reliquit post) automatice faciunt illa nobis christianis iam non est. Quomodo igitur, cum Christo et similes "illis qui in Christo baptizati estis, Christum enedysasthe"? Et animi et oblectamentis saecularia? No. Sed dic haec omnia in caritate Christi? No. Amor Nativitatis Christi incarnationem, quae est ipse Christus. Omne aliud cogitamus habemus caritatem, dilectio autem ficticiis et falsis, nihil plus quam ducti fallaciis diaboli et a socialis serves fad.

Fratres, ad nos circa festum celebrantes diem Nativitatis Domini sine Christo mundum, celebratis in profundum mente non aliquis a partu, et negarent idoneas esse "parcus" et vir eius quae facias ei deducesque vitae. Itaque cum fratribus nostris hoc facere, lets 'considerans enim: "Nos bene paratus - sub Episcopi regimine ad receperint patros- efficitur nostrae vitae spiritualis in secundo corporis, sed animae in corpus et sanguinem Domini nostri praesertim apud eundem, Dominus noster natus est? digni sumus ad hauriendam pro illis qui prius quod cecinit sacer 'glorificare Christus natus est "? amare possumus dare - ut Christus - proximo nostro".

Tibi gratias ago Deo propter omnia.

Et beatus natalis Christi.


«Εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής...»


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 0 και 0 επισκέπτες

cron